זקוקים לשירותי ביובית ברמת גן? הצוות המקצועי של ביובית אלפא זמין עבורכם מסביב לשעון. איתנו תוכלו להיות בטוחים שהתקלה בביוב תטופל כמו שצריך.

בשורות הבאות נפרט איך אנחנו מאתרים סתימות ביוב ונזילות בצורה מהירה ויעילה ומסוגלים לפתוח אותן באמצעות ביובית מתאימה.

מדוע ביובית היא הפתרון המושלם גם במקרים של הצפות בביוב וכשרוצים לבצע שאיבות ביוב ברמת גן, מהי העלות של דבר כזה ולמה להתקשר דווקא אלינו כשאתם מחפשים שירותי ביובית בעיר? הנה כל התשובות.

 

שירותי ביובית ברמת גן – מחירים טיל (מגיעים במהירות!)

✔️ שאיבת הצפות כולל חניונים ומקלטים עם ביובית נמוכה

✔️ קבלני ביוב באזור רמת גן בזמינות 24 שעות ביממה!

✔️ שאיבות ביוב בעיר רמת גן והסביבה 24/7

✔️ ביובית בכל שכונות העיר: מרום נווה, שיכון ותיקים,

רמת אפעל, קרית קריניצי, כפר אז"ר ובכל רחבי העיר

✔️ להצעת מחיר לביובית >>

טלפון ליצירת קשר: 055-9703793

 

ביובית ברמת גן
ביובית ברמת גן בזמינות של 24 שעות ביממה לכל שירותי הביוב

 

 

מחיר ביובית ברמת גן

מחיר שירותי ביוב ברמת גן באמצעות ביובית נקבע בעיקר על פי סוג הביובית הנדרש למשימה – ביובית גדולה תהיה בדרך כלל יקרה יותר מאשר ביובית קטנה, גודל הצוות הנדרש לשם  כך ומורכבות העבודה. מעבר לכך, גורמים נוספים עשויים להשפיע על המחיר של הזמנת ביובית:

✔️ היקף העבודה – במידה ומזמינים אותנו רק לטפל בהצפה שנוצרה, המחיר יהיה זול יותר מאשר טיפול גם בסתימה עצמה. כך גם לגבי שירותים נדרשים נוספים שמייקרים את המחיר, כמו הצורך לבצע שטיפה של קו הביוב גם בסיום העבודה וכו'.

✔️ האמצעים הנדרשים עבודות ביוב ברמת גן יכולות לכלול רק את הביובית עצמה, אך לעיתים ישנו הכרח להשתמש גם באמצעים נוספים. למשל, מצלמות מיוחדות ורובוטים, יגרמו למחיר להתייקר.

✔️ מועד המשימה – שירות ביובית באזור רמת גן יהיה יקר יותר כאשר מדובר בקריאה דחופה בשל הצפה, למשל באמצע הלילה, בסוף השבוע או במהלך חג. הזמנה שלנו בתיאום מראש, למשל עבור שאיבה של בור ביוב או אפילו בריכת שחייה, תהיה זולה יותר.

✔️ תדירות השירות – במידה ומדובר בשירות שאמור להתבצע על בסיס קבוע (למשל, שאיבת בורות רקב של עסקים, שטיפת קווי ביוב שנתית וכו') המחיר יהיה נמוך יותר מאשר התקשרות אקראית.

חשוב גם לדעת לגבי פקטור נוסף שמשפיע על המחיר של ביובית בר"ג, באופן שאינו תלוי בנו. למשל, כאשר מדובר בהצפות ביוב או שאיבת בורות ספיגה ורקב, על צוות הביובית לדאוג לפינוי הנוזלים שנשאבו לאתרים שמאושרים לכך על פי חוק.

מה שלא תלוי בנו הוא האגרה שיש לשלם למתקנים אלו וזאת על פי הנהלים של המשרד לאיכות הסביבה. גובה האגרה נקבע על פי נפח  הנוזלים במיכל, כך שמדובר בתוספת עלות שיש לקחת בחשבון. בכל מקרה, אנו מטפלים עבורכם בכל נושא הבירוקרטיה וההתנהלות אל מול אתרי הפינוי בעצמנו, מה שחוסך לכם זמן והתעסקות מיותרים.

