צריכים ביובית בבת ים לשאיבת ביוב, הצפה, פתיחת סתימות או כל עבודת ביוב אחרת? אנחנו בביובית אלפא מציעים שירותי ביובית באזור בת ים ומגיעים במהירות לטפל בכל תקלה במערכת הביוב שלכם.

באילו תקלות אנחנו מסוגלים לטפל עם ביובית, אילו סוגי ביוביות אנחנו יכולים לשלוח אליכם, כמה עולה ביובית בבת ים ומדוע כדאי לכם להתקשר דווקא אלינו כאשר אתם מחפשים קבלן ביוב בעיר? הנה כל התשובות.

 

שירותי ביובית בבת ים במחיר מעולה! צוות מקצועי זמין 24/7

✔️ שאיבת הצפות בבת ים כולל שאיבת מים מבריכות ביוב, בורות שומן ועוד

✔️ ביובית נמוכה / קטנה לשאיבה גם בחניונים ובמקלטים

✔️ צילום קווים, ניקוי ביוב ופתיחת סתימות! 

✔️ ביובית בכל רחבי העיר: רמת הנשיא, פארק הים, רמת יוסף,

שיכון ותיקים, שכונת הקראוונים, ניצנה, בית וגן, גבעתי ועוד

✔️ שאיבות ביוב באזור בת ים במחיר אטרקטיבי >>

התקשרו אלינו, טלפון: 055-9703793

 

ביובית בבת ים
ביובית בבת ים במחיר טיל – כל סוגי השירותים 24 שעות ביממה

 

 

מחירון ביובית בבת ים – כמה עולה?

מחיר ביובית בבת ים אינו חייב להיות יקר על מנת להיות טוב, מקצועי ויעיל, וכל שעליכם לעשות זה להתקשר עם חברה כמונו, שמציעה ללקוחותיה מחירים משתלמים והוגנים. יחד עם זאת, חשוב כי תדעו שהמחיר של הזמנת משאית ביוב בבת ים אינו קבוע וכי הדבר תלוי בסוג הבעיה שהתרחשה אצלכם.

ככל שמדובר בהצפה גדולה יותר או בסתימת ביוב חמורה יותר, כך המחיר יתייקר, מאחר והדבר מחייב שליחה של ביובית גדולה יותר – ככל שהביובית גדולה יותר, כך היא יקרה יותר – וגם ביצוע של פעולות נוספות, מלבד הטיפול בהצפה עצמה.

בכל מקרה, אצלנו בביובית אלפא תמצאו מחירי ביובית נוחים ותחרותיים במיוחד. הנה טווח מחירים של שירותי ביובית, כפי שריכזנו עבורכם בטבלה מסודרת:

ביובית בבת ים מחיר לשירות לפי סוג תיאור העבודה מחירון מומלץ
מחיר שאיבת מים עם ביובית נמוכה שאיבת מים ממרתף, מקלט, חניון או כל מקום נמוך אחר שדורש ביובית קטנה החל מ- 750 ₪
מחיר צילום קו ביוב צילום קווי ביוב לעומק רב (עד 50 מטר) באמצעות סיב אופטי / רובוט החל מ- 800 ₪
מחיר שאיבת בור שומן, בור ספיגה או רקב ריקון ופינוי שומנים מבורות שומן, ספיגה ומפרידי שומנים החל מ- 600 ₪
שאיבת ביוב של מרתף או מקלט הסרת שורשים בביוב ופתיחת הסתימה החל מ- 700 ₪
פתיחת סתימות ביוב בבת ים וסתימות שורשים הסרת שורשים בביוב ופתיחת הסתימה החל מ- 600 ₪
עלות שאיבת הצפה בבת ים הצפה בבית? צוות ביובית אלפא יגיע לשאוב החל מ- 650 ₪
מחיר שטיפת קווי ביוב בלחץ מים גבוה שטיפה באמצעות צינור עם לחץ מים גבוה החל מ- 750 ₪
עלות ניקוי ביוב בבת ים ושוחה ניקוי השוחה במקצועיות החל מ- 600 ₪
עלות תיקון צנרת ביוב ללא הרס מגיעים, מתקנים ללא הרס ואתם חוזרים לשגרה החל מ- 1800 ₪
מחיר פינוי והטמנת פסולת בסיום העבודה תקבלו אישור הטמנה באתר מורשה החל מ- 400 ₪

שאיבת ביוב בבת ים

מערכת הביוב נועדה לסלק פסולת נוזלית ועודפי משקעי גשמים מסביבת המחיה והעבודה שלנו – ולהעבירה להמשך טיפול במפעלי טיהור השפכים השונים. אלא שבשל סיבות רבות ומגוונות, מערכת זו פעמים רבות עשויה לקרוס ולא לעמוד במשימה המוטלת עליה.

