פתיחת סתימה בביוב הוא שירות מבוקש מאוד בערי ישראל. לנו יש את הידע והאמצעים לטפל בבעיה באחריות ומקצועיות, במחירים מנצחים.

אם יש לכם סתימה בביוב, אין טעם להזמין שוב ושוב אינסטלטור שלא יצליח לפתוח אותה ויגבה מכם תשלום על הביקור שלו.

פתיחת סתימה בביוב היא עבודה מורכבת שמצריכה שימוש בביובית ובאמצעים טכנולוגיים מתקדמים נוספים על מנת לטפל בבעיה מהשורש. מיד נסביר מה הגורמים הנפוצים לסתימה בביוב, איך קבלן ביוב מקצועי ואמין יפתח אותה וכמה זה עולה.

 

פתיחת סתימות ביוב (כולל איתור) במחיר ללא תחרות!

✔️ שירות מלא לאחר פתיחת סתימה בביוב – צילום קווי ביוב ושטיפת צנרת

✔️ פתיחת סתימות בביוב 24 שעות ביממה בפריסה ארצית!

✔️ פתיחת סתימה בצינור ביוב בכל אזורי הארץ במחירים נוחים והוגנים

✔️ איתור ופתיחת חסימות במערכת הביוב בבניין משותף

✔️ פתיחת סתימות בביוב בחצר, בבית פרטי, בבור ביוב חיצוני

✔️ לשירותי פתיחה של סתימות ביוב חייגו >>

טלפון: 055-9703793

 

פתיחת סתימה בביוב
פתיחת סתימות בביוב מכל סוג – שאיבת ביוב וניקוי צנרות

 

 

סתימות ביוב – תשובות לשאלות נפוצות

השאלה התשובה
כמה זמן לוקח לפתוח סתימה בביוב משתנה לפי היקף הבעיה – בדרך כלל מדובר בעבודה שאורכה 60-120 דקות
איך מתבצעת העבודה 2 שיטות עיקריות: פתיחה באמצעות הזרמת מים בלחץ גבוה ושטיפת הקו, או באמצעות דיזה (צינור מיוחד לטיפול בסתימות)
טווח מחירים – כמה עולה 600-1250 ₪, המחיר משתנה בהתאם לגודל הסתימה ולנגישות האזור
גורמים נפוצים להיווצרות סתימות ביוב השלכה של מגבונים לאסלה, צמיחת שורשים בביוב, הצטברות חול, לכלוך ו/או פסולת מזון
האם ניתן לבצע זאת לבד באופן עצמאי במרבית המקרים סתימה בביוב תדרוש שימוש בציוד מתקדם שיש רק לחברה מקצועית

מהם הגורמים לסתימה בביוב? סיבות נפוצות

#1 השלכת מגבונים ותחבושות היגייניות – אחד הגורמים העיקריים לסתימה בצינור ביוב הוא דווקא התנהלות לא נכונה שלנו, או של השכנים שלנו. כשאנחנו אומרים התנהלות לא נכונה, אנחנו מתכוונים בין השאר להשלכת פסולת לא מתכלה לאסלה, בין השאר מדובר במגבונים לחים, תחבושות היגייניות ועוד פסולת קשה שפשוט חודרת לקו הביוב וגורמת לסתימה.

המגבונים הלחים שאתם משליכים לאסלה פשוט חודרים לעומק הצנרת של הביוב, מצרים אותה ומונעים ממי השופכין של הבית לעשות את דרכם לבריכת הביוב בצורה חלקה. זה נכן גם לגבי התחבושות ההיגייניות שעשויות מחומר שלוקח לו המון זמן להתפרק. במצב כזה, אתם תצטרכו להזמין קבלן ביוב שיאתר את הגורם לסתימה ויפורר אותו באמצעות הכלים שיש לו, נדבר על כך בהמשך.

