ביובית בבאר יעקב למגוון עבודות ביוב – עם צוות ביובית אלפא תוכלו לקבל שירותי ביוב מקצועיים במחירים מעולים!

מדוע כדאי לכם לפנות אלינו כאשר אתם צריכים חברה שמספקת ביוביות בבאר יעקב? למה אנחנו מקפידים להגיע במהירות ללקוחות שלנו ולטפל בכל תקלה במקצועיות? אילו סוגי שירותים אנחנו מבצעים וכמה הדבר יעלה לכם? המשיכו לקרוא ותקבלו את כל התשובות.

 

ביובית בבאר יעקב במחיר אטרקטיבי (מאד) 24/7!

✔️ שאיבת הצפה בבאר יעקב, כולל מים, בורות ספיגה, בור שומן ונוספים

✔️ איתור נזילות בעומק הביוב עם מצלמה – עד 50 מטר בתוך הצנרת!

✔️ שאיבת ביוב ביוב בבאר יעקב – כולל ניקוי המערכת

✔️ שאיבות ביוב בכל אזור באר יעקב: נווה דורון, המושבה,

גני מנחם, בנים, הרצל, מלב"ן, רמב"ם, חוטר,

חצרות צריפין ובשאר האזורים

✔️ להצעת מחיר, התקשרו אלינו >>

טלפון: 055-9703793

 

ביובית בבאר יעקב
שירותי ביובית בבאר יעקב והסביבה 24 שעות ביממה במחיר מיוחד

 

 

פתיחת סתימות ביוב בבאר יעקב עם ביובית

בוודאי גם לכם הזדמן להיתקל בכלי רכב די מוזר אשר נע בכבישים וברחובות, מעין משאית או רכב מסחרי שנושאים על גבם מיכל גדול, משאבה וצינורות שיוצאים ממנה. זוהי בעצם ביובית אשר מסוגלת להזרים מים בלחץ גבוה דרך הצינורות הללו וגם לבצע שאיבה חזקה ביותר אל תוך המיכל.

לאילו מטרות כדאי לכם לפנות אלינו על מנת שנשלח אליכם ביובית בבאר יעקב? ובכן, ניתן לציין שתי משימות עיקריות:

#1 שאיבת הצפות בבאר יעקב – סתימת ביוב שגרמה לעליית מפלס המים בגינה שלכם, גשם זלעפות שלא מתפנה על ידי הביוב, הצפה בחניון, הצפה במקלט או במרתף – אין זה משנה מהי הסיבה להצפה ובאיזה היקף מדובר, אנחנו נשלח אליכם ביובית מתאימה שתפנה את הנוזלים הללו בצורה בטוחה, יעילה ומהירה. נוכל לשלוח אליכם ביובית קטנה או גדולה ולהתגבר על כל תנאי השטח, מגבילים ככל שיהיו.

#2 פתיחת סתימות ביוב בבאר יעקב – הביוב שלכם שוב נסתם? חשוב מאוד שטפלו בעניין כמה שיותר מהר על מנת למנוע הצפה וריחות רעים. כאשר מדובר בסתימה חמורה, לא תמיד אינסטלטור רגיל יכול לעזור ולכן פנייה אלינו היא הפתרון. באמצעות ביובית נוכל לפתוח כל סתימה במהירות, בין אם מדובר בחיתולים שסתמו את הצנרת, הצטברות שומנים בתוכה, פסולת בניין שחדרה לתוכה אחרי שיפוץ של השכן או עקב שורשים שחדרו עמוק לתוך הצינורות.

הביוביות שלנו מגיעות עם כל הציוד הנדרש לשם ביצוע המשימה שעומדת על הפרק – צינורות בקטרים שונים, משאבות שמאפשרות את שינוי לחץ המים שלהן, דיזות מיוחדות שניתנות להחלפה ומאפשרות הסרה של כל מכשול בתוך צינורות הביוב וכמובן צוות מקצועי ומיומן.

 

שטיפת קווי ביוב בבאר יעקב

עוד הרבה לפני שמתחילות הבעיות בצנרת הביוב שלכם, ניתן למנוע אותן מראש על ידי שטיפת קווי ביוב שאותה נבצע בהתאם למצב הצנרת שלכם. הדבר מומלץ מאוד במבנים עם צנרת ביוב ישנה ובמקומות מועדים לפורענות מבחינת הצפות ביוב, כגון מקומות נמוכים.

השטיפה מבוצעת על ידי צוות הביובית שלנו, שמחדיר צינור עם דיזה מתאימה לתוך צינורות הביוב ומנקה את הדפנות שלהם. באופן זה מוסרים כל מיני מכשולים שעשויים למנוע מעבר של נוזלים דרך הצינורות. את פעולות התחזוקה הללו ניתן לקבל גם עבור בורות ביוב שונים וגם כאשר מדובר במרזבים.

