שירות ביובית בראשון לציון הוא הפתרון המהיר, היעיל והיסודי לבעיות הביוב שלכם. בין אם מדובר בסתימה מורכבת, ריקון בור שומן או הצפה רצינית, צוות ביובית אלפא יגיע בתוך זמן קצר עם כל המכשור המתאים כדי לפתור את הבעיה.

למה שאיבות ביוב בראשון לציון מצריכות משאית ביובית? כיצד צילום קווי ביוב מסייע לאתר תקלות שנמצאות במעמקי הצנרת ולמה חשוב שלא להתפשר על אינסטלטור, אלא להזמין שירות של חברת ביובית מקצועית? את הכל נסביר מיד.

 

ביובית בראשון לציון במחיר ללא תחרות 24 שעות!

✔️ פתיחת סתימות ביוב ושאיבת בורות בראשל"צ

✔️ שאיבת ביוב בראשון לציון במחירים מעולים!

✔️ שטיפת קווי ביוב בלחץ מים גבוה 

✔️ להצעת מחיר לשירותי ביובית >>

התקשרו לטלפון: 055-9703793

 

ביובית בראשון לציון
שירותי ביובית בראשון לציון והסביבה 24/7

 

 

ביובית בכל שכונות העיר: ראשונים, רמז, רמת אליהו, כצנלסון, נחלת יהודה, הרקפות ועוד.

 

שירותי ביובית בראשון לציון

הזמנת שירותי ביוב בראשון לציון יכולה להיות שונה לחלוטין בין קריאה לקריאה, כיוון שגם בתוך אותה מערכת של קווי ביוב – עלולות להתרחש תקלות שונות במהלך השנים. הסיבות להישנות של תקלות באותם קווי ביוב, נחלקות לכמה סוגים:

#1 בעיות בביוב שנגרמות בגלל התנהגות של אנשים – השלכת פסולת לא מתאימה לביוב כגון מגבונים או חיתולים שנזרקים לאסלה, השלכת שאריות שומניות של מזון לכיור, הן חלק מההתנהגויות הלא נכונות של אנשים שמהוות אחוז ניכר מבעיות של סתימות בביוב. חשוב להבין כי אינסטלטור ביוב בראשון לציון יכול לפתור את מרבית הבעיות הללו אבל במקרים חמורים רק ביובית תסייע. ניתן לצמצם באופן ניכר את מספר המקרים בהם נדרש סיוע מקצועי במצבים של סתימה בביוב, בעזרת העלאת המודעות באשר לפריטים שמותר או אסור להשליך לביוב ועדיף לזרוק לפח האשפה.

#2 תקלות בביוב שנוצרות בגלל איתני הטבע – קיימות סתימות והצפות בביוב שמקורן אינו קשור לבני אדם והם לא תמיד יכולים להשפיע עליהן. צמיחה של שורשים בביוב שהיא תופעה שעוד נרחיב עליה בהמשך, היא דוגמה טובה לכך. גם היסחפות של חול ולכלוך לפתחי ביוב היא תופעה שכיחה יחסית, בעיקר בתקופת החורף – והיא יכולה בהחלט לייצר סתימות קשות ואפילו נזקים של ממש לצנרת.

#3 בעיות בביוב שנוצרות בגלל מצב הצנרת – קווי ביוב וותיקים מאוד, תשתית של צנרת שהותקנה בצורה לא נכונה, צנרת עם נזקים ובלאי – כל אלו יכולים להוביל לכך שמי השפכים לא זורמים בצורה תקינה והביוב סתום ועולה על גדותיו.

כדי להימנע מהצפות בביוב ומשלל תקלות לא נעימות אחרות, כדאי להזמין שירותי ביובית הכוללים גם צילום קווי ביוב בראשון לציון, אפילו אם אין כל חשד לבעיית ביוב שעומדת לפרוץ. בדיקות מעמיקות של הצנרת באמצעים החדשניים שעומדים לרשותנו בביובית אלפא, מאפשרות לנו לאתר נזילות במעמקי המערכת ולטפל בהן בזמן, הרבה לפני שהבעיה מחמירה והופכת למורכבת.

הטיפול ה"כירורגי" שאנחנו יכולים להציע במקרים רבים, הוא למעשה תיקון ללא הרס לצנרת הביוב, כשהמשמעות היא שאנחנו יכולים לבצע את התיקונים באופן הנקי ביותר האפשרי, במינימום של אי נוחות לסביבה.

