שאיבת בור ספיגה מאפשרת את השימוש החוזר בו וכן את פתיחת הסתימה ותיקון תקלות, המונעות את הפעולה התקינה שלו. 

לבור הספיגה יש תפקיד מכריע בכל הקשור לקליטה של השפכים הרעילים לפני שהם נספגים לקרקע וגורמים לזיהום סביבתי חמור. באמצעות השאיבה של בור הביוב ניתן למנוע הצפות ביוב מסוכנות העלולות לגרום למפגע תברואתי. מיד נסביר מה זה בור ספיגה, איך מתבצעת שאיבת בור ספיגה, מה עושים כשיש תקלה בבור וכמה עולה השירות.

 

  שאיבת בורות ספיגה עם צוות מקצועי – מחירים מעולים!

✔️ הצוות שלנו יגיע לשאוב בור ספיגה במקצועיות

✔️ מכשור מתקדם 24 שעות ביממה במחיר מנצח

✔️ שאיבה וניקוי של בורות ספיגה ורקב

✔️ שאיבת בור ספיגה למי גשמים, בורות רקב, בור ביוב

✔️ למידע על שירותי שאיבה של בורות ספיגה >>

התקשרו לטלפון: 055-9703793

 

שאיבת בור ספיגה
שאיבת בורות ספיגה מכל הסוגים במחיר אטרקטיבי

 

 

מה זה בור ספיגה?

בורות ספיגה לביוב הם בורות הממוקמים באזור שאליו מתנקזים מי השפכים, רגע לפני שהם נספגים בקרקע.

לבור הספיגה מחובר בור נוסף שנקרא בור רקב, שהתפקיד שלו הוא לקלוט את השומנים ואת הלכלוך המוצק שבמים. ברוב המקרים הבורות הללו ממוקמים הרחק מבתים של אזרחים ומישובים, מהחשש לזיהום במקרים בהם יש תקלה בבור הספיגה.

כיוון שמדובר במים רעילים מאד, גלישה של המים יכולה לגרום לזיהום קשה, למחלות ולסכנות נוספות עבור מי שגר בסביבה. מסיבה זו, יש לשאוב בור ספיגה בגינה או בכל מקום אחר שבו הוא ממוקם על מנת להימנע מזיהום סביבתי.

את השאיבה הזו ניתן לבצע כשבור הספיגה הוא מלא, או במקרים שבהם יש תקלה בבור הספיגה והמים שהוא מכיל גולשים החוצה ומזהמים את הקרקע.

 

איך מתבצעת שאיבת בור ספיגה?

על מנת שבור הספיגה יעבוד בצורה תקינה ושהשפכים לא יזהו את האדמה, צריך לבצע שאיבת בורות ספיגה באמצעות ביובית. הביובית היא משאית עם מכלית וצינורית שאיבה, שמסוגלת לשאוב את התכולה של בעוצמה גבוהה אל תוך המכלית הזו.

מדובר בתהליך של מספר שלבים שמאפשר מניעה של זליגת השפכים החוצה:

#1 שאיבת בור הספיגה הראשונית – בעל המקצוע שמבצע את העבודה יחדיר לתוך בור הספיגה את הדיזה היונקת וישאב את המוצקים והשומן עד שהבור יהיה נקי לחלוטין.

#2 העברת השפכים בצורה בטוחה למיכל הביובית – המים הרעילים הללו נשאבים ישירות אל מכלית המים שנמצאת על גבי הביובית ומונעת מהם לבור במגע ישיר עם הקרקע בסביבה.

#3 פינוי השפכים – בתום העבודה, על בעל המקצוע לפנות את תכולת בור הספיגה לאתר מורשה ואם הוא לא יעשה זאת, הוא צפוי לשאת בקנס שכן הוא פוגע בסביבה ועובר למעשה על החוק.

זכרו, מדובר במי שפכים רעילים והחוק מאד ברור בעניין הזה, לכן לפני שאתם מזמינים את השירות, ודאו עם בעל המקצוע שהוא אכן מתכוון לפנות את השפכים הללו לאתר מורשה ולא להשליך אותם כך סתם לצד הדרך -אין זה משנה אם מדובר בשאיבת בור ספיגה למי גשמים או כל שאיבה של מים רעילים אחרים.

 

בסרטון: הצוות שואב בור ספיגה בהרצליה

 

מה עושים במצב שבו בור ספיגה לא סופג?

יש מקרים שבהם בור הספיגה עולה על גדותיו ומציף את המרחב במים הרעילים שהוא מכיל. זה קורה בדרך כלל כתוצאה מסתימה בקווי הביוב, שלא מנקזים את המים כמו שצריך לבור.

לפני שנציין איך מטפלים בבור ספיגה שלא מתפקד כראוי, חשוב לציין שכדאי מאד להימנע מהשלכת מגבונים לחים, תחבושות היגייניות או כל פסולת לא מתכלה לאסלה על מנת להימנע מתופעות כאלה.

על מנת לטפל בבור הספיגה יש לשאוב מהצנרת את כל הפסולת שגרמה לו לעלות על גדותיו. כאמור, השאיבה הזו צריכה להתבצע על ידי דיזה מיוחדת שיש בביובית היישר אל מכלית המים.

בנוסף, מומלץ מאד לשטוף את קווי הביוב בלחץ מים גבוה על מנת לוודא שהם פתוחים ושאין אף חפץ זר שיכול לגרום לסתימה לחזור. את השטיפה בעל המקצוע יבצע באמצעות דיזה מיוחדת שמזרימה מים בלחץ גבוה ומנקה את הקו לחלוטין.

 

שאיבת בור ספיגה רקב עם ביובית
שאיבת בור ספיגה ובורות רקב

 

טיפול שוטף בבורות ספיגה

אין מועד קבוע ומוגדר שבו צריך לשאוב את בור הספיגה והתדירות נקבעת לפי קצב המילוי שלו. באופן כללי נוכל לומר שככל שבור הספיגה קטן יותר, כך הוא יתמלא מהר יותר ואתם תצטרכו להזמין שירות של שאיבת בור ספיגה. אגב, זו בדיוק הסיבה שבגללה אנחנו ממליצים ללקוחות להזמין טיפול בבורות ספיגה באופן שוטף, על מנת להימנע ממצבים של גלישת מי השפכים החוצה.

מעבר לכך שתמנעו גלישה של המים וחדירה שלהם אל הקרקע, אתם תבטיחו את הפעילות התקינה של הבור וכן תוכלו לוודא שאין תקלות בצנרת הביוב, תקלות שיכולות לפגוע התפקוד של הבור.

 

מחיר שאיבת בור ספיגה – כמה עולה?

מחיר שאיבת בור ספיגה משתנה בהתאם לכמות המים שצריך לשאוב מהבור. המחיר הסופי נקבע לפי קו"ב וככל שהבור יכיל יותר מים, כך העלות תתייקר.

העלות הזו מתייחסת כמובן לשאיבת בור ביוב בגישה נוחה ואם לביובית לא תהיה גישה נוחה לבור, העלות תתייקר בהתאם. במצב כזה, בעל המקצוע יצטרך לחבר צינורות קשיחים לדיזה המקורית וזה עשוי לייקר את העלות הסופית בכ- 20%.

מכל הסיבות הללו, מדובר בעבודה שלבעל המקצוע יהיה קשה מאד לתמחר אותה באופן סופי בטלפון – וייתכן שבשטח הוא יזהה מורכבות שתקפיץ את המחיר וזה בסדר.

בנוסף, ממש כמו בכל תחום אחר שקשור לבעלי המקצוע, גם במקרה הנוכחי אם תזמינו את השירות בשעות עבודה לא מקובלות, כמו שבת, לילה או חג אתם תצטרכו לשלם יותר כסף.

במקרה כזה בעל המקצוע יהיה רשאי לגבות מכם 150% על העלות המקורית של העבודה ואף יותר. עוד חשוב לציין שהמחיר משתנה בהתאם למורכבות העבודה ואם בור הספיגה שלכם מכיל כמות גדולה מאד של פסולת ומגבונים, הביובית תצטרך לעבוד שעות על מנת לפנות אותו והמחיר יעלה בהתאם.

שאיבת בור ספיגה מחיר מחירון מומלץ
עלות שאיבת בור ספיגה / שומן החל מ- 650 ₪
מחיר שאיבה של מפריד שומנים החל מ- 650 ₪
כמה עולה שאיבת בור רקב? החל מ- 600 ₪
מחיר פתיחת סתימה בביוב החל מ- 520 ₪
מחיר מינימלי של שאיבת בור ספיגה החל מ- 600 ₪
עלות ביובית לשאיבת בורות ביוב במקומות קשים החל מ – 790 ₪
מחיר פינוי פסולת לאחר שאיבת ביוב החל מ-400 ₪
עלות שאיבת בור ביוב או שומן עד 4 קוב החל מ-650 ₪

 

כך מונעים תקלות בבור הספיגה

כפי שכבר הבנתם, ברוב המקרים תקלות בבור הספיגה מתרחשות כתוצאה מהתנהלות לא נכונה שלנו, לכן אנחנו ממליצים לכם לנהוג בתבונה בכל הקשור לשימוש בבורות ספיגה:

✔️ לא לשפוך לביוב פסולת לא מתכלה כמו מגבונים לחים או תחבושות היגייניות.

✔️ לא לשפוך לכיור של המטבח פסולת מזון עתירה בשומן, שכן השומן הזה עלול לגרום לסתימות מורכבות בבור הספיגה.

✔️ להימנע משפיכה של פסולת קשה לביוב, כמו חול ואפילו הקפה שאנחנו נוהגים לשפוך לכיור כשאנחנו מסיימים לשתות.

באופן כללי, אנחנו ממליצים לכם להתנהל עם מערכת הביוב שלכם בקפידה ואם אתם יודעים על שכנים שלא מתנהלים נכון וממשיכים להשליך לאסלות מגבונים או כל פסולת אחרת שעושה בעיות בצנרת, אל תהססו והעירו להם. במידה ואתם או השכנים שלכם לא תתנהלו כמו שצריך עם מערכת הביוב, סביר להניח שתצטרכו להזמין שירות של שאיבת בור ספיגה בחצר לעיתים תכופות יותר.

 

ביובית לשאיבת בור ספיגה
ביובית לשאיבת בור ספיגה

 

למה כדאי לשאוב בור ספיגה עם ביובית אלפא?

כפי שכבר הבנתם, שאיבת בור ספיגה של ביוב זו לא עבודה שכל אחד יכול לבצע ואתם צריכים להזמין את השירות מחברה שהיא לא פחות ממומחית בתחום הזה.

כשאתם מזמינים את השירות של שאיבת הצפות או שאיבת בורות ספיגה ורק על בסיס קבוע מביובית אלפא, אתם יכולים להיות בטוחים שאתם מזמינים חברה מקצועית ומנוסה, כזו שיש לה מספיק שנות ניסיון בתחום ומוניטין מצוין. אנחנו בביובית אלפא עושים שימוש אך ורק במכשור טכנולוגי מתקדם והצוותים המקצועיים שלנו הם צוותים מנוסים מאד בתחום.

מבחינתנו שאיבת בור ספיגה סתום זה שירות חירום ואנחנו נגיע אליכם תוך זמן קצר מרגע הקריאה שלכם, על מנת להימנע מנזק סביבתי ומזיהום. אנחנו מספקים את השירות שלנו במתכונת של 24/7 ולא משנה באיזו שעה תקראו לנו, אנחנו נספק לכם שירות מהיר ומקצועי.

את השירות שלנו, אגב, אנחנו מתחייבים לתת לכם במחירים הזולים ביותר בישראל. חשוב לציין, חברת ביובית אלפא מספקת את השירות בפריסה ארצית, כך שנגיע אליכם לכל מקום שאליו תזמינו אותנו.

 

שאיבת בור ספיגה בהרצליה
שאיבת בור ספיגה בהרצליה

 

לקוחות ממליצים

Yair Divinsky
Yair Divinsky
13/08/2023
ביובית אלפא אלופים!! הגיעו אלינו בזמן ומהר לטפל בבריכת ביוב שנסתמה בבניין במקצועיות
bel g
bel g
02/07/2023
שירות יוצא מן הכלל! כבר משיחת הטלפון הראשונית הורגש שמדובר במקצוענים אמיתיים! הגיעו ממש מהר ואבחנו תוך רגע את הבעיה, עבדו בזריזות, היו ממש אדיבים ושירותיים וגבו מחיר הוגן לחלוטין, יצאנו ממש מרוצים ממליצים מאוד!
קרן בירן
קרן בירן
21/06/2023
קודם כל אציין שהגיעו במהירות מדהימה! ממש מעכשיו לעכשיו!! הצפה מטורפת בחניון של הבלוק שלי, שממש עצרה לכל השכנים את היום שלהם ואף אחד לא יכול היה להזיז את הרכב, הגיעו אנשי מקצוע מעולים שטיפלו בעניין צ'יק צ'אק ושאבו את כל המים!! ממש אחלה שירות ובנוסף להכל גם חבר'ה נחמדים ממש