#2 השלכת פסולת מזון – פסולת מזון היא שם כללי למגוון רחב של שאריות אוכל שפשוט חודרות לעומק צנרת הביוב וגורמות לסתימה קשה ומורכבת. הצרה הכי צרורה בכל הקשור לסתימה בביוב הוא השומן, שגורם ללא מעט לקוחות להזמין שירות של פתיחת סתימה בביוב של המטבח. הכוונה היא בראש ובראשונה שמן הטיגון שאתם נוהגים להשליך לכיור לאחר הטיגון, הוא פשוט חודר לעומק הצנרת, נצמד לדפנות, גורם להיצרות של הקו ומשם הדרך לסתימה קשה היא קצרה מאד.

מעבר לשמן הטיגון גם הקפה השחור שאתם משליכים לכיור אחרי שאתם מסיימים לשתות מהווה צרה צרורה לא פחות. הקפה השחור הוא ממש כמו חול שחודר לצנרת, סופג את הרטיבות של המים והופך לבוץ שגורם לסתימה קשה קו הביוב ובבריכת הביוב. במקרה כזה אתם תצטרכו להזמין שירות של פתיחת סתימה בביוב מטבח.

#3 חול ולכלוך – אם אתם הורים לילדים קטנים בגיל הגן, אנחנו בטוחים שיצא לכם כבר לחוות את הרגע הזה שהילדים מביאים איתם בנעליים את כל ארגז החול של הגן. באופן טבעי, אתם מבצעים את הפעולה הזו באמבטיה על מנת שהחול לא יתפזר בתוך הבית. מה שאתם לא יודעים זה שהחול הזה חודר לצנרת הביוב וגורם לסתימות קשות וחמורות במיוחד.

#4 חדירת שורשים לקו הביובחדירת שורשים לקו הביוב היא תופעה שמתרחשת בדרך כלל בבתי קרקע ובדירות גן, אם כי זה יכול לקרות גם בבנייני מגורים עם חצר גדולה. באופן טבעי, שורשי העצים המבוגרים גדלים ושולחים את הזרועות שלהם לכל עבר. המטרה העיקרית של השורשים הללו היא לחפש מים, מקום לח וחשוך שבו הם יוכלו להרוות את צימאונם ולגדול כמו שצריך. לקריאת המשך: פתיחת סתימה בבניין.

#5 סתימות בטון ופסולת בניין – סתימות ביוב קשות עלולות להיגרם כתוצאה מכניסה של שאריות בטון, ברזל ו/או פסולת בניין לצנרת הראשית, בעיקר במקרים של בניינים משותפים. במקרים כאלה נדרשת עבודה מקצועית של גורם מוסמך.

למרבה הצער, קווי הביוב שלנו מהווים מקום מאד נוח עבור השורשים הללו, יש בהם מים, לחות וצל, כל מה שהשורשים צריכים. שורשים שחודרים לצנרת הביוב יכולים לגרום למגוון רחב של תקלות מורכבות, סדקים בצנרת, פיצוצים, שברים וכמובן סתימות ביוב מורכבות.

הסתימות הללו גורמות לא פעם לביוב לעלות בקומת הקרקע ולנזקים כבדים ברכוש, בין אם לשטיחים, למכשירי החשמל ולשאר התכולה של הבית. במקרה כזה תצטרכו להזמין שירות של שחרור סתימה בביוב או פתיחת סתימה בחצר.

סתימות ביוב - סיבות נפוצות
סתימות ביוב – סיבות נפוצות

 

פתיחת סתימה בביוב לבד – האם מומלץ?

פתיחת סתימה באופן עצמאי אפשרית כאשר מדובר בסתימה קלה יחסית, בדרך כלל סתימות פשוטות יותר יהיו באמבטיה, בכיור או באסלה.

סתימות כאלה ניתן לנסות לשחרר באמצעות ניקוי פתחי הניקוז וניקוי וסיפון שמחברים בין המתקנים הביתים לבין צינורות הביוב ומטרתם ללכוד כל מה שעלול לגרום לסתימה לפני הגעתו לצנרת הביוב.

לעומתן, סתימה עמוקה בביוב היא ברוב המקרים לא סתימה שניתן לפתוח באמצעים סטנדרטיים כמו קפיץ לפתיחת סתימות או ספירלה חשמלית, קל וחומר שלא באמצעות חומרים כימיים לפתיחת סתימות ביוב.

