חברת ביובית בתל אביב יכולה לפתור לכם את בעיות הביוב קרוב לבית או לבניין, בתוך זמן קצר! אנחנו בביובית אלפא מציעים מגוון שירותי ביובית בעיר תל אביב, שיעזרו לכם לשמור על השגרה וליהנות מתשתית ביוב תקינה לאורך כל השנה.

איך פותרים בעיות בביוב בת"א באמצעות ביובית? אילו בעיות ביוב נפוצות במיוחד באזור תל אביב – וכיצד ניתן למנוע אותן? אילו שירותי ביוב בתל אביב אנחנו מציעים וכמה זה עולה? מייד תקבלו את התשובות לשאלות החשובות הללו!

 

ביובית בתל אביב במחיר מעולה 24 שעות ביממה!

✔️ שאיבת הצפות כולל שירות ביובית נמוכה בתל אביב לחניונים ומקלטים

✔️ חיתוך שורשים בביוב בתל אביב עם מכשור מתקדם (חברה מובילה!) 

✔️ פתיחת סתימות ביוב בתל אביב, שאיבות ומגוון שירותים

✔️ ביובית תל אביב בכל השכונות והאזורים: הצפון הישן, רמת החייל, תל ברוך,

✔️ פלורנטין, ביובית בדרום ת"א, רמת אביב ובכל רחבי העיר

✔️ להצעת מחיר עבור ביובית בת"א והסביבה חייגו >>

טלפון: 055-9703793

 

ביובית בתל אביב
ביובית בתל אביב 24 שעות ביממה במחיר טיל – הגעה מהירה ושירות מקצועי

 

 

שירותי ביובית בתל אביב – מתי צריך את זה?

ביובית היא משאית גדולה המכילה דיזות, צינורות ומיכליות שונות, המאפשרות לאנשי המקצוע לשאוב מים, לפתוח סתימות ולבצע את כל יתר הפעולות הנדרשות לצורך שמירה על פעילות תקינה של הביוב.

רוב האנשים מזמינים שירותי ביובית רק כאשר נוצר מקרה חירום, המצריך באופן מיידי את שירותיה של משאית הביובית. אלו יכולים להיות מצבים כמו:

✔️ הצפה של הביוב הביתי – כשהביוב הביתי עולה על גדותיו, לרוב בגלל סתימה, מה שיוצר מצב שבו מי הביוב לא יכולים לעבור כמו שצריך והם עולים כלפי מעלה. לפעמים המצב גורם להצפה של ממש בבית, שאי אפשר להתגבר עליה באופן עצמאי ולכן כדאי להזמין שירותי שאיבת ביוב בתל אביב.

✔️ ריח רע שעולה מהביוב – בדרך כלל כאשר ישנו ריח לא טוב מהביוב, זה אומר שמי השפכים קרובים לפני הקרקע ואינם זורמים לאורך קווי הביוב כראוי. לרוב מדובר גם כאן בסתימה, לכן פתיחת סתימות ביוב בת"א היא הפעולה שתשחרר את קווי הביוב, תזרים את מי השפכים ובעקבות כך גם הריח הלא נעים יחלוף.

✔️ נזילות – בעיית נזילה מהצנרת, נוצרת בשל סדקים או שברים בצינורות עצמם, שמאפשרים למים לחמוק החוצה. לא תמיד ניתן לראות היכן ממוקמת הבעיה ולעתים נזדקק לשירות צילום קווי ביוב בתל אביב, שבמסגרתו מכניסים מצלמה עמוק לתוך מערכת הביוב ומאתרים את מיקום הבעיה.

מקרים כאלו ואחרים מתרחשים מעת לעת, אך כאשר כבר נוצרים הסממנים לבעיית ביוב – זה לרוב אומר שהנזק עצמו כבר חמור. מוטב, אם כן, להזמין שירותי שטיפת ביוב בתל אביב על בסיס קבוע ולא לחכות למקרה החירום שיגיע, במיוחד כאשר מדובר במערכות ביוב מורכבות שמשמשות אנשים רבים.