 

סתימה בביוב באר יעקב
פתיחת סתימה בביוב באר יעקב – ביובית אלפא

 

טיפול ותחזוקה של בורות ביוב באמצעות ביובית

ביובית בבאר יעקב היא פתרון הכרחי גם במקרה של צורך לבצע שאיבות ביוב מסוג נוסף – כאלה הקשורות בבורות ביוב. קיימים מספר סוגי בורות ביוב שלעיתים מחייבים שאיבה שלהם:

✔️ בורות ספיגה – בורות אלו הם חסרי תחתית כך שתכולת הביוב שמוזרמת אליהם מחלחלת לאדמה באיטיות. בור ספיגה משמש למניעת זרימת מי ביוב במקומות שאינם מחוברים למערכת העירונית ובבאר יעקב ניתן למצוא בורות ספיגה בחלקים שונים של העיר, במיוחד באזורי הפרדסים של שכונת צמרות המושבה וגם במקומות נוספים. בורות ספיגה נוטים להיסתם ולפני שיעלו על גדותיהם יש לשאוב את תכולתם ולנקות אותם באמצעות ביובית.

✔️ בורות רקב – שאיבות ביוב בבאר יעקב באמצעות ביובית הן דבר מחויב המציאות גם בעסקים ומפעלים שונים. במקומות שכאלה יש צורך לאגור חלק ממי הביוב בבורות רקב מיוחדים ולבצע בהם טיפולים שונים למטרת ניקוי לפני העברתם לבורות הספיגה. את הבורות הללו חשוב מאוד לדגום מעת לעת וגם לבצע ריקון שלהם ולנו יש ביוביות שמתאימות במיוחד עבור המשימות האלו.

✔️ מפרידי שומנים – אלו מתקנים מיוחדים שמיועדים לבצע הפרדה של שומנים בתוך המים בהם הם נמצאים וזאת על מנת למנוע מהם להגיע לצנרת הביוב הראשית. עסקים ומקומות עבודה רבים מחויבים להתקין מפריד שומנים על פי חוק וגם יש לדאוג לריקון תקופתי שלהם באמצעות התקשרות עם קבלן ביוב המורשה לכך.

✔️ שוחות ביוב – גם הן מהוות מעין בורות ביוב והן משמשות בתור צמתים לצינורות ביוב. במקרה של סתימה או בעיה בשוחות, יש לגלות את הסיבה, לשאוב אותן באמצעות ביובית ולטפל בבעיה כדי למנוע הצפות ביוב ומטרדי תברואה קשים.

 

ביובית בבאר יעקב
אנחנו מתכננים, מתקינים ושואבים שוחות ביוב בבאר יעקב – בהתאם לתקן הישראלי

 

שיקום צנרת ללא הרס בבאר יעקב

צנרת הביוב מתוכננת בצורה כזו שתשרת אתכם לאורך זמן רב ללא בעיות מיוחדות. מדובר בצנרת שעשויה מפולימרים פלסטיים או בטון, בקוטר שנקבע על ידי המתכננים שלה כך שתעמוד בהספקים המיועדים עבורה ולא תיסתם כל כך בקלות.

ועדיין, בעקבות סיבות שונות ומגוונות צנרת הביוב יכולה להינזק בצורה קשה, להיסדק, להישבר או להתעקם, מה שמחייב תיקון דחוף למניעת נזילות וסתימות ביוב.

במקרים שכאלה, אינסטלטור ביוב בבאר יעקב מהסוג הרגיל, עשוי להמליץ לכם על חפירה אגרסיבית אל עבר הצינור במטרה להחליף את המקטע התקול, מה שככל הנראה יגרום להרס רב והוצאות כספיות מיותרות.

לא כך הדבר כאשר אתם פונים אלינו – חברת ביובית אלפא. אנחנו יודעים כיצד לבצע שיקום צנרת ללא הרס, ללא שום צורך בחפירות אגרסיביות, מה שיחסוך לכם משמעותית בעלויות.

אנו מבצעים זאת באמצעות שימוש במצלמות זעירות שמוחדרות אל הביוב לצרכי אבחון ושימוש ברובוטים קטנים ביותר שמסוגלים לבצע תיקונים שונים בתוך הצנרת עצמה, מבלי שיעלה הצורך לחפור עד אליה. לעיתים אנחנו משתמשים ברובוטים האלו גם לצרכי פתיחת סתימות מורכבות.

 

קבלן ביוב בבאר יעקב

התחלתם בחיפושים אחר מידע על ביובית בבאר יעקב מידרג? אתם יכולים להפסיק ולחפש ופשוט לפנות אלינו. אנחנו עומדים בכל הקריטריונים הנדרשים מחברה שמבצעת עבודות ביוב בבאר יעקב והגיע הזמן שגם אתם תכירו אותנו. באילו קריטריונים מדובר?