אין זה משנה מה סוג המשימה שבגינו אתם צריכים להזמין מאיתנו שירותי ביובית, אצלנו תמצאו מחירים משתלמים והוגנים, כפי שתגלו כשתצלצלו אלינו. הנה טווח המחירים הממוצע:

ביובית ברמת גן מחיר לשירות לפי סוג מחירון מומלץ
עלות שאיבת בור ספיגה או שומן החל מ- 600 ₪
עלות שאיבת ביוב החל מ- 600 ₪
מחיר צילום קווי ביוב החל מ- 800 ₪
עלות פתיחת סתימות ביוב ברמת גן החל מ- 650 ₪
מחיר חיתוך שורשים בביוב החל מ- 790 ₪
שאיבה ושטיפת קווי ביוב ברמת גן מחיר ממוצע החל מ- 600 ₪
עלות תיקון צנרת ללא הרס החל מ- 1800 ₪
מחיר פינוי והטמנת פסולת ביוב החל מ- 400 ₪

ביובית ברמת גן לטיפול בסתימה בגלל שורשים בביוב

מקרה שכיח מאוד שבגינו רבים מתקשרים אלינו להזמין ביובית ברמת גן הוא כאשר מתרחשת הצפה בשל סתימת ביוב חמורה. סתימת ביוב יכולה להתרחש מסיבות רבות, אך החמורה והמורכבת ביותר מבחינת פתירתה, היא כזאת שנגרמת בשל חדירת שורשים למערכת הביוב.

השורשים יכולים להיות של עצים ושיחים קרובים למערכת או של כאלה רחוקים מאוד ממנה, כך שמאוד קשה לאתר את מקורם ולטפל בהם. כאשר השורשים חודרים לתוך צנרת הביוב הם אט-אט חוסמים אותה, עד לנקודה קריטית שבה המים אינם מצליחים לעבור בקצב מספק לעבר השני של הצינורות ונגרמת הצפת ביוב.

על מנת לבצע ניקוי שורשים מהביוב ברמת גן בצורה מוצלחת, עליכם להזמין ביובית שכוללת משאבה וצינור שמוחדרים לתוך מערכת הביוב. בראש הצינור יש דיזה מיוחדת, בעלת להבים ויכולת סיבובית. כשהמפעיל של הביובית מגיע לנקודת החסימה הוא מפעיל זרם חזק של מים שמניע את הדיזה והיא קוצצת את השורשים עד שהם מסולקים לחלוטין.

 

פתיחת סתימות ביוב ברמת גן

שורשים מהווים גורם שכיח לסתימות ביוב, אך ישנם גם חומרים נוספים שחודרים לתוך מערכת הצינורות וסותמים אותה. אלו הם פריטים כמו חיתולים, מגבונים, פסולת בניין ושומנים שמצטברים לאורך הצנרת עד לכדי חסימה שלה.

את האבחון לגורם הסתימה אנחנו מבצעים על ידי צילום הצנרת מחלקה הפנימי וזאת באמצעות מצלמות מיוחדות, שנישאות על גבי סיבים אופטיים או רובוט מיוחד. התמונות והסרטונים המתקבלים מלמדים אותנו על מיקום החסימה, מה בדיוק גורם לה וכמו כן, על מצב הצינורות.

במקרים מסוימים, הרובוט שנחדיר למערכת הביוב יוכל לבצע גם תיקון, אך במידה ולא, הביוביות שלנו מסוגלות לטפל בכך בצורה יעילה ביותר.

פתיחת סתימות ביוב ברמת גן באמצעות ביובית מתבצעת במקרים שכאלה על ידי דיזה שמסוגלת להפיק זרם מים חזק וממוקד בלחץ גבוה, מה שמאפשר לדחוף את הגורם שגרם לחסימה ולסתימה בביוב. אם מדובר בהצטברות שומנים, אנו נשתמש בדיזה שמפזרת קצף של סבון ומים חמים, על מנת להמיס את החסימה ולשחרר אותה.

 

המלצה דפנה לקוחה
המלצה של לקוחה מרמת גן

 

הצפות ביוב – איך שואבים אותן?

על מנת לבצע תיקון ביוב, לא ניתן להסתפק רק בפתיחת הסתימה, אלא יש גם לטפל בהצפה שהסתימה גרמה. למעשה, זהו הדבר הראשון שעלינו לעשות על מנת שבכלל נוכל להגיע למקור הסתימה. שאיבת הצפות ברמת גן, כמו בכל במקום אחר, יכולה להתבצע רק לאחר שנקבל מכם את המידע המלא לגבי גודלה של ההצפה והמיקום שבו היא התרחשה. בהתאם לזאת, נוכל לשלוח אליכם ביובית מתאימה שיכולה להיות אחת מהבאות:

✔️ ביובית גדולה – זוהי ביובית בעלת משאבה חזקה במיוחד, שמחוברת למיכל איסוף גדול, כאשר שניהם נישאים על גבי משאית שמסוגלת לשאת את נפח השאיבה מבחינה משקלית. הזמנה של ביובית ברמת גן מהסוג הזה מתאימה כאשר הנגישות למקום טובה ומדובר בנפח שאיבה גדול מאוד.

✔️ ביובית קטנה – זוהי ביובית נמוכה וקומפקטית, שנישאת על גבי רכב מסחרי שאינו משאית. גם היא כוללת משאבה חזקה, אך מיכל איסוף קטן עד בינוני. תוכלו להזמין מאיתנו שירות של ביובית נמוכה ברמת גן למקומות הפחות נגישים בעיר, דוגמת חניונים עם מגבלת גובה, מקלטים, מרתפים, מחסנים, בתים פרטיים ועוד.

במקרים בהם הנגישות קשה ובעייתית עוד יותר, נוכל להגיע אליכם גם עם משאבות ניידות ולטפל בבעיה גם בלי ביובית. במילים אחרות – שאיבת ביוב ברמת גן אפשרית באמצעותנו בכל מקום ואין שום משימה שלא נוכל לבצע עבורכם.

 

שירות ביובית - רמת גן
שירות ביובית באזור רמת גן

 

שטיפת קווי ביוב ברמת גן

ישנן מערכות ביוב שיותר מועדות לפורענות מבחינת סתימות והצפות בהן, בשל היותן ישנות מאוד, עמוסות מאוד (בעקבות בנייה חדשה באזור) או בעלות מאפיינים בעייתיים שמקשות עליהן (למשל, שומנים רבים שעוברים בהן).

במערכות ביוב שכאלה חשוב מאוד לנסות ולהקדים תרופה למכה וזאת באמצעות שטיפה תקופתית שלהן. על מנת לבצע ניקוי ביוב ברמת גן באמצעות שטיפה של קו, גם כן יש צורך בשירותי ביובית, באמצעותה נזרים מים בלחץ גבוה לתוך קו הביוב ואף נבצע שאיבה לסילוק כל גורם שסותם את המערכת.

בתהליך השטיפה אנחנו משתמשים גם בדיזות שמשחררות חומצות  מלח שונות שמנקות את דפנות הצנרת לכל אורכן מהצטברות עיקשת של שומנים. במבנים ישנים מומלץ לבצע את השטיפה לפחות אחת לשנה לפני שמתחיל החורף, על מנת למנוע הצפות.

במפעלים תעשייתיים ועסקים חשוב לקבל ייעוץ מקצועי מאיתנו, על מנת לבנות לו"ז מתאים לתדירות השטיפה והניקוי של הביוב, מה שיכול לעיתים רבות להתבצע על בסיס חודשי ואפילו דו-שבועי.

 

יש לכם בור ביוב? צרו עימנו קשר לשאיבה שגרתית באמצעות ביובית

הצורך להזמין ביובית ברמת גן יכול לעלות גם אם יש במתחם המגורים או העבודה שלכם בורות ביוב מסוגים שונים. קיימים כמה סוגי בורות ביוב שעבורם חשוב שתתקשרו עם קבלן ביוב ברמת גן מקצועי כמונו שמספק שירותי ביובית:

#1 בורות ספיגה – בורות שכאלו נפוצים במקומות שאינם מחוברים למערכת ביוב ראשית, כגון שטחים חקלאיים, מושבים וקיבוצים. מי הביוב שמצטברים בבורות אלו מחלחלים ונספגים לאט באדמה ומה שנשאר על גבי הקרקע הוא פסולת מוצקה שאותה יש לשאוב ולפנות מהמקום על ידי ביובית מתאימה. עוד על בורות ספיגה.

#2 בורות רקב – קרויים גם מפרידי שומנים ותפקידם לאגור את השומנים הלא רצויים מבתי עסק ומקומות עבודה עד לפינוי מסודר וטיפול בהם במתקן לטיהור מי שופכין. השימוש בבורות רקב ותחזוקתם השוטפת מחוייבים על פי חוק, עבור עסקים מתחומים רבים.

#3 בורות ניקוז – משמשים למניעת הצפות באזורי מגורים ומסחר שמועדים לפורענות לכך בתקופת החורף. בורות אלו נחפרים עד לעומק של 3 מטרים וקולטים את מי הגשמים לתוכם. את הבורות הללו יש לשאוב באופן תקופתי על מנת למנוע חלחול מים מתמשך לעומק האדמה, תוך פגיעה ביסודות המבנה.

שאיבת בורות ביוב באמצעות ביובית מתבצעת על ידינו באופן שגרתי, תוך עמידה בלוחות הזמנים, טיפול בכל הבירוקרטיה מול הרשויות, פינוי השפכים למקומות מאושרים לכך על פי חוק וכמו כן, אפשרות לקבלת שירותי שטיפה ותיקונים במקרה הצורך.

 

ביובית ברמת גן
שאיבת בורות ביוב ברמת גן שומרת על השמישות שלהם לטווח ארוך

 

איתור נזילות ברמת גן – עוד שירות שאנחנו מציעים לכם

צינורות הביוב נועדו לשרת אותנו נאמנה לאורך שנים רבות, אלא שבשל תנועת הקרקע, חדירה של בעלי חיים שונים ושורשי עצים למערכת ועייפות החומר, גם צנרת איכותית ואולי אף חדשה יכולה לגלות לעיתים ליקויים שונים ולדלוף אל הקרקע שסביבה. מצב מעין זה אינו רצוי, חשבון המים עולה פלאים והרטיבות הממושכת יכולה לגרום נזק ליסודות המבנה ולתשתיות שלו.

במקרה של נזילות שמקורן מהביוב, במקום להזמין אינסטלטור ביוב היא פתרון מצוין שאנחנו יכולים להציע לכם גם במקרה הזה. בידינו כל הכלים, הידע והניסיון הנדרשים על מנת לאתר את הנזילה ולתקן אותה ללא חפירות ופעולות שמייקרות את העלויות בצורה משמעותית.

השיטות הרגילות של אינסטלטורים לגילוי נזילות מים בבתים – מצלמות תרמיות – אינן יעילות בכל מה שקשור באיתור נזילות בצינורות תת קרקעיים. מה כן ניתן לעשות?

אנחנו יודעים כיצד לאתר נזילות מים בשיטות מיוחדות דוגמת הזרמת גז. איתור נזילות מים ברמת גן בשיטה הזאת מתבצע באמצעות הזרקת חנקן לתוך הצינורות לאחר שהם נשאבים על ידי הביובית, כאשר חיישן מיוחד סורק את הצינור לאיתור סימני חנקן שזולגים ממנו.

מאפייני שחרור הגז נקלטים על ידי החיישן ומפוענחים באמצעות תוכנת מחשב שקובעת את מידת הנזילה. בהתאם לזאת נוכל לדעת באיזה ציוד להשתמש לשם תיקון הנזילה בצורה המהירה והיעילה ביותר.

 

Yair Divinsky
Yair Divinsky
13/08/2023
ביובית אלפא אלופים!! הגיעו אלינו בזמן ומהר לטפל בבריכת ביוב שנסתמה בבניין במקצועיות
bel g
bel g
02/07/2023
שירות יוצא מן הכלל! כבר משיחת הטלפון הראשונית הורגש שמדובר במקצוענים אמיתיים! הגיעו ממש מהר ואבחנו תוך רגע את הבעיה, עבדו בזריזות, היו ממש אדיבים ושירותיים וגבו מחיר הוגן לחלוטין, יצאנו ממש מרוצים ממליצים מאוד!
קרן בירן
קרן בירן
21/06/2023
קודם כל אציין שהגיעו במהירות מדהימה! ממש מעכשיו לעכשיו!! הצפה מטורפת בחניון של הבלוק שלי, שממש עצרה לכל השכנים את היום שלהם ואף אחד לא יכול היה להזיז את הרכב, הגיעו אנשי מקצוע מעולים שטיפלו בעניין צ'יק צ'אק ושאבו את כל המים!! ממש אחלה שירות ובנוסף להכל גם חבר'ה נחמדים ממש

 

שאיבות ביוב ברמת גן 24 שעות ביממה – ביובית אלפא

מוזמנים לצלצל אלינו בכל שעה ותקבלו מענה מיידי מאיתנו, שלאחריו נשלח אליכם ביובית לכל מקום שתצטרכו ברחבי העיר או בערים סמוכות כמו תל אביב, גבעתיים ונוספות באזור המרכז.

אנו מציעים שירותי ביובית 24/7 – נוכל להציע תמיד את הפתרונות המותאמים לבעיה הספציפית אצלכם בביוב וניתן מענה שיחזיק מעמד לטווח ארוך.

מחכים לשיחתכם – צוות ביובית אלפא.

 

שכונות בעיר רמת גן בהן אנחנו נותנים שירות

הגפן הבורסה בר אילן חרוזים
הראשונים ותיקים מרום נווה מרכז העיר
נחלת גנים נווה יהושע בורוכוב רמת אפעל
קרית קריניצי רמת חן רמת עמידר צנחנים
רמת שקמה תל גנים תל בנימין שיכון המזרחי

רמת גן – מפה של העיר:

אזורי שירות קרובים: ביובית ברמת אפעל | ביובית ת"א | ביובית גבעתיים | ביובית באזור המרכז

קישורי עזר נוספים: עיריית רמת גן מחלקת תשתיות