הצפת מים בבניין מגורים היא דבר לא נעים שאף עלול לגרום לנזקים לרכוש ולנפש – וכאן אנחנו בביובית אלפא נכנסים לתמונה. הצפה של מים בבניין מגורים מטופלת על ידינו בצורה מהירה ויעילה ובאפשרותנו להגיע אליכם עם ביובית מתאימה לכל מקום בארץ.

הבניין מוצף? בשורות הבאות נסביר ממה יכולה להיגרם הצפה של מים בבניין משותף, מה גורם לסתימות חוזרות ונשנות, למה הצפת מים בבניין מסוכנת כל כך? איך מטופלות הצפות בבניינים משותפים באמצעות ביובית ומדוע כדאי לכם לצלצל דווקא אלינו? הנה כל התשובות.

 

הצפה בבניין משותף? הזמינו ביובית במחיר פגז 24/7!

✔️ שאיבת הצפות בבניינים משותפים כולל הצפה בחניון תת קרקעי עם ביובית נמוכה

✔️ שאיבה של הצפה בבניין מגורים, זמינות גבוהה!

✔️ טיפול מהיר, יעיל ומקצועי בהצפות מים בבניין / בית משותף

 להצעת מחיר אטרקטיבית, חייגו אלינו >>

לטלפון: 055-9703793

 

הצפה בבניין - שאיבה וטיפול מקצועי עם ביובית אלפא
שאיבת הצפה בבניינים משותפים 24 שעות ביממה בפריסה ארצית רחבה

 

 

תקציר העבודה

השאלה התשובה
כמה זמן לוקח לטפל בהצפה בבניין בדרך כלל בין שעה לשעתיים, תלוי בכמות המים והתנאים בשטח
איך מתבצעת עבודה בבניין מוצף שאיבת ההצפה באמצעות ציוד ומכשור מיוחד על גבי הביובית ופינויו
טווח מחירים משוער 700-1200 ₪
סיבות נפוצות להיווצרות הצפה בבית משותף נזילות מים, פיצוץ בצנרת הבניין, סתימה בביוב שהובילה להצפה
למה חשוב לטפל בדחיפות סכנת התחשמלות, נזקים למבנה, בעיות תברואה, סכנת טביעה ופציעות

הצפת מים בבניין – ממה זה יכול להיגרם?

בבנייני מגורים משותפים ישנו שימוש במספר מערכות מים, כאשר כל תקלה או בעיה באחת מהן עשויה להסתכם בהצפה חמורה.

הצפת מים בבניין משותף יכולה להיגרם בשל מספר סיבות עיקריות:

#1 נזילת מים בבניין משותף – במקרה שכזה קיים צינור מים דולף במיקום כלשהו או במספר מיקומים, לעיתים אף מבלי שישימו לב לכך. בסופו של דבר המים הדולפים מצטברים עד לכדי הצפה של ממש שניתן לראות וגם לא ניתן להתעלם ממנה. לקריאה מורחבת: שאיבת הצפה.

#2 הצפת ביוב בבניין משותף – מערכת הביוב בבניינים משותפים עוברת שימוש מסיבי לאורך השנים ומיועדת לעמוד בהספקים גדולים. ועדיין, צינור ביוב בבניין משותף יכול להיסתם עקב מגוון רחב של סיבות, כגון חיתולים או מגבונים שנזרקו לאסלה ונתקעו בביוב, הצטברות של שומנים או פסולת בניין ואף של שורשים שחדרו לתוך צינורות הביוב בשטחים המשותפים בגינה. התוצאה היא עליית מפלס מי הביוב בתוך השוחות עד לנקודה קריטית שבהם הם יוצאים החוצה ומתחילה הצפה.

#3 נזקים במאגר המים של הבניין – מערכת מים בבניין משותף יכולה לכלול גם מאגר מים כאשר מדובר במבנים מרובי קומות. כאשר יש מאגר מים בבניין, חשוב מאוד לשמור עליו נקי ותקין על מנת למנוע הצפה. ברגע שיש עליו סדקים הוא עלול לנזול ולגרום להצפה.

מעבר לזאת, גם משאבות מים בבניינים רבי קומות יכולות להתקלקל ולגרום להצטברות כמויות גדולות של מים וצינורות עלולים להתפוצץ ולגרום לזרימת מים בלתי פוסקת. הצפות מים בבניין יכולות להיגרם גם ללא ליקוי מהותי כלשהו' אלא בשל עומס חריג על מערכת הפינוי, כמו במקרים של ימי גשם סוערים במיוחד.

 

הצפה של מים בבניין מגורים – סכנה של ממש!