הסיכוי שתוכלו לפתוח סתימות ביוב עם סודה קאוסטית בכוחות עצמכם הוא די נמוך. כמו כן, אנחנו ממליצים לכם שלא להשתמש בחומרים כימיים חזקים מידי, משום שאתם עלולים לגרום לצנרת הביוב יותר נזק מתועלת.

השורה התחתונה: אם מדובר בסתימה קלה – אפשר לנסות לבד באחד או יותר מהאמצעים שפירטנו עליהם כאן למעלה. כאשר מדובר במקרים קשים ומורכבים – כדאי לפנות לבעל מקצוע מורשה.

 

איך פותחים סתימה בביוב? שיטות נפוצות

אלו הן הסיבות שבגללן תמיד עדיף להזמין שירותי ביובית מקצועיים:

✔️ שטיפת קווי ביוב בלחץ מים – במקרים של פתיחת סתימה בביוב ראשי של הבית, אתם צריכים להזמין שירות של ביובית. הביובית היא משאית גדולה עם מיכל מים והיא יודעת לבצע שתי פעולות עיקריות, שטיפה בלחץ מים ושאיבת ביוב. יש לה שתי דיזות מיוחדות, אחת מהן יודעת להזרים מים בקצב גבוה מאד לתוך הביוב על מנת לפורר את הגורמים לסתימה בצינור הביוב. הדיזה השנייה יודעת לשאוב את המים בבריכת הביוב אל תוכך המיכל שעליו דיברנו מקודם.

במידה ויש לכם סתימה שנוצרה כתוצאה מהשלכת מגבונים או כל פסולת לא מתכלה אחרת, קבלן הביוב יצטרך לבצע שטיפת קו בלחץ מים. הוא יחדיר את הדיזה הזו לקווים שנמצאים בין שוחות הביוב ויתחיל להזרים מים בלחץ גבוה על מנת לפתוח את הקו ולפורר את המגבונים, התחבושות או הבוץ שהצטבר בהם.

✔️ פתיחת סתימת שורשים בביוב – במידה ויש לכם סתימת שורשים בביוב, קבלן הביוב יצטרך לפתוח אותה באמצעות דיזה מיוחדת שיכולה להתמודד עם השורשים הללו. מדובר בדיזה (כבל מיוחד) שבסופה מותקן פרופלור מיוחד שפשוט חודר לצנרת ומכסח את השורשים מבפנים. בתוך העבודה עם הדיזה הזו, צריך כמובן לשטוף את הקו בלחץ מים על מנת לוודא שהוא פתוח לחלוטין.

✔️ שאיבת שומן מבורות ביוב – אם יש לכם סתימת שומן בביוב זה כבר סיפור אחר וקבלן הביוב יצטרך לבצע פתיחת סתימה בביוב חיצוני, באמצעות שאיבת שומן מבריכת הביוב. הוא יבצע את הפעולה הזו באמצעות הדיזה השואבת עליה דיברנו בסעיף הקודם וישאב את כל השומן שגורם לסתימה היישר למיכל המים הגדול שעל המשאית. לאחר מכן, הוא ישטוף את קו הביוב בלחץ מים גבוה, ממש כמו שהסברנו בסעיף הקודם, על מנת לוודא שקו הביוב פתוח לחלוטין.

✔️ פתיחת סתימה עם ספירלה חשמלית – שיטה פחות נפוצה בהקשרי מערכות ביוב וביוביות ושימושית יותר לסתימה בכיור, סתימה באמבטיה, סתימה באסלה, או עבודה שדורשת אינסטלטור.

✔️ איתור ופתיחת סתימה בטכנולוגיה מתקדמת – מעבר לפתיחת סתימה עם ביובית, כיום יש מגוון רחב של אמצעים טכנולוגיים שמאפשרים לבעלי המקצוע לבצע איתור מדויק של מקור הסתימה וכן לפתוח אותה במצעים מתקדמים יותר. את האיתור המדויק קבלן הביוב יכול לבצע באמצעות מצלמת ביוב מיוחדת, מצלמה בעלת סיב אופטי שמוחדר לצנרת ומצלם אותה מבפנים.

