תיקון צנרת ביוב הוא שירות שיידרש לאור היווצרותן של מגוון תקלות שונות במערכת הביוב, ביניהן ביוב שעולה על גדותיו, צנרת בלויה ודולפת, חסימות שונות שיכולות להתרחש בצינורות ועוד.

לאחר שתבחינו שקיימת תקלה כלשהיא בוודאי תרצו להזמין שירות מקצועי לתיקון – אך רבים הם האנשים שיחששו שתיקון על כל המשתמע ממנו – ייפגע בבית או בעסק וייצור בלגן רב, יצריך עבודת שיפוץ לאחר מכן ויהיה ממושך במיוחד.

למזלנו, בזכות התפתחות והתקדמות הטכנולוגיה בתחום האינסטלציה והצנרת, תיקוני צנרת ביוב הם פשוטים ומהירים יותר מאי פעם ולא רק זה – בימינו ניתן לבצע תיקון צנרת ביוב ללא הרס. במאמר זה נסקור את כל הדרכים בהן אפשר לבצע תיקון צנרת ביוב בבית משותף או תיקון צינור ביוב חיצוני, במינימום שלהשפעה על הסביבה ובזמן קצר יחסית. אז בואו נצלול פנימה!

 

  תיקון צנרת ביוב ומערכות ביוב במחירים נוחים בכל הארץ!

✔️ תיקון לצנרת ביוב בשיטות מתקדמות על ידי אנשי המקצוע המיומנים והמנוסים שלנו

✔️ טיפול בבעיות ביוב מכל סוג – פתיחת סתימות, שאיבת הצפות ועוד

✔️ תיקון צנרות של ביוב – איתור מדויק של מיקום התקלה גם במעמקי הצנרת!

✔️ לייעוץ והזמנת שירות בפריסה ארצית 24/7 >>

התקשרו לטלפון: 055-9703793

 

תיקון צנרת ביוב
תיקון צנרת ביוב ללא הרס 24 שעות ביממה

 

 

תקלות בצנרת הביוב וכיצד ניתן להבחין בהן?

בדרך כלל כאשר קיימת תקלה במערכת הביוב הדורשת תיקון של צנרת ביוב, ניתן להבחין בכמה סימנים מקדימים. אלו הם הדברים שעלולים להעיד על כך שייתכן שיש לכם בעיה בצנרת של הבית או בית העסק:

✔️ ריחות – אם אתם מרגישים ריחות לא נעימים שעולים מחדרי השירותים והאמבטיה, מן הכיורים שבמטבח או בחדרים השונים, יכול להיות שיש בעיה כלשהי בצנרת שדורשת תיקון.

✔️ דליפת מים ונזילות – אם אתם רואים שאחד הצינורות בבית שלכם מטפטף כשהוא סגור, כנראה שיש בעיה. לא תמיד בעיה של נזילת מים נובעת מתקלה בצנרת הביוב – יכול להיות שמדובר בברז שאיננו תקין ולא בבעיה במעמקי הצנרת, אבל בכל מקרה כדאי לקרוא לאיש מקצוע שיידע לאבחן ובמידת הצורך לבצע תיקון נזילה בצנרת הביוב, בוודאי אם מדובר בדליפה בצנרת הביוב הראשי.

✔️ מים עכורים – מים חומים שיוצאים מהברז שלכם, עלולים להופיע בפתיחה הראשונית של ברז מים, לאחר תקופה ארוכה שבמהלכה לא השתמשו בו כלל – או לאחר הפסקת מים ממושכת. כדאי לתת למים לזרום במשך מספר דקות ולבדוק מה קורה: במידה שהמים נותרים חומים ולא הופכים לשקופים, זה סימן שמעיד על תקלה ועל כך שיש לתקן או להחליף את הצנרת בהקדם.

