צריכים ביובית בבאר שבע? הגעתם למקום הנכון. אנחנו בביובית אלפא שואבים בכל אזור באר שבע, שמתאימות לכל תרחיש ומסוגלות להגיע אליכם במהירות 24 שעות ביממה!

באילו מקרים חשוב שתתקשרו עם חברה כמונו שמספקת שירותי ביובית בבאר שבע? למה כדאי לכם לפנות דווקא אלינו ולא לחברות אחרות וכמה יעלה לכם להזמין שאיבת הצפה, ניקוי בור ספיגה או כל שירות אחר? את כל התשובות תקבלו מיד.

 

ביובית בבאר שבע במחירים הכי משתלמים בישראל!

✔️ פתיחת סתימות ביוב בבאר שבע ואזור הדרום עם ציוד חדשני

✔️ ניקוי קווי ביוב בב"ש ושאיבת בורות ספיגה ושומן

✔️ ביובית קטנה לשאיבות גם בחניונים

✔️ שאיבות ביוב בעיר באר שבע בכל האזורים: שכונת רמות,

נווה זאב, נחל עשן, שכונה ד', שכונה ט',

העיר העתיקה, נחל בקע, שכונת הפארק ועוד

✔️ להצעת מחיר לעבודות ביוב >>

צרו קשר בטלפון: 055-9703804

 

ביובית בבאר שבע
שירותי ביובית בבאר שבע בזמינות 24 שעות ביממה, מחירים נוחים

 

 

פתיחת סתימות ביוב בבאר שבע

עוד לפני שנסביר לכם לגבי שירותי הביובית המתקדמים שלנו ועל התרחישים בהם חשוב שתזמינו אותם, נתחיל בהסבר לגבי היתרון הגדול של הזמנת אינסטלטור ביוב, כמו שאנחנו בביובית אלפא מציעים לכם, לעומת הזמנה של אינסטלטור רגיל, כאשר יש לכם בעיית ביוב כלשהי.

כאשר אתם מתקשרים עם קבלן ביוב בבאר שבע שהוא מקצועי ויסודי בעבודתו, כמו אנשי המקצוע שלנו בביובית אלפא, אתם יכולים להיות בטוחים שלא רק שנוכל לשלוח אליכם ביובית שתטפל בכל תקלה שהתרחשה ואין זה משנה באיזה מיקום –  אלא גם שיהיה לנו את האישור להעביר את הפסולת בסיום העבודה לאתרים מורשים. תוכלו להזמין מאיתנו משאית ביוב בבאר שבע, אך גם ביוביות קטנות ונמוכות שנישאות על גבי רכבים מסחריים ומאפשרות גישה לכל מקום שצריך.

מעבר לזאת, מאחר שאנחנו חברת קבלן מורשית בתחום הביוב, אנו גם מחויבים להעסיק מהנדסי ביוב מדופלמים. יתרון ההתקשרות שלכם עם מהנדס ביוב לעומת אינסטלטור רגיל, הוא בכך שהוא יודע כיצד לבצע עבודות ביוב מורכבות, שפעמים רבות מתגלות כהכרחיות במסגרת שירותי הביובית שלנו. למשל, ביצוע שינויים נדרשים במערכת הביוב הקיימת כדי שתקלות לא יחזרו על עצמן, או אפילו תכנון של מערכת ביוב חדשה לגמרי.

 

מחיר ביובית בבאר שבע – כמה עולה?

אנחנו בטוחים שגם אתם, כמו רבים אחרים, מסתכלים ראשית כל על נושא המחיר כאשר אתם מחפשים מידע על ביובית בבאר שבע מידרג. ובכן, בוודאי תשמחו לדעת שגם במישור הזה אנחנו נחשבים למומלצים, עם מחירים נוחים ומשתלמים אשר כוללים גם אחריות על העבודה שתבוצע.

באופן כללי ניתן לומר כי מחיר ביובית בבאר שבע תלוי במורכבות המשימה, עד כמה גדולה ההצפה או חמורה הסתימה שגרמה לה. הדבר משפיע על סוג הביובית הנדרש ועל כן גם על המחיר.

מעבר לזאת, גם לדחיפות הצורך שלכם בשירותי הביובית יש משקל, שכן הזמנת ביובית בשבת, בחג או באמצע הלילה, תהיה יקרה יותר מהזמנה בימים ובשעות רגילות. בכל מקרה תשמחו לדעת כי שירותי הביובית שלנו בביובית אלפא זמינים 24 שעות ביממה.

הנה ריכוז של טווחי המחירים הממוצעים עבור שירותי ביובית וסביבתה הקרובה:

ביובית בבאר שבע מחיר לשירות מחירון מומלץ
מחיר ביובית קטנה החל מ- 750 ₪
טווח מחירי צילום קווי ביוב 800-1690 ₪
עלות תיקון צנרת ללא הרס החל מ- 1800 ₪
עלות שטיפת קווי ביוב בבאר שבע החל מ- 600 ₪
מחיר שאיבת בור שומן / ספיגה החל מ- 700 ₪
מחיר שאיבת הצפה בבאר שבע החל מ- 600 ₪
עלות איתור נזילה בביוב החל מ- 550 ₪
מחיר ניקוי שורשים מצנרת ביוב החל מ- 790 ₪
פתיחת סתימות ביוב בבאר שבע ושאיבה החל מ- 600 ₪

ביובית בעיר באר שבע במקרים דחופים

מערכות הביוב בבתים ועסקים כוללות בתוכן צינורות שנועדו להעביר פסולת אורגנית ונוזלים, היישר אל מערכת הביוב הראשית.

הבעיה היא שלעיתים חודרים אליהן גם חומרים בעייתיים כמו שומנים, חיתולים, פסולת בניין ואפילו שורשי עצים שצומחים בביוב עצמו.

במקרים מסוימים הדבר יגרום לתקלות חמורות במערכת הביוב, מה שיחייב התקשרות עם חברה כמונו שמסוגלת לספק לכם שירותי ביובית.

במקרים שכאלה הצורך בהזמנת ביובית בבאר שבע נחשב לדחוף ונוכל לעזור לכם בשני היבטים מרכזיים:

✔️ שאיבת הצפות – הצפות יכולות להתרחש בשל מגוון רחב של סיבות ולכן שאיבת הצפה בבאר שבע הוא שירות מבוקש כל כך. הגורמים להצפה יכולים להיות, למשל, סתימות ביוב שלא טופלו בזמן, ליקויים בתכנון מערכת הביוב וסופות גשמים פתאומיות ועזות, כך שמערכת הביוב לא מסוגלת לעמוד בעומס. לא משנה היכן מתרחשת ההצפה, אנחנו נוכל להגיע למקום במהירות עם ביובית מתאימה – למשל, ביובית קטנה ונמוכה כאשר מדובר בחניון עם מגבלת גובה, או ביובית ענקית וכבדה במקרה של הצפה גדולה- ולשאוב את ההצפה במהירות.

✔️ פתיחת סתימות ביוב בבאר שבע וסתימות שורשים – ביוב סתום גורם במקרה הגרוע ביותר להצפה, אך עד שמגיעים למצב הזה, סובל כל מי שנמצא בסביבה מריחות צחנה ולעיתים גם מרטיבות בקירות. כאשר ישנה סתימה בביוב בבאר שבע או בכל מקום אחר, ניתן לטפל בכך באמצעות ביובית שמזרימה מים בלחץ גבוה. הדבר מאפשר לפתוח כל סתימה בצורה מהירה, כשבמקרה הצורך נשתמש גם בדיזות מיוחדות שמסוגלות לקצוץ שורשים ולהמיס שומנים עיקשים.

כאשר מדובר בעניין שלא סובל דיחוי, תוכלו להזמין מאיתנו ביובית בבאר שבע ללא תלות בשעה או ביום, כולל בשבתות, בחגים ובשעות המאוחרות של הלילה, הכל בכדי למנוע נזקי ביוב ולשמור על איכות החיים שלכם בבית ובעבודה.

 

שירותי ביובית בבאר שבע על בסיס קבוע

אנחנו לא מטפלים אך ורק בתקלות ביוב דחופות ולמעשה, רבות מהעבודות שלנו מתוזמנות בהתאם ללוח הזמנים שנקבע מראש מול הלקוחות הקבועים שלנו. המקרים השכיחים ביותר שבהם מזמינים מאיתנו שירותי ביוב בבאר שבע באמצעות ביובית באופן קבוע הם:

#1) שאיבת בורות ספיגה בבאר שבע – בורות ספיגה נפוצים במקומות שעדיין לא חוברו לצנרת הביוב הראשית, כגון אתרי בנייה בעיר, שטחים חקלאיים ועוד. בורות אלו מאפשרים לביוב לחלחל לאדמה באופן איטי והדרגתי אך לעיתים הם נסתמים או מתמלאים לגמרי. זהו מצב שמעלה את הצורך לשאוב את בורות הספיגה הללו באמצעות ביובית.

#2) שאיבת מפרידי שומנים – מקומות עבודה רבים בעיר מחויבים על פי חוק להתקין מפריד שומנים, שמסייע להימנע מחדירה של נוזלים וחומרים שאינם רצויים למערכת הביוב הראשית. גם במקרה הזה חשוב לרוקן את המפריד באופן קבוע ואנחנו מסוגלים לבצע זאת בצורה מקצועית, תוך עמידה בלוחות הזמנים הנדרשים.

#3) שטיפת קווי ביוב בבאר שבע – מערכות ביוב בעייתיות מחייבות התייחסות מתאימה על מנת למנוע את הסתימה וההצפה הבאה. הדרך הטובה ביותר לכך היא באמצעות הזמנה של שירותי ביובית באופן תקופתי, לשם ביצוע שטיפה של קווי הביוב באמצעות לחץ מים חזק ודיזה מיוחדת, שמנקה את דפנות הצינורות של מערכת הביוב מבפנים.

 

ביובית בבאר שבע
משאית ביובית בבאר שבע מכילה את כל הפתרונות לבעיות הביוב שלכם

 

שאיבת ביוב בבאר שבע – לא בהכרח באמצעות משאית ביובית

הזמנת ביובית לשם ביצוע שאיבות ביוב בבאר שבע היא אומנם הדרך היעילה והבטוחה ביותר לטפל בהצפות וסתימות ביוב, אך עדיין ישנם מקרים שבהם הדבר אינו אפשרי, בשל מיקום ותנאי שטח בעיתיים.

אל דאגה, גם במקרים שכאלה נוכל לעזור לכם באמצעות כמה אפשרויות:

✔️ משאבות ניידות – במקרה שבו גם ביובית קטנה ונמוכה אינה מצליחה להגיע למקום ההצפה או הסתימה, קיים שירות נוסף שאנחנו מציעים – הזמנה של משאבות ביוב מהסוג הנייד. משאבות אלו ניתנות לנשיאה ידנית כך שניתן להוביל אותן לכל מקום ואין זה משנה עד כמה בעייתית הגישה אליו.

✔️ משאבות טבולות במקומות אשר מלכתחילה מועדים לפורענות מבחינת הצפות, פעמים רבות נציע לכם להתקין משאבות טבולות. מדובר במשאבות מיוחדות שמסוגלות לשאוב את המים גם במקומות נמוכים ולהזרים אותם לצינור חיצוני. הדבר מתאים בעיקר לחניונים תת קרקעיים, מקלטים ומרתפים.

 

עבודות ביוב בבאר שבע – השירותים המתקדמים שלנו בביובית אלפא

כאשר תזמינו מאיתנו שירות ביובית בבאר שבע, תוכלו ליהנות מהמקצועיות שלנו על מנת לקבל שירותים מתקדמים נוספים בתחום הביוב:

✔️ צילום קווי ביוב – צילום ביוב נדרש לצרכים מגוונים, ביניהם איתור תקלות וסתימות, לצרכים הנדסיים, כגון בדיקת תוואי הצנרת לפי נתוני ה- GIS ולצרכי חוות דעת משפטיות במקרים של מחלוקות וליקויי בנייה. את הצילום אנחנו מבצעים באמצעות טכנולוגיה מתקדמת שכוללת רובוטים נשלטים מרחוק, מצלמות צינור ומצלמות סיב אופטי. המצלמות החדשניות הללו מסוגלות להגיע לעומק של חמישים מטרים בתוך הצנרת, מה שמעניק לאנשי המקצוע את היכולת לאתר תקלות בצורה הטובה ביותר.

✔️ תיקוני ביוב ללא הרס – אותם הרובוטים שבאמצעותם מצלמים את הביוב, יכולים גם לבצע תיקונים שונים בתוך הצנרת מבלי שיעלה הצורך לחפור עד אליה, להרים מרצפות, לשבור קירות ולגרום להרס. זהו שירות מתקדם ביותר שמחייב מקצועיות ברמה גבוהה שאנחנו מסוגלים לספק לכם.

 

Yair Divinsky
Yair Divinsky
13/08/2023
ביובית אלפא אלופים!! הגיעו אלינו בזמן ומהר לטפל בבריכת ביוב שנסתמה בבניין במקצועיות
bel g
bel g
02/07/2023
שירות יוצא מן הכלל! כבר משיחת הטלפון הראשונית הורגש שמדובר במקצוענים אמיתיים! הגיעו ממש מהר ואבחנו תוך רגע את הבעיה, עבדו בזריזות, היו ממש אדיבים ושירותיים וגבו מחיר הוגן לחלוטין, יצאנו ממש מרוצים ממליצים מאוד!
קרן בירן
קרן בירן
21/06/2023
קודם כל אציין שהגיעו במהירות מדהימה! ממש מעכשיו לעכשיו!! הצפה מטורפת בחניון של הבלוק שלי, שממש עצרה לכל השכנים את היום שלהם ואף אחד לא יכול היה להזיז את הרכב, הגיעו אנשי מקצוע מעולים שטיפלו בעניין צ'יק צ'אק ושאבו את כל המים!! ממש אחלה שירות ובנוסף להכל גם חבר'ה נחמדים ממש

 

עבודות ביוב בעיר באר שבע – רק ביובית אלפא!

 כעת כשאתם יודעים מאיזו חברה כדאי לכם להזמין ביובית באזור באר שבע, כל שנותר לכם הוא לצלצל אלינו ולקבל את הצעת המחיר הכי משתלמת שיש.

המחירים שלנו הוגנים וכוללים גם אחריות – מבטיחים לכם עבודה מקצועית ומענה יסודי לבעיות הביוב, שיחזיק מעמד לטווח ארוך. אנחנו מחכים לשיחתכם, צוות ביובית אלפא.