דליפת צנרת ביוב ראשי היא מהבעיות הנפוצות ביותר בתחום הביוב, זוהי תקלה מורכבת שיש לטפל בה במהירות. בדיוק בשביל זה אנחנו כאן בשבילכם 24 שעות ביממה!

כאשר מתרחשת דליפה שכזאת, התסמינים אינם מאחרים להופיע ואינם ניתנים להתעלמות ובעיקר משפיעים על הרבה אנשים בו זמנית, לכן חשוב שלא לבזבז זמן ולקרוא לצוות המקצוענים של ביובית אלפא כמה שיותר מהר.

איך נוצרת דליפה בביוב הראשי, כיצד אנחנו מטפלים בבעיה וגם כמה עולה לתקן דליפה בצנרת הביוב הראשית? המשיכו לקרוא ותקבלו את התשובות.

 

גיליתם דליפת צנרת ביוב ראשי? כדאי שתיצרו קשר!

✔️ מספקים שירותים לאיתור נזילות בצנרת הביוב כולל בניין משותף

✔️ טיפול מקצועי בדליפה בצנרת הביוב הראשי

✔️ תיקון וחידוש הצנרת להפסקת נזילות ומניעת קורוזיה

✔️ טיפול יסודי בביוב הראשי ושחרור סתימות מורכבות

✔️ להצעת מחיר לתיקון דליפת צנרת ביוב ראשי >>

צרו קשר בטלפון: 055-9703793

 

דליפת צנרת ביוב ראשי
דליפת צנרת ביוב ראשי – טיפול בתקלות, שחרור סתימות ותיקון צנרת מסביב לשעון

 

 

מהי צנרת הביוב הראשי?

לפני שנסביר לכם על הגורמים להיווצרות דליפה בצנרת הביוב הראשי ועל איך מתקנים דליפה בביוב הראשי, חשוב שתבינו מהי בדיוק אותה צנרת?

צנרת הביוב הראשי היא מקטע צינור הביוב שאליו מתנקזות מערכות הביוב הפרטיות, ביניהן כאלו שמקורן מבתי מגורים, משרדים ועסקים. הצינורות הראשיים נמצאים בשטחים ציבוריים, למשל מבואות בניינים וגינות והם מתחברים בעצמם לצינורות ביוב מרכזיים יותר שנמצאים באחריות הרשות המקומית. צנרת הביוב הראשית נמצאת באחריות בעלי הקרקע שבתוכה היא עוברת, כגון ועדי בתים, בעלי מרכזים מסחריים ובתים פרטיים.

ממש כפי שבמקרה של הצפה בחניון הבניין או חסימה בביוב המשותף חשוב שתטופל במהירות רבה על מנת למזער את הפגיעה בדיירי הבניין, כך גם דליפה בצנרת הביוב הראשי – שעלולה לגרום לנזקים בטווח הקצר והארוך כאחד.

 

דליפת צנרת ביוב ראשי – במה זה מתבטא?

למרות שמדובר בצנרת גדולה ומסיבית, דליפה בצנרת הביוב הראשית תמיד יכולה להתרחש והיא כוללת נזילה של נפחי מים אל מחוץ לצנרת.

הדבר יכול להתרחש במקטע הצנרת הגלוי לעין (רגע לפני שהצנרת נכנסת לקרקע) או בחלקים מרוחקים יותר, היכן שהצנרת כבר נמצאת עמוק בתוך הקרקע.

דליפת צנרת ביוב ראשי יכולה להיות מזערית או מסיבית, בהתאם למידת הנזק שנגרם לצינור.

 

סכנות בדליפת צנרת הביוב הראשית – מזיהומים ועד קורוזיה

מי הביוב שזורמים בתוך הצינורות מיועדים לעבור טיפול על ידי מתקנים שונים ובאופן מסודר. כאשר מתרחשת דליפת צנרת ביוב ראשי, הנוזלים הללו אינם מגיעים ליעדם ומתחילים להצטבר, בדרך כלל בתוך הקרקע.

משום שמדובר במי ביוב מזוהמים, הדבר גורם לזיהום סביבתי אדיר, תוך חילחול של מי ביוב לתוך מי התהום ומשם לכוסות השתייה שלנו.

מעבר לכך, דליפת צנרת ביוב ראשי בבניין מגורים או בכל מתחם שהוא גורמת לשחרור גזים רעילים, חשיפה למזהמים שונים כגון חיידקים ועובשים, שגשוג של מזיקים שונים כגון תיקנים ומכרסמים, צמיחה בלתי מבוקרת של צמחייה וחדירה של הזיהום לתוך פרחים ויבולים אחרים באדמה.

עוד סכנות בדליפת צנרת הביוב הראשית הן נזקי קורוזיה אשר מסוכנים גם לצנרת נוספת שעוברת במקום, כגון צנרת מים.