✔️ רטיבות בקירות, בתקרה או ברצפה אם אתם מבחינים ברטיבות או בעובש על הקירות או בכל מקום אחר, זה עלול להעיד על איטום בעייתי, אבל גם על כך שעלולה להיות דליפה סמויה בצינורות הבית. זוהי בעיה שניתן לפתור אותה רק על ידי בדיקה מעמיקה של הצינורות, איתור התקלה בהם ותיקון צנרת הביוב בצורה מלאה ויסודית.

✔️ סתימה – אם המים בכיור או באמבטיה לא מתנקזים, או אם אתם פותחים את הברז ופשוט לא זורמים מים, יכול להיות שיש סתימה באחד מחלקי הצנרת שבביתכם. הזמנת איש מקצוע לפתיחת סתימות תאפשר למים לשוב ולזרום בצורה תקינה.

✔️ מים שלא יורדים – אם המים בכיור או בשירותים לא יורדים במהירות הרגילה שלהם, או שנוצרת מעין "שלולית" בכיור בכל הפעלה של הברז, זה עלול להעיד שיש תקלה מסוימת שייתכן וממוקמת בצנרת – לכן כדאי לבדוק אותה עם מומחה בתחום.

✔️ הצפות – הצפה מעידה על בעיה בצנרת והיא, ללא ספק, אחד המצבים הכי פחות נעימים שנגרמים בשל בעיות בצנרת. כדאי להזמין שירות של שאיבת הצפות ולאחר מכן לטפל בצנרת התקולה, כדי למנוע את הסיטואציה הזו מלחזור.

אם הבחנתם באחד מהדברים הללו, אנו ממליצים לא להתעלם מכך ולדאוג שאיש מקצוע יבוא ויביט על הצנרת שלכם בהקדם. צנרת היא דבר שמתבלה באופן טבעי ועל כן הגיוני שיצוצו בעיות מדי פעם. לפעמים יהיה ניתן לתקן את התשתית הקיימת, אך לפעמים צריך יהיה לבצע החלפת צנרת ביוב בבית. הכל תלוי בחומרת המקרה ובטיב הצנרת שלכם.

 

תיקון צנרת ביוב – באילו דרכים ניתן לעשות זאת?

החשש של אנשים רבים מהזמנת שירותי תיקון לצנרות הביוב שלהם, נובע בדרך כלל ממורכבות העבודה ומנזקים שעלולים להיווצר למערכת הביוב ולמעטפת שלה, באם העבודה לא מתבצעת כמו שצריך.

כדאי להכיר את השיטות לתיקון מקצועי במינימום בלגן –  אז איך מתקנים צנרת ביוב ללא נזק? בין אם מדובר במקרה שמצריך תיקון צנרת ביוב בבית משותף או תיקון צנרת ביוב חיצוני, יש כיום כמה דרכים מובילות לבצע תיקון זה בצורה היעילה והמקצועית ביותר. נציג בפניכם שיטות אלה ואת מחיר תיקון צנרת הביוב:

✔️ אבחון הבעיה בסיוע מכשור מתקדם לאיתור תקלות בצנרת הביוב – את אבחון התקלה בצנרת ניתן לעשות באמצעות סיב אופטי, שהוא למעשה מצלמה זעירה שניתן להחדיר אל תוך הצנרת כדי לראות אותה, או על ידי רובוט מיוחד עם מצלמה מובנית. צילום קווי ביוב מהווה את השיטה היעילה ביותר לאבחון בעיות במעמקי הצנרת, מה שמאפשר התאמה של דרך התיקון בדייקנות ובמקצועיות רבה.

✔️ תיקון צנרת ביוב באמצעות שרוול – תיקון מסוג זה מתאים למקרה בו יש מספר חורים בצנרת. אל תוך הצנרת הבעייתית מחדירים שרוול עם חומר פולימורי שמתקשה. השרוול נצמד לדפנות לכל אורך הצינור וכך נוצר בעצם צינור חדש בתוך הצינור הקיים.