כאשר מתרחשת הצפה של מים בבניין מגורים, חשוב לטפל בכך כמה שיותר מהר, מאחר והדבר מהווה סכנה מכמה היבטים:

#1 התחשמלות – מים שזורמים באין מפריע במקומות בהם הם לא אמורים להימצא, יכולים להגיע לנקודת מפגש עם תשתיות חשמל ולגרום לסכנת חיים מיידית. לכן חשוב מאוד לנתק את זרם החשמל במבנה מיד עם גילוי ההצפה.

#2 נזק למבנה – הצפת מים בבניין מגורים יכולה לגרום לנזקים שונים למבנה, למרצפות ואפילו ליסודות של הבניין, בשל רטיבות לאורך זמן. מעבר לזאת, בשל העובדה שהצפות של מים פעמים רבות באות לידי ביטוי פעמים בבניינים בזרימה של המים למקומות נמוכים יותר, הדבר עלול להרוס מעליות, מקלטים ועוד.

#3 תברואה – הצפות מים ובמיוחד מי ביוב גורמות לירידה משמעותית ברמת התברואה של המקום, עם חשיפה מוגברת לחיידקים צואתיים, התפתחות מואצת של יתושים מעבירי מחלות ושגשוג של מזיקים נוספים כגון מכרסמים ודומיהם.

#4 טביעה ופציעות – מים שזורמים ככה סתם, גם בכמות מועטה, יכולים לגרום לתאונות מצערות ולפגיעה בגוף כתוצאה מהחלקות ונפילות. בנוסף ישנה סכנת טביעה כאשר מדובר בהצפות גדולות, במיוחד לקשישים ולילדים קטנים. כבר קרו מקרים מצערים מאוד בהם הצפה תפסה דיירים במעלית או בחניון התת-קרקעי וגרמה לטביעתם.

מעבר לסכנות, הצפות בבניינים גורמות גם לתופעות נוספות שמהן כדאי מאוד להימנע, כגון ריח של ביוב בבניין, ריחות של טחב והתפתחות פטריות ועובשים בשל הלחות המוגברת במקום, מה שעלול לגרום למחלות למיניהן.

לקריאה מורחבת: איך שואבים מים

 

הצפה בבניין - טיפול
הצפה בבניין – מים מעל הביוב

 

שאיבת הצפה בבניין משותף – ביובית אלפא לשירותכם

אם ישנה הצפת מים וביוב בבניין שלכם, פנייה אלינו לביובית אלפא היא הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות. אנחנו מחזיקים בכל הציוד הנדרש על מנת לבצע שאיבה מהירה ויעילה של ההצפה המדוברת. טיפול בהצפה בבניין משותף מתבצעת על ידינו בזהירות יתרה,

תוך הקפדה על כל היבטי הבטיחות הנדרשים. אנו נדאג לנתק את המתחם מחשמל כדי שאף אדם או חיית מחמד לא ייפגעו בעקבות ההצפה, נמנע חדירה נוספת של מים ונתחיל בביצוע פינוי הנוזלים במהירות וביעילות באמצעות אחת מהביוביות המתקדמות שלנו.

הביובית היא סוג של כלי רכב שנושא על גבו משאבה רבת עוצמה ומיכל לאיסוף ופינוי הנוזלים. מהמשאבה יוצא צינור ארוך שמסוגל להגיע עד למקום המוצף והוא למעשה "יונק" את כל המים בצורה מהירה.

אנו קובעים את אורך וקוטר הצינור בהתאם להיקף ההצפה ובהתאם לזאת גם בוחרים את הביובית המתאימה. ככל שמדובר בהצפה גדולה, כך נשתמש בביובית גדולה בהתאם.

אם מדובר בהצפה קטנה או במקום שאינו נגיש, אנו נגיע עם ביובית קטנה ונמוכה שלמעשה מסוגלת להגיע לכל מקום. באופן שכזה אנו מסוגלים לשאוב הצפות גם מחדרי משאבות מים בבניין משותף, מחניונים תת קרקעיים עם מגבלת גובה, מקלטים נמוכים, פירי מעליות ועוד.

 

הבניין מוצף? ביובית אלפא מציעה טיפול מקצועי בכל מצב

חברות רבות יכולות לעזור לכם כאשר יש הצפת מים בבניין שלכם, אך הבחירה דווקא בנו תספק לכם מספר יתרונות:

✔️ מגוון רחב של ביוביות – אנחנו מחזיקים בצי ביוביות גדול ומגוון, כזה שמאפשר לנו לשאוב הצפות בכל היקף, גדולות ככל שיהיו. צי הביובית המגוון שלנו גם מאפשר לנו להגיע לכל מקום ואין זה משנה עד כמה תנאי השטח מגבילים אותנו מבחינת התניידות.

