הביוב עושה בלאגן? אתם לא צריכים להתמודד לבד עם התקלה – פנו אלינו לביובית אלפא ותוכלו לקבל שירותי ביובית באבן יהודה והסביבה מסביב לשעון. 

אם כבר התחלתם לחפש חברת ביובית באבן יהודה, בוודאי שמתם לב שישנם נותני שירות רבים שפועלים בסביבה, אך חשוב שתדעו כי בפועל רק חלק קטן מהם מסוגל לבצע כל משימה במהירות וברמה גבוהה.

אז מה עליכם לעשות על מנת להיות בטוחים שהעבודה אכן תוכל להתבצע? להזמין את שירותי הביובית שלנו – נשמח להגיע תוך זמן קצר ולהציע את הפתרון היעיל ביותר, שיחזיק מעמד לטווח ארוך.

ישנם כמה סוגי עבודות ביוב שניתן לבצע באמצעות ביובית – באילו עבודות מדובר וכמה עולה ביובית באזור אבן יהודה? על שאלות חשובות אלו ועוד רבות נוספות תקבלו מענה מפורט בשורות הבאות. 

 

ביובית באבן יהודה מחיר זול – שירות מסביב לשעון!

✔️ שירותי ביוב באבן יהודה – כולל שאיבת הצפות ובורות

✔️ שטיפת קווי ביוב, ניקוי יסודי וצילום במידת הצורך

✔️ שאיבת ביוב באבן יהודה בלחץ מים!

✔️ שירות בכל היישוב: ויצו קנדה הדסים, באר גנים,

תל צור, חן, נווה הדר, גבעת רימון ועוד >>

צלצלו אלינו: 055-9703793

 

ביובית באבן יהודה
שירותי ביובית באבן יהודה מסביב לשעון – זמינים עבורכם לתיקון וטיפול מהיר ומקצועי בכל בעיות הביוב

 

 

שירותי ביובית באבן יהודה – מה הם כוללים?

הביובית היא כלי העבודה העיקרי שלנו בביובית אלפא. זו יכולה להיות משאית גדולה או רכב קטן יותר, שנושא על גבו משאבה ומיכל שאליו נשאבים נוזלי ביוב שונים. הצורך שלכם בשירותי ביובית באבן יהודה יכול לעלות בכמה מקרים:

#1 שאיבות ביוב באבן יהודה – הצפת ביוב היא מפגע תברואתי וגם יכולה לגרום לנזקים אדירים לתשתיות. במידה והביוב שלכם הוצף, פנו אלינו בדחיפות ונשלח אליכם ביובית לשאיבת הביוב ופינויו בצורה מסודרת. אנחנו יכולים לבצע שאיבות ביוב בכל מתחם, כולל משוחות ביוב מרכזיות וגדולות.

#2 שאיבת הצפות באבן יהודה – הצפות יכולות להתרחש לא רק על רקע ביוב שעלה על גדותיו, אלא גם בגלל הצטברות של מים במקומות נמוכים, בעקבות פיצוץ צנרת מים במבנים ומחוצה להם, הפעלת מערכת כיבוי אש בעקבות גילוי עשן ועוד.

כל הצפה מחייבת משנה זהירות ופינוי של הנוזלים במהירות האפשרית על ידי ביובית. 

#3 סתימות בביוב מסיבות שונות – ביוב יכול להיסתם עקב שימוש לא נכון (הזרמת שומנים, זריקת מגבונים, חיתולים, פסולת בניין) או בעקבות חדירות שורשים לתוך הצינורות.

בין אם מדובר בסתימות פשוטות ובין אם בסתימות מורכבות, אנחנו בעלי האמצעים להסיר כל מכשול שסותם את צינור הביוב שלכם באמצעות מגוון ביוביות, לרבות חיתוך שורשים בביוב באמצעות דיזות קוצצות ורובוטים זעירים שנשלטים מרחוק. 

בנוסף תוכלו להיעזר בשירותי הביובית שלנו גם עבור שאיבות אחרות, כגון שאיבת בריכות שחייה, שאיבת שירותים כימיים ועוד. 

 

פתיחת סתימות ביוב באבן יהודה וניקוי יסודי

סובלים מבעיות ביוב חוזרות ונשנות? אתם ממש לא לבד. כחלק בלתי נפרד מהתיישנות התשתיות של מבנים, מערכת הביוב פשוט כושלת עם הזמן, נסתמת בקלות ומופיעות הצפות לעיתים תכופות יותר, בקיץ ובחורף.

הדבר מתרחש גם במבנים חדשים יותר שבהם תוכנית הביוב פשוט לא תוכננה או יושמה באופן מיטבי, כך שסתימות קלות ביותר גורמות להצפות בלתי נסבלות. 

במקום להמתין להצפה הבאה, פשוט צלצלו אלינו לביובית אלפא כדי שנשלח אליכם ביובית לכל כתובת ביישוב.

אנחנו נאבחן את מצב הצנרת שלכם ובהתאם לממצאים נמליץ לכם לבצע ניקוי ביוב בלחץ מים גבוה באמצעות ביובית אחת או פעמיים בשנה. הניקוי מתבצע על ידי ראש צינור מיוחד שמגביר את הלחץ המים שמופק על ידי הביובית ולמעשה מגרד את כל דפנות מערכת הביוב ומונע את ההצפה הבאה.

 

ביובית באבן יהודה אשר מוכנה לכל משימה

בתור חברה שעובדת בהיקפים גדולים, רכשנו עם הזמן את כל סוגי הביוביות, כך שאנחנו מסוגלים להתאים לכל משימה את הביובית המתאימה ביותר עבורה.

