ביובית בהוד השרון מסביב לשעון לשאיבות ביוב, הצפות, פתיחת סתימות ביוב קשות ועוד. אנחנו בביובית אלפא זמינים ומוכנים לכל תרחיש במחירים נוחים.

איך אנחנו שואבים הצפות מים בבניינים, בתים פרטיים, חניונים ומקלטים? למה ביובית נמוכה בהוד השרון היא פתרון אידיאלי במקומות לא נגישים? איך מצלמים את קווי הביוב מבפנים ובמה זה תורם לאיתור מקור הנזילה בצנרת וכמה עולה השירות? מיד נענה על כל השאלות החשובות הללו.

 

ביובית בהוד השרון מחיר אטרקטיבי – רק ביובית אלפא!

✔️ צילום קווי ביוב בהוד השרון, ניקוי ושטיפת קווים במקצועיות

✔️ שחרור ופתיחת סתימות בלחץ מים גבוה (במחיר זול)

✔️ קבלן ביוב בהוד השרון 24 שעות ביממה!

✔️ שירותי ביובית בכל שכונות העיר: מגדיאל, רמתיים,

נווה נאמן, גיל עמל, נווה הדר, רמת הדר, רמות מנחם,

שיכון גיורא ובשכונות נוספות ברחבי העיר >>

טלפון: 055-9703793

 

ביובית בהוד השרון
שירותי ביובית באזור הוד השרון בזמינות 24/7, מחירים נוחים!

 

 

מחירון ביובית בהוד השרון

המחירים המלאים עבור כל הסוגים של ביוביות בהוד השרון ושלל השירותים שאנחנו מציעים, נמצאים במחירון המפורט שלנו בביובית אלפא ואתם מוזמנים להתרשם מהעלויות המשתלמות וההוגנות.

חשוב להדגיש, שטווחי המחירים מושפעים ממורכבות העבודה וגם משעת הקריאה, לכן זכרו שהזמנת השירות אפשרית בכל יום ושעה, אך ייתכן שתשלמו יותר עבור הזמנת הביובית שלנו מחוץ לשעות העבודה הרגילות.

הנה טבלה שמרכזת את מחירי השירותים המבוקשים ביותר אצלנו בביובית אלפא:

ביובית בהוד השרון מחיר לשירות מחירון מומלץ לשירותי ביוב בהוד השרון
מחיר שאיבת מים בהוד השרון החל מ-650 ₪
עלות שאיבת בור ספיגה / שומן החל מ-650 ₪
שטיפת קו ביוב בהוד השרון החל מ- 650 ₪
פתיחת סתימות בלחץ מים גבוה בהוד השרון מחירים החל מ-750 ₪
מחיר צילום קווי ביוב 800-1690 ₪
מחיר ביובית קטנה לחניון או מקלט החל מ- 790 ₪
עלות איתור נזילות בצנרת החל מ-550 ₪
עלות פינוי והטמנת פסולת ביוב החל מ-400 ₪

שאיבות ביוב בהוד השרון – מתי זה דרוש?

ביובית היא משאית שעל גביה מותקן ציוד ייעודי, המתאים לטיפול במי ביוב מזוהמים. כששואבים מים בכמויות אדירות כאלה, לרוב מדובר במי שופכין שעלו מהביוב, מה שאומר שהמים עצמם מכילים מיליוני חיידקים ובקטריות.

ישנה סכנה תברואתית חמורה במגע של נוזל מהסוג הזה, גם כשמדובר בבני אדם ובבעלי חיים וגם כשמדובר בצמחיה. מסיבה זו, חשוב ביותר לשאוב מים שמקורם בביוב אך ורק עם משאית ביובית, משתי סיבות:

#1 מיכליות ענקיות – משאית הביובית נושאת מיכלית גדולה, שמסוגלת להכיל גם כמה קוב של נוזלים בבת אחת. לפעמים ההצפות שאנחנו בביובית אלפא מתמודדים איתן, הן של מערכות ביוב גדולות שמציפות את הסביבה והמשמעות היא שיש צורך לשאוב מים בכמות עצומה.

