ביובית בנס ציונה היא פתרון יעיל ומהיר למגוון בעיות ותקלות בביוב שלכם. שירותי הביוב שאנחנו מציעים בביובית אלפא זמינים עבורכם 24/7 במחירים נוחים.

למה כדאי לכם לצלצל אלינו כאשר אתם מחפשים חברה שמספקת שירותי ביובית בנס ציונה, באילו תקלות אנחנו מסוגלים לטפל באמצעות הביוביות שלנו וכמה אמורים לעלות לכם שאיבות ביוב באזור נס ציונה? מיד תקבלו את כל התשובות.

 

ביובית בנס ציונה מחיר ללא תחרות (נסו אותנו)!

✔️ פתיחת סתימות ביוב בנס ציונה בלחץ מים, שטיפת קווי ביוב

✔️ צילום ביוב, ניקוי ופתיחת קו במקצועיות עם אחריות

✔️ מגוון שירותי ביובית בנס ציונה!

✔️ שאיבת ביוב בנס ציונה בכל השכונות

✔️ לקבלת הצעת מחיר משתלמת >>

התקשרו אלינו לטלפון: 055-9703793

 

ביובית בנס ציונה
שירותי ביובית בעיר נס ציונה ובפריסה ארצית בזמינות של 24 שעות ביממה

 

 

שירות בכל אזורי העיר: טירת שלום, לב המושבה, כפר אהרון, שמורת מליבו, רמת בן צבי, גבעת התור, נווה ניר וברחבי העיר

 

קבלן ביוב בנס ציונה

אתם תמיד יכולים להקליד ביובית בנס ציונה מידרג ולמצוא אפשרויות בתחום, אך כמו שתבינו מיד, תוכלו גם לפנות אלינו ישר ולהיות רגועים.

מדוע? מאחר ואנחנו מעניקים את כל השירותים של קבלן ביוב בנס ציונה, מה שאומר שאנחנו גם עומדים בכל הקריטריונים החשובים ביותר של התחום. למשל:

✔️ היתרים נדרשים – רק קבלן ביוב מורשה להעניק את כל שירותי הביוב מבחינת החוק, כך שאין זה משנה עבור מה תזמינו אותנו, לעולם לא נאמר לכם כי אין באפשרותנו מה לעשות. שירותים שדורשים היתרים מיוחדים ושאנחנו רשאים לבצע כוללים, בין היתר, שאיבה ופינוי של בורות ספיגה ושומן, הנחת קווי ביוב והתקנת שוחות ביוב.

✔️ טכנולוגיה מתקדמת – אינסטלטורים רגילים לא תמיד מסוגלים לטפל בכל תקלה. אנחנו לעומת זאת מחזיקים בכל האמצעים שמאפשרים לנו להעניק שירותי ביוב מתקדמים בכל תנאי השטח, ביניהם טיפול בסתימות ותקלות ביוב נוספות – גם ללא צורך לגרום להרס תוך ביצוע העבודה. הדבר מתבטא במגוון רחב של ביוביות, משאבות מסוגים שונים, מצלמות זעירות שנכנסות לצנרת, רובוטים ועוד.

✔️ שירות 24/7 – עצם היותנו חברה קבלנית גדולה, מאפשר לנו לספק לכם שירותי ביוב 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, גם בסופי שבוע, חגים ובשעות הלילה המאוחרות.

✔️ אחריות – כמובן שכל העבודות שלנו כוללות אחריות רשמית, חתומה ומלאה, כך שאתם יכולים להיות בטוחים שיהיה למי לפנות גם אחרי שתשלמו לנו ונעזוב את השטח.

 

פתיחת סתימות ביוב בנס ציונה

משימה שכיחה מאוד שבגינה אנחנו שולחים ביובית בנס ציונה ללקוחות שלנו היא פתיחה של סתימות חמורות, כאלה שאינסטלטור רגיל לא מסוגל לטפל בהן בצורה יעילה מספיק. אם הסתימה לא תיפתח בזמן, הדבר עלול לגרום בסופו של דבר להצפה.

אומנם שאיבת הצפות בנס ציונה היא גם כן דבר שבאפשרותנו לבצע במהירות באמצעות ביובית, אך עדיף לנסות למנוע את ההצפה מלכתחילה. ישנם מספר אלמנטים שיכולים להיסתם בצורה חמורה ושביובית היא הפתרון המתאים עבורם:

#1 צינורות ביוב – פתיחת סתימות ביוב בנס ציונה באמצעות ביובית מתבצעת בעיקר על צינורות שרחוקים מפתחי הביוב של המבנה, בדרך כלל לפני הכניסה לשוחת הביוב או מעט אחריה. צינורות אלו נוטים להיסתם בעיקר עקב חדירת חומרים זרים לתוכם – למשל חיתולים, מגבונים, פסולת בניין, שורשי עצים שגדלו בביוב – אך גם עקב ריבוי שימוש בשומן, ששוקע על הדפנות וחוסם את הצינורות.

