שאיבת מים ממרתפים וממקלטים היא פעולה שפותרת לא מעט מצבי חירום מורכבים. המרתף או המקלט שלכם מוצפים במים? אנחנו בביובית אלפא יכולים לטפל בבעיה ולשאוב את ההצפה בתוך זמן קצר וזמינים 24 שעות ביממה.

איך מתבצעת שאיבת מים ממרתף? מקלטים ומרתפים הם חללים מאוד מאתגרים, שמועדים לפורענות בכל מה שקשור לביוב ולסיכוי להיווצרות הצטברות של מים, לכן חשוב שתשמרו את המספר שלנו, על כל צרה שלא תבוא.

למה מרתפים ומקלטים עלולים להיות מוצפים? איך שואבים מקלט מוצף באמצעות ביובית וכיצד ניתן לשאוב מים ממרתף בבית בעזרתה? כמה תעלה לכם שאיבה כזו? הנה כל התשובות.

 

שאיבת מים ממרתפים במחירים ללא תחרות 24/7!

✔️ שאיבת הצפות ממקלטים וממרתפים כולל ביובית נמוכה / קטנה

✔️ איתור נזילות בביוב וטיפול בגורמי ההצפה – עד לייבוש מלא!

✔️ שאיבת מי ביוב ממרתף בבית, שאיבת מי גשמים, ניקוז נזילות – זמינות 24/7

✔️ הגעה מהירה לכל כתובת – שאיבת מים ממרתף, מחסן או מקלט בכל הארץ

 להצעת מחיר לשירותי שאיבת מים ממרתפים חייגו >>

טלפון: 055-9703793

 

שאיבת מים ממרתף
שאיבת מים ממרתפים ומקלטים בפריסה ארצית בזמינות 24 שעות ביממה – ביובית אלפא

 

 

למה מרתפים ומקלטים נוטים להצפות?

פעמים רבות אנו נקראים בדחיפות על מנת לבצע שאיבה של מים ממרתף בשל כמויות מים גדולות שהצטברו בו. מלבד שאיבת מים ממרתפים, אנו נדרשים פעמים רבות לבצע פעולות שאיבה של מים מביוב גם במקומות אחרים, דוגמת מקלטים, מחסנים תת קרקעיים, חניונים ועוד.

מדוע זה קורה? ובכן, במקרים רבים מדובר בחללים בעייתיים שנוטים לסבול מכמויות מים גדולות בשל היותם נמוכים ממערכת הביוב שמאספת אותם. בעוד שבחללים רגילים אחרים מי הביוב מסוגלים להתפנות ללא הפרעה, הרי שבחללים נמוכים המים צריכים לזרום כלפי מעלה, מה שמגביר את הסיכוי להצפה כאשר מתפתח ליקוי כלשהו. זוהי יכולה להיות סתימה בצינורות הביוב, סתימה בבור ניקוז מי גשמים מהמרתף או תקלה במשאבת המים הטבולה שבמקום.

בנוסף, משום שמדובר במקומות נמוכים, גם כל חדירה של מי גשמים או פיצוץ של צינור אספקת מים עלולים לגרום להצפה עקב חוסר יכולתם של המים לצאת מחלל זה ללא סיוע.

 

שאיבת הצפה במרתף או במקלט – מדוע זה חשוב? וכיצד עושים זאת?

שאיבת מרתף מוצף, כמו גם של מקלט מוצף, חשוב מאוד לבצע כמה שיותר מהר וזאת מאחר וככל שמשאירים את ההצפה ללא טיפול, כך הנזקים שהיא תגרום עלולים להיות גדולים יותר, דבר שיתבטא בריצוף, בטיח, בתשתיות החשמל ובשאר הרכוש שבמתחם.

