שירותי ביובית ברמת אפעל לטיפול בכל תקלות הביוב שלכם 24 שעות ביממה! ביצוע עבודות ביוב ברמת אפעל החדשה והישנה והגעה מהירה לכל כתובת בשכונה כדי לשאוב הצפה, לפתוח סתימה או לטפל בכל בעיית ביוב שצצה.

איך פותחים סתימה מורכבת בצנרת הביוב, למה שורשים שצומחים בצנרת עלולים לעצור את זרימת המים וכמה יעלה לתקן את התקלה? על שאלות אלו ונוספות נענה לכם מיד.

 

ביובית ברמת אפעל וסביבתה 24/7 במחיר ללא תחרות!

✔️ שאיבת ביוב יסודית – בקווי ביוב, בורות ספיגה ושומן

✔️ צילום קווי ביוב עד 50 מטר – נכנסים לעומק הביוב!

✔️ פתיחת סתימות ביוב ברמת אפעל 

✔️ שאיבות ביוב ברמת אפעל בכל הרחובות

✔️ שירותי ביוב מקצועיים בשכונה

✔️ להצעת מחיר אטרקטיבית >>

התקשרו לטלפון: 055-9703793

 

ביובית ברמת אפעל
שירותי ביובית ברמת אפעל וסביבתה – זמינות מסביב לשעון לכל עבודות הביוב

 

 

שאיבות ביוב ברמת אפעל

אחת ההתמחויות המרכזיות שלנו היא שאיבות ביוב, בריכות והצפות במתחמים שונים דוגמת בתים פרטיים, בנייני מגורים, עסקים, שטחים חקלאיים ועוד.

שאיבות ביוב ברמת אפעל באמצעות ביובית נדרשות במצבים הבאים:

#1 שאיבת הצפות ברמת אפעלכמו בשכונות אחרות ברמת גן, גם ברמת אפעל סובלים לעיתים ממקרי הצפה בימים גשומים בחורף. ההצפות יכולות להיגרם גם עקב סתימות ביוב או פיצוץ של צנרת בתוך מבנים וחניונים.

ברגע שמתרחשת הצפה, חשוב מאוד לפנות אלינו ולבקש שנשלח ביובית שתפנה את הנוזלים במהירות, על מנת למנוע נזק לרכוש ונזקים תברואתיים שונים. במקומות עם נגישות בעייתית ותקרה נמוכה, נשלח אליכם ביובית נמוכה או קטנה שתעשה את העבודה. עוד על טיפול בהצפות.

#2 שאיבת בור ספיגהברמת אפעל ניתן למצוא בורות ספיגה במקומות שאינם מחוברים לרשת הביוב העירונית. הבעלים של אותם בורות ספיגה חייבים לדאוג לריקון מסודר שלהם על ידי מי שהוסמך לכך על פי חוק, כלומר, קבלן ביוב מוסמך שמספק שירותי ביובית ברמת אפעל.

#3 שאיבת בור שומןבורות שומן משמשים עסקים שונים ברמת אפעל ולעיתים מותקנים גם בבתים פרטיים. הבורות הללו נועדו למנוע סתימות ביוב שמקורן בהצטברות שומנים.

כמו במקרה של בורות ספיגה, גם בורות שומן יש לפנות רק על ידי התקשרות עם קבלן ביוב שמאושר לכך.

 

פתיחת סתימות ביוב ברמת אפעל

אמנם רמת אפעל היא שכונה אשר מתוחזקת היטב, אך עדיין עלולות להיווצר סתימות ביוב חמורות במערכת הביוב של בניינים ובתים פרטיים, בשל שימוש שאינו נכון (השלכת מגבונים וחיתולים לשירותים, הזרמת שומן לביוב וכו') וכמו כן, בעקבות חדירת שורשים לצנרת הביוב שמחוץ למבנים.

פתיחת סתימות ביוב ברמת אפעל במקרים חמורים שכאלה מתבצעת גם כן באמצעות ביובית.

כאשר תיפנו אלינו על מנת שנשלח אליכם ביובית ברמת אפעל בשל סתימת ביובית, תגלו שהביוביות שלנו מצוידות בכל הנדרש לטובת העניין – משאבה חזקה, צינור בקוטר ובאורך הנדרשים ודיזות (ראשי צינור) שמסוגלות לפנות כל גורם שסותם את הצינור, גם כאשר מדובר באבנים שהצטברו בצינור או שורשים עבים במיוחד.

כיצד אנחנו יודעים מה חוסם את הצינורות והיכן החסימה ממוקמת? לשם כך אנחנו משתמשים במצלמות צינור זעירות, כך שכל הפעולות שמבוצעות מותאמות למצב, כדי להשיג את התוצאה האופטימלית והאפקטיבית ביותר.

 

ביובית ברמת אפעל
שאיבת בורות ביוב ברמת אפעל על בסיס קבוע

 

ביובית ברמת אפעל – גם במקרה של סתימות ביוב מורכבות במיוחד

ציינו כי ביובית היא הפתרון במקרה של סתימות ביוב חמורות, כאשר אחד המקרים היותר מורכבים הוא סתימה הנגרמת בשל חדירת שורשים למערכת הביוב. שורשי עצים הם חזקים מאוד, עבים ומפותלים, כך שבסופו של דבר הם חוסמים את מעבר הביוב בצורה חמורה מאוד.

תהליך הסרת שורשים מהביוב ברמת אפעל ושחרור הסתימה שנוצרה בגלל צמיחת שורשים בביוב, עשוי לכלול פעולות שונות:

✔️ שימוש בראש צינור קוצץ, שמופעל על ידי זרם המים החזק שמספקת המשאבה של הביובית, עד לקיצוץ השורשים לחלקים קטנים ופינויים בזרם המים.

✔️ החדרת רובוט זעיר דרך שוחת הביוב הקרובה לתוך מערכת הביוב ובאמצעות זרועות המסור שלו, פירוק של השורשים.

לאחר הסרת שורשים מהביוב אנחנו מקפידים לבצע שטיפה יסודית של המערכת באמצעות לחץ מים גבוה שמייצרת הביובית, ואז מערכת הביוב נותרת נקייה לגמרי.

 

עוד עבודות ביוב ברמת אפעל שנוכל לבצע עבורכם

בתור קבלני ביוב אנחנו יכולים לבצע עבורכם עוד עבודות ביוב ברמת אפעל שכדאי שתדעו עליהן:

#1 צילום ביוב – לא רק לצרכי אבחון סתימות אלא גם לטובת זיהוי נזילות, צינורות שבורים וסדוקים וליקויי בנייה של קווי ביוב.

#2 תיקון צנרת – אנו מתמחים בתיקון צנרת ביוב ללא גרימת הרס, כלומר, מבלי לחפור אליה. לשם כך אנחנו משתמשים בציוד חדיש כגון רובוטים שנשלטים מרחוק.

#3 התקנה של משאבות טבולות – אם יש לכם בעיה בזרימת הביוב במקומות נמוכים (כגון בחניה תת קרקעית, מקלט או מרתף) כדאי מאוד שתשתמשו במשאבה טבולה שתסייע לכם להימנע מהצפות ביוב. אנחנו עוסקים בייעוץ, התקנה ותחזוקה של משאבות טבולות לכל צורך.

 

מחיר ביובית ברמת אפעל – כמה עולה?

המחיר לביובית באזור רמת אפעל תלוי בגורמים שונים הקשורים במורכבות העבודה ותנאי השטח. תנאי השטח משפיעים על סוג הביובית שנשלח אליכם, שיכולה להיות ביובית משאית גדולה או משאית נמוכה וקטנה יותר.

כל ביובית שכזאת מתומחרת באופן שונה. מורכבות העבודה קשורה במספר המשימות שיש לבצע – האם צריך רק לשאוב הצפה, או גם לפתוח סתימה ולתקן את הצנרת, מה שמייקר את העבודה. גם דחיפות הקריאה משפיעה מאוד על המחיר של ביובית ברמת אפעל.

הנה מחירון מומלץ לצרכן עבור שירותי ביובית:

ביובית ברמת אפעל מחיר לשירות מחירון מומלץ לשירותי ביוב ברמת אפעל
מחיר שאיבת מים מבריכה ברמת אפעל עד 4 קוב מים החל מ – 650 ₪
עלות שאיבת מים עם ביובית נמוכה החל מ- 790 ₪
מחיר פתיחת סתימה עם ביובית החל מ – 600 ₪
מחיר סילוק מגבונים מביוב ביתי החל מ – 700 ₪
עלות צילום קווי ביוב בשכונה החל מ – 800 ₪
עלות שאיבת הצפה מבור ספיגה או בור שומן החל מ – 650 ₪
עלות פינוי והטמנת פסולת החל מ – 400 ₪

קבלן ביוב ברמת אפעל במחיר טיל – רק עם ביובית אלפא!

כפי שתבינו כאשר תיפנו אלינו, המחירים לכל שירותי הביוב שלנו נוחים, הוגנים ומשתלמים במיוחד. מוקד שירות הלקוחות שלנו זמין עבורכם 24/7 וישמח לתת לכם שירות מקצועי ומהיר. מחכים לשיחתכם. צוות ביובית אלפא.