פתיחת סתימות בלחץ מים מהווה את הדרך הטובה והיעילה ביותר להתמודד עם מערכת ביוב תקולה בשל סתימה. המקצוענים של ביובית אלפא ישחררו את הסתימה בקווי הביוב ויעזרו לכם לחזור לשגרה במהירות!

העיקרון הבסיסי פשוט – הזרמת מים בלחץ גבוה לתוך מערכת הביוב הסתומה, מייצרת דחיפה אדירה של הפסולת, עד שהאלמנט שסותם אותה מתנתק ממקומו ומחזיר אותה לתפקוד מלא.

באילו מקרים צריך לפתוח סתימות ביוב בלחץ מים גבוה, איך פותחים סתימה בביוב עם לחץ מים גבוה, כמה עולה פתיחת סתימה בביוב בלחץ מים גבוה ומהם יתרונות ההתקשרות שלכם איתנו? הנה התשובות.

 

שחרור סתימות בלחץ מים במקצועיות – מחיר ללא תחרות!

✔️ ניקוי צנרת ביוב בלחץ מים גבוה – הטיפול האופטימלי בסתימות ביוב

✔️ טיפול בסתימה בביוב עם לחץ מים בשיטות מוכחות!

✔️ פתיחת סתימות בלחץ של מים עם המכשור המתקדם ביותר בענף

✔️ להצעת מחיר אטרקטיבית, צרו איתנו קשר >>

טלפון: 055-9703793

 

פתיחת סתימות בלחץ מים
פתיחת סתימות בלחץ מים במחיר מציאה במחיר הטוב בישראל

 

 

פתיחת סתימות בלחץ מים גבוה – מתי השירות נדרש?

על מנת להבין מתי נדרש לבצע פתיחת סתימות בלחץ מים גבוה, עליכם ראשית כל להכיר לעומק את מבנה הצנרת שלכם. ובכן, ניתן לחלק את צנרת הביוב לשלושה חלקים שונים:

#1 צנרת ראשונית – זוהי הצנרת שנמצאת קרוב ביותר לפתחי הביוב שבהם אנחנו משתמשים (כיורים, אסלות, מקלחות וכו'). סתימות בצנרת זו מטופלות על ידי אינסטלטורים רגילים בצורה פשוטה יחסית.

#2 צנרת משותפת – צנרת ביוב זו יוצאת מהמבנה, מתחברת עם צינורות נוספים ומובילה את הביוב לבורות ספיגה. צנרת זו על פי רוב היא באחריות של בעלי המבנים, שכן היא עדיין נמצאת בשטח הפרטי ולא הציבורי.

#3 צנרת ראשית – שייכת לרשות המקומית ונמצאת באחריותה. אל הצנרת הראשית מתנקזים כל הצינורות של הצנרות המשותפות. הצינורות בצנרת זו הם בקוטר גדול והם מזרימים את הביוב אל מרכזים לטיפול במי שופכין.

פתיחת סתימות ביוב בלחץ מים שמורה לכל המקרים שבהם הצנרת המשותפת או הצנרת הראשית נסתמת, כך ששירותי אינסטלציה בסיסיים, אשר מתאימים לצנרת הראשונית – אינם יעילים דיו.

 

פתיחת סתימה בביוב בלחץ מים – דוגמאות מהשטח

הצנרת המשותפת היא זו ש"מועדת לפורענות" בכל הקשור לסתימות ביוב. כאשר מתרחשת סתימה בצנרת זו, מי הביוב אינם יכולים להמשיך בדרכם אל הצנרת הראשית והביוב עולה על גדותיו, מה שמתבטא בריח מסריח מהביוב, עליית מפלס מי הביוב, הצפות ועוד. ישנם מספר תרחישים נפוצים שעלולים לגרום לסתימות שכאלה ושבהם שירות פתיחת סתימות בלחץ מים גבוה מהווה את הפתרון הטוב והיעיל ביותר:

✔️  חדירת שורשים לצינורות הביוב – בעבר צינורות הביוב היו עשויים בעיקר מבטון, שאמנם נחשב לחומר חזק מאוד, אך כזה שעשוי להיכשל במרוצת השנים בתור מחסום לחדירת שורשי עצים ושיחים. כאשר שורשים חודרים לתוך צינורות הביוב הם עשויים לסתום אותם באופן חלקי או מלא ולהביא לתסמיני הצפה. פתיחת סתימה בצינור ביוב בלחץ מים מתאימה מאוד במקרים הללו.