✔️ תיקון צנרת ללא הרס באמצעות הטלאה – שיטה זאת שימושית מאוד אם בצנרת יש חור נקודתי. בשיטה הזאת מחדירים אל תוך הצנרת טלאי, בד שספוג בחומר מתקשה ודבק. בעת שימוש בלחץ וחום רבים, לאחר פרק זמן מסוים החומרים מתקשים ומייצרים קטע צינור חדש. הטלאי הזה עמיד ביותר ויכול להישמר לשנים רבות, לרבות בשימוש אינטנסיבי במערכת הביוב.

✔️ רובוט לתיקון צנרת ביוב – רובוט מיוחד יכול לבצע שתי פעולות:  אחת היא להתיז חומר אפוקסי, שיסגור חורים נקודתיים לאורך הצנרת. השנייה היא ריסוק שאריות בטון, ברזל ופסולת שהצטברו בתוך הצנרת ויצרו חסימה, כך שהם ייהפכו לאבק אותו ניתן לשטוף החוצה בקלות מתוך הצנרת.

 

מחיר תיקון צנרת ביוב ללא גרימת הרס – כמה עולה השירות?

לכל שיטה שהצגנו יש מחירון שונה, כאשר מחיר של תיקון צנרת הביוב במינימום של הרס, ישתנה בהתאם לעבודה הספציפית הנדרשת במקום.

אנחנו חייבים גם לציין שלא תמיד ניתן להשתמש בדרכים האלה כדי לתקן צנרת – קיימים מקרים בהם עדיין אין ברירה אלא להשתמש בשיטות הישנות, שיצריכו שבירת רצפות וכדומה.

הכל תלוי כמובן בסוג התקלה ובחומרת המצב. הדבר הכי חשוב שאתם צריכים לעשות הוא לתת לאיש מקצוע לאבחן את הבעיה ולמצוא את הדרך הנכונה והטובה ביותר לפתור אותה.

תיקון צנרת מחיר לפי סוג השירות מחירון מומלץ לתיקון הצנרת בביוב
תיקון צנרת ללא הרס כמה עולה? החל מ- 1800 ₪
שאיבת ביוב סטנדרטית כמה עולה? 350-600 ₪
עלות פתיחת סתימה בצנרת ואיתור נזילה בעזרת צילום קווי ביוב החל מ 1250 ₪
עלות ביקור לצורך איתור נזילות בצנרת הביוב החל מ- 550 ₪
עלות צילום קווי ביוב לצורך איתור תקלות בצנרת 800-1690 ₪
שאיבת מים לפני תיקון צנרת ביוב החל מ – 550 ₪
עלות התקנת שסתום אל חזור בצנרת הביוב החל מ- 690 ₪
כמה עולה שירות איתור תקלות בצנרת על ידי רובוט? החל מ- 2000 ₪

למה כדאי לכם לבחור בנו לתקן את צנרת הביוב שלכם?

תחום תיקון צנרת ללא הרס הוא תחום יחסית חדש ולא כל אנשי המקצוע שמתעסקים בצנרת ידעו לבצע אותו – זה דורש ציוד מיוחד ויקר ומיומנות רבה.

אנחנו בביובית אלפא מעסיקים את בעלי המקצוע הטובים ביותר בתחום, שצברו ניסיון רב בטיפול בבעיות צנרת באמצעות הדרכים המתקדמות שהצגנו ובמינימום הרס.

אנו נדע איך ניתן לטפל בבעיות השונות בצנרת ובמקביל למנוע נזק לנכס שלכם. אנו מתעסקים בתיקון צנרת פנימית בבתים, חידוש צנרת ביוב חיצונית ומציעים שירותי ביובית נוספים רבים.

מוזמנים ליצור איתנו קשר לכל בעיה שעולה ואנשי המקצוע של ביובית אלפא יגיעו אליכם במהרה.