שאיבת מים מפיר מעלית היא פעולה חשובה שעשויה להציל חיים! בדיוק בשביל זה אנחנו כאן – מגיעים מהר כדי לשאוב את המים ולהחזיר אתכם לשגרה.

כשיש הצפה בתוך פיר של מעלית, מדובר במשימה מורכבת מאוד מבחינת הנגישות אל המים – וגם בכל הקשור לתשתיות החשמל שבאות במגע עם מים, מה שעלול להיות מסוכן מאוד.

אז מה עושים? פונים אלינו לביובית אלפא ויכולים להיות בטוחים שהשאיבה תתבצע בצורה הכי בטוחה שיש. שאיבה של מים ממעלית, כמו גם שאיבות מים ממקומות נוספים הן המומחיות שלנו ואנחנו יכולים להגיע אליכם במהירות לכל מקום בארץ.

איך שואבים מים מפיר של מעלית, באיזה ציוד משתמשים, איך בכלל נוצרת הצפה של מים במקום שכזה, מדוע חשוב לשאוב אותם כמה שיותר מהר, למה אנחנו הבחירה הטובה ביותר לביצוע המשימה וכמה אמור לעלות שירות שאיבת מים ממעלית? בשורות הבאות תקבלו את התשובות.

 

שאיבת מים מפיר מעלית במחיר מנצח (100% מקצועיות)

✔️ שאיבת הצפת מים בפיר מעלית עם ביובית בפריסה רחבה

✔️ מגיעים לכל בניין או מגדל לשאוב פירים!

✔️ שאיבה של מי גשמים שהצטברו בפיר המעלית

✔️ שימוש בציוד ומכשור חדשני לטיפול מהיר ויסודי

✔️ לשירות והצעת מחיר, חייגו >>

טלפון: 055-9703793

 

שאיבת מים מפיר מעלית
שירות שאיבת מים מפיר מעלית מסביב לשעון – מגיעים מהר לכל חלקי הארץ

 

 

תקציר העבודה

השאלה התשובה
כמה זמן לוקח לשאוב פיר מעלית העבודה צפויה להימשך בין 45 ל-120 דקות בהתאם לכמות המים ותנאי השטח
איך מתבצעת העבודה צוות הביובית עם ציוד מיוחד ישאב את המים בפיר אל המיכל באמצעות צינור
טווח מחירים משוער 900-1500 ₪
סיבות נפוצות להצפה בפיר מעלית הצטברות מי גשמים, פיצוץ בצנרת הבניין, ספרינקלרים, איטום לקוי
שיטות מובילות שאיבה עם ביובית או עם משאבה טבולה

 

סיבות להצפה בפיר מעלית – למה זה קורה בעצם?

על מנת להבין איך נוצרת הצפה בפיר מעלית, חשוב לדעת תחילה איך בנוי אותו פיר. ובכן, הפיר הוא החלל שבתוכו נעה המעלית מעלה ומטה. ברוב המבנים פיר זה מתחיל מתחת לפני הקרקע ומגיע עד מעל לקומה האחרונה.

חלל זה אמור להיות אטום לחלוטין והוא כולל אלמנטים מכאניים וחשמליים רבים, הקשורים לפעילות התקינה של המעלית. ישנן מספר סיבות להצפה בפירי מעליות:

#1 הצפת מי גשמים – מי גשם עזים יכולים לחדור למבואות הכניסה למבנה. בשל הפרשי הגבהים, המים עלולים לזרום אל עבר המעלית ולהצטבר בתחתית הפיר.

#2 פיצוצי צנרת – במקרה זה מקור המים הוא אינו מי גשמים דווקא, אלא צנרת מים שהתפוצצה וגרמה להצפה בתוך הבניין או המגדל, כך שהמים מגיעים גם אל פיר המעלית.

#3 הפעלת ספרינקלרים – גלאי אש ועשן במבנים חדשים יכולים להפעיל את מתזי המים, שזורמים על עבר פתחי המעלית ומשם מצטברים בתחתית הפיר.

#3 בעיות איטום – הצורך לבצע שאיבת מים מפיר מעלית יכול להידרש גם כאשר פיר המעלית אינו אטום דיו. במצב שכזה מים יכולים לחדור אל הפיר מכיוון הקירות החיצוניים של המבנה ואפילו מתוך האדמה לתחתית הפיר.

גם סתימות ביוב קשות שגרמו להצפות יכולות להסתכם בזרימת מים אל תוך פיר המעלית. מה שלא תהיה הסיבה, אנחנו נדע לאפיין אותה בשטח, לתקן אותה וכמובן לשאוב את המים כמה שיותר מהר.

 

אילו נזקים יכולים להיגרם לפיר המעלית בשל הצפה?

שאיבת מים שהצטברו בפיר מעלית חייבת להתבצע כמה שיותר מהר, בשל הנזקים הרבים שעלולים להיגרם. הנזק החמור ביותר שיכול להיגרם למעלית בעקבות הצפה, הוא השבתה מיידית שלה וזאת משום שמעלית מופעלת על ידי חשמל.

כמובן שבמקרים נדירים מאוד הצפה של מעלית יכולה לגרום גם לסכנת חיים של ממש. עוד נזקים שנגרמים מהצפה של מעלית שחייבים להיות מודעים אליהם כוללים נזק לתשתית המעלית, מה שככל הנראה יחייב תיקונים יקרים מאוד במידה והמים לא יישאבו במהרה.

בנוסף, עלולה להתפתח רטיבות וטחב הגורמים לצחנה בלתי נסבלת בתוך המעלית ולאורך כל הפיר, מה שישפיע גם על הדירות או המשרדים שבמבנה.

 

שאיבת מים מפיר מעלית – איך עושים את זה?

שאיבת פיר מעלית מוצף חייבת להתבצע על ידי מקצוענים שיודעים להתחשב לפני פעולת השאיבה בכמות המים הנדרשת לפינוי, סוג הנוזלים שהצטברו והנגישות למקום. בהתאם לכך נקבעת האסטרטגיה הטובה ביותר לפינוי המים.

שאיבת מים מפיר של מעלית יכולה להתבצע באחת או יותר מהשיטות הבאות:

✔️ שאיבת מים מפיר מעלית עם ביובית – שיטה זו מתאימה מאוד עבור שאיבה של מים ממעלית שאליה יש נגישות גבוהה של כלי רכב – וגם כאשר הנוזלים הינם מי ביוב, או מים שכבר החלו להצחין ולהירקב ונדרשים לפינוי לאתרים מורשים.

במידה ותחתית הפיר ממוקמת בחניון, ניתן להשתמש בביובית נמוכה שמתאימה בדיוק למשימות מהסוג הזה.

✔️ שאיבה עם משאבה טבולה – במידה ומדובר בפיר מעלית שאינו נגיש לביובית מכל סוג שהוא, אין מנוס מלבד להשתמש במשאבה טבולה למשימה זו. משאבה טבולה היא סוג של משאבה שעובדת היטב כאשר היא מכוסה כולה במים.

את המשאבה ממקמים בתוך החלק התחתון של הפיר והיא שואבת את המים שמצטברים ומעבירה אותם בצורה יעילה לתוך שוחת הביוב הקרובה.

 

שאיבת מים מפיר מעלית
שאיבת מים מפיר מעלית מונעת הצפה חמורה ומסוכנת – ואפשרת פעילות תקינה של המעלית

 

לאחר שמסתיימת פעולת שאיבת ההצפה, חשוב מאוד לייבש את פיר המעלית וכמובן לטפל במה שגרם למים להצטבר בתוך הפיר מלכתחילה. את כל המשימות הללו נוכל לבצע עבורכם על הצד הטוב ביותר.

 

מחיר שאיבת מים מפיר מעלית

מחיר שאיבת מים מפיר מעלית נקבע על פי מורכבות הגישה לפיר, מה שמשפיע על סוג הביובית מבחינת הגודל או הצורך להשתמש במשאבות טבולות או ניידות.

עלות ממוצעת של עבודה כזו תעמוד על בין 1000 ל-1500 שקלים.

יש לקחת בחשבון כי שאיבת מים ממעלית היא פעולה דחופה שיש לבצע כמה שיותר מהר ועל כן יקרה יותר, שכן הזמנה של ביובית מעכשיו לעכשיו בדרך כלל עולה מעט יותר.

אנחנו בביובית אלפא מציעים לכם מחירים נוחים והוגנים בכל שעה ויום, כולל בסופי שבוע ובימי חג. פיר המעלית שלכם הוצף במים? צלצלו אלינו ותקבלו מענה מהיר ופתרון יעיל שיהיה בדרך אליכם.