סתימה בצנרת הביוב היא הגורם העיקרי למרבית התקלות הקשורות לביוב. כאשר נעשית בדיקה קבועה של קווי הביוב והצנרת נשטפת בקביעות, נמנעת הסכנה של רוב הצטברות הפסולת בתוך הצנרת.

 

אילו סוגים של שירותי ביוב בתל אביב אנחנו מציעים?

אלו הן הפעולות המבוקשות ביותר בקרב הלקוחות שלנו בביובית אלפא, שיפורטו בהרחבה בהמשך:

#1 שאיבות ביוב בתל אביב – שאיבת מים ומי שופכין ממערכות ביוב, לצורך ביצוע פעולות בתוך הצנרת כגון פתיחת סתימות, כולל שירות שאיבת הצפות באופן יעיל ובטיחותי על ידי משאבות ביוב בתל אביב. אנו מבצעים שאיבת מים עם ביובית נמוכה בתל אביב, שנותנת מענה במקומות מאתגרים ופחות נגישים למשאית הביובית הסטנדרטית כמו חניונים תת קרקעיים ומקלטים.

#2 פתיחת סתימות ביוב בתל אביב – שימוש בלחץ מים גבוה מאפשר לפתוח גם את סתימות הביוב המורכבות ביותר

#3 צילום קווי ביוב בתל אביב – מצלמה ייעודית נכנסת לעומק צנרת הביוב ובעזרתה מצלמים את קווי הביוב מבפנים, על מנת לאתר תקלות ולמצוא את המיקום המדויק של הנזקים הקיימים, על מנת לתקנם.

#4 ניקוי שורשים בביוב בתל אביב – שורשים צומחים בתוך צינורות ביוב במקומות מסוימים, דבר שעלול לגרום לסתימות, סדקים ושברים בצנרת. ניקוי השורשים פותח את הסתימה.

#5 שטיפת ביוב בתל אביב – שטיפות קבועות של צנרת הביוב מסירות שכבות ישנות של שומנים שהצטברו על דפנות הצנרת, תהליך אפקטיבי שניתן לבצע גם במקרי חירום של סתימות בביוב.

#6 תיקון בורות ספיגה בתל אביב – במקומות בהם אין קווי ביוב אלא בורות ספיגה ומפרידי שומנים, חשוב לשמור על תקינות הבור על מנת למנוע הצפות וסכנות תברואתיות.

 

שאיבת הצפות בתל אביב יפו – שלב אחר שלב

הצפות ביוב הן מהתופעות השכיחות ביותר, הקשורות בבעיות הקשורות בביוב. הצפה מתרחשת כאשר מערכת הביוב אינה מאפשרת את הזרימה התקינה של מי השופכין, כך שנוצר מצב שבו המים "עולים למעלה" ומציפים את הסביבה. כאשר מדובר במי שופכין, הצפה פירושה, מעבר לאי הנוחות של הימצאות המים הרבים, גם סכנה לבריאות וחשיפה לחיידקים ובקטריות רבים, לכן שאיבת הצפות היא שירות חיוני וחשוב.

במקרים פשוטים של הצפות מים ביתיות, ייתכן שפעולות פשוטות כמו שימוש ב"פומפה" יפתחו את הסתימה, אבל כאשר מדובר בהצפות בחניונים, הצפות במבנים ציבוריים, ברחובות עירוניים ובמקומות הומי אדם – חשוב להזמין שירותי ביובית מקצועיים.

לשירות של שאיבת הצפות באמצעות ביובית, ישנם שני יתרונות עיקריים:

✔️ יעילות פעולת השאיבהשאיבת מים המתבצעת בעזרת משאית ביובית שיש לה עוצמת שאיבת, מאפשרת את סיום התהליך בתוך זמן קצר וחזרה מהירה לשגרה, לאחר ייבוש ההצפה.