התוצאה? הצפות ביוב איומות שגורמות לריחות רעים, לרטיבות שגורמת לנזקים למבנה ולתשתיות שלו, להתרבות מזיקים ועוד.

כאשר מתרחשת הצפה, אנשים רבים פונים אל אינסטלטור רגיל ובסופו של דבר מגלים שלא תמיד הוא יכול לעזור. על מנת שהוא כן יוכל לעזור, במיוחד כאשר מדובר בהצפות חמורות, חשוב שהוא יהיה חלק מחברה מקצועית כמו ביובית אלפא, אשר מסוגלת לספק שירותי ביובית בבת ים ובפריסה ארצית.

שאיבת הצפות בבת ים מבוצעת על ידינו בצורה יעילה ומהירה באופן הבא:

#1 שליחה של ביובית מתאימה – הביובית היא אמצעי שמאפשר להתמודד עם כל סוגי ההצפות, בכל גודל והיקף. היא כוללת משאבה עוצמתית ששואבת את המים וההצפה נעלמת במהירות. בהתאם למידת ההצפה כך נבחרת הביובית המתאימה, עם מיכל איסוף נוזלים בגודל המתאים.

#2 שימוש בציוד טכנולוגי מיוחד – מלבד ביובית, אנו משתמשים גם בציוד טכנולוגי מיוחד כגון מצלמות ורובוטים, שמסייע לנו להבין ממה נגרמה ההצפה וכיצד מונעים את הופעתה בשנית. הציוד שלנו מסוגל גם לסייע לצוות לבצע תיקון צנרת באופן ממוקד מבלי לחפור בדרך לצינור, כאשר מתגלה סתימה במערכת.

#3 פינוי המים שנשאבו – הליך שאיבת ביוב בבת ים באמצעות ביובית, חייב להסתיים בפינוי המים שנשאבו מהמקום אך ורק למקומות המאושרים לכך על פי החוק. כמובן שאנחנו מקפידים על כך ולא נסבך אתכם בשום צורה עם הרשויות.

 

ביובית בבת ים
שאיבת מים עם ביובית בבת ים תסייע בטיפול בהצפות בחורף

 

ביוביות בבת ים מכל סוג שתצטרכו – קטנה, נמוכה, גדולה

בהתאם לגודל ההצפה, אנחנו נדע לשלוח אליכם ביובית מתאימה. בנוסף גם נתחשב בתנאי השטח על מנת שהביובית אכן תוכל להגיע למקום ולפתור את הבעיה. כאשר אתם מתקשרים אלינו להזמנת ביובית בבת ים, אתם יכולים להיות בטוחים שתמיד תימצא הביובית המתאימה למשימה שעומדת על הפרק.

אנחנו מחזיקים במספר סוגי ביוביות והנה הן לפניכם:

✔️ ביוביות רגילות – עם יכולת קיבול של עד 7 טון. משתמשים בהן עבור רוב המשימות והן מתאימות גם ללקוחות פרטיים וגם ללקוחות עסקיים.

✔️ ביוביות קומבי מתאימות לבעיות ביוב מאוד מורכבות (הן מבחינת הצפות והן מבחינת סתימות) ולכן כוללות משאבות מאוד חזקות וגם מיכלי איסוף גדולים. לקריאה מורחבת: ביובית קומבי.

✔️ ביוביות גדולות אלו ביוביות כבדות מאוד (עד 36 טון) אשר נישאות על גבי משאיות והן מתאימות עבור הצפות גדולות מאוד וגם לצרכי שאיבת בורות ספיגה, בדרך כלל במפעלים ועסקים גדולים.

✔️ ביוביות נמוכות – כאן כבר מדובר על ביוביות קטנות שנישאת על גבי כלי רכב קטנים יותר ומיועדות לשימוש במקומות שאינם נגישים. ביובית נמוכה מתאימה למקומות כמו חניון עם הגבלת גובה או רחוב צר.

 

פתיחת סתימות ביוב בבת ים

הצפות ביוב נגרמות כמעט תמיד מסתימה כלשהי במערכת ובוודאי תשמחו לדעת שהביוביות שלנו מסוגלות לטפל גם בכך.

הסיבות הנפוצות שגורמות לסתימות ביוב ולצורך שלכם להזמין מאיתנו ביובית הן:

#1 פסולת – תשאלו כל אינסטלטור ביוב לגבי החומרים השונים שמוצאים בצינורות ביוב סתומים ותקבלו תמיד את אותן תשובות – מגבונים, חיתולים, מוצרי היגיינה נשית ולעיתים גם פסולת בניין דוגמת אבנים, גבס וחול. אנשים רבים זורקים את הפסולת הזאת לאסלה וגורמים לסתימה חמורה.