 

דליפת צנרת ביוב ראשי
דליפת צנרת ביוב ראשי עלולה להפוך למסוכנת – לכן חשוב לתקן כל דליפה אותה במהירות ולמנוע דליפה דומה בעתיד

 

מהם הגורמים לדליפה בביוב הראשי בבית משותף? 

על סמך הניסיון הרב שלנו בטיפול בסוג של זה של דליפות, אנו יכולים לומר לכם כי ישנם מספר גורמים לדליפה בביוב הראשי בבית משותף:

#1 קורוזיה – מתרחשת בצינורות ביוב ממתכת שהתיישנו.

#2 חדירת שורשים לביוב – שורשי עצים ושיחים יכולים לחדור לתוך צינורות ביוב שעשויים מבטון ולגרום לנזילות חמורות.

#3 סתימה בביוב הראשי סתימות ביוב חמורות יכולות לגרום להיווצרות לחץ גדול בתוך צינורות הביוב ובסופו של דבר להביא לפיצוץ שלהם.

#4 תזוזות – תזוזות טבעיות של האדמה או כאשר ישנה תנופת בנייה במקום, עשויות לגרום לרעידות ושברים של הצינור הראשי, בדרך כל בנקודות תורפה כגון חיבורים ועיקולים.

 

כיצד מתקנים דליפת צנרת ביוב ראשי?

על מנת לבצע תיקון של דליפת צנרת ביוב ראשי יש לפנות אל חברה מקצועית – אנחנו בביובית אלפא מחזיקים בכל הרישיונות הדרושים, על מנת לתקן בצורה היסודית והמקצועית ביותר שיש את התקלה.

יש 2 שיטות לתיקון דליפת צנרת ביוב ראשי ואנחנו יודעים כיצד לבצע כל אחת מהן בצורה מקצועית ומדויקת:

#1 חפירה – בשיטה זו יש צורך להגיע פיזית אל מקטע הצינור הדולף ורק אז לבצע את התיקון. הבעיה עם שיטה זו היא בכך שעלול להיגרם נזק סביבתי רב בדרך להגעה לצינור, בשל צורך בהרמת מרצפות וחפירה באדמה. לכן אנחנו משתדלים שלא לבחור בשיטה זו, אלא אם אין ברירה.

#2 תיקון מתוך הצינור – משום שהצינור הראשי הוא בעל קוטר גדול, ניתן להחדיר לתוכו ודרך שוחה קרובה רובוט שנשלט בשלט רחוק. רובוט זה מסוגל לצלם את תוכן הצינור והוא בעל זרועות שמאפשרות לו לבצע תיקונים שונים מתוך הצינור, ללא הכרח לגרום לנזק כלשהו לסביבה.

התיקון מבוצע על פי רוב על ידי ריתוך ו/או הלבשת שרוולים בתוך הצינור לסגירת הדליפה.

 

מחיר תיקון דליפת צנרת ביוב ראשי – כמה עולה?

מחיר תיקון דליפת צנרת ביוב ראשי תלוי בכמה גורמים עיקריים והם מספר מוקדי הדליפה, מצב הצינור (שכן ייתכן ויש להחליף צינור), האם ניתן לתקן מתוך הצינור או שיש לבצע תיקון בחפירה וכמו כן, האם יש צורך לטפל במקביל גם בצינור ביוב ראשי סתום ומהי מידת מורכבות הסתימה.

במידה ומדובר בסתימה חמורה יש צורך להשתמש גם בביובית – שמאפשרת את פתיחת החסימה בצורה יעילה ובטוחה, באופן שמונע זליגה של נוזלים וחומרים מסוכנים ומאפשר את ניתוב השפכים למקום ייעודי.

הנה טווח המחירים שאמור להיגבות מכם עבור תיקון דליפת צנרת ביוב ראשי:

סוג השירות מחיר מומלץ
עלות ביקור לאיתור נזילות בצנרת ביוב ראשי החל מ- 550 ₪
עלות תיקון צנרת ללא הרס החל מ- 1800 ₪
עלות שאיבת הצפה בחניון בניין לאחר דליפת צנרת ביוב ראשי החל מ- 790 ₪
מחיר רובוט לתיקון צנרת דולפת של ביוב ראשי החל מ- 2000 ₪
מחיר צילום צנרת ביוב ראשי החל מ- 800 ₪

טיפול בכל תקלות הביוב מסביב לשעון – רק עם ביובית אלפא!

מוזמנים לפנות אלינו בכל עת לצרכי אבחון וטיפול בכל בעיה עם צינורות הביוב שלכם. אנחנו זמינים עבורכם 24/7 ומציעים לכם מחירים משתלמים במיוחד.

מחכים לשיחתכם – ביובית אלפא.