שאיבת הצפה במרתף, במקלט או בכל מקום אחר, מתבצעת על ידינו באמצעות ביובית, שהיא מעין משאבה גדולה שמחוברת למיכל איסוף ונישאת על גבי כלי רכב בגודל הנדרש. צוות הביובית שלנו מגיע למקום, מחבר אל המשאבה צינור באורך המתאים ושואב באמצעותו את כל המים אל מיכל האיסוף. בגמר העבודה המיכל עובר ריקון באתרים שמורשים לכך על פי חוק וניתן להתחיל לייבש את המתחם.

למידע נוסף: שאיבת הצפה

 

הצפה במרתף, במקלט
הצפה במרתף בבית – קרה לכם? צרו קשר ונגיע

 

שאיבת מים ממרתף או מקלט – השיקולים בבחירת הביובית

שאיבת מים ממקלט או מרתף באמצעות ביובית, צריכה להתבצע רק לאחר אפיון מקדים וקבלת מידע רלוונטי מכם, זאת על מנת שנוכל לבחור בביובית המתאימה ביותר. ההיבטים שיקבעו איזו ביובית נשלח אליכם הם:

#1) נפח השאיבה – ככל שמדובר בכמות מים גדולה יותר, כך מצטברים יותר נוזלים ובהתאם לכך יש לבחור בביובית עם מיכל שאיבה גדול יותר. יש לנו ביוביות קטנות שמיועדות לביצוע שאיבות בהיקף קטן אך גם ביוביות גדולות מאוד, שנישאות על גבי משאיות ומיועדות להצפות גדולות.

#2) מרחק שאיבת מים ממרתפים ומקלטים באמצעות ביובית, רצוי כי תתבצע במצב שבו הביובית מצליחה להתקרב ככל שניתן למקום ההצפה, ומשם היא כבר תספק כוח שאיבה חזק מאוד לשאיבת המים באמצעות צינור. ישנם צינורות באורכים שונים אך יש לקחת בחשבון כי אם הביובית אינה יכולה להתקרב למבנה קרוב מספיק, על הצוות שלנו יהיה לבחור בצינור ארוך במיוחד ובה בעת להזדקק לביובית חזקה הרבה יותר.

#3) בעיות גישה – לעיתים לא המרחק מהווה בעיה, אלא הגישה לאזור המוצף. למשל שאיבת הצפה במקלט או מרתף עם מגבלת גובה, תוכל להתבצע רק עם ביובית נמוכה שהיא קטנה יחסית. במקרים של נגישות בעייתית עוד יותר, הצוות לא יחבר צינור למשאבת הביובית אלא יגיע עד למקום בו מרוכזים המים עם משאבות מיוחדות שטבולות בתוך המים ומסוגלות לשאוב את המים אל מחוץ למבנה ולא למיכל האיסוף.

לא משנה באיזו ביובית נבחר, כל הביוביות והמשאבות שלנו פועלות באמצעות אספקת כוח חיצונית משמע גנרטור או מנוע דלק, לכן בשום מקרה אל תחזירו לפעולה את מערכת החשמל של המרתף או המקלט המוצפים, מחשש להתחשמלות.

 

שאיבת מים ממרתפים
שאיבת מים ממרתף או מקלט עם ביובית בעלת מיכלית גדולה

 

המים במרתף נשאבו – ומה עכשיו?

לא די לשאוב הצפה ממרתף או מקלט ובכך לחשוב כי הבעיה נפתרה – ובכל מקרה של הצפה שכזאת, יש לבדוק את הסיבות שגרמו לה. את הבדיקות אנחנו מבצעים באמצעות צוות הביובית שיגיע אליכם.

הוא יבדוק אם ישנה סתימה של הביוב שגרמה להצפה ומה גורם לה והאם ישנה בעיה כלשהי בקווי הביוב שבסביבת המבנה. הבדיקה והטיפול יבוצעו ללא גרימת נזק, תוך כדי החדרת מצלמות ורובוטים מיוחדים שמסוגלים לצלם ולבצע תיקונים שונים בתוך הצנרת.

במידה ויתגלה שמדובר בסתימה, נזרים מים בלחץ גבוה באמצעות הביובית ונשתמש בדיזות מיוחדות על מנת לפתוח אותה לחלוטין ולחדש את זרימת הביוב התקינה.

