ביובית נמוכה, ביובית לחניונים, מקומות נמוכים ותת קרקעיים היא שירות חשוב שלא כל חברה שמתעסקת בתחום מציעה. יש הצפה בחניון? צריכים לשאוב מים במקום נמוך? ביובית נמוכה מהווה פתרון מושלם לבעיה. צרו קשר למידע על השירות שלנו (מחירים ללא תחרות!)

חניונים הם מקומות שנוטים לסבול יותר מבעיות של הצפה ובנוסף הם גם אינם נגישים לצרכי הגעה של אמצעי שאיבה רגילים לטיפול בבעיה. אצלנו בחברת ביובית אלפא מציעים לכם שירותי ביובית לחניונים בכל סדרי הגודל – אנו נוכל לטפל בכל בעיה שצצה בחניון שלכם בצורה מהירה ויעילה.

מה זה ביובית נמוכה, מתי צריך שירותי ביובית נמוכה, כמה עולה להזמין ביובית לחניונים ומהם היתרונות שלנו בתחום? הנה התשובות.

 

ביובית נמוכה לחניונים – מחיר נמוך ותמורה מקסימלית!

✔️ אנו מספקים שירותי ביובית נמוכה למקלט, לחניון, מרתף ומקומות נמוכים מכל סוג

✔️ ביובית נמוכה לחניונים ולמרתפים – שאיבת הצפות מכל מקום!

✔️ שאיבת מים ומי שפכים עם ביובית קטנה ללא נזקים לסביבה

✔️ הגעה מהירה לכל כתובת – ביובית נמוכה לחניונים בכל אזורי הארץ

 להצעת מחיר עבור שירותי ביובית לחניונים חייגו >>

טלפון: 055-9703793

 

ביובית נמוכה
ביובית נמוכה לחניונים, מרתפים, מקלטים ועוד

 

 

ביובית נמוכה לחניונים – מדוע זה כל כך חשוב?

כל מתחם עלול לסבול מבעיות של הצפה, אך כאשר מדובר בחניונים הסיכוי להצפות הרבה יותר גדול וגם הרבה יותר קשה לטפל בבעיה בשל כמה מאפיינים מרכזיים:

✔️  מיקום החניון – חלק רב מהחניונים הם תת קרקעיים וזאת על מנת לחסוך במקום. הדבר מעלה את הסיכויים להצפות לעומת מתחמים אחרים.

✔️ הצפיפות בתוך החניון – הצפיפות שקיימת במרבית החניונים אינה מאפשרת לכלי רכב גדולים דוגמת ביוביות רגילות לנוע בתוכם בחופשיות.

✔️ הגובה המותר שמאפשר כניסה לחניון – חלק מהחניונים מוגבלים מבחינת גובה כלי הרכב שמסוגלים להיכנס לתוכם. כאשר מדובר בביובית רגילה וגבוהה, פשוט לא ניתן להיכנס לתוכם.

השילוב של כל אלו גורם למצב בו חניונים הופכים להיות מוצפים לעיתים קרובות, בשל נזילות ביוב או היקוות של מי גשם/ביוב בשל סתימה – ובו בעת מקשים על נותני השירות השונים, שמגיעים עם מכשירי שאיבה רגילים, לבצע את פעולות הפינוי של המים ולטפל במקור הסתימה.

שאיבת הצפות מחניון עם ביובית נמוכה, מהווה כאמור פתרון מושלם לעניין. ביובית קטנה לחניונים היא למעשה סוג של רכב מסחרי שאינו גדול כמו ביובית רגילה ושעליו מותקן מכשיר שאיבה רב עוצמה, אך הוא בעל מימדים קטנים יותר מביובית סטנדרטית.

הגובה הכללי של הרכב עם הביובית שמעליו, לא עולה על מקסימום הגובה האפשרי בחניונים, כך שניתן להגיע לכל חניון ולטפל בבעיית ההצפה.

 

שאיבת הצפה בחניון תת קרקעי בתל אביב
שאיבת הצפה בחניון תת קרקעי בתל אביב – ביובית אלפא

 

היתרון של ביובית נמוכה לעומת שאיבה מרחוק

אנשים רבים מתקשרים עם חברות שאינן מספקות ביוביות נמוכות ובמקום זאת שולחות למקום ביוביות רגילות ששואבות מרחוק. ביוביות אלו אינן יכולות להגיע לנקודת השאיבה עצמה כמו שעושה ביובית בגובה נמוך, כך שיש צורך להגיע אל נקודה זו באמצעות צינור ארוך במיוחד.

חשוב להבין כי ככל שמשתמשים בצינור ארוך יותר, כך עוצמת השאיבה המורגשת קטנה יותר, מה שיכול לגרום לעיכוב משמעותי בסיום העבודה ויציאה מכלל פעולה של החניון שלכם לפרק זמן ארוך יותר.

כמו כן, במידה ומעוניינים לבצע פתיחת סתימה בצנרת, עוצמת השאיבה והזרמת הנוזלים עשויה שלא להספיק כשמשתמשים בצינור ארוך. כך שביובית נמוכה שואבת בסופו של דבר קרוב יותר למקום ההצפה או הסתימה ולכן התוצאה הסופית יעילה יותר, על אף חולשתה כביכול לעומת ביובית רגילה.

 

ביובית לחניונים נמוכים
משאית ביובית לחניונים נמוכים

 

ביובית אלפא מציגה – ביוביות קטנות אך עוצמתיות במיוחד

ביובית נמוכה לחניונים היא אומנם קטנה יותר מאשר ביובית רגילה, אך אין הדבר אומר כי ביובית שכזאת היא בהכרח ביובית חלשה מבחינת עוצמת השאיבה שלה. הביוביות הנמוכות שאנחנו מציעים לכם בביובית אלפא הן חזקות מאוד ביחס לגודל שלהן.

המשמעות היא שאנו מסוגלים לטפל בכל בעיה של הצפה, סתימת ביוב, ריחות רעים שמקורם מהביוב ולשטוף כל סוג של מערכת ביוב שנמצאת בחניונים ובמקומות נמוכים נוספים דוגמת מרתפים, מקלטים ומקומות אחרים שאינם נגישים.

בנוסף, מאחר שאנו עובדים עם ביוביות קטנות שנישאות על גבי כלי רכב מסחריים שאינם גדולים מידי, אנו מסוגלים להגיע לכל מקום במהירות ולטפל בבעיה ביעילות מירבית.

 

ביובית לחניונים
ביובית לחניונים תת קרקעיים או עיליים – ביובית נמוכה

 

ביובית בגובה נמוך – בחניונים אך לא רק

המקרה השכיח ביותר לשימוש בביובית נמוכה הוא עבור שאיבת הצפות מחניון, כאשר הוא עמוס במיוחד או עם מגבלת גובה. יחד עם זאת, ישנם עוד מספר תרחישים שבהם יש צורך בהזמנת ביובית נמוכה ושגם בהם אנחנו מסוגלים לטפל. למשל:

✔️ שאיבת מים ממרתף או מקלט של בניין – גם במקרה זה, ביובית למקומות נמוכים מסוגלת להגיע ממש קרוב למקום ולבצע את השאיבה בצורה פשוטה יותר. גם אם בדרך ישנה מגבלת גובה כלשהי (ענפים של עצים, פרגולה וכו') לא תהיה מניעה מהגעה של הביובית עד לנקודה עצמה.

✔️ שאיבת מים מבית עסק – ישנם בתי עסק קטנים מאוד שמאופיינים בחדרים צרים שהגישה אליהם מסובכת עם אמצעי שאיבה רגילים. ברגע שמתרחשת הצפה בעסקים שכאלה ויש צורך לשאוב הצפה של מים או ביוב, ביובית קטנה ונמוכה מהווה פתרון יעיל מאוד. ביובית למקומות צרים יכולה להתאים גם כאשר מתרחשת הצפה ברחוב או סמטה שביובית רגילה לא מסוגלת להיכנס אליהם.

✔️ שאיבת בורות ספיגה – ישנם מקומות שבהם עדיין מקובל להשתמש בבורות ספיגה ישנים. חלק מהבורות הללו ממוקמים במקומות שהגישה אליהם אינה אידיאלית וגם במקרה זה ביצוע שאיבת ביוב עם ביובית נמוכה כשיש סתימה או הצפה הוא אפשרות טובה ביותר.

 

ביובית קטנה לחניונים – ללקוחות פרטיים ועסקיים גם יחד

האפשרות להזמין מאיתנו ביובית לחניון בתל אביב או בכל עיר אחרת בארץ, או עבור מקומות נמוכים, צרים וצפופים נוספים מתאימה ללקוחות מסוגים שונים – מנהלי חניונים פרטיים וציבוריים, ועדי בתים שמחפשים שירותי ביובית נמוכה לחניון של בנייני מגורים במקרה של הצפת מים למשל, בעלי בתים פרטיים שסובלים מהצפה שהגישה אליה מורכבת ועוד.

כל הביוביות שלנו זמינות ומוכנות לעבודה מיידית ותוכלו להזמין את השירות 24 שעות ביממה ואנו נגיע אליכם במהירות האפשרית. כמובן שבסיום העבודה אנו נדאג לפרוק את הנוזלים ששאבנו על פי הנהלים המקובלים, במקומות המאושרים לכך על פי חוק. במידת הצורך אנו מסוגלים לשאוב גם שומנים, נוזלי ביוב ולבצע גם שאיבה של חומרים מסוכנים ורעילים.

 

ביובית אלפא – היתרונות הנוספים שאנחנו מציעים לכם

בתור חברה שמספקת שירותי ביובית, אנו יודעים לעמוד בכל הקריטריונים הנדרשים מנותן שירותים בתחום זה. הדבר מתבטא לא רק בהתאמת בביובית נמוכות או גדולות בהתאם לצורך אלא גם בהיבטים הבאים:

✔️ זמינות גבוהה – שאיבת מים מחניון תת קרקעי עם ביובית נמוכה, שאיבת ביוב ממרתף או מקלט של עסק או בניין מגורים –  לא משנה מתי תצטרכו  את השירות, אנחנו תמיד נהיה זמינים עבורכם עם מענה מהיר, כך שלא תתרחש פגיעה בשטף העבודה שלכם ושגרת החיים שלכם.

✔️ מקצועיות וניסיון  – אנו תמיד נדע לתת לכם מענה עם ביובית מתאימה לכל תרחיש בשטח. למצוא את הפתרונות המתאימים במהירות ולבצע אותם בצורה הטובה ביותר באמצעות צוות העובדים המקצועי שלנו.

✔️ שירותים שוטפים – אנחנו מסוגלים לספק לכם גם שירותי שאיבה בשגרה, על מנת למנוע את ההצפה הבאה בחניון שלכם ובמקומות נמוכים אחרים שמועדים לפורענות. זכרו – כל הצפה יכולה לגרום נזק אדיר לרכוש ואף לנפש (התחשמלות, החלקה ועוד) ולכן כדאי להימנע מכך מראש.

 

מחיר ביובית נמוכה – כמה עולה ביובית לחניונים?

מחיר ביובית קטנה נחשב לדבר מאוד משתלם, שכן אין מדובר בביובית גדולה שמחייבת שינוע על גבי כלי רכב גדול וכבד שעלות התפעול והתחזוקה שלו מאוד גבוהה.

מעבר לזאת, עצם העובדה שהשימוש בביוביות הללו מתאים גם לטיפול בסתימות פשוטות יחסית או בהצפות עם נפחי מים שאינם מצדיקים שימוש בביוביות גדולות, מאפשר גם כן לתמחר את השירות בצורה נמוכה יחסית.

אז כמה עולה ביובית נמוכה? לחניונים או לכל מתחם אחר? תוכלו להתרשם ממחירון שירותי ביובית אלפא ובנוסף ריכזנו עבורכם טבלת מחירים ממוצעת שתעשה לכם קצת סדר בעניין:

ביובית נמוכה מחיר לשירות מחירון מומלץ ביובית לחניון
מחיר שאיבת ביוב בחניון עם ביובית נמוכה החל מ- 600 ₪
המחיר של שאיבה עם ביובית בגובה נמוך החל מ- 600 ₪
כמה עולה לשאוב מים ממקלט עם ביובית נמוכה? החל מ- 600 ₪
עלות לשאוב מים ממרתף של בית פרטי החל מ- 600 ₪
מחיר שאיבת הצפה בחניון תת קרקעי החל מ- 600 ₪
עלות שאיבת הצפה במחסן מתחת לקרקע החל מ- 600 ₪

שירותי ביובית נמוכה בפריסה ארצית

חשוב להדגיש כי קיים הבדל בין מחיר ביובית נמוכה לחניונים לבין המחיר שיגבה מכם עבור ביובית נמוכה לסוגי מתחמים אחרים.

לדוגמא, שאיבת מים ממרתף עם ביובית קטנה או שאיבת מים ממקלט, תעלה בדרך כלל פחות מאחר ומדובר במתחמים קטנים יותר בגודלם לעומת חניונים.

בכל מקרה, אצלנו בחברת ביובית אלפא תמצאו מחירים משתלמים במיוחד עבור הזמנת ביובית שמתאימה למקומות נמוכים ומתחמים אחרים בכל סדרי הגודל.

מוזמנים לצלצל אלינו ולקבל את כל הפרטים.

 

Yair Divinsky
Yair Divinsky
13/08/2023
ביובית אלפא אלופים!! הגיעו אלינו בזמן ומהר לטפל בבריכת ביוב שנסתמה בבניין במקצועיות
bel g
bel g
02/07/2023
שירות יוצא מן הכלל! כבר משיחת הטלפון הראשונית הורגש שמדובר במקצוענים אמיתיים! הגיעו ממש מהר ואבחנו תוך רגע את הבעיה, עבדו בזריזות, היו ממש אדיבים ושירותיים וגבו מחיר הוגן לחלוטין, יצאנו ממש מרוצים ממליצים מאוד!
קרן בירן
קרן בירן
21/06/2023
קודם כל אציין שהגיעו במהירות מדהימה! ממש מעכשיו לעכשיו!! הצפה מטורפת בחניון של הבלוק שלי, שממש עצרה לכל השכנים את היום שלהם ואף אחד לא יכול היה להזיז את הרכב, הגיעו אנשי מקצוע מעולים שטיפלו בעניין צ'יק צ'אק ושאבו את כל המים!! ממש אחלה שירות ובנוסף להכל גם חבר'ה נחמדים ממש