✔️ בטיחות פעולת השאיבה – המים המזוהמים של הביוב מועברים אל מיכלית המשאית בתוך צינורות ייחודיים, שמונעים את המשך פיזור מי השופכין הלאה.

נוסף על יתרונות אלו, שאיבת ההצפה בצורה יסודית מאפשרת לאנשי המקצוע לטפל בבעיה שיצרה את ההצפה מלכתחילה, כדי לפתור אותה בצורה הטובה ביותר.

 

שאיבת הצפה בחניון תת קרקעי בתל אביב
שאיבת הצפה בחניון תת קרקעי בתל אביב – ביובית אלפא

 

ביובית לפתיחת סתימות בתל אביב

סתימות בביוב בת"א מתרחשות פעמים רבות גם בבתים וגם במקומות ציבוריים, כאשר הגורמים לבעיה זו יכולים להשתנות.

חשוב להכיר את הגורמים לסתימות ביוב ולהבין אילו סימנים עלולים להצביע על קיומה של סתימה, כמו גם את הדרכים למנוע את התופעה.

סתימות ביוב בת"א – מהם הגורמים הנפוצים ביותר?

תל אביב היא עיר מגוונת ביותר בהיבט האדריכלי, כמו גם בהרכב האנושי ויש לכך משקל גדול כשבוחנים את הגורמים שהכי הרבה "תורמים" ליצירת סתימות בביוב בעיר הגדולה. ככלל, ישנם שלושה גורמים משמעותיים לבעיות של סתימה בביוב:

✔️ הגורם האנושי – זריקת אשפה למערכות הביוב במקום לפח, היא הגורם מספר אחד המייצר ביוב סתום בתל אביב ותדירותן של בעיות מסוג זה היא גבוהה, במיוחד בעיר שבה מתגוררים צעירים רבים שאינם מודעים לנזקים העלולים להיגרם מהתנהגות זו. השלכת פסולת מזון ושמנים לכיור, זריקת תחבושות היגייניות או מגבות נייר לאסלה, אלו ואחרות הן דוגמאות לאיך לא צריך להתנהג על מנת לשמור על זרימת ביוב תקינה.

✔️ איתני הטבע – גם במקומות עירוניים לחלוטין, לטבע יש חוקים משלו והוא יכול בהחלט להשפיע על תקינות מערכת הביוב. שורשים של עצים שצומחים בתוך צינורות ביוב שקרובים לאיזור של צמחייה, עלים יבשים וחול שנכנסים לצנרת בתקופות של סערה – אלו חומרים שמייצרים סתימות מורכבות במיוחד בקווי ביוב ואפילו נזקים קשים כמו שברים ופיצוצים בצנרת.

פתיחת סתימות בביוב עם חברת ביובית בתל אביב, לרוב תפתור בעיות של זרימת ביוב באופן מיידי, אבל חשוב מאוד לערוך בדיקת מקצועית של מערכת הביוב לאחר פתרון הבעיה הראשונית. לפעמים בתוככי הביוב "מסתתרת" תקלה חמורה יותר, שאילולא תטופל – ישוב הביוב להיסתם ובעקבות כך ייתכן ויתרחשו הצפות ונזילות.

 

ביובית תל אביב והסביבה
ביובית תל אביב – ביובית אלפא

 

ביובית בתל אביב המלצות למניעת סתימות בביוב

#1 להימנע מזריקת אשפה למקומות הלא נכונים – כדי שלא תיתקע בתוך הצינור. גם שמנים שנשפכים לכיור או חומרים שומניים שמושלכים לאסלה או לאמבטיה, אפילו אם הם "יורדים עם המים", עלולים להצטבר על דפנות צינורות הביוב ולהצר אותם עם הזמן, עד שתיווצר חסימה של ממש.