#2 מרזבים – אלמנטים אלו אמנם אינם מנקזים מי ביוב אך גם הם עשויים להיסתם, מה שעשוי להסתיים בהצפות. מרזבים נסתמים בשל עלים שחודרים לתוכם, צואת ציפורים, פגרי מכרסמים ויונים, משחקים של ילדים ועוד.

#3 בורות ביוב – למשל בורות ספיגה, אותם ניתן למצוא אותם באתרי בנייה ושטחים שעדיין לא חוברו למערכת הביוב הראשית. בורות אלו נוטים להיסתם ועשויים לעלות על גדותיהם ללא טיפולי תחזוקה נאותים. גם מפריד שומנים שמותקן בעסקים ומקומות עבודה אחרים יכול להיסתם ולצאת מכלל פעולה.

 

פתיחת סתימות ביוב נס ציונה
פתיחת סתימות ביוב בנס ציונה, ביובית אלפא

 

שירות ביובית בנס ציונה

כבר ציינו שאנחנו מחזיקים בצי רחב של ביוביות ועושים שימוש בטכנולוגיה מתקדמת שבאה לטובתכם. אך כיצד זה מתבטא בשטח כאשר אנחנו מבצעים עבודות ביוב בנס ציונה? הנה כמה דוגמאות:

✔️ ביוביות בהתאמה אישית – לא כל ביובית דומה לאחרת והבחירה בביובית מסויימת צריכה להתבצע לפי סוג התקלה הספציפי ותנאי השטח. למשל, יש ביוביות גדולות שמתאימות לשאיבה של הצפות גדולות וגם ביוביות קטנות ונמוכות שמאפשרות לטפל בתקלות במקומות עם הגבלת גובה דוגמת חניונים ומרתפים. במידת הצורך ניתן גם להשתמש במשאבות ניידות, כאשר הגישה בעייתית ביותר.

✔️ דיזות ייעודיות – לעיתים חיבור דיזת לחץ מים גבוה מספיק על מנת לפתוח סתימה, אך ישנם מקרים מורכבים בהם הדבר לא יספיק. במקרים שכאלה יש להשתמש בדיזות ייעודיות לפי מקור הסתימה שאובחן. למשל, פתיחת הסתימה בביוב על ידי שימוש בדיזה שמסוגלת לקצוץ שורשים או דיזה ממיסת שומנים.

✔️ תיקון צנרת ביוב ללא הרס – לא רק ביובית בנס ציונה אנחנו מסוגלים לספק לכם, אלא גם שירותי תיקונים של צנרת הביוב עצמה, במידה ומתגלה תקלה כלשהי שגרמה לסתימה או להצפה. התיקונים שלנו מתבצעים ללא שום צורך לשבור קירות או להרים מרצפות וזאת לאחר ביצוע אבחון על ידי מצלמות זעירות בשלט רחוק שמוחדרות לתוך הצינורות ולאחר מכן ביצוע תיקון מרחוק, לעיתים תוך שימוש ברובוטים זעירים.

 

שאיבת ביוב בנס ציונה

טיפול בסתימות ביוב, שאיבת הצפות, תיקון צינורות ביוב – כל אלו מהווים שירותים שאותם אנחנו מספקים בדחיפות, כאשר כבר יש תקלה שאינה סובלת דיחוי.

לצד זאת, קיים היבט נוסף של העבודה שלנו אותו אנו יכולים לספק לכם על מנת שתימנעו מבעיות מראש ואף תעמדו בדרישות החוק:

#1 ניקוי ביוב בנס ציונה ושטיפת קווים – שטיפת קווי ביוב באמצעות ביובית מיועדת עבור מקומות שגם ככה מועדים לפורענות בכל מה שקשור לסתימות והצפות. אנחנו ממליצים מאוד לבצע ניקוי של קווי ביוב במתחמי מגורים ישנים ועסקים לפחות אחת לשנה ובכך למונע את התקלה הבאה.

#2 צילום ביוב – כאשר מדובר בביוב בעייתי שמוצף כל פעם מחדש ללא עדות לסתימה, חשוב מאוד לבדוק מה גורם לכך, בין אם זו הצטברות פסולת במעמקי הביוב או גדילה של שורשים או צמחייה בתוך הצנרת. הדרך היחידה לעשות זאת ללא הרס היא על ידי צילום הקווים ואפיון התוצאות על ידי המומחים שלנו.

#3 התקנת בורות ביוב – ישנם מקומות שבהם חובה להתקין בורות ביוב מיוחדים לשם מניעה של תקלות ביוב. למשל, אם אתם עסק שמחויב בהתקנת בור ספיגה או בור שומן, אנו נוכל לעזור לכם בהתאמת הבור, התקנה שלו בשטח ואף בתחזוקה שוטפת שלו.