 

צוות ביובית אלפא מבצע שאיבה בביוב בראשון לציון

 

שאיבות ביוב בראשון לציון – הכירו את השירותים שלנו

אם אתם צריכים ביובית בראשון לציון המלצות הן עניין חשוב, לכן אנחנו מקפידים על מתן שירות מצוין לכל הלקוחות שלנו ומציעים מגוון רחב של שירותי ביובית.

המטרה שלנו בביובית אלפא היא להעניק מעטפת מלאה של פתרונות, על מנת שבעת ההגעה לשטח עצמו – אפילו אם הגענו לשם פתרון בעיה מסוימת וידועה – נוכל לתת מענה גם ליתר הבעיות שיתגלו בזמן אמת.

הנה חלק מהשירותים שאנחנו מציעים לכם:

✔️ שאיבות ביוב בראשון לציון – שאיבת ביוב היא פעולה שחשוב לבצע אותה לפני כל פעולה בתוך קווי הביוב. המטרה היא לייבש עד כמה שניתן את הצנרת, על מנת לאפשר תצפית טובה על החלק הפנימי שבה. כאשר הביוב, לרבות הפסולת ומי השופכין, נשאבים מתוך המערכת – ניתן לגלות את כל הסדקים והבעיות של הצנרת. באופן כזה אפשר לאתר את המקור של הנזילה או את הגורמים לסתימה בביוב. בנוסף, כשמדובר בבורות ספיגה, שאיבת הביוב היא חלק בלתי נפרד מן השימוש בבור והיא הכרחית על מנת לשמור על תקינותו.

✔️ שאיבת הצפה בראשון לציון – הצפה משמעותית של מים מהווה סכנה ממשית לציוד ולשלומם של בני אדם ובעלי חיים. אם מדובר במי ביוב, הצפה של מים מזוהמים היא בנוסף גם סכנה תברואתית ולכן שאיבת הצפות חייבת להיעשות באמצעות ביובית. כל משאית ביובית נושאת על גבה צינורות חזקים וארוכים ומיכלית גדולה, המאפשרים את השאיבה במינימום של מגע מים עם הסביבה. ייבוש בריכת ביוב בראשון לציון יכול להתבצע במהירות ויעילות, עם ביובית מאובזרת שמסוגלת להכיל גם כמויות עצומות של מים.

✔️ צילום קווי ביוב – לאחר שאיבה של מים מן הביוב, ניתן כאמור לבחון מקרוב את הבעיות הקיימות ולפתור אותן. עם זאת, במערכות ביוב סבוכות ומורכבות כמו שיש בערים צפופות, קשה לאתר תקלות ובמקרים שבהם אין גישה פיזית לאנשי המקצוע, אסור לוותר על היכולת להגיע עד למעמקי הקווים. זוהי הסיבה שאנחנו בביובית אלפא מציעים שירות של צילום צנרת ביוב, בעזרת מצלמה המחוברת לסיב אופטי. היכולת שלנו להגיע עד לעשרות מטרים בעומק הביוב, ממקסמת את האפשרויות שאנחנו יכולים להציע לתיקון ולשדרוג הקווים, כדי להחזיר אותם לפעילות תקינה.

✔️ פתיחת סתימות ביוב בראשון לציון – סתימות בצנרת הביוב ובבורות ספיגה הן מהתקלות הנפוצות ביותר והן גם הגורם העיקרי להאטה של זרימת מי השופכין בביוב. במקרים חמורים במיוחד, סתימה משמעותית יכולה לעצור את הזרימה של המים לגמרי ולגרום ל"עלייה" של הביוב מעלה, מה שיכול לייצר הצפה מסוכנת. היכולת שלנו בביובית אלפא לפתוח סתימות עם לחץ מים עוצמתי שאנחנו מזרימים אל הביוב, מאפשרת את הפינוי המיידי של הפסולת והשומנים שחוסמים את הצינורות.

✔️ ניקוי שורשים בביוב – קווי ביוב מותקנים הן באיזורים אורבניים והן במקומות שבהם ישנה צמחייה עבותה וגדלים בהם עצים רבים. שורשי עצים, באופן טבעי, מנסים כל העת למצוא מקומות לחים ורטובים על מנת לקבל מהם מים ומכאן שצינורות ביוב מהווים עבורם קרקע נהדרת לגדול לתוכם. עם זאת, שורשים שגדלים ומתחזקים בתוך הצנרת – גם סותמים אותה ועלולים לסדוק ולשבור את הצינורות של הביוב באופן שמזיק והורס את המערכת כולה. אנחנו מציעים חיתוך מקצועי של שורשים בביוב והחדרת חומר כימי שמונע את המשך צמיחת השורשים. כדי לטפל בבעיה הקיימת ולוודא שהיא לא תחזור בהמשך.

