שאיבת בור שומן בכל כמה חודשים היא דבר הכרחי בבתי עסק רבים מתחום המזון, הרכב ובמפעלים שונים וזאת על פי חוק. ביובית אלפא שואבת בורות בפריסה ארצית במחירים אטרקטיביים.

אצלנו בביובית אלפא שואבים בורות שומן ומפרידי שומנים בצורה מהירה ויעילה ויודעים לטפל במפרידי שומן בצורה הכי מקצועית שיש. מהי שאיבת בור שומן? מתי נדרשת, איך מתבצעת, כמה עולה עבודה כזאת ומהם ולמה דווקא איתנו? הנה כל התשובות.

 

שאיבת בורות שומן במחיר ללא תחרות! 24 שעות ביממה

✔️ שאיבת בור שומנים ביסודיות ומקצועיות עם אחריות

✔️ זמינות גבוהה לשאיבה מבורות שומן בכל הארץ

✔️ טיפול מהיר ופינוי בורות שומן וספיגה

✔️ שאיבת בריכות ביוב בכל גודל ובורות רקב

✔️ שאיבת שמן, פינוי וסילוק לאתר מורשה ומיועד

✔️ להצעת מחיר, התקשרו >>

טלפון: 055-9703793

 

שאיבת בור שומן
שאיבת בור שומן ומפרידי שומנים בכל הארץ

 

 

מה זה בעצם בור שומן ובשביל מה צריך אותו?

עוד לפני שנסביר לכם על הצורך לשאוב בור שומן אחת לכמה חודשים, נתחיל בהסבר לגבי מה זה בעצם בור שומן ובשביל מה צריך אותו? ובכן, שומנים נחשבים לחומרים שמאופיינים בצפיפות נמוכה מזו של המים.

בשל עובדה זו הם נוטים לזרום בצורה שונה מנוזלים מימיים ולעבור הפרדה מהם. משמעות הדבר היא שבמידה והניקוז של אותם שומנים יתבצע דרך פתחי הביוב הרגילים, עשויה להיווצר סתימה לאורך צנרת הביוב שתקשה על הטיפול המערכתי בה והמשמעות היא, בין היתר, הצפות בביוב שמעבר לאי הנוחות שהן מייצרות, הן מהוות סכנה תברואתית של ממש.

בנוסף, הזרמת שומנים לביוב הרגיל מקשה על תהליכי הטיפול במי השופכין במרכזי הפינוי וההתפלה השונים, כך שהם יגיעו בסופו של דבר למי השתייה שלנו.

בור שומן או בשמו הנוסף, מפריד שומנים, הוא מתקן שתפקידו להפריד בין השומנים לביוב המימי, למנוע את זרימתם למערכת הביוב הרגילה ולאגור אותם עד לפינויים בצורה מסודרת.

 

טיפול בבור שומן – תשובות לשאלות נפוצות

השאלה התשובה
למה משמשים בורות שומן ומפרידי שומנים מטרת הבור למנוע הגעה של שומנים שונים כמו שמן בישול, שמן תעשייתי, שאריות סבון ונוספים לצנרת הביוב
כמה זמן לוקח לשאוב בור כזה בדרך כלל תהליך העבודה יסתיים בתוך 45-90 דקות
איך מתבצעת השאיבה השאיבה מתבצעת באמצעות ביובית, השומן נשאב למיכל המותקן על גביה המשאית ומפונה לאתר מורשה
טווח מחירים לעבודה 600-1000 ₪, עשוי להשתנות בהתאם לעבודה הספציפית
מקומות נפוצים בהם נעשה שימוש בבורות שומן מסעדות, בתי קפה, מוסכים, מפעלים ומקומות יצרניים נוספים
האם ניתן לשאוב ולפנות לבד? העבודה מצריכה שימוש בציוד מתקדם והפינוי דורש אישור מיוחד מהמשרד להגנת הסביבה

בסרטון: הצוות שואב בור מפריד שומנים ומבצע ניקוי ייסודי 

התקנת בור שומן או מפריד שומנים ושאיבתו – מה אומר החוק?

החוק באשר להתקנת בורות שומן ושאיבתם, שנוסח על ידי משרד הבריאות והמשרד להגנת הסביבה, נחלק לשלושה חלקים עיקריים:

#1 מי מחויב להתקין בור שומן? – כל עסק אשר מזרים למעלה מ- 5 מ"ק נוזלים לביוב ונמנה מבין סוגי העסקים ברשימה המצויה בחוק, מחויב בשימוש בבור שומן. מבין העסקים המחויבים בכך: מפעלי מזון ומשקאות, מסעדות, בתי מלון, בתי מטבחיים, מוסדות קייטרינג, מפעלי בשר ועוד.

#2 מתי יש לבצע שאיבה? – שאיבת מפריד שומנים יש לבצע מדי 3 חודשים או כאשר החיישן האלקטרוני הממוקם בתוך הבור מתריע על כך.

#3 עם מי לעשות את זה? – על מנת לבצע שאיבת בור שומן יש להתקשר עם חברה כמונו שמספקת שירותי ביובית בכל שעות היממה. בכל שאיבה יש להקפיד ולשמור על הטפסים הבאים: טופס פינוי המתקן (ייחתם על ידי הגורם המפנה) וטופס אישור קליטה ממתקן טיפול. הנחייה זו נועדה על מנת למנוע ריקון פיראטי של מפרידי השומן.

ומה צפוי למי שעובר על החוק? הדבר טומן בחובו קנסות של עשרות אלפי שקלים ואף אישומים פליליים, ובמקרים מסוימים עשוי אף להביא לצו לסגירת העסק. אם יש לכם שאלות לגבי נושא זה ותנאי החוק, אתם תמיד יכולים לפנות אלינו ולקבל מענה מהיר מהמומחים שלנו.

 

פינוי שפכים
שאיבת בורות בפריסה ארצית – ביובית אלפא

 

איך שואבים בור שומן?

על מנת לבצע שאיבת בור שומן בצורה מהירה ויעילה יש צורך בשירותי ביובית מקצועיים. הביובית היא כלי רכב שנושא על גבו משאבה לשאיבת נוזלים ולהלן סדר הפעולות באמצעותה:

✔️ שאיבה – המשאבה שעל הביובית מתחברת לבור על ידי צינור ומפנה את תכולתו לתוך מיכל גדול. על השאיבה להתבצע בזהירות, מבלי לפגוע בבור השומן, מה שעשוי לגרום לחלחול שומנים לתוך האדמה והגעה למי התהום.

✔️ פינוי – לאחר סיום השאיבה, הנוזלים המצטברים בתוך המיכל מועברים על פי חוק למרכזי פינוי המאושרים לכך, ובגין פעולה זו מתקבלים הטפסים הרצויים שאותם יש לשמור ולהציג לפקחי משרד הבריאות והמשרד להגנת הסביבה בעת הצורך. לקריאה נוספת: פינוי שמן משומש.

✔️ שטיפה – בשלב הסופי, יש לבצע שטיפה יסודית של בור מפריד השומנים, על מנת לסלק את יתרת השומן והמשקעים השונים. עושים זאת על ידי הזרמת מים בלחץ גבוה לתור הבור ודפנותיו, ממש כמו שמבצעים פתיחת סתימות בלחץ מים במערכות ביוב, תוך שימוש בסבונים שמיועדים להמיס את יתרת השומן. את מי השטיפה הללו שואבים גם כן לתוך מיכל האיסוף ומרוקנים יחד עם שאר הפסולת השומנית.

יש לציין כי את אותו התהליך בדיוק עושים גם במקרה של בורות רקב. בורות אלו נועדו לאגור את מי הביוב והם מותקנים במקומות המנותקים ממערכת הביוב הציבורית. בורות אלו עשויים לכלול מפרידי שומנים אך לא בהכרח, וגם אותם צריך לרוקן באופן מסודר באמצעות ביובית. הצורך בהזמנת שירות שאיבת בורות רקב נפוץ בעיקר בעסקים הממוקמים במקומות מרוחקים, בקיבוצים, בשדות חקלאיים ועוד.

 

שאיבת בור שומן - ביובית אלפא
שאיבת בור שומן – ביובית אלפא

 

טיפול בבורות שומן – גם כשהם לא נגישים

ההכרח להתקין בור שומן ולרוקן אותו על פי החוק אינו תמיד קל לביצוע וזאת בעיקר עקב בעיות נגישות שונות. כאשר הבור אינו נגיש, השימוש בביוביות רגילות עם צינורות ארוכים עשוי שלא לייצר לחץ שאיבה חזק דיו על מנת להזרים את השומנים לתוך מיכל האיסוף.

ישנם מספר פתרונות לכך, כגון שימוש בביוביות קטנות יותר שיכולות להגיע בקלות יחסית עד למפרידי השומן (קרויות גם ביוביות נמוכות) ואשר כוללות משאבות חזקות ביותר. אצלנו בביובית אלפא מחזיקים גם בביוביות שכאלה ועל כן אין לנו שום בעיה לשאוב בור שומן בכל תנאי השטח.

מעוניינים בשאיבת בור שומן בתל אביב, בבאר שבע, בהרצליה, בראשון לציון או בחיפה? צרו קשר ונשמח לתת לכם הצעת מחיר אטרקטיבית.

 

מאיר אלפרט המלצה
המלצת לקוח שבוצעה אצלו עבודה בביוב של בניין בראשון לציון

 

היתרונות הנוספים שאנחנו מציעים לכם

מעבר לביצוע כל עבודות השאיבה באמצעות ביוביות מגוונות, אנחנו מציעים לכם עוד מספר יתרונות התקשרות חשובים:

✔️ עבודה מסביב לשעון – זקוקים לשירותי שאיבת בור ביוב באמצע הלילה בשל הצפה גדולה ומסוכנת? הודיעו לכם על ביצוע ביקורת על ידי פקחים בתחילת השבוע ואתם מחפשים חברה שמסוגלת לבצע שאיבת בור רקב בסוף השבוע? אנחנו עובדים מסביב לשעון 24/7 ותמיד עומדים לשירותכם.