קבלן הביוב שנמצא מחוץ לבור הביוב יוכל לראות על גבי מסך מיוחד את הצנרת מבפנים ולקבוע מה הגורם לסתימה, היכן היא נמצאת ואיך מומלץ לפתוח אותה. בנוסף, ניתן לפתוח את הסתימה באמצעות רובוט לפתיחת סתימות ביוב. מדובר ברובוט משוכלל מאד שגם יודע לצלם את הקו מבפנים וגם לבצע תיקונים מקומיים בצנרת.

 

#1 צפו בצוות פותח סתימה בביוב באמצעות דיזה (כבל מיוחד)

 

#2 בסרטון: פתיחת סתימה בביוב בלחץ מים גבוה

 

מחיר פתיחת סתימה בביוב – כמה עולה?

עלות פתיחת סתימה בביוב משתנה בהתאם למורכבות העבודה והגישה שתהיה לצוות המקצועי בשטח.

כלומר, ככל שהעבודה תהיה מורכבת יותר והצוות המקצועי יצטרך לעבוד יותר זמן אצלכם על מנת לפתוח את הסתימה, עלות העבודה תתייקר בהתאם.

בנוסף, אם הגישה לקו הביוב תהיה קשה והצוות המקצועי יצטרך להפעיל אמצעים שונים של חפירות עם קונגו, הפעלת ביובית נמוכה או כל פעולה אחרת, עלות העבודה תתייקר בהתאם.

חשוב לציין, מחיר פתיחת סתימה בביוב כולל אך ורק את הפתיחה של הסתימה. הוא אינו כולל פתיחת סתימות ביוב עם מצלמה או צילום קווי ביוב וגם לא תיקון מכל סוג שהוא בצנרת הביוב.

אלה עבודות שונות וקבלו הביוב יצטרך לתמחר לכן אותן בשטח, קחו בחשבון שאם יש נזקים לצנרת עלות העבודה תתייקר ובצדק.

אגב, המחירים הללו מתייחסים להזמנה של השירות בשעות העבודה המקובלות, הזמנה של השירות בשעות הלילה, בחג או בשבת עשויה לייקר את העלות הסופית ב- 150% ואף יותר.

פתיחת סתימת ביוב מחיר לפי שירות מחירון מומלץ
מחיר שאיבה של בור רקב סתום החל מ- 600 ₪
כמה עולה פתיחת סתימה בביוב של בית פרטי עם ביובית החל מ- 700 ₪
מחיר של פתיחת סתימות בצינור ביוב כולל איתור נזילה עם מצלמה החל מ- 1250 ₪
מחיר פתיחת סתימה בצנרת כולל חיתוך של שורשים בביוב החל מ- 1120 ₪
מחיר פתיחת סתימה בביוב חיצוני החל מ- 700 ₪
מחיר איתור נזילות לאחר פתיחת סתימה במערכת הביוב החל מ- 550 ₪
מחיר פינוי והטמנה של פסולת לאחר פתיחת סתימה בבור ספיגה החל מ- 400 ₪
עלות שאיבת בור שומן מוצף בשל סתימה החל מ-650 ₪
שטיפת ביוב בלחץ מים גבוה לאחר פתיחת סתימה בקו ביוב החל מ- 750 ₪
עלות פתיחת סתימה בבניין מגורים משותף החל מ- 750 ₪

 

סתימת ביוב - פתיחה מקצועית
סתימת ביוב – פתיחה מקצועית על ידי צוות ביובית אלפא

 

איך מונעים סתימות בביוב?

על מנת להימנע מסתימות בביוב אתם צריכים להפסיק להשליך מגבונים לחים או תחבושות היגייניות לאסלה. במידה אם לא אלה שעושים את זה, אנחנו ממליצים לכם להסביר לשכנים שלכם מה החשיבות של הדבר.

בנוסף, הימנעו מהשלכת קפה שחור ושמן לכיור, זה גורם לסתימות קשות בביוב. בכל הקשור לשמן הטיגון, המתינו שהוא יתקרר לחלוטין, שפכו אותו לתוך שקית ניילון אטומה והשליכו לפח הזבל ממש כמו כל פסולת אחר שאתם זורקים לשם.