באופן זה אנחנו מבטיחים ללקוחות שלנו שמזמינים ביובית שהם לא משלמים יותר ממה שנדרש עקב שימוש בביוביות גדולות שלא לצורך.

יש לנו ביוביות משאית לעבודות רחבות היקף, ביובית נמוכה לעבודות בינוניות או למקומות נמוכים בעלי נגישות בעייתית (כגון חניונים) ובנוסף גם משאבות ניידות שמיועדות לשאיבה בתוך מבנים ופירי מעליות. 

 

ביובית אלפא – מטפלים בכם כמו שצריך!

יתרון הפנייה שלכם אלינו הוא בכך שאנחנו לא עוד אינסטלטור ביוב אלא קבלן ביוב מורשה, ובתור שכאלו אנחנו יכולים להציע לכם שירותים מתקדמים מעבר לשירותי הביובית עצמם. למשל:

✔️ צילום קווי ביוב – שירות זה כולל הכנסת מצלמה זעירה לתוך קווי הביוב, במטרה לזהות כל בעיה בהם מבלי לגרום נזק לתשתיות ומבנים. הצילום יכול לסייע ללקוחות שלנו לפתור מחלוקות וסכסוכים מול שכנים, קבלנים וכו'.

✔️ הנחה ותיקון של קווי ביוב – במידה ומתגלה בשטח כי מלבד שירותי ביובית יש צורך גם בביצוע תיקונים שונים, למשל תיקון של צינור שבור, גם בכך נוכל לטפל. אנחנו חברת ביובית באבן יהודה שמוסמכת לבצע את כל סוגי עבודות ותיקוני הביוב, כולל החלפת צינורות ביוב, תכנון ובניית שוחות ביוב חדשות ועוד.

✔️ שירותים מיוחדים לארגונים, מפעלים ועסקים – בין השירותים הללו ניתן לציין שאיבת בור שומן, שאיבת בור ספיגה, שאיבת בורות רקב ועוד. שירותים אלו יכולים להתבצע רק על ידי קבלן ביוב כמונו שמפנה את כל הפסולת הנשאבת למקומות המורשים לכך על פי חוק, תוך תיעוד בהתאם לנהלים.

 

ביובית באבן יהודה
צינור חלוד וישן עלול לגרום לתקלות במעבר תקין של מי הביוב – שירותי ביובית באבן יהודה כוללים גם שיקום של צנרת ישנה ותיקון קווי ביוב

 

ביובית באבן יהודה – מחירים:

אם אתם צריכים שירותי ביובית, בין אם לצרכי ניקוי ביוב תקופתי, במיוחד כאשר מדובר בצורך דחוף בעקבות סתימה או הצפה, אתם בטח מעוניינים שהמחיר יהיה נוח והוגן ושנותן השירות לא ינצל  את המצב.

כאשר אתם פונים אלינו לביובית אלפא אתם יכולים להיות רגועים גם מבחינה הזאת. מחיר ביובית באבן יהודה נקבע באופן ספציפי בהתאם למורכבות העבודה והיקפה, אך אצלנו הוא תמיד יהיה משתלם – תוכלו לראות זאת במחירון שירותי הביובית שלנו.

ככל שמדובר בהצפה גדולה יותר, כך יהיה צורך בביובית גדולה ויקרה יותר.

כאשר מתגלה בשטח כי יש צורך לבצע פעולות נוספות מלבד שאיבה או פתיחת סתימה באופן סטנדרטי, למשל תוך שימוש בדיזות מיוחדות בשל סתימה מורכבת או שימוש ברובוטים זעירים עבור תיקון של צנרת, מחיר השירות יתייקר. הנה טווחי המחירים:

ביובית באבן יהודה מחיר לשירות מחירון מומלץ
מחיר שאיבת ביוב בבית פרטי באבן יהודה החל מ- 600 ₪
עלות צילום ביוב החל מ- 800 ₪
עלות שאיבת בור שומן או שאיבת בור ספיגה החל מ- 600 ₪
מחיר הסרת שורשים מהביוב באבן יהודה החל מ- 790 ₪
 מחיר פתיחת סתימה בלחץ מים גבוה החל מ- 700 ₪
עלות שטיפת קווי ביוב וניקוי החל מ- 600 ₪
מחיר פתיחת סתימה בביוב החל מ- 700 ₪

עבודות ביוב באבן יהודה – רק איתנו!

אנחנו זמינים עבורכם בכל שעה ויכולים להגיע אליכם לכל שכונה באבן יהודה עם ביובית מתאימה. נשמח לעמוד לשירותכם – צוות ביובית אלפא.

 

Yair Divinsky
Yair Divinsky
13/08/2023
ביובית אלפא אלופים!! הגיעו אלינו בזמן ומהר לטפל בבריכת ביוב שנסתמה בבניין במקצועיות
bel g
bel g
02/07/2023
שירות יוצא מן הכלל! כבר משיחת הטלפון הראשונית הורגש שמדובר במקצוענים אמיתיים! הגיעו ממש מהר ואבחנו תוך רגע את הבעיה, עבדו בזריזות, היו ממש אדיבים ושירותיים וגבו מחיר הוגן לחלוטין, יצאנו ממש מרוצים ממליצים מאוד!
קרן בירן
קרן בירן
21/06/2023
קודם כל אציין שהגיעו במהירות מדהימה! ממש מעכשיו לעכשיו!! הצפה מטורפת בחניון של הבלוק שלי, שממש עצרה לכל השכנים את היום שלהם ואף אחד לא יכול היה להזיז את הרכב, הגיעו אנשי מקצוע מעולים שטיפלו בעניין צ'יק צ'אק ושאבו את כל המים!! ממש אחלה שירות ובנוסף להכל גם חבר'ה נחמדים ממש