בנוסף נוכל להתקין עבורכם גם משאבות מים טבולות מכל הסוגים והגדלים, שיוכלו למזער את הסיכויים להצפה נוספת. משאבות אלו יעילות מאוד במקומות נמוכים דוגמת מרתפים והן מותקנות בבור מיוחד. כמובן שגם שאיבת בור מרתף מהסוג הזה היא דבר שנבצע עבורכם בהתאם לצורך, באמצעות הביוביות שלנו.

 

מחיר שאיבת מים ממרתף – כמה עולה?

ישנם מספר גורמים שמשפיעים על מחיר שאיבת מים ממרתף או מקלט באמצעות ביובית:

✔️ כמות המים שיש לשאוב – ככל שמדובר בהצפה גדולה יותר, כך יש צורך בביובית גדולה יותר והמחיר  עולה בהתאם.

✔️ מורכבות העבודה – שאיבת מים ממרתפים נמוכים מאוד, ממקלטים שאינם נגישים וכל דבר אחר שמסבך את תנאי העבודה של הצוות, מייקרים את המחיר הסופי של העבודה.

✔️ מועד הביצוע – מחיר שאיבת מים ממרתף או מקלט באמצעות ביובית תלוי גם בדחיפות ביצוע המשימה. כאשר מדובר בקריאה דחופה מאוד או כזאת שנדרשת בסופי שבוע, חגים ובאמצע הלילה, מחיר השירות יהיה יקר יותר.

✔️ ביצוע פעולות נוספות – כאמור, יש לבדוק מאיפה הגיעו המים ולטפל גם בכך בהתאם לצורך. למשל, באמצעות טיפול בסתימה – פעולות אלו גם כן משפיעות על המחיר.

אצלנו בביובית אלפא מציעים לכם מחירים נוחים והוגנים עבור הזמנת ביובית לצרכי שאיבת מים ממרתפים ומקלטים. אנו יכולים להגיע אליכם במהירות לכל מקום בארץ וזמינים לכל שירותי הביובית 24/7.

הנה המחירים הממוצעים שאמורים להיגבות מכם עבור שאיבת מים ממרתפים ומקלטים באמצעות ביובית:

שאיבת מים ממרתף מחיר לשירות מחירון מומלץ עבור שאיבת מים במרתפים
מחיר שאיבת מים סטנדרטית ממרתף החל מ- 500 ₪
מחיר שאיבת מים ממרתפים עם משאבה טבולה החל מ- 1200 ₪
עלות שאיבת ביוב ממקלט – שאיבה עד 4 קוב החל מ- 650 ₪
עלות צילום קווי ביוב אחרי שאיבת מים ממקלט החל מ- 800 ₪
מחיר איתור נזילה במרתף לאחר שאיבה החל מ- 550 ₪
עלות תיקון צנרת ביוב במרתף מוצף ללא הרס החל מ- 1800 ₪

שירותי שאיבת מים ממרתפים בפריסה ארצית – רק עם ביובית אלפא!

על מנת למנוע ככל שניתן הצפות מים במקומות מועדים לפורענות כמו מרתפים ומקלטים, עליכם לפעול על פי מספר כללי אצבע והם שטיפת קווי ביוב מסודרת אחת לתקופה באמצעות שירותי ביובית,

הימנעות מהשלכת חומרים שונים לתוך הביוב שמקדמים היווצרות של סתימה כגון מגבונים או חיתולים ותשומת לב מיוחדת לריחות ביוב לא נעימים או לנזילות, שאתם מזהים במקלט או במרתף. אנחנו בביובית אלפא יכולים לייעץ ולעזור לכם גם בכל ההיבטים הללו, על מנת שמערכת הביוב של המרתף או המקלט שלכם לא תסבול מתקלות ומהצפות לא צפויות. צלצלו אלינו וקבלו הצעת מחיר משתלמת!

 

אולי יעניין אותך גם: התקנת משאבה טבולה במרתף.