#2 שורשים – אילו יכולים להיות שורשים של עצים אשר גדלים מתחת לאדמה ממש בסמוך למערכת הביוב, עד שבסופו של דבר הם חודרים אליה. תופעה זו רווחת מאוד בצינורות הישנים יותר שמורכבים מבטון. חדירת שורשים לביוב מסכנת את שלמות הצנרת.

#3 שומנים – הבעיה עם שומנים היא שהם אינם מתערבבים עם מים ובטמפרטורות נמוכות הם גם מתמצקים ונוטים לשקוע בסביבה נוזלית. מצב שכזה עשוי ליצור חסימה של צנרת הביוב, מה שמתבטא בסופו של דבר בהצפה.

לא משנה מהי הסיבה שגרמה להצפה, אנו נדע לזהות אותה במהירות באמצעות הציוד המיוחד שלנו. פתיחת סתימות ביוב בבת ים הופכת לפשוטה יותר באמצעות ביובית, אשר מזרימה זרם מים בלחץ גבוה ושוטפת את כל המערכת.

בהתאם לחומרת הסתימה כך יבחר לחץ המים ובנוסף גם מחברים למשאבה דיזה מיוחדת בהתאם לסוג הסתימה. למשל, ניקוי שורשים בביוב בבת ים יבוצע באמצעות דיזה קוצצת ואילו במקרה של שומנים הניקוי יתבצע באמצעות דיזת המסה.

שטיפת קו ביוב בבת ים מומלץ מאוד לבצע גם על בסיס שגרתי, אחת למספר חודשים, על מנת להימנע מהצפות מראש. ניקוי ושטיפת קווי ביוב בלחץ מים גבוה, המתבצעת אחת למספר חודשים, שומרת על איכות הזרימה של מי השפכים ומשמישה את מערכת הביוב לטווח ארוך.

 

פתיחת סתימה בביוב בת ים
פתיחת סתימות ביוב בבת ים – ביובית אלפא

 

עבודות ביוב בבת ים – גם לעסקים מסוגים שונים

הצורך בהיעזרות בשירותי ביובית בבת ים עולה לא רק כאשר מתרחשת בעיית ביוב חמורה שגורמת להצפה באזורי מגורים פרטיים – למשל, בחניונים של מגדלים – אלא גם אצל בתי עסקים רבים.

למעשה, עסקים הם במקרים רבים אלו שמזמינים אותנו לעיתים קרובות יותר, בשל היותם מקומות מועדים לפורענות מבחינת בעיות במערכת הביוב. השירותים שלנו יכולים לעזור לכם כמנהלים או כבעלים של בתי עסק במגוון רחב של תרחישים:

✔️ טיפול בהצפות – כאשר הצפה מתרחשת בעסק מסוים, ישנו הכרח לטפל בה במהרה, שכן כל דקה שעוברת גורמת לעסק לאבד כסף בשל השבתתו. הצפה גם יכולה לגרום נזק רב לרכוש ולכן חשוב להזמין אותנו כמה שיותר מהר.

✔️ התקנת בור ביוב – עסקים רבים בעיר מחויבים בהתקנת בור ביוב מיוחד. הכוונה היא לעסקים שמתעסקים עם חומרים מסוכנים או שומניים, כך שהם אינם רשאים להזרים את הפסולת הזו למערכת הביוב הראשית, אלא רק לבורות ספיגה מיוחדים וזאת על פי חוק. אנו נאפיין את הצרכים שלכם באופן מדויק ונתקין לכם את הבור המתאים.

✔️ שאיבת בורות ביוב – את בורות הביוב של העסק יש לשאוב לפחות אחת ל-3 חודשים והדבר חייב להתבצע על ידי חברה קבלנית ובעלת הסמכה בלבד. אנו נבצע עבורכם את המשימה על פי כל תנאי החוק הקשורים לתחום העיסוק שלכם ואף נדאג לתחזק את הבור ולטפל בתקלות במקרה הצורך.

✔️ צילום קווי ביוב – מעוניינים לשפץ ולא בטוחים היכן עוברת צנרת הביוב בעסק? רוצים לדעת אחת ולתמיד איזה חלק בביוב גורם כל פעם להצפות ולהשבתת העסק לכמה ימים? או אולי אתם מעוניינים לרכוש עסק ורוצים להיות בטוחים שמערכת הביוב שלו תקינה? תוכלו להזמין אותנו ואנו נגיע עם כל הציוד הדרוש על מנת לתת לכם תמונה מלאה. צילום של צנרת הביוב מאפשרת לאמוד היטב את היקף הנזקים ולמצוא פתרונות רלוונטיים ומדויקים – במקרה הצורך גם הביובית תיכנס לתמונה כמובן.

 

שאיבת הצפה בחניון תת קרקע בעיר בת ים
שאיבת הצפה בחניון תת קרקע בעיר בת ים

 

ביובית אלפא – למה לבחור דווקא בנו?

ברור לנו כי גם אתם, כמו רבים אחרים, מחפשים באתרים שונים מידע על ביובית בבת ים מידרג, לפני שאתם מתקשרים עם חברה מסוימת.

אנחנו מבינים אתכם לגמרי, אבל תדעו שגם אנחנו ממש בסדר ויש המלצות רבות לגבינו ברחבי הרשת. ועדיין, החלטנו לסקור בפניכם מספר קריטריוני איכות שאנחנו עומדים בהם באופן מוחלט, על מנת שתוכלו לבחור בנו בצורה יותר רגועה ובטוחה:

✔️ היותנו קבלן מורשה בתחום הביוב – ישנן חברות שתוכלו להזמין דרכן ביובית, אך חשוב מאוד כי לא תתקשרו עם כל אחת, אלא רק עם חברה שמהווה קבלן מורשה בתחום הביוב. ביובית אלפא היא קבלן ביוב בבת ים ובעלת האישורים לבצע את כל עבודות הביוב ובכל היקף שהוא, כך שאתם יכולים להיות רגועים לגמרי.

✔️ כל השירותים תחת קורת גג אחת – כאמור, לא רק ביוביות מסוגים שונים אנחנו מסוגלים לספק לכם לטובת טיפול בהצפות וסתימות, אלא גם שירותים הכרחיים נלווים, כמו צילום של קווי ביוב, שאיבות בורות ספיגה ועוד. לא כל חברות הביובית מציעות זאת.

✔️ ביובית 24 שעות – לעולם אין לדעת מתי תזדקקו באופן דחוף לחברה שמספקת שירותי ביובית בבת ים, וגם בהיבט הזה אתם יכולים להיות רגועים לגמרי אם תבחרו בנו. אנו מספקים את השירותים שלנו 24/7, כולל בסופי שבוע וימי חג, ונוכל להגיע אליכם במהירות לכל שכונה ברחבי העיר.

 

נתונים שירותי ביוב בכל שכונות העיר בבת ים

אזור התעשיה בית וגן מרכז העיר ותיקים
גן העיר עמידר רמת הנשיא רמת יוסף

כל שירותי הביובית במקום אחד

מוזמנים לשמור את המספר שלנו ולצלצל אלינו בכל שעה במקרה של תקלה דחופה במערכת הביוב שלכם, או לצלצל אלינו כבר עכשיו על מנת לשמוע פרטים נוספים.

המומחים שלנו בביובית אלפא יעניקו לכם את מעטפת השירות המלאה וישמחו להחזיר את הביוב שלכם למצב תקין במהירות האפשרית!

 

שאיבת ביוב בבת ים ובורות שומן
שאיבת ביוב בבת ים, בורות שומן וספיגה

 

Yair Divinsky
Yair Divinsky
13/08/2023
ביובית אלפא אלופים!! הגיעו אלינו בזמן ומהר לטפל בבריכת ביוב שנסתמה בבניין במקצועיות
bel g
bel g
02/07/2023
שירות יוצא מן הכלל! כבר משיחת הטלפון הראשונית הורגש שמדובר במקצוענים אמיתיים! הגיעו ממש מהר ואבחנו תוך רגע את הבעיה, עבדו בזריזות, היו ממש אדיבים ושירותיים וגבו מחיר הוגן לחלוטין, יצאנו ממש מרוצים ממליצים מאוד!
קרן בירן
קרן בירן
21/06/2023
קודם כל אציין שהגיעו במהירות מדהימה! ממש מעכשיו לעכשיו!! הצפה מטורפת בחניון של הבלוק שלי, שממש עצרה לכל השכנים את היום שלהם ואף אחד לא יכול היה להזיז את הרכב, הגיעו אנשי מקצוע מעולים שטיפלו בעניין צ'יק צ'אק ושאבו את כל המים!! ממש אחלה שירות ובנוסף להכל גם חבר'ה נחמדים ממש

 

בת ים – מפה של העיר:

נותנים שירות גם בערים סמוכות: ביובית ברמת גן, ביובית בתל אביב, ביובית בחולוןביובית בלוד

תאגיד המים בעיר: מי בת ים

מוקד עירוני 107 של עיריית בת ים: כאן

 

חבר'ה מקצוענים שיודעים את העבודה. מגיעים מהר בכל פעם שאנחנו קוראים להם והעבודה מתבצעת כמו שצריך.
מאיר אלפרט

מאיר אלפרט, חולון

איזה כיף שעוד נשארו אנשים טובים שנותנים שירות כזה. תודה לכם.
רפאל בן שטרית

רפאל בן שטרית, תל אביב