✔️ חדירת בטון וחומרים קשים לצינורות הביוב – השכן שיפץ את הבית? מבנה סמוך עובר פרויקט פינוי בינוי? במקרים שכאלה כל חומר קשה שמגיע איכשהו לצינורות הביוב שלכם עשוי להיתקע בתוכם ולגרום לסתימה חמורה. חומרים אלו כוללים בטון, שבבי עצים, אלומיניום ועוד. גם במקרים הללו פתיחת הסתימה באמצעות לחץ מים נחשבת לשיטה מאוד יעילה.

✔️ זרימת שומנים בצינורות הביוב – חומרים שומניים נוטים שלא להתערבב עם מים ותמיד מופרדים מהם. כאשר מדובר בצינורות ביוב ישנים, הפרדה זו עשויה להתרחש במיוחד בנקודות פיתול של הצנרת עד למצב בו השומנים חוסמים את מעבר המים. תופעה זו מתרחשת בעיקר בתקופת החורף, בה השומנים מתמצקים מעט, אך גם בקיץ, במיוחד במקומות כמו אזורי מסחר ותעשייה, מטבחים מוסדיים, בתי קפה ומסעדות, מוסכים ועוד. שימוש בלחץ מים מאפשר להיפטר מהשומנים העיקשים הללו.

✔️ חדירה של חומרים זרים אחרים – גם זריקה של מגבונים, חיתולים וכל מוצר אחר דרך האסלה, עשויה לגרום בסופו של דבר לסתימה חמורה בצינורות הביוב ולסתימה שלהם. חומרים אלו ממש לא אמורים למצוא את עצמם בתוך צינורות הביוב ושיטת לחץ המים מאפשרת להיפטר מהם בצורה יעילה.

חברה כמו ביובית אלפא שמציעה שירות פתיחת סתימות בלחץ מים יכולה לעזור לכם גם בטיפול בבורות ספיגה שנסתמו, פתיחת מרזבים חסומים בבתים פרטיים, מבנים משותפים ומבני תעשייה מסוגים שונים.

 

לחץ מים גבוה לפתיחת סתימה
הזרמת מים בלחץ גבוה לפתיחת סתימה בביוב

 

פתיחת סתימות בלחץ מים – כיצד פועלת השיטה ומהם יתרונותיה?

ישנן שתי אפשרויות לשחרר סתימה בתוך צינורות ביוב:

#1 להגיע לנקודה הסתומה באמצעות חפירה באדמה, דיזה או שבירת קירות – ולאחר מכן לחתוך את מקטע הצינור הסתום ולהחליפו באחר. שיטה זו מסורבלת ויקרה ביותר וכמעט ולא מבצעים אותה יותר.

#2 שימוש במכשיר לפתיחת סתימות בלחץ מים אשר ממוקם על גבי ביובית – על מנת לטפל בבעיה יש ראשית כל לבדוק ממה עשויים צינורות הביוב (פלסטיק, בטון וכו'), לאבחן את גילם ומצבם הפיזי, לבדוק מה הקוטר שלהם והיכן בדיוק ממוקמת הסתימה. זאת עושים על ידי רובוטים זעירים או סיבים אופטיים שאליהם מחוברת מצלמה.

איתור מיקום הסתימה המדויק, למשל באמצעות צילום קווי ביוב והחדרת מצלמה זעירה למעמקי המערכת, לעיתים מהווה אסמכתא מקצועית למחלוקות שונות שעולות לגבי הנשיאה בנטל התיקון בין מבנים שכנים.

לאחר שלב זה מנתקים את הצנרת מהמקורות שמזינים אותה והיא מחוברת לצינור המשאבה, שנישאת על גבי הביובית עצמה. לחץ המים שמייצרת המשאבה למעשה דוחף את המקור שסותם את הצינור עד שהוא מתנתק ממקומו והמים זורמים ללא הפרעה.

 

בסרטון: שטיפת קו ביוב בלחץ מים גבוה לפתיחת סתימה

 

ביוביות לפתיחת סתימות בלחץ גבוה

יתרון ההתקשרות שלכם איתנו עבור פתיחת סתימות בלחץ מים, הוא בכך שתוכלו להיות בטוחים שאנחנו מסוגלים לטפל בכל סתימה ואין זה משנה מה גודלה והיכן היא ממוקמת.

הדבר מתאפשר בזכות העובדה שאנחנו מחזיקים במגוון רחב של ביוביות שמתאימות לכל תנאי השטח: ביוביות חזקות וגדולות שעל גביהן נמצאת מכונה לפתיחת סתימות בלחץ מים גבוה ביותר ושאליה מחברים צינור ארוך, או ביוביות נמוכות שממוקמות על כלי רכב קטנים יותר כך שניתן להגיע גם למקומות עם מגבלת גובה או עם מימדים צרים (חניונים, למשל).