#4 התקנת משאבות טבולות במקומות נמוכים מאוד שבהם בסבירות גבוהה עלולה להתרחש בסופו של דבר הצפת ביוב, ניתן להתקין מראש משאבות מיוחדות דוגמת משאבות טבולות שימנעו זאת. גם בהיבט הזה אנחנו יכולים לעזור לכם בבחירת המשאבה המתאימה.

 

ביובית בנס ציונה
צמיחה של שורשים וצמחים בביוב בנס ציונה עלולה לגרום לסתימה של הביוב

 

ביובית בנס ציונה – מחירון:

אצלנו בביובית אלפא מקפידים להציע כל העת מחירים משתלמים ונוחים עבור שירותי הביובית שלנו. יחד עם זאת, קיימים הבדלי מחירים בין לקוח ללקוח, שתלויים בסוג הביובית הנדרש לביצוע המשימה. ישנן משימות שבהן נדרשת ביובית גדולה במיוחד ואחרות בהן ביובית נמוכה וקטנה היא הפתרון, מה שיתבטא בהבדלים במחיר.

מעבר לזאת, ישנו הבדל מחיר בין שליחת ביובית לשם שאיבת הצפה בלבד לבין המקרה בו בנוסף אנחנו נדרשים לבצע גם פתיחת סתימת ביוב בעזרתה. מחיר ביובית בנס ציונה יכול להשתנות גם בהתאם לדחיפות של העניין, כמו המקרה בו אתם צריכים ביובית באמצע הלילה או בסוף השבוע.

אז כמה אמורה לעלות לכם ביובית? הנה טבלה שמרכזת עבורכם את המחירים הממוצעים בתחום:

ביובית בנס ציונה מחיר מחירון מומלץ
מחיר שאיבת בור שומן או ספיגה החל מ- 650 ₪
עלות שאיבת מים החל מ- 650 ₪
פתיחת סתימות ביוב ושורשים נס ציונה החל מ- 650 ₪
עלות שאיבת הצפה בנס ציונה החל מ- 650 ₪
ניקוי קו ביוב / שטיפת קווים בנס ציונה החל מ- 650 ₪
מחיר שטיפת צנרת בלחץ מים גבוה החל מ- 750 ₪
מחיר צילום קווי ביוב החל מ- 800 ₪
מחיר שיקום צנרת עם רובוט החל מ- 2000 ₪
עלות תיקון צנרת ללא הרס החל מ- 1800 ₪
מחיר פינוי והטמנת פסולת ביוב החל מ- 400 ₪

ביובית אלפא – עבודות ביוב בנס ציונה ובפריסה ארצית

המוקד הטלפוני שלנו זמין עבורכם 24/7, כך שכל שנותר לכם הוא לפנות אלינו והביובית כבר תהיה בדרך אליכם, עם כל הציוד המתקדם ביותר וכמובן עם אנשי המקצוע שלנו, שישמחו לסייע לכם לחזור לשגרה.

 

Yair Divinsky
Yair Divinsky
13/08/2023
ביובית אלפא אלופים!! הגיעו אלינו בזמן ומהר לטפל בבריכת ביוב שנסתמה בבניין במקצועיות
bel g
bel g
02/07/2023
שירות יוצא מן הכלל! כבר משיחת הטלפון הראשונית הורגש שמדובר במקצוענים אמיתיים! הגיעו ממש מהר ואבחנו תוך רגע את הבעיה, עבדו בזריזות, היו ממש אדיבים ושירותיים וגבו מחיר הוגן לחלוטין, יצאנו ממש מרוצים ממליצים מאוד!
קרן בירן
קרן בירן
21/06/2023
קודם כל אציין שהגיעו במהירות מדהימה! ממש מעכשיו לעכשיו!! הצפה מטורפת בחניון של הבלוק שלי, שממש עצרה לכל השכנים את היום שלהם ואף אחד לא יכול היה להזיז את הרכב, הגיעו אנשי מקצוע מעולים שטיפלו בעניין צ'יק צ'אק ושאבו את כל המים!! ממש אחלה שירות ובנוסף להכל גם חבר'ה נחמדים ממש

 

פועלים בכל רחבי העיר נס ציונה – שכונות מובילות:

אזור תעשיה גבעת האירוסים ארגמן גבעת הצבר
גבעת מיכאל גני איריס גבעת נוף גני הדר
הדרי סמל שכונת וואלי הפועלים בן צבי
לב המושבה טירת שלום יד אליעזר כפר אהרון

נס ציונה – מפה:

שירות גם באזורים סמוכים: ביובית ברחובות  |  ביובית ביבנה  |  ביובית בראשון לציון  |  ביובית בבאר יעקב