במידה ואתם גרים בבית קרקע או דירת גן, אנחנו ממליצים לכם להזמין שירות של תחזוקה שוטפת לשורשים שבחצר. אם לא תעשו כן, השורשים הללו יגדלו ולא יהססו לחדור לצנרת הביוב ולסתום אותה.

הניחו רשת סינון על כל פתחי הניקוז בבית, לרבות בכיור, במקלחון ובאמבטיה, על מנת למנוע מפסולת קשה לחדור לצנרת ולגרום לסתימות.

 

פתיחת סתימות ביוב
פתיחת סתימה בביוב

 

מתי נדרשת ביובית לפתיחת סתימות ביוב ומתי אינסטלטור?

הטבלה הבאה מסכמת את המצבים בהם יש צורך בביובית ואת המקרים בהם יהיה כדאי לקרוא לאינסטלטור.

סוג הסתימה ביובית או אינסטלטור?
סתימות שורשים בביוב ביובית
סתימה בביוב חיצוני (של בניין משותף, מגדל משרדים וכדומה) ביובית
סתימות ביוב מורכבות (מגבונים, שיערות, פסולת) ביובית
סתימה בכיור הביתי אינסטלטור
סתימה באסלה הביתית אינסטלטור

 

פתיחת סתימות ביוב ביובית אלפא
פתיחת סתימת ביוב על ידי ביובית אלפא

 

למה לפתוח סתימות ביוב עם ביובית אלפא?

כפי שכבר הבנתם, פתיחת סתימות ביוב זו לא עבודה שכל אחד יכול לבצע ואתם צריכים להזמין קבלן ביוב שהוא לא פחות ממומחה בתחום.

כשאתם מזמינים את השירות מביובית אלפא אתם יכולים להיות בטוחים שמגיע אליכם צוות מיומן, אמין ומקצועי, כזה שיש לו ניסיון עשיר בפתיחת סתימות מורכבות בביוב.

לנו בביובית אלפא יש את הציוד הטכנולוגי הכי מתקדם כיום לפתיחת סתימות בביוב, כך שאתם יכולים להיות רגועים שנבצע עבורכם את העבודה על הצד המקצועי ביותר.

אנחנו מבינים שסתימה בביוב זו לא תקלה שאפשר להזניח ואתם צריכים לקבל את השירות המהיר ביותר.

אנחנו מציעים שירות של פתיחת סתימות בביוב 24 שעות וזמינים עבורכם כל שעות היממה. אנחנו נגיע אליכם תוך זמן קצר מרגע הקריאה שלכם על מנת לפתוח את הסתימה ולמנוע נזקים חמורים לתשתית המבנה. את השירות נשתדל להעניק לכם במחירים הטובים ביותר בישראל.

 

סתימה בביוב שגרמה לפיצוץ בצינור
בתמונה: סתימה בביוב שגרמה לפיצוץ בצינור

 

Yair Divinsky
Yair Divinsky
13/08/2023
ביובית אלפא אלופים!! הגיעו אלינו בזמן ומהר לטפל בבריכת ביוב שנסתמה בבניין במקצועיות
bel g
bel g
02/07/2023
שירות יוצא מן הכלל! כבר משיחת הטלפון הראשונית הורגש שמדובר במקצוענים אמיתיים! הגיעו ממש מהר ואבחנו תוך רגע את הבעיה, עבדו בזריזות, היו ממש אדיבים ושירותיים וגבו מחיר הוגן לחלוטין, יצאנו ממש מרוצים ממליצים מאוד!
קרן בירן
קרן בירן
21/06/2023
קודם כל אציין שהגיעו במהירות מדהימה! ממש מעכשיו לעכשיו!! הצפה מטורפת בחניון של הבלוק שלי, שממש עצרה לכל השכנים את היום שלהם ואף אחד לא יכול היה להזיז את הרכב, הגיעו אנשי מקצוע מעולים שטיפלו בעניין צ'יק צ'אק ושאבו את כל המים!! ממש אחלה שירות ובנוסף להכל גם חבר'ה נחמדים ממש