#2 צינורות חזקים ואטומים – בשל העובדה כי מי שופכין הם מזוהמים ומסוכנים, חשוב להעביר אותם אל תוך המיכליות בצורה בטיחותית, שלא מהווה שום סכנה לסביבה. הצינורות של הביובית יכולים להעביר כמויות מים גדולות במשקל גבוה והם אטומים ולא מאפשרים למים לזלוג החוצה.

שאיבת ביוב בהוד השרון נדרשת גם במצבי חירום כגון הצפה של הביוב, סתימה חמורה בתוך הצנרת וכדומה, אך גם במצבים שגרתיים כחלק מתחזוקה שוטפת של בורות ספיגה, מפרידי שומנים, שירותים כימיים ומערכות ביוב קטנות וגדולות שאינן מחוברות למערכת של קווי ביוב.

 

שאיבת בורות ספיגה ושומן

אנחנו בביובית אלפא מציעים את שירותי הביובית שלנו בעיר הוד השרון, הן לאיזורים שמחוברים למערכות ביוב עירוניות, משמע לקווי ביוב מסועפים וארוכים – אבל גם למקומות שבהם מותקנים בורות ספיגה, שמתפקדים כמו מערכת ביוב נפרדת ועצמאית, או שוחות ביוב שמותקנות בגינות פרטיות ומהוות מעין "תחנה" לצנרת הביוב עצמה.

בורות ספיגה יכולים לשמש גם בתים פרטיים, אבל גם במגזר העסקי בקרב עסקים שאינם מחוברים לתשתית הביוב, למשל בתי עסק שממוקמים במתחמים חקלאיים וביישובים מרוחקים וכדומה.

מפרידי שומנים לעומת זאת, מיועדים אך ורק למגזר העסקי והתקנתם היא חובה על פי החוק עבור מפעלים תעשייתיים ובתי עסק כמו מוסכים, שמשתמשים בשמנים באופן קבוע. תפקידם של בורות מפרידי שומנים הוא להפריד את השמן מיתר הנוזלים, על מנת שהשמן לא יזרום אל הביוב.

שאיבה של מפרידי שומנים ושל בורות ספיגה חייבת להתבצע על בסיס קבוע, כדי לאפשר להם להמשיך ולמלא את תפקידם. עם זאת, בשני סוגי הבורות הללו עלולות להיווצר סתימות, מכמה סיבות:

#1 סתימות בבורות ספיגה בגלל אשפה – מכיוון שהם משמשים כמערכת ביוב לכל דבר, בורות הספיגה קולטים לעתים גם אשפה שאינה מיועדת לביוב ושנזרקה אליו באופן לא אחראי. אלו יכולים להיות פריטים כמו חיתולים משומשים, תחבושות היגייניות ועוד, שנצברים כפסולת לכל דבר בבור הספיגה ומונעים ממי השופכין לעבור בו בצורה תקינה. אם מי הביוב לא יחלחלו אל תוך האדמה אלא ייתקעו באשפה, הם יעלו למעלה ויציפו את הסביבה, עניין שהוא מסוכן מאוד לבני האדם וגם עבור הקרקע והצמחייה עצמה.

#2 סתימות בבורות ספיגה בגלל שמנים – השלכת שמן בישול או שמן תעשייתי אל האסלה או לאמבטיה, מכל סיבה שהיא, לא תיצור באופן מיידי את הנזק וכנראה לא תיראה, לפחות בתחילה, כמסוכנת או בעייתית. עם זאת, שמן כידוע אינו מתערבב עם מים והוא מצטבר ומתמצק עם הזמן. בורות ספיגה שנשפכים אליהם שמנים, יצברו לאט לאט שכבה מעובה על דפנותיהם, שתצר את קוטר הבור ותפריע למי השופכין לעבור.