#2 להזמין שירותי חיתוך שורשים בביוב, כאשר שורשי עץ חדרו לתוך הצנרת – אנחנו נדאג לחיתוך ולהפסקת צמיחת השורש וכמובן נשתמש במכשור המתקדם של משאית הביובית לפתיחת סתימות קיימות. כמו כן, נזקים שכבר נגרמו לצינורות, נוכל במקרים לתקן ללא הרס ובמינימום של אי נוחות לסביבה.

#3 להזמין שירותי שטיפת ביוב בלחץ מים גבוה – באופן קבוע אחת למספר חודשים, גם אם אין תקלות שנראות לעין. ניקוי ביוב בתל אביב בעזרת לחץ מים משחרר סתימות שמתחילות להיווצר ותורם לזרימה שוטפת של מי השופכין.

בנוסף לעצות אלו, אנו ממליצים לבצע בדיקות קבועות של מערכת הביוב על ידי המקצוענים שלנו בביובית אלפא, כגון איתור תקלות באמצעות צילום של קווי ביוב שיאפשרו למנוע מראש בעיות ביוב מורכבות בעתיד.

 

בסרטון: משאית ביובית בתל אביב לפתיחת סתימות ביוב והסרת שורשים

 

כיצד צילום קווי ביוב בתל אביב פותר תקלות ביוב מורכבות?

המצלמה הייחודית והזעירה מחוברת לסיב אופטי ארוך טווח, שמסוגל להגיע עד לעומק של כחמישים מטרים. המשמעות היא, שגם אם קיימת תקלה בחלק פנימי במיוחד של צנרת הביוב, ניתן יהיה לאתר אותה בדרך הזאת ולהתאים את הפתרון לממצאיה של המצלמה.

זהו אמצעי חדשני שרלוונטי במיוחד כאשר קיימת תקלה חוזרת ונשנית במערכת מורכבת של קווי ביוב רבים, שאינה נפתרת בדרכים הרגילות של שאיבת מי הביוב, הזרמת מים בלחץ גבוה וכדומה.

המלצה יכולה לאתר סדקים ושברים בצנרת, צמיחה עמוקה של שורשים בתוך הביוב ועוד מגוון של בעיות שלא תמיד ניתן להצביע עליהן במסגרת הבדיקות הרגילות. היכולת להגיע "מבפנים" אל עומק הביוב באמצעות צילום הצנרת, מאפשר לאנשי הביובית לראות היכן ממוקמת התקלה, מבלי שיצטרכו לשבור את המעטפת של הצנרת. באופן כזה נמנע הרס רב ובעיקר נחסך הרבה מאוד זמן וכסף.

 

המלצה שגיא
המלצה מלקוח שביצענו לו עבודה בביוב בתל אביב

 

מחיר ביובית בתל אביב – כמה עולה?

התשובה לשאלה כמה עולה שירות ביובית בת"א תלויה במספר משתנים, ביניהם מורכבות הבעיה הקיימת, האמצעים הנדרשים על מנת לפתור אותה, סוג הפעולה שאנשי הביובית מבצעים וכן השעה שבה מוזמן השירות המבוקש. מסיבה זו, טווח מחירים של שירותי ביובית בת"א יכול לנוע בין כמה מאות שקלים לבין כמה אלפי שקלים.

אנו בביובית אלפא מציעים שירותי ביובית בכל שעות היממה אבל קיימים הבדלים בין העלויות בשעות הפעילות הרגילות, לבין עלות הזמנת השירות בשעות הלילה. להלן טבלה המרכזת את שירותי הביובית הנפוצים ביותר באיזור ת"א והסביבה:

