ביובית בבני ברק היא פתרון מצוין כאשר עולה הצורך לבצע תיקונים שונים בביוב או לטפל בהצפות שנגרמו בשל תקלה במערכת. צריכים לשאוב ביוב בבני ברק, לפתוח סתימה, צנרת או בור ספיגה? ביובית אלפא כאן לסייע.

אנחנו יכולים לשלוח אליכם ביובית בבני ברק 24 שעות ביממה ולפתור כל תקלה בביוב במהרה. אילו עבודות ביוב בבני ברק באפשרותנו לבצע עבורכם באמצעות ביובית וכמה הדבר יעלה לכם? בואו נתחיל…

 

ביובית בבני ברק במחיר מנצח – 100% מקצועיות!

✔️ פתיחת סתימות ביוב בבני ברק, כולל סתימות שורשים,

✔️ צילום קווי ביוב בבני ברק עם מכשור מתקדם…

✔️ קבלן ביוב בבני ברק 24 שעות ביממה!

✔️ שאיבת הצפות בבני ברק עם ביובית, גם בחניונים

✔️ שירותי ביובית בכל האזורים בעיר: קרית הרצוג,

✔️ פרדס כץ, אור החיים, רמת אלחנן, זכרון מאיר,

✔️ גבעת רוקח, רמת אהרון, תל גיבורים ועוד.

טלפון ליצירת קשר: 055-9703793

 

ביובית בבני ברק
שירותי ביובית בעיר בני ברק ובפריסה ארצית 24 שעות ביממה

 

 

מחירון ביובית בבני ברק

אין מחיר אחיד לשירותי ביובית, אך כל עוד תיפנו אלינו, תמצאו מחירים נוחים והוגנים. כן ניתן לומר כי מחיר ביובית בבני ברק נקבע על פי מספר גורמים מרכזיים:

#1 סוג נותן השירות קבלן ביוב יהיה יקר יותר מאשר אינסטלטור רגיל, אך הדבר יבטיח לכם מקצועיות ברמה הגבוהה ביותר ויכולת לבצע את כל סוגי התיקונים והשירותים.

#2 היקף ומורכבות העבודה – משימות מורכבות וגדולות בהיקפן יתומחרו גבוה יותר מאחר והן מחייבות שימוש בציוד מיוחד, יותר ביוביות או ביוביות מיוחדות וכוח אדם רב ומיומן יותר.

#3 פעולות נדרשות – קיים הבדל במחיר כאשר צריך רק לשאוב הצפה על ידי הביובית לבין הצורך לבצע פעולות נוספות כגון צילום ביוב ופתיחת סתימה.

#4 מועד הביצוע – כאשר אתם צריכים ביובית באופן דחוף ומהיר, למשל בחגים, באמצע הלילה או בשבתות, המחיר יהיה יקר יותר.

הנה טבלה שבה ריכזנו עבורכם את טווחי המחירים הממוצעים עבור שירותי ביובית בבני ברק:

ביובית בבני ברק מחיר לשירות מחירון מומלץ לשירותי ביוב בעיר בני ברק
עלות שאיבת הצפה בבני ברק עם ביובית נמוכה החל מ- 790 ₪
עלות שאיבת בור ספיגה / שומן החל מ- 600 ₪
מחיר שאיבת בור שומן החל מ- 650 ₪
מחיר ניקוי שורשים מהביוב בבני ברק החל מ- 790 ₪
עלות צילום של קווי ביוב בעיר החל מ- 800 ₪
פתיחת סתימות ביוב החל מ- 600 ₪
מחיר שטיפת קווי ביוב בבני ברק עם לחץ מים גבוה החל מ- 750 ₪
ניקוי והטמנת פסולת ביוב החל מ- 400 ₪

 

שטיפת קווי ביוב בבני ברק

קווי ביוב ישנים אך גם חדשים שלא תוכננו כהלכה, יכולים לסבול מליקויים מבניים או מנזקי זמן שונים, מה שגורם בסופו של דבר לבעיות של זרימה בתוכם. הדבר יכול להתבטא בריחות צחנה, סתימות והצפות כל כמה חודשים. אחת הדרכים להימנע מהתסמינים והבעיות הללו היא על ידי שטיפה של קווי הביוב אחת לתקופה בתור טיפול מניעתי.