✔️ יכולת לטפל בכל בעיה שצצה חברת ביובית אלפא היא קבלן ביוב מורשה, מה שאומר שמלבד טיפול בהצפה, נוכל גם לטפל במה שגרם לה. בין אם מדובר על סתימה בביוב בבניין משותף שצריך לפתוח ובין אם במשאבת ביוב טבולה שניזוקה או במאגר מים או צינורות דולפים, נוכל לטפל גם בכך באותו הרגע.

✔️ תיקונים ללא הרס כל פעולות התיקון שלנו מבוצעות ללא הרס, תוך שימוש במצלמות זעירות וברובוטים חכמים וזעירים שמבצעים את התיקונים מתוך הצינורות עצמם. לא כל חברה מחזיקה בציוד מתקדם שכזה.

✔️ תכנון ויישום של קווי ביוב – משום שאנחנו קבלנים שפועלים בהיתר, אנו יכולים גם לבצע פעולות מורכבות דוגמת החלפת צנרת ביוב בבניין משותף, במידה והיא תקולה וישנה או פשוט לא תוכננה כהלכה. אנחנו עובדים עם וועדי בניינים רבים ויכולים לייעץ לכם בכל מה שקשור לתכנון והתקנה של מערכת ביוב משותפת, הדרכים לשפר ולשדרג אותה במטרה למנוע את ההצפות הבאות.

 

הצפת מים בבניין
שאיבת הצפות מים וביוב נעשית על ידי ביובית – שמסוגלת להכיל כמויות גדולות של מים

 

הצפת מים בבניין – מחיר טיפול

שאיבת הצפת מים בבניין משותף מתומחרת לפי מורכבות המשימה שעומדת על הפרק וסוג הביובית שנצטרך לשלוח אליכם. במקרה של הצפות ביוב בבניין משותף, יש לקחת בחשבון כי לעיתים יהיה צורך גם בביצוע פעולות נוספות מלבד שאיבה, למשל פתיחת הסתימה בביוב באמצעות הביובית וביצוע תיקון של המערכת, מה שייקר את המחיר.

הנה טווחי המחירים שאמורים להיגבות מכם כאשר תצטרכו ביובית על מנת לשאוב הצפת מים בבניין שלכם:

הצפת מים בבניין מחיר מחירון לטיפול בהצפה בבניין משותף
מחיר טיפול בהצפה בבניין החל מ- 650 ₪
כמה עולה לשאוב ביוב של בניין משותף עם ביובית נמוכה החל מ- 790 ₪
עלות שאיבת הצפה בחניון של בית משותף החל מ- 790 ₪
מחיר טיפול בהצפת מים בבניין וחיתוך שורשים החל מ- 1120 ₪
ניקוי מרזב סתום בבניין ושאיבת הצפת מים על הגג החל מ- 1150 ₪
מחיר ניקוי ביוב בבניין משותף כולל שטיפת קווים החל מ- 1200 ₪

הצפות ביוב בבית משותף? צלצלו אלינו לביובית אלפא!

הבניין שלכם מוצף? אל תחכו יותר מידי, אנחנו זמינים לכל שירותי הביוב 24 שעות ביממה!

פנו אלינו מיד ואנו נשלח אליכם צוות מיומן עם ביובית מתקדמת במיוחד שתייבש את המים, נבצע את הבדיקות הנדרשות לאיתור הגורם להצפה ונטפל גם בהן – על מנת שאתם תוכלו לחזור לשגרה במהירות האפשרית.

 

Yair Divinsky
Yair Divinsky
13/08/2023
ביובית אלפא אלופים!! הגיעו אלינו בזמן ומהר לטפל בבריכת ביוב שנסתמה בבניין במקצועיות
bel g
bel g
02/07/2023
שירות יוצא מן הכלל! כבר משיחת הטלפון הראשונית הורגש שמדובר במקצוענים אמיתיים! הגיעו ממש מהר ואבחנו תוך רגע את הבעיה, עבדו בזריזות, היו ממש אדיבים ושירותיים וגבו מחיר הוגן לחלוטין, יצאנו ממש מרוצים ממליצים מאוד!
קרן בירן
קרן בירן
21/06/2023
קודם כל אציין שהגיעו במהירות מדהימה! ממש מעכשיו לעכשיו!! הצפה מטורפת בחניון של הבלוק שלי, שממש עצרה לכל השכנים את היום שלהם ואף אחד לא יכול היה להזיז את הרכב, הגיעו אנשי מקצוע מעולים שטיפלו בעניין צ'יק צ'אק ושאבו את כל המים!! ממש אחלה שירות ובנוסף להכל גם חבר'ה נחמדים ממש