✔️ טיפול בכל הבירוקרטיה אנו תמיד מקפידים לעמוד בכל דרישות החוק ועל כן נדאג למלא עבורכם את כל הטפסים הרלוונטיים ונהווה הוכחה להתנהלות תקינה שלכם כאשר יגיעו אליכם לביקורת.

✔️ מומחיות במשימות נוספות – ביובית לשאיבת בורות שומן היא רק אחד מבין מגוון השירותים שאנחנו מציעים לכם. מעבר לכך, תוכלו להזמין אותנו גם עבור פתיחת סתימות ביוב, פתיחת סתימות מרזבים, צילום קווי ביוב, תיקון קווי ביוב ועוד.

✔️ פריסה ארצית – תוכלו להזמין אותנו לשאיבת בור שומן בעסק שלכם בכל רחבי הארץ. אנחנו מסוגלים להגיע לכל יישוב, מצפון ועד דרום, ולהתמודד עם כל משימה בכל תנאי השטח, מורכבים ככל שיהיו.

 

בור שומן מפריד שומנים
בור שומן מפריד שומנים – מבט מלמעלה

 

מחיר שאיבת בורות שומן ומפרידי שומנים

כמה עולה העבודה? מחיר שאיבת בור שומן הוא דבר שמשתנה בין לקוח ללקוח, כשניתן לומר כי הגורמים שמשפיעים על המחיר הם בעיקר נגישות הבור והנפח שלו, כאשר במקרים מסוימים יהיה צורך בשימוש בביובית נמוכה.

המחיר של שאיבת מפרידי שומנים עשוי להיות גבוה יותר במידה ומוסיפים לכך גם שטיפה יסודית של המערכת, כאשר יש צורך גם בתיקוני נזילות בבור, וכמובן אם מזמינים את השירות בשעות שאינן שגרתיות, כגון באמצע הלילה או בסוף השבוע.

בכל מקרה, אצלנו תמצאו תמיד את המחירים הנוחים והמשתלמים ביותר. יש לציין כי עלות שאיבת בור ביוב או בור רקב אמורה להיות דומה מאוד לשאיבת בורות שומנים, כך לפחות זה אצלנו בביובית אלפא. הנה טבלה שמפרטת עבורכם טווח המחירים של ההליך:

שאיבת בור שומן מחיר מחירון מומלץ
עלות שאיבת בור שומן של מסעדה או בית קפה החל מ- 600 ₪
מחיר שאיבה של בור שומן ממפעל או מוסך החל מ- 750 ₪
כמה עולה לשאוב בור רקב שהתמלא? החל מ – 600 ₪
מחיר סילוק פסולת וניקוי עמוק של בור מפריד שומנים החל מ- 700 ₪
מחיר התחלתי של ניקוי בורות שומן החל מ- 600 ₪
עלות שאיבת בריכת ביוב עד 4 קוב החל מ- 650 ₪
עלות ניקוי שוחת ביוב החל מ- 600 ₪
כמה עולה להטמין פסולת שמן החל מ- 400 ₪

שירות שאיבת בורות שומן – רק עם ביובית אלפא

תוכלו לנצל את שירותי הביובית המתקדמים שלנו לא רק עבור שאיבת מפרידי שומן אלא גם עבור שאיבת בורות ביוב, שאיבה של בורות רקב, שאיבת בריכת ביוב ועוד.

גם מקרי הצפות במקומות בעייתיים מבחינת נגישות, כגון בחניונים עם מגבלת גובה, בעסקים עם חדרים צרים, ברחובות ובסמטאות צרים, יטופלו על ידינו ללא בעיה מיוחדת. מוזמנים ליצור איתנו קשר לקבלת פרטים נוספים והצעת מחיר משתלמת במיוחד – צוות ביובית אלפא.

 

בור שומן שאיבה
בור שומן – שאיבה

 

לקריאת המשך: שאיבת בור ספיגה

 

Yair Divinsky
Yair Divinsky
13/08/2023
ביובית אלפא אלופים!! הגיעו אלינו בזמן ומהר לטפל בבריכת ביוב שנסתמה בבניין במקצועיות
bel g
bel g
02/07/2023
שירות יוצא מן הכלל! כבר משיחת הטלפון הראשונית הורגש שמדובר במקצוענים אמיתיים! הגיעו ממש מהר ואבחנו תוך רגע את הבעיה, עבדו בזריזות, היו ממש אדיבים ושירותיים וגבו מחיר הוגן לחלוטין, יצאנו ממש מרוצים ממליצים מאוד!
קרן בירן
קרן בירן
21/06/2023
קודם כל אציין שהגיעו במהירות מדהימה! ממש מעכשיו לעכשיו!! הצפה מטורפת בחניון של הבלוק שלי, שממש עצרה לכל השכנים את היום שלהם ואף אחד לא יכול היה להזיז את הרכב, הגיעו אנשי מקצוע מעולים שטיפלו בעניין צ'יק צ'אק ושאבו את כל המים!! ממש אחלה שירות ובנוסף להכל גם חבר'ה נחמדים ממש