שירות ביובית בראשון לציון, כמו בכל מקום אחר ברחבי הארץ, יתמקד לפני הכל במתן מענה לבעיה הדחופה שקיימת בזמן אמת. עם זאת, לפעמים מתגלות תקלות מורכבות יותר או שאנחנו מאתרים נזקים שלא נראו לעין בתחילה.

המטרה שלנו בעת הקריאה לשירות, היא לפעול כדי לפתור את הבעיה בטווח הקצר, אבל לא להתפשר ולבצע את כל הבדיקות על מנת לתת ללקוחות שלנו בטחון ורוגע ובעיקר ביוב שעובד כמו שצריך, לטווח הרחוק.

 

ביובית בראשון לציון
צמיחת שורשי עצים בסמוך לביוב בראשל"צ עלולה לייצר נזקים לצנרת ומהווה גורם עיקרי לסתימות ביוב

 

ביובית קטנה בראשון לציון לחניונים ומקומות נמוכים

ביוב שמציף את הסביבה יכול להישאב על ידי ביובית סטנדרטית, אבל מה קורה כשישנה תקלה חמורה שממוקמת באיזור פחות נגיש? מה עושים אם ישנה הצפה או נזילה משמעותית של מים, בתוך חניון תת קרקעי, במקלט או במתחם חקלאי שמשאית ביובית רגילה לא יכולה להיכנס אליו? בדיוק בשביל זה קיימת ביובית קטנה שמאפשרת את הנגישות המלאה גם למקומות המאתגרים הללו.

ביובית נמוכה יכולה לתת את כל הפתרונות הרלוונטים בלי שום פשרות, אך עם היתרון המשמעותי של היכולת להיכנס למקומות נמוכים וקטנים, כמו גם למשטחים וקרקעות שאינם סלולים. המשמעות היא שאפשר ורצוי להיעזר בשירותי הביובית שלנו, בכל מקום שבו ישנה תקלה בביוב.

 

שאיבת מים ממרתף ראשון לציון
שאיבת מים ממרתף בראשון לציון

 

פתיחת סתימות ביוב בראשון לציון ושאיבת הצפות

הצפות, ריח רע שעולה מן הביוב, נזילה  כל אלו הן דוגמאות למקרים שבהם יהיה צורך בפתרונות מהירים במיוחד. לא תמיד התקלות הללו מגיעות בשעות "נוחות" ולמעשה במרבית המקרים, הצורך בשירותי ביובית עולה דווקא באמצע הלילה, או עם כניסת השבת.

אנחנו בביובית אלפא מאמינים כי שירותי ביובית 24/7 הם המפתח לשמירה מלאה על השגרה, זאת כיוון שביובית היא פתרון לכל בעיות הביוב ומכאן שהיא צריכה להיות זמינה בכל עת לרבות ביובית בראשון לציון בשבת, בחג, בלילה ואפילו לפנות בוקר.

זוהי הסיבה שניתן להזמין את כל מגוון השירותים שלנו בכל עת ולהיות בטוחים שהתקלה תטופל במלוא המקצועיות ובמינימום זמן המתנה.

 

ביובית ראשון לציון
שאיבות ביוב באזור ראשון לציון – ביובית אלפא

 

מחיר ביובית בראשון לציון – כמה עולה?

כאשר אתם מזמינים קבלן ביוב בראשון לציון חשוב שתדעו כמה השירות הולך לעלות לכם, במיוחד כשמדובר בתקלה מורכבת ואתם מעוניינים לקבל הצעת מחיר הוגנת. אז כמה עולה ביובית בראשון לציון?

זה תלוי קודם כל בחומרת התקלה ובאמצעים שיהיה צורך להשתמש בהם, כדי לפתור אותה. גם רכיבים אחרים כמו שעת הקריאה עשויים להשפיע, כיוון ששעות הפעילות הסטנדרטיות יתומחרו נמוך יותר מאשר הזמנת שירות שתהיה באמצע הלילה. עם זאת, אנחנו מבטיחים מחירי ביובית מצוינים והוגנים ואת השירות האדיב, המקצועי והיסודי שלנו שלא מתפשר על שום פרט.

הנה טבלה שמרכזת כמה מן הפעולות היותר מבוקשות של הביוביות שלנו בביובית אלפא – והעלות המומלצת שלהן:

ביובית בראשון לציון מחיר לשירות מחירון מומלץ
 עלות שאיבת הצפה בראשל"צ החל מ- 600 ₪
מחיר חיתוך שורשים בביוב בראשון לציון החל מ- 790 ₪
מחיר שאיבת בור שומן החל מ- 600 ₪
עלות שאיבת מים מבריכה החל מ- 650 ₪
צילום קווי ביוב עלות ממוצעת החל מ- 800 ₪
כמה עולה פתיחת סתימה בביוב בראשון לציון החל מ- 600 ₪
עלות ניקוי ושטיפת קווי ביוב בראשל"צ בלחץ מים גבוה החל מ- 1200 ₪
מחיר תיקון צנרת ללא הרס החל מ- 1800 ₪

עבודות ביוב בראשון לציון? ביובית אלפא!