שטיפת קווי ביוב בבני ברק היא פעולה פשוטה כאשר היא מבוצעת על ידי ביובית. אנחנו נגיע אליכם עם ביובית מתאימה שכוללת מיכל מים עם חומר מחטא, משאבה חזקה, צינור ארוך ודיזה מגבירת לחץ. במהלך השטיפה הצינורות יעברו ניקוי מצידם הפנימי ויוכלו להמשיך לתפקד באופן מלא עד הטיפול הבא.

 

שאיבת הצפה בבני ברק – צלצלו ואנחנו בדרך!

הצפות יכולות להיגרם בשל מגוון רחב של סיבות, בין היתר סתימות ביוב, אי יכולת של המערכת לעמוד בהספק הנדרש בימי הגשם בחורף, כאשר מדובר במקומות נמוכים שמנקזים אליהם מים רבים וכמו כן, כאשר מתרחשות תקלות שונות במשאבות טבולות. הצפה היא לא רק מסריחה ומזהמת אלא גם מסוכנת במגע עם תשתית חשמל.

ישנה הצפה בגינה, בחניון, במקלט או במרתף שלכם? פנו אלינו מייד ואנחנו נשלח אליכם ביובית בבני ברק בהקדם האפשרי. שאיבת הצפות בבני ברק מבוצעת על ידינו גם כן באמצעות ביובית, שהפעם תגיע עם מיכל איסוף נוזלים ריק, משאבה חזקה וצינור שואב ובעוצמה רבה תשאב את כל נוזלי ההצפה.

צוות הביובית שלנו קובע מראש איזה גודל של ביובית נדרש בהתאם למימדי ההצפה, מה מידת השאיבה הנדרשת, מהו קוטר הצינור המתאים ועוד. אנחנו מחזיקים בצי רחב ביותר של ביוביות, מקטנות ביותר ועד לגדולות במיוחד.

במקרה הצורך וכאשר ישנה בעיית נגישות, למשל בחניונים, בתים פרטיים, בניינים אחוריים, רחובות צרים ועוד, אנו נשלח למשימה ביובית נמוכה שיכולה להגיע גם למקומות הבעייתיים ללא שום קושי ולהתגבר על כל מכשול.

 

פתיחת סתימה בביוב בני ברק
פתיחת סתימה בביוב בבני ברק – ביובית אלפא

 

ביובית בבני ברק – הפתרון לכל משימות השאיבה

הביוביות שלנו לא משמשות אותנו רק עבור שאיבת ביוב בבני ברק אלא גם עבור משימות שאיבה נוספות. הנה כמה מקרים שכיחים שבהם פנייה אל קבלן ביוב בבני ברק מקצועי כמונו היא פתרון מצוין:

✔️ שאיבת בורות ספיגה – כיום עדיין פועלים בורות ספיגה בחלקים שונים של העיר. בורות אלו נסתמים לאורך הזמן וזקוקים לשאיבה לפני שיוצפו. שאיבה של בור ספיגה היא דבר שחייב להתבצע רק על ידי קבלן ביוב שפועל בהיתר ואנחנו מוגדרים ככאלה ומחזיקים בכל האישורים הנדרשים.

✔️ שאיבת בריכות שחייה – אם יש לכם בריכת שחייה פרטית בבית או שאתם מנהליו של מקום ציבורי עם בריכה, תהיו זקוקים מידי פעם לשירותי שאיבת מים מהבריכה. למשל, במעבר בין עונות, כאשר תהיו מעוניינים לשפץ את הבריכה או במקרים של זיהום במים. באמצעות ביובית ניתן לבצע זאת ללא בעיה.

✔️ שאיבת שירותים כימיים – באירועים או באתרי בנייה חשוב מאוד לתחזק את השירותים הכימיים ולרוקן אותם לפני שיוצפו. במקום להשתמש בשירותי חברות לפינוי והחלפה של השירותים, תוכלו לשאוב את תכולתם באמצעות פנייה אל חברה כמונו שמציעה שירותי ביובית בפריסה ארצית ולייעל את התהליך.

 

ביובית בבני ברק
שאיבת שירותים כימיים בבני ברק נעשית על ידי ביובית בצורה בטוחה ויעילה

 

פתיחת סתימות ביוב בבני ברק

סתימת ביוב היא אינה דבר נעים בכלל. מספיק שהצינורות חסומים ולו אף באופן חלקי ומייד מתחילים להופיע תסמינים שונים שקשה מאוד לחיות לצידם – ריחות רעים, התרבות מזיקים, הצפות וירידה במצב התברואה.