✔️ חברת קבלן בתחום הביוב – ביובית אלפא מהווה חברת קבלן ביוב בבאר יעקב, מה שאומר שאין עבודה בתחום הביוב שאנחנו לא מסוגלים לספק. נוכל לא רק לשלוח אליכם ביובית מתקדמת על מנת לשאוב הצפות ולטפל בסתימות ביוב ותקלות נוספות, אלא גם לבצע תיקונים שונים במערכת, לתכנן, להתקין ולתחזק את קווי הביוב, בורות הביוב והמרזבים שלכם.

✔️ מגוון רחב של ביוביות יש הרבה חברות שיכולות לשלוח אליכם ביובית בכל אזור באר יעקב, אבל אין הרבה חברות שמחזיקות בצי ביוביות מגוון שמתאים לכל תנאי השטח, מורכבים ומגבילים ככל שיהיו. יש אצלכם הצפה גדולה במיוחד? אולי בחניון עם מגבלת גובה? בין אם תצטרכו ביובית גדולה ובין אם ביובית קטנה ונמוכה, אצלנו תמיד תמצאו את הפתרון המתאים.

✔️ ביובית בבאר יעקב 24 שעות ביממה –  תארו לעצמכם שהחניון של הבניין שלכם הוצף בדיוק בערב שבת? או שמפריד השומנים של העסק שלכם מלא כמעט לגמרי ובדיוק הודיעו לכם שביקורת של משרד הבריאות עומדת להגיע? לא משנה מה תהיה הסיבה, נוכל להגיע אליכם גם מעכשיו לעכשיו, 24 שעות ביממה ולבצע את המשימה במהירות.

פניתם אלינו על מנת שנשלח אליכם ביובית ובסופו של דבר התברר כי יש צורך גם בביצוע תיקון כלשהו במערכת הביוב שלכם? תקבלו מאיתנו גם אחריות עבור העבודה שתבוצע וזהו היבט חשוב ביותר. בנוסף נמליץ לכם גם לגלוש באתר שלנו ולעבור על קטגוריית ההמלצות. אם אתם מחפשים שירותי ביובית בבאר יעקב עם המלצות – תמצאו שם את כל המידע שתצטרכו.

 

שאיבת בורות ספיגה שומן ורקב באר יעקב
שאיבת בורות ספיגה שומן ורקב בבאר יעקב

 

מחיר ביובית בבאר יעקב

עוד קריטריון שהופך אותנו לבחירה מועדפת עבור רבים, הוא המחיר הנוח שאנחנו מציעים ללקוחות שלנו. כמובן שהדבר לא בא על חשבון המקצועיות ואיכות השירות ועל כך מעידים אינספור הלקוחות שפנו אלינו בשנים האחרונות.

מחיר ביובית בבאר יעקב נקבע בהתאם למשימה שעומדת על הפרק – כלומר סוג שירותי הביוב שיש בהם צורך – אך גם בהתאם לדחיפות ההגעה ושעת הקריאה. בכל מקרה, אנחנו מציעים את השירות שלנו בביובית אלפא 24 שעות ביממה, אך עלות העבודה יכולה להיות גבוהה יותר במקרים של קריאות בזמנים שהם מחוץ לשעות העבודה המקובלות.

על מנת שתדעו פחות או יותר את טווחי המחירים הממוצעים עבור שירותי ביובית בבאר יעקב, הכנו עבורכם טבלת מחירים מסודרת:

ביובית בבאר יעקב מחיר לשירות מחירון מומלץ לשירותי ביוב בבאר יעקב
עלות שאיבת הצפה בבאר יעקב החל מ- 650 ₪
מחיר שאיבת מים מהביוב החל מ- 650 ₪
מחיר איתור נזילה בצנרת ביוב החל מ- 550 ₪
עלות צילום קווי ביוב החל מ- 800 ₪
מחיר פתיחת סתימות ביוב בבאר יעקב בלחץ מים החל מ- 750 ₪
מחיר שאיבת בור ספיגה, שומן או רקב החל מ- 650 ₪
עלות חיתוך והסרת שורשים מצנרת הביוב החל מ- 790 ₪
מחיר ניקוי ושטיפת קווי ביוב החל מ- 1200 ₪

שאיבות ביוב בבאר יעקב – רק ביובית אלפא!

צריכים ביובית בבאר יעקב ומחפשים חברה שניתן לסמוך עליה? צלצלו אלינו עכשיו והצטרפו לאינספור הלקוחות המרוצים שלנו, נשמח לתת הצעת מחיר משתלמת לכל שירותי הביובית, בהתאם למחירון המומלץ שלנו ובעיקר – להעניק לכם שירות אדיב ולעזור במהירות ובמקצועיות ללא פשרות.

 

עובדים בכל השכונות בבאר יעקב:

גני מנחם אזור תעשיה שכונת המושבה הרצל
חוטר חתני פרס ישראל שכונת ליכטנשטיין נווה דורון
נאות גנים רדיסו סיטי פארק המושבה רמב"ם
תלמי מנשה צריפין האקליפטוס צמרות

באר יעקב – מפה של האזור

אזורי שירות סמוכים: ביובית בנס ציונה  |  ביובית ברמלה  |  ביובית בראשון לציון