בעיר ראשון לציון הוותיקה, אשר הוקמה בשנת 1882, חיים כיום קרוב ל-270,000 בני אדם שצריכים מעת לעת פתרונות בתחום הביוב.

תקלות בביוב בדרך כלל מפתיעות ולא תמיד ניתן לחזות מראש שתקלה קטנה שלא נראתה מזיקה במיוחד, כמו ריח קל של ביוב או טפטוף קטן מהצינור, עומדת להפוך לבעיה מורכבת ביותר, שתצריך את הטיפול של משאית ביובית.

עדיף לא לחכות לרגע האחרון ובמקרה של ספק – פשוט להתייעץ טלפונית עם המומחים שלנו בביובית אלפא, כדי להבין מה כדאי לעשות כדי שהבעיה לא תחמיר עוד יותר.

יתרה מכך, לפעמים מוטב להזמין בדיקה מקצועית של אנשי ביובית ושירותים משמרים כמו שטיפת קווי ביוב, שימנעו החמרה של בעיות כמו סתימה או הצטברות בצנרת הביוב ובכך גם יחסכו לכם אי נעימות ואפילו כסף, על תיקון נזקים מורכבים שלא בהכרח היה בו צורך, אם התקלה היתה מטופלת בזמן.

אבל אם כבר לקרוא לביובית, אתם לא חייבים לכתוב בגוגל "ביובית בראשון לציון מידרג" כדי למצוא חברת ביובית אקראית, אלא לחפש ישירות אותנו, ביובית אלפא – כי חשוב שתגיעו לחברת הביובית האיכותית והמקצועית ביותר שיש!

אנחנו בביובית אלפא מגיעים אל השטח מצוידים בכל הדרוש כדי למלא את המשימה שלנו בהצלחה. מגוון ביוביות בגדלים שונים ומכשור מתקדם וחדשני, עוזרים לנו להעניק ללקוחות את כל הפתרונות לביוב תקול, ולחזרה מהירה לשגרה.

 

מאיר אלפרט המלצה
המלצת לקוח שבוצעה אצלו עבודה בביוב של בניין בראשון לציון

 

פועלים בכל שכונות העיר ראשון לציון

אברמוביץ' כלניות אזור התעשיה כצנלסון
מישור הנוף מרום ראשון נאות אשלים נווה הלל
נווה דקלים נאות שקמה נווה הדרים נחלת יהודה
נווה חוף נווה ים קדמת ראשון צמרות
קריית גנים ראשונים רביבים רמב"ם

מפה של העיר ראשון לציון – עובדים בכל שכונות העיר:

מגיעים גם ליישובים האלה: ביובית בבת ים | ביובית בחולון | ביובית בבאר יעקב

לעבודות ביוב בבית פרטי, דירה, בניין וכדומהצרו איתנו קשר

נתקלתם במפגע בשטח ציבורי? נסו את מוקד 106 של עיריית ראשון לציון

תאגיד המים בעיר: מניב ראשון לציון

 

Yair Divinsky
Yair Divinsky
13/08/2023
ביובית אלפא אלופים!! הגיעו אלינו בזמן ומהר לטפל בבריכת ביוב שנסתמה בבניין במקצועיות
bel g
bel g
02/07/2023
שירות יוצא מן הכלל! כבר משיחת הטלפון הראשונית הורגש שמדובר במקצוענים אמיתיים! הגיעו ממש מהר ואבחנו תוך רגע את הבעיה, עבדו בזריזות, היו ממש אדיבים ושירותיים וגבו מחיר הוגן לחלוטין, יצאנו ממש מרוצים ממליצים מאוד!
קרן בירן
קרן בירן
21/06/2023
קודם כל אציין שהגיעו במהירות מדהימה! ממש מעכשיו לעכשיו!! הצפה מטורפת בחניון של הבלוק שלי, שממש עצרה לכל השכנים את היום שלהם ואף אחד לא יכול היה להזיז את הרכב, הגיעו אנשי מקצוע מעולים שטיפלו בעניין צ'יק צ'אק ושאבו את כל המים!! ממש אחלה שירות ובנוסף להכל גם חבר'ה נחמדים ממש