סתימות ביוב יכולות להיגרם עקב מגוון רחב של סיבות, אך העיקריות שבהן כוללות חדירת חומרים זרים לתוך המערכת, שאינם אמורים להימצא שם,  כגון חיתולים, מגבונים, פסולת בניין וכו'.

סתימות ביוב יכולות להיגרם גם עקב ריבוי שומנים במערכת, חדירת שורשים של עצים לתוך הצינורות ועוד. כאמור, גם במקרים שכאלה ביובית יכולה לעזור. פתיחת סתימות ביוב בבני ברק באמצעות ביובית מבוצעת באופן הבא:

#1 צוות הביובית שלנו מגיע למקום ומאפיין את חומרת המצב הוא בודק את הסיבה לסתימה ומיקומה וזאת באמצעות שיטות שונות שכוללות שימוש במצלמות סיב אופטי או מצלמות צינור.

#2 בהתאם לממצאים בשטח ולזיהוי הגורם החוסם, לצינור הביובית מחוברת דיזה מתאימה שיכולה להיות כזאת שקוצצת שורשים, ממיסה שומנים או כזאת שמגבירה את לחץ המים.

#3 צוות הביובית מפעיל את המשאבה שעל גבי הביובית, שמתחילה להזרים מים לתוך המערכת, בדרך כלל מכיוון שוחת הביוב הקרובה ביותר לנקודת הסתומה. זרם המים מוזרם קדימה ואחורה ובשילוב פעולתה של הדיזה הנבחרת הסתימה נפתחת.

#4 בשלב הסופי שוב מצלמים את פנים הצינורות על מנת לוודא שהסתימה כבר אינה קיימת ואף מבצעים שטיפה של קו הביוב ליתר ביטחון.

צוות מקצועי כמו שלנו יודע לקבוע באופן מדוייק את לחץ המים של הביובית ועוצמת השאיבה שלה ואף לבחור את קוטר הצינור וסוג הדיזה, על מנת שהסתימה תשוחרר ממקומה מבלי לגרום לנזק בצינורות.

 

תיקון צנרת ללא הרס

היבט חשוב מאוד כאשר מחפשים ביובית בבני ברק מידרג הוא היכולת של החברה המיועדת לא רק לספק שירותי ביובית אלא גם לבצע תיקון צנרת ללא הרס. האם ניתן לבצע תיקונים של צינורות ביוב, שממוקמים מטרים מתחת לאדמה וזאת מבלי לשבור קירות ולהרים מרצפות? אנחנו מבטיחים לכם שכן, אם רק תבחרו בנו.

את זיהוי התקלות אנחנו מבצעים באמצעות מצלמות זעירות שמוחדרות לתוך הצינורות ואת התיקונים באפשרותנו לבצע באמצעות רובוט זעיר שמוחדר גם כן לתוך הצנרת, נשלט על ידי מפעיל הביובית וכולל זרועות וחומרים שונים לתיקון הצנרת מחלקה הפנימי.

הרובוט יודע למרוח חומרים שונים לסתימת חורים וגם להעביר "שרוול"  מיוחד בתוך הצנרת כאשר מצב התקינות שלה חמור ביותר. רובוטי צנרת גם מסייעים לצרכי ניקוי שורשים מהביוב שכן ניתן לצייד אותם במסורים, מספריים ואלמנטים קוצצים אחרים.

 

שאיבות ביוב בבני ברק
שאיבות ביוב בבני ברק

 

עבודות ביוב בבני ברק למגזר העסקי

אנחנו מציעים שירות ביובית בבני ברק ללקוחות פרטיים ועסקיים גם יחד. ועדיין, ישנם שירותים שמותאמים במיוחד למקומות עבודה ולעסקים שונים וחשוב מאוד שתכירו אותם:

✔️ התקנת מפריד שומנים – החוק מחייב עסקים שונים להתקין מפריד שומנים ולתחזק אותו כהלכה. מתקן זה מפריד בין השומנים לשאר הנוזלים ולמעשה מונע מהם להגיע למערכת הביוב הראשית ולגרום לה נזק. מערכות שכאלו קיימות גם בבתים פרטיים אך הדבר נדיר יותר והן יכולות להיות מותקנות מתחת לאדמה, בתוך מבנים ואפילו מתחת לכיורים. אנחנו יודעים כיצד להתאים לכל עסק ומתