צריכים ביובית בכפר סבא לטיפול בבעיות ותקלות במערכת הביוב? אנחנו בביובית אלפא ניתן לכם מענה מהיר ומדויק! אל תתפשרו על פתרונות חלקיים, אנחנו מגיעים לשטח עם כל המכשור הנדרש ומציעים טיפול יסודי שבאמת עושה סוף לבעיות הביוב.

איך מחסלים שורשים בביוב בכפר סבא? למה צילום של הצנרת הוא חובה לפני כל פעולה במעמקי הביוב? כמה עולה שאיבת ביוב או הצפה ובמה תלוי המחיר? מיד נענה על כל השאלות.

 

ביובית בכפר סבא במחירים ללא תחרות 24 שעות ביממה!

✔️ שאיבות ביוב בכפר סבא – שאיבת מים ממערכות ביוב

✔️ טיפול בבורות ספיגה ובורות שומן כולל פינוי והטמנה

✔️ שטיפת קווי ביוב בכפר סבא בלחץ מים גבוה 24 שעות

✔️ פתיחת סתימות בביוב בכפ"ס ושורשים! 

✔️ שירות ביובית בכל העיר: השכונה הירוקה,

קפלן, הדרים, יוספטל, ותיקים, עלייה, רמז

סביוני הכפר, גבעת אשכול ועוד >>

חייגו לטלפון: 055-9703793

 

ביובית בכפר סבא
ביובית בכפר סבא בזמינות 24 שעות ביממה – מחיר אטרקטיבי

 

 

מחירון ביובית בכפר סבא

החיפוש אחרי שירותי ביובית יכול להוביל אתכם לקבלני ביוב שונים, לכן אם הקלדתם בגוגל "ביובית בכפר סבא מידרג" ייתכן שתגיעו לכמה חברות ביובית, אבל חשוב שתבינו עד כמה השירות שלנו בביובית אלפא הוא משתלם, מקצועי והוגן מבחינת העלויות. אנחנו מעניקים שירות יסודי ולא מתפשרים על התיקונים שאנחנו עושים בשטח.

הצעת המחיר תמיד תכלול את כל המידע בנוגע לביוב שלכם, לרבות תקלות שנמליץ לתקן ושייתכן שלא באות לידי ביטוי עדיין – כגון סדקים בצנרת או חסימות קלות, שעוד לא גרמו לבעיות מיוחדות. הרעיון הוא לתקן גם נזקים קלים, על מנת שלא יידרדרו ויהפכו לנזקים חמורים שהתיקון שלהם יהיה יקר הרבה יותר.

המחירים לשירותי הביובית שאנחנו מציעים ללקוחות הם נוחים והעלויות משתנות בהתאם לסוג השירות ולשעת הקריאה – אנחנו זמינים לכל הסוגים של שירות ביובית 24 שעות, אך ייתכן שקריאת שירות בשבת, בחג או מחוץ לשעות הפעילות הסטנדרטיות, תהיה יקרה יותר.

הנה טבלה שמרכזת את המחירים הממוצעים של שירותי ביובית מבוקשים במיוחד באזור כפ"ס והסביבה:

ביובית בכפר סבא מחיר לשירות מחירון מומלץ לשירותי ביוב
מחיר שאיבת בור ספיגה החל מ- 600 ₪
פתיחת סתימות ביוב בכפר סבא ושורשים החל מ- 600 ₪
שאיבת הצפה החל מ- 650 ₪
מחיר שאיבת בריכת ביוב עד 4 קוב החל מ- 650 ₪
עלות צילום קווי ביוב בעיר החל מ-800 ₪
מחיר שאיבת בור שומן / רקב בכפר סבא החל מ- 650 ₪
עלות שטיפת ביוב בלחץ מים גבוה החל מ- 700 ₪
מחיר ניקוי ביוב בכפר סבא ושטיפת קווים החל מ- 800 ₪
עלות תיקון צנרת ללא הרס החל מ- 1800 ₪
מחיר פינוי פסולת החל מ-400 ₪

שאיבת הצפות בכפר סבא עם ביובית

על גבי משאית ביובית ישנם מיכלים גדולי ממדים שמסוגלים להכיל כמויות מים אדירות, זאת נוסף לצינורות חזקים וארוכים שדרכם עוברים המים עצמם וגם זורמים החוצה, במקרה שישנו צורך בשטיפת הביוב בלחץ מים גבוה.

הצפה של מי הביוב היא הרבה מעבר ל"אי נעימות" ולריח רע שעולה מהביוב, מדובר בסכנה תברואתית של ממש ולכן הביוביות שלנו הן פתרון מצוין. אלו היתרונות של השימוש בביובית לצורך שאיבת מים:

✔️ חוזק הצינורות של הביובית – החוזק של הצינורות, הקוטר והאורך שלהם, מאפשרים להם לעמוד גם בעומס רב של מים שזורמים דרכם. שאיבת מי ביוב כוללת, פעמים רבות, גם פסולת מוצקה וחומרים שונים, שעלולים להזיק לצינורות עדינים. חומרי הגלם מהם עשויים הצינורות שנמצאים על משאית הביובית, חזקים מספיק כדי לעמוד בדרישות הללו.

✔️ אטימות הצינורות והמיכליות – בדרך כלל, אנחנו בביובית אלפא נקראים לשטח על מנת לשאוב מי שופכין, שכידוע מכילים מזהמים, חיידקים, בקטריות ולא מעט אשפה. לפעמים זריקת האשפה אל הביוב במקום לפח, היא זו שגורמת לסתימה של הביוב שיצרה את ההצפה מלכתחילה. חשוב ביותר להעביר את המים המזוהמים הללו אל המיכליות בצורה אטומה, שממזערת את המגע שלהם עם הסביבה ובשל כך גם את הסכנה התברואתית שהם נושאים עמם.

✔️ גודל המיכליות שעל משאית הביוב – לעתים יהיה צורך לשאוב כמות אדירה של מים, במיוחד כשמדובר בבריכות ביוב ענקיות. חשוב שהביובית שתישלח לשטח, תהיה מסוגלת להכיל את כל המים הללו ולהעביר אותם למקום בטוח.

לא כל קבלן ביוב בכפר סבא מציע מעטפת שלמה של שירותים, אבל אנחנו בביובית אלפא מסוגלים לטפל במגוון רחב של בעיות הקשורות לצנרת הביוב, גם אם הקריאה הראשונית לשירות היתה לצורך שאיבה של הצפה. אנחנו מגיעים אל השטח ומבצעים את כל הבדיקות הדרושות, כדי שמלבד הפתרון המיידי לתקלה הקיימת, לא יישארו שום "קצוות פתוחים".

 

ביובית בכפר סבא לפתיחת סתימות ביוב ושאיבת הצפות
ביובית בכפר סבא לפתיחת סתימות ביוב ושאיבת הצפות

 

צילום ביוב בכפר סבא – להגיע לעומק הביוב ולאתר את התקלה

בניגוד להצפה של הביוב שהיא ברורה מאוד לעין וגם לאף, שהרי ריח של ביוב הוא עניין שמבחינים בו בקלות, לפעמים קיימים נזקים ובעיות בתוככי הצנרת שלא נראים לעין בשלב הראשוני.

תקלות כאלה יכולות להיות, למשל, סדק קטן בצינור שרק התחיל להיווצר, פסולת שנדבקה לחלק הפנימי של הצינור ועדיין לא גרמה לחסימה ממשית, שורשים של עץ פיקוס שצמחו בתוך קווי הביוב והחלו להתפתח בתוכו ועוד רבות אחרות.

אם הזמנתם ביובית והגיע אליכם קבלן ביוב בכפר סבא, שהסתפק רק בשאיבת המים שעלו מן הביוב, הוא לא יאתר את התקלות האחרות והנסתרות הללו ולכן, בסבירות גבוהה, התקלות הללו רק יחמירו ויהפכו למורכבות יותר.

בשלב כזה, ממילא יהיה צורך בקריאה נוספת לשירות ביובית באזור כפר סבא ובנוסף העלות של התיקון כבר תהיה גבוהה. את העניין הזה ניתן לפתור או יותר נכון להימנע ממנו, אם כבר בשלב הראשוני עושים בדיקה מעמיקה של הצנרת שנקראת צילום של קווי הביוב.

אלו הם שלבי הבדיקה:

#1 שאיבת המים מתוך צנרת הביוב – על מנת להכניס את המצלמה, המחוברת לסיב אופטי ארוך שמסוגל להגיע אפילו לחמישים מטרים בעומק הביוב, יש לשאוב את מי הביוב מהצינורות. שאיבה זו מאפשרת למצלמה להיכנס ללא הפרעות. לפעמים, במקומות נמוכים כמו חניונים תת קרקעיים או מקלטים, נפעיל ביובית נמוכה שתקל על הנגישות אל תוך הצנרת.

#2 שטיפת הצנרת בלחץ מים גבוה – כאשר שוטפים את הביוב מבפנים באמצעות הדיזות העוצמתיות של משאית הביובית, לחץ המים יכול לסלק כל חסימה, בין אם זו פסולת מוצקה ובין אם אלו חומרים שמנוניים שהצטברו על דפנות הצנרת. חדירת המצלמה למעמקי הביוב מתאפשרת באופן זה בקלות יותר והמצלמה מסוגלת לאתר גם את הנזקים הקלים שקיימים בצינורות עצמם.

#3 תיעוד והעברת המידע לאנשי המקצוע – במהלך הכנסת המצלמה לתוככי הביוב, אנשי המקצוע מקבלים תיעוד ואינפורמציה בנוגע לכל מה ש"קורה בפנים". כך ניתן לבחון את מצב הצנרת, לאתר תקלות ולהחליט מהן הפעולות היעילות והמומלצות ביותר, שניתן לעשות כדי לתקן את הביוב ובמקביל כדי למנוע את הישנות הבעיה.

השימוש באמצעים חדשניים ובמכשור מתקדם, הוא זה שמאפשר לנו להעניק שירותי ביובית בכפר סבא עם המלצות חמות, תודות לפתרונות האפקטיביים וארוכי הטווח שאנחנו מציעים ללקוחות שלנו.

 

בסרטון: הצוות מבצע צילום קו ביוב בכפר סבא ומוצא אוצרות 🙂

 

פתיחת סתימות שורשים בביוב בכפר סבא

כפי שכבר נכתב, אחת מהבעיות הנסתרות שמתרחשות בתוך ביובים והולכות ותופסות תאוצה אם לא מאתרים אותן בזמן, היא צמיחה של שורשי עצים – בדרך כלל מדובר בעצים חזקים וגדולי ממדים כמו פיקוס, שנשתלו בקרבת צנרת ביוב ושורשיהם מתארכים עם השנים ונכנסים אל תוך הביוב עצמו.

גם שורשים של עצי ענק וגם צמחים רגילים לגמרי שגדלים בסביבה של צינורות ביוב, תמיד יחפשו מקומות רטובים ומלאי לחות כדי לקבל מהם מים. שורשים שניזונים ממי שופכין כאלה, באופן טבעי ימשיכו לפחות באופן חלקי לצמוח ממש לתוך הצינורות, להתעבות ולהתארך בתוכם.

גם אם צינורות הביוב שבהם זה קורה הם גדולים וחזקים, לא תמיד הם יוכלו להחזיק מעמד בפני צמיחה שכזאת, בפרט שזהו תהליך טבעי שממשיך לקרות כל העת ובצורה איטית ושקטה, שמתגלה לסביבה רק אחרי שהצמיחה כבר מתעצמת מאוד והופכת לבעיה אמיתי בביוב.

שורשים שמתרבים ומתארכים בתוך הביוב, בסופו של דבר יגרמו לחסימה חלקית ולעתים כמעט מלאה של המערכת. בנוסף לנזק הזה, השורשים שממשיכים לצמוח ייתכן שיחדרו אל תוך סדקים קיימים שבצנרת ויחמירו את מצבם, או שאפילו יגרמו בעצמם לשברים ולסדקים, במיוחד בתשתית ישנה שיש בה בלאי.

בדיוק בגלל זה, חשוב לבדוק באמצעות צילום של צנרת הביוב – ואפילו אם אין, לכאורה, סימנים לכך – האם קיימת שורשים בצנרת ועד כמה היא חמורה. במידה שהתגלה שבאמת מערכת הביוב "מלאה" בשורשי עצים ובצמחיה עשירה שהתפתחה בתוכם, חשוב להיפטר ממנה.

חיתוך של שורשים שצמחו בתוך הביוב הוא השלב הראשוני, לאחריו תסולק הפסולת המיותרת מן הצינורות. במקרים מסוימים אפילו ניתן להשתמש בחומר כימי ייעודי, שמפסיק את צמיחתם של השורשים שנכנסו לתוך הביוב וגדלו בתוכו. אין זה אומר להשמיד את העצים עצמם, אלא לנתק את השורשים הספציפיים שגרמו לנזקים ולא לאפשר לעץ להמשיך ולגדול דווקא אל תוך הביוב.

 

ביובית בכפר סבא
צמיחה של שורשים בתוך הביוב בכפר סבא עלולה לגרום לנזקים קשים לצנרת

 

תיקון צנרת ביוב בכפר סבא ללא הרס

אנחנו בביובית אלפא תמיד נעמיק את הבדיקות בשטח ולא נשאיר שום תקלה מאחור, ללא טיפול. עם זאת ובניגוד לשיטות מיושנות שאנו כבר לא עושים בהן שימוש אם אין הכרח לעשות זאת, תמיד נעדיף לבצע את התיקונים הנדרשים בתשתית הביוב בצורה ה"כירורגית" ובמינימום פגיעה בכל המעטפת שצנרת הביוב מותקנת בתוכה, כלומר האדמה, המרצפות וכל הסביבה הפיזית שנמצאת סביב הביוב.

התיקונים שאנו מבצעים, כאשר יש יכולת לעשות זאת באופן העדין הזה – נעשים באמצעות רובוטים והם מדויקים ומתמקדים בנזק עצמו. בצורה זו ניתן להגיע לסדק הספציפי, לשבר או לנזילה ולבצע את התיקון מבלי לשבור ולהרוס את מה שמחזיק את הצינור במקומו. יש לשיטה זו שני יתרונות מרכזיים:

#1) מינימום של אי נוחות – לא מוכרחים לשבור מבנים ולגרום לבלאגן, אלא שמים דגש על תיקון הנזק בצנרת בפני עצמו.

#2) מחירים משתלמים יותר משל המתחרים – בזכות העובדה שהעבודה שלנו מתמקדת בצנרת עצמה, הלקוחות משלמים על התיקון ולא צריכים להוסיף סכומים על שיפוצים נרחבים, בתום תהליך הטיפול בצנרת.

המטרה שלנו היא אחת – לעזור ללקוחותינו שבוחרים בנו בתור חברת ביובית בכפר סבא עם המלצות, ליהנות מביוב תקין לאורך שנים, במינימום הרס לסביבה או ללא הרס כלל, תוך מתן שירות אדיב במחירים הוגנים.

 

התקנת שוחת ביוב

אחת מהמורכבויות של מערכות ביוב היא האופן שבו הצינורות מתחברים זה לזה ומאפשרים זרימה תקינה של מי השופכין. במקומות מסוימים ובמיוחד באזורים בהם קיימים הבדלי גובה בין צינור אחד לשני, חשוב לוודא כי באמת יש לביוב את האפשרות הטכנית להמשיך ולזרום קדימה והלאה ולא להיתקע.

שוחות ביוב המכונות גם בריכות ביוב, הן סוג של מיכליות גדולות שמיוצרות בדרך כלל מפלסטיק חזק ועמיד או מבטון, כאשר תפקידן הוא להוות מעין "תחנה" בין כמה צינורות, דרכה המים ממשיכים לזרום ו"מתקנים" את הפרשי הגובה בין הזרימות השונות.

התקנת שוחות ביוב בעיר כפ"ס נעשית רק אחרי שלב תכנון מדויק, שכולל החלטה בנוגע לסוג השוחה שתותקן, גובהה, עומקה והחיבורים השונים שיותקנו עליה.

השוחה מעניקה גישה נוחה לצנרת הביוב והניקוי שלה הוא הבסיס לפעילותה השוטפת – שאיבת שוחות ביוב דומה למדי לשירות של שאיבת בורות ספיגה או שומן והיא חייבת להתבצע על בסיס קבוע. הסיבה היא שריקון השוחה מאפשר את המשך הזרימה התקינה והוא גם הפתרון הטוב ביותר לכל מצב של סתימה.

 

שאיבות ביוב בכפר סבא ובורות שומן או ספיגה
שאיבות ביוב בכפר סבא ובורות שומן או ספיגה

 

קבלן ביוב בכפר סבא – ביובית אלפא!

המיומנות של אנשי המקצוע בתחום הביוב היא אחד מהיתרונות העיקריים שלנו ואנחנו מקפידים לעדכן את ההדרכות לאנשים שמגיעים לשטח, כמו גם את הציוד והמכשירים שהם עובדים איתם.

אנו זמינים בכל שעות היממה לשירותי ביובית ותמיד נשלח למקום הקריאה את הביובית שהכי תתאים לפתרון הבעיה, בין אם מדובר בחניון או מקלט שאז יהיה צורך להזמין ביובית קטנה, או בשטח חקלאי שאולי יצריך ביובית ניידת. אנחנו כאן עבורכם ונשמח שתתקשרו אלינו בהקדם, כדי שנוכל לתת לכם הצעת מחיר הוגנת ומשתלמת.

 

Yair Divinsky
Yair Divinsky
13/08/2023
ביובית אלפא אלופים!! הגיעו אלינו בזמן ומהר לטפל בבריכת ביוב שנסתמה בבניין במקצועיות
bel g
bel g
02/07/2023
שירות יוצא מן הכלל! כבר משיחת הטלפון הראשונית הורגש שמדובר במקצוענים אמיתיים! הגיעו ממש מהר ואבחנו תוך רגע את הבעיה, עבדו בזריזות, היו ממש אדיבים ושירותיים וגבו מחיר הוגן לחלוטין, יצאנו ממש מרוצים ממליצים מאוד!
קרן בירן
קרן בירן
21/06/2023
קודם כל אציין שהגיעו במהירות מדהימה! ממש מעכשיו לעכשיו!! הצפה מטורפת בחניון של הבלוק שלי, שממש עצרה לכל השכנים את היום שלהם ואף אחד לא יכול היה להזיז את הרכב, הגיעו אנשי מקצוע מעולים שטיפלו בעניין צ'יק צ'אק ושאבו את כל המים!! ממש אחלה שירות ובנוסף להכל גם חבר'ה נחמדים ממש

 

שכונות בכפר סבא בהן אנחנו שואבים:

אזור התעשיה הפרחים קפלן יוספטל
עלייה שיכון ותיקים הירוקה 60 הזמר העברי השכונה הירוקה 80
גאולים גבעת אשכול כפר סבא הצעירה שכונת אליעזר
אלי כהן הדרים שכונת הפארק חצרות הדר
למפרט כיסופים סירקין סביוני הכפר
שבזי מעוז תקומה ראשונים

כפ"ס – מפה:

אזורי שירות סמוכים: ביובית רעננה | ביובית הוד השרון

תאגיד מים בעיר: מפעל מים כפר סבא

 

אלופים! תודה על הביצוע המהיר והמקצועי. המספר שלכם שמור אצלנו לכל מקרה שלא יצוץ.
דפנה לשם

דפנה לשם, רעננה

הצוות הגיע אלינו למושב לראשונה לפני כ-3 שנים לשאיבת הצפה בסדר גודל משמעותי. מאז אנחנו עובדים רק איתם.
רון בלומנפלד המלצה

רון בלומנפלד, רמות השבים