#3 סתימות בבור מפריד שומניםמפרידי שומנים סתומים או מלאים מדי, יפסיקו למלא את תפקידם. המשמעות הכמעט מיידית היא חדירה של שמנים אל תוך מערכת הביוב. בדומה לסעיף הקודם, גם במקרה שכזה השומנים יצטברו על דפנות הצנרת ויהפכו, עם הזמן, לחסימה של ממש.

אנחנו בביובית אלפא מסוגלים לטפל בכל בעיה המצריכה פתיחת סתימות ביוב בהוד השרון, בין אם מדובר בבורות ספיגה ומפרידי שומנים ובין אם מדובר בקווי ביוב, כפי שנסביר בהמשך. ישנה חשיבות עליונה במתן פתרון מהיר ויעיל למצב של חסימה בבורות מהסוג הזה, כיוון שללא מערכת ביוב מתפקדת, ישנה סכנה אמיתית לבריאות הציבור.

כמובן, שאנו מבצעים גם שאיבות רגילות וקבועות של בורות ספיגה ומפרידי שומנים, על מנת לשמור על מערכות הביוב שלכם בתקינות מלאה, בבית או בעסק, למשך שנים ארוכות. עוד על פתיחת סתימות כאן.

 

ביובית בהוד השרון
אנו מתקינים גם שוחות ביוב מבטון בהוד השרון וגם בורות ספיגה ומפרידי שומנים – ומבצעים את כל פעולות התחזוקה הנדרשות עבורם

 

פתיחת סתימות ביוב בהוד השרון שלב אחר שלב

סתימות בצנרת הביוב נחשבות לתקלה ידועה ושכיחה מאוד, אך רבים אינם יודעים שחלק גדול מבין חסימות הביוב ניתן למנוע, על ידי התנהלות נבונה והפסקה של השלכת פסולת המיועדת לפח אשפה, אל תוך הביוב.

חשוב לפתור כמה שיותר מהר מצב שבו ישנה חסימה בביוב וניתן לחלק את הפתרון הזה לכמה שלבים:

✔️ זיהוי בעיה בביוב – לא תמיד הצפה של מים היא זו שמופיעה פתאום ו"משום מקום". לפעמים גם ריח קל של ביוב שנישא באוויר, רומז על סתימה קיימת שהולכת ומחמירה ושבעקבותיה מי השופכין עולים למעלה והריח הלא נעים שלהם מגיע עד אליכם. זיהיתם שיש בעיה? אל תמתינו. הזמינו שירותי ביובית מעכשיו לעכשיו בכל שעה ותנו למומחים לבדוק האם באמת ישנה חסימה.

✔️ שאיבת הביוב אם צריך – כשהסתימה כבר חמורה ממש, המים יעלו ויציפו את האיזור. במקרה כזה, השלב השני יגיע מהר מאוד ולפני הכל – יהיה צורך לשאוב את ההצפה ולייבש את הסביבה. משאבות ביוב בהוד השרון שאנחנו מפעילים במקרה כזה, יעשו את העבודה בתוך זמן קצר

✔️ פתיחת החסימה בצנרת – בדרך כלל, הזרמת מים בלחץ גבוה פותחת כל סתימה קיימת בצנרת. בצורה כזאת ניתן להתגבר גם על חסימות חלקיות בלבד במקומות שונים לאורך קווי הביוב, שהיו "מועדות לפורענות" ויכלו להפוך לסתימה של ממש, אילולא הייתם קוראים למקצוענים שלנו בביובית אלפא.

✔️ צילום קווי ביוב – שלב שלא כדאי לפסוח עליו. גם אם הבעיה הראשונית, כלומר ההצפה, נפתרה לכאורה, תמיד כדאי להציץ פנימה ולבדוק באמצעות המצלמה הייעודית האם קיימת עוד תקלה, נזילה, סדק או בעיה אחרת בצנרת. לפעמים ניתן למצוא בצורה כזאת נזקים וותיקים מאוד.

✔️ טיפול בבעיות הנוספות וחזרה לשגרה – במידה שנמצאו נזקים לצנרת, אנשי המקצוע יחליטו מהם השלבים הבאים לטיפול.

אנחנו בביובית אלפא תמיד נעדיף לתת פתרון שלם ומלא, כלומר להעניק ללקוחות שלנו מענה יסודי לכל בעיות הביוב שלהם. לא תמיד יהיה צריך להחליף צנרת או לבצע תיקון ביוב בהוד השרון ולרוב הפתרונות יהיו פחות מורכבים. עם זאת, הבדיקות הנרחבות שאנו מבצעים, גם אם נקראנו רק בשביל לשאוב הצפה של מים, יאפשרו לכם להיות רגועים לתקופה ארוכה ולביוב שלכם לזרום ללא הפרעה.

 

פתיחת סתימות ביוב הוד השרון
פתיחת סתימות ביוב בהוד השרון עם ביובית אלפא

 

מחפשים קבלן ביוב באזור הוד השרון? רק ביובית אלפא!

מהירות תגובה היא לפעמים שם המשחק ואנחנו שמים דגש על הגעה מהירה למקום הקריאה, לכן כשאתם מחפשים ביובית עם המלצות ומקישים בגוגל "ביובית בהוד השרון מידרג", ייתכן שתגיעו דווקא אלינו ותגלו חברת ביובית שמקפידה על הסטנדרטים הגבוהים ביותר.

אנחנו מתחייבים להגיע גם בהתראה קצרה ומציעים מגוון רחב של שירותי ביובית באזור הוד השרון ובפריסה ארצית מלאה.

 

Yair Divinsky
Yair Divinsky
13/08/2023
ביובית אלפא אלופים!! הגיעו אלינו בזמן ומהר לטפל בבריכת ביוב שנסתמה בבניין במקצועיות
bel g
bel g
02/07/2023
שירות יוצא מן הכלל! כבר משיחת הטלפון הראשונית הורגש שמדובר במקצוענים אמיתיים! הגיעו ממש מהר ואבחנו תוך רגע את הבעיה, עבדו בזריזות, היו ממש אדיבים ושירותיים וגבו מחיר הוגן לחלוטין, יצאנו ממש מרוצים ממליצים מאוד!
קרן בירן
קרן בירן
21/06/2023
קודם כל אציין שהגיעו במהירות מדהימה! ממש מעכשיו לעכשיו!! הצפה מטורפת בחניון של הבלוק שלי, שממש עצרה לכל השכנים את היום שלהם ואף אחד לא יכול היה להזיז את הרכב, הגיעו אנשי מקצוע מעולים שטיפלו בעניין צ'יק צ'אק ושאבו את כל המים!! ממש אחלה שירות ובנוסף להכל גם חבר'ה נחמדים ממש

 

שכונות בהוד השרון בהן זמין השירות:

אזור התעשייה נווה נאמן שרת מגדיאל
שכונת הדר גיל עמל מתחם 1200 מתחם 200
נווה הדר רמות מנחם רמתיים גרין פארק

הוד השרון – מפה:

מגיעים גם לערים סמוכות: ביובית בכפר סבא | ביובית ברעננה | ביובית בפ"ת

 

אלופים! תודה על הביצוע המהיר והמקצועי. המספר שלכם שמור אצלנו לכל מקרה שלא יצוץ.
דפנה לשם

דפנה לשם, רעננה

הצוות הגיע אלינו למושב לראשונה לפני כ-3 שנים לשאיבת הצפה בסדר גודל משמעותי. מאז אנחנו עובדים רק איתם.
רון בלומנפלד המלצה

רון בלומנפלד, רמות השבים