ביובית בתל אביב מחיר לשירות מחירון מומלץ לשירותי ביוב בת"א
מחיר שאיבת הצפות בתל אביב החל מ- 550 ₪
מחיר שאיבת הצפות עם ביובית נמוכה בת"א החל מ- 790 ₪
מחיר צילום קווי ביוב בתל אביב החל מ- 800 ₪
עלות פתיחת סתימות בת"א החל מ- 880 ₪
מחיר שאיבת בור שומן בתל אביב החל מ- 650 ₪
כמה עולה שטיפת ביוב בלחץ מים גבוה בתל אביב? החל מ- 750 ₪
מחיר ניקוי שורשים בביוב בת"א החל מ- 790 ₪
עלות ניקוי קווי ביוב הכולל שאיבת מים ושטיפת ביוב בתל אביב החל מ- 1200 ₪

ביובית בתל אביב – רק עם ביובית אלפא!

המומחים שלנו בביובית אלפא מיומנים בביצוע מגוון רחב של תיקונים במערכות ביוב, לרבות תיקון בורות ספיגה, פתיחת סתימות בביובים ביתיים, שירות ביובית לחניון בתל אביב וכמובן שאיבת הצפות וכל שירותי הביוב האחרים – גם כשמדובר בקווי ביוב רבים המשמשים עשרות ומאות תושבים בו זמנית.

אנו מציעים שירותי קבלן ביוב בתל אביב עם כל המכשור המתקדם ביותר במחירים נוחים ובזמינות 24/7  – ויכולים להגיע לכל מקום ברחבי הארץ בכלל ובתל אביב-יפו בפרט.

לרשותנו עומד צי של משאיות ביובית מכל הסוגים והגדלים, להתאמה מיטבית של הפתרון לסוג הבעיה שקיימת במערכת הביוב, לכן נוכל להציע ביובית קטנה בת"א, או גדולה, כחלק בלתי נפרד מהרצון שלנו לאפשר ללקוחות לחזור לשגרה מהר ככל האפשר. מוזמנים ליצור עמנו קשר להצעת מחיר משתלמת במיוחד!

 

Yair Divinsky
Yair Divinsky
13/08/2023
ביובית אלפא אלופים!! הגיעו אלינו בזמן ומהר לטפל בבריכת ביוב שנסתמה בבניין במקצועיות
bel g
bel g
02/07/2023
שירות יוצא מן הכלל! כבר משיחת הטלפון הראשונית הורגש שמדובר במקצוענים אמיתיים! הגיעו ממש מהר ואבחנו תוך רגע את הבעיה, עבדו בזריזות, היו ממש אדיבים ושירותיים וגבו מחיר הוגן לחלוטין, יצאנו ממש מרוצים ממליצים מאוד!
קרן בירן
קרן בירן
21/06/2023
קודם כל אציין שהגיעו במהירות מדהימה! ממש מעכשיו לעכשיו!! הצפה מטורפת בחניון של הבלוק שלי, שממש עצרה לכל השכנים את היום שלהם ואף אחד לא יכול היה להזיז את הרכב, הגיעו אנשי מקצוע מעולים שטיפלו בעניין צ'יק צ'אק ושאבו את כל המים!! ממש אחלה שירות ובנוסף להכל גם חבר'ה נחמדים ממש

 

מגיעים מהר לכל שכונות העיר תל אביב

רמת אביב יד אליהו קרית שלום פלורנטין
הדר יוסף נווה שאנן ביצרון נווה שרת
הצפון הישן ביצרון רמת יצחק כפר שלם
נחלת בנימין נווה צדק שרונה נווה אביבים
בבלי צהלה אזורי חן נאות אפקה
רמת החייל אפקה גלילות שכונת התקווה
שכונות מרכז העיר כרם התימנים קרית שאול שפירא

ביובית בתל אביב

שאיבת מים מהביוב בתל אביב מאפשרת איתור של סתימות בצנרת

 

עבודות ביוב בכל רחבי תל אביב וסביבתה:

 

ערים נוספות: ביובית ברמת גן, ביובית בגבעתיים

מקורות מידע רלוונטיים: אתר עיריית תל אביב | מוקד 106 לדיווח על מפגעים ברחבי העיר