אפשרות נוספת היא של משאבות ניידות שנישאות על ידי עגלה ולא על גבי כלי רכב. משאבות אלו מופעלות על ידי גנרטורים או מחוברות לרשת החשמל.

מעבר לזאת, אנחנו מסוגלים להתאים כל ביובית שלנו למשימה שעומדת על הפרק גם באמצעות שינוי סוג הראש של המכונה שעל גביה, זאת בהתאם לממצאים שמתגלים על ידי המומחים שלנו בשטח.

 

ישנם מספר סוגים של ראשים שניתן להשתמש בהם עבור שחרור סתימה בלחץ מים:

✔️ ראש להגברת לחץ מים – ראש זה מגביר את זרם המים שמסופק מהמשאבה ותפקידו הוא רק לבצע דחיפה של החומר שסותם את הצינור, כך שימשיך בדרכו אל מערכת הביוב הראשית.

✔️  ראש שטיפה – מתאים במיוחד למקרים שבהם הסתימה נובעת עקב הצטברות שומנים בצינור. ראש זה לא רק דוחף את הסתימה ומשחרר אותה אלא גם מתיז רסס של מים חמים, שלעיתים משולב עם סבון, על מנת לשטוף את הצינור לחלוטין ולהמיס את השומנים.

✔️ ראש לפתיחת סתימות בטון – במידה ומדובר בחומרים קשים, לא ניתן לשחרר את הסתימה רק על ידי לחץ מים. יש צורך בראש מיוחד שמסוגל לייצר לחץ מים חזק במיוחד ושגם מסוגל לבצע קדיחה בתוך הבטון הסותם ולשבור אותו לרסיסים קטנים יותר.

✔️ ראש לקיצוץ שורשים – ראש זה חד כמו סכין, משחרר זרם מים חזק, נע בסיבובים ומקצץ את השורשים שחדרו למערכת. קיימים ראשים בקטרים שונים שמאפשרים טיפול גם בשורשים העיקשים ביותר (ישנם שורשים בממדים של גזעים!).

 

בסרטון: פתיחת סתימה בקו ביוב עם לחץ מים גבוה

 

חשיבות ההתקשרות עם חברה מקצועית לסתימות ביוב בלחץ מים

למרות ששיטת פתיחת הסתימות בלחץ מים גבוה נחשבת להרבה יותר מהירה ויעילה, עדיין לא מדובר במשימה פשוטה כלל וכלל, כך שחשוב שתתקשרו עם חברה כמונו שיודעת בדיוק מה היא עושה. רק פותח סתימות בלחץ מים מספיק מקצועי כמו שתמצאו אצלנו, ידע לבצע את המשימה תוך התחשבות בשיקולים החשובים הבאים:

#1 לחץ מים נכון – הפעלת לחץ מים גבוה מדי עשויה לפגוע בצרת הביוב, לסדוק ואף לשבור או לקרוע אותה. מאידך, לחץ מים נמוך מדי לא יצליח להביא לפתיחת הסתימה. אנשי המקצוע שלנו ידעו תמיד לבחור בלחץ המים המתאים ביותר.

#2 חיבור מתאים למערכת הביוב – כשבאים לחבר צינור לפתיחת סתימות בלחץ מים אל צינור הביוב הסתום, חייבים שהם יתאימו אחד לשני מבחינת הקוטר שלהם. אנחנו מחזיקים במספר סוגי צינורות כך שתמיד נשיג את ההתאמה המיוחלת.

#3 סתימות קשות במיוחד – לעיתים צינור הביוב נסתם בצורה מאוד עיקשת וקשה על ידי מגוון רחב של חומרים (בטון, שורשים ועוד) שאותם יש לא רק לנתק ממקומם אלא אף לשלוף מחוץ לצינור על מנת שלא יסתמו אותו במקום אחר. גם במקרים הללו אנשי המקצוע שלנו ידעו לתת לכם פתרון מהיר ויעיל בשטח עם ציוד לפתיחת סתימות בלחץ מים מגוון ביותר.

 

כמה עולה פתיחת סתימות בלחץ מים גבוה?

מחיר פתיחת סתימות בלחץ מים תלוי בכמה גורמים, בעיקר סוג הסתימה, מספר הסתימות בצינור, גודל הביובית והסוג בו משתמשים, בהתאם לתנאי הנגישות בשטח וקוטר הצינור הנדרש.

בנוסף, עליכם לקחת בחשבון כי פתיחת סתימה בקו ביוב בעזרת לחץ מים לעיתים צריכה להתבצע במים חמים במקרים בהם שומנים חדרו למערכת.

מחיר פתיחת סתימה בלחץ מים חמים הוא מעט שונה מאשר פתיחת הסתימה באמצעות מים רגילים – וכך גם התמחור של השימוש בביובית נמוכה לצורך פתיחת סתימות ביוב שפחות נגישות, לעומת ביובית רגילה להזרמת מים בלחץ גבוה.. בכל מקרה, אצלנו בביובית אלפא תוכלו למצוא מחירים משתלמים במיוחד עבור פתיחה של כל סוגי הסתימות.

הנה טבלה שמרכזת עבורכם את טווחי המחירים הממוצעים עבור שירותי פתיחת סתימות בלחץ מים גבוה:

שחרור סתימה בלחץ מים מחירים מחירון מומלץ לפתיחת סתימות בלחץ מים
עלות שירות לחץ מים לפתיחת סתימות החל מ- 600 ₪
מחיר פתיחת סתימה בלחץ מים בתוספת צילום קו ביוב החל מ- 1250 ₪
שטיפת ביוב בלחץ מים מחיר ממוצע החל מ- 750 ₪
עלות איתור נזילות לאחר ניקוי ביוב בלחץ מים גבוה החל מ- 600 ₪
עלות שטיפת קו מרזב בודד החל מ- 400 ₪
כמה עולה סילוק פסולת מהביוב עם לחץ מים גבוה? החל מ- 700 ₪
מחיר ניקוי מלא למערכת הביוב, כולל שאיבה ושטיפה בלחץ מים החל מ- 1200 ₪
פתיחת סתימות ביוב בלחץ מים בבניין משותף או מקרים מורכבים החל מ- 800 ₪

 

פתיחת סתימות בלחץ מים – 5 השלבים:

צוות ביובית אלפא יגיע אליכם בשעה שנקבעה (ואולי אפילו קצת קודם) עם כל הציוד הנדרש לפתיחת הסתימה בקו. קרי: משאית הביוב, צינור שמזרים מים בלחץ גבוה ודיזות פריצה מיוחדות למקרה הצורך.

שלב 1: הצוות יחבר את הצינור ויתחיל להזרים מים בלחץ גבוה דרך פתח הביוב שהכי קרוב למקור הסתימה. הצוות יסגור את כל שאר הפתחים על מנת שהמים יזרמו רק לכיוון מקור הסתימה.

שלב 2: מים בלחץ גבוה יוזרמו לקו הביוב במשך מספר דקות עד לפתיחת הסתימה.

שלב 3: במידה והפעולה לא פתרה את הבעיה יתכן שנצטרך לחזור עליה פעם נוספת.

שלב 4: במקרים של סתימות ביוב קשות כאשר שימוש בלחץ מים גבוה לא מספיק – נצטרך להשתמש בדיזות פריצה מיוחדות כדי לנקות ולפתוח את הסתימה בקו באופן ידני.

שלב 5: כעת כשהקו כולו נקי והמים זורמים בו בצורה תקינה – נבצע שטיפה נוספת כדי להיפטר משאריות חול, פסולת ולכלוך שנותרו בביוב כתוצאה מהסתימה שהייתה. זהו 🙂

 

למה דווקא ביובית אלפא?

פתיחת סתימה בביוב בלחץ מים זו המומחיות שלנו בביובית אלפא ואנחנו מסוגלים לטפל בכל סתימת ביוב, מורכבת ככל שתהיה. אנחנו מציעים לכם את השירותים שלנו בפריסה ארצית רחבה ובמחירים הכי משתלמים שיש.

מוזמנים ליצור איתנו קשר לקבלת פרטים נוספים והצעת מחיר משתלמת במיוחד, צוות ביובית אלפא.

 

Yair Divinsky
Yair Divinsky
13/08/2023
ביובית אלפא אלופים!! הגיעו אלינו בזמן ומהר לטפל בבריכת ביוב שנסתמה בבניין במקצועיות
bel g
bel g
02/07/2023
שירות יוצא מן הכלל! כבר משיחת הטלפון הראשונית הורגש שמדובר במקצוענים אמיתיים! הגיעו ממש מהר ואבחנו תוך רגע את הבעיה, עבדו בזריזות, היו ממש אדיבים ושירותיים וגבו מחיר הוגן לחלוטין, יצאנו ממש מרוצים ממליצים מאוד!
קרן בירן
קרן בירן
21/06/2023
קודם כל אציין שהגיעו במהירות מדהימה! ממש מעכשיו לעכשיו!! הצפה מטורפת בחניון של הבלוק שלי, שממש עצרה לכל השכנים את היום שלהם ואף אחד לא יכול היה להזיז את הרכב, הגיעו אנשי מקצוע מעולים שטיפלו בעניין צ'יק צ'אק ושאבו את כל המים!! ממש אחלה שירות ובנוסף להכל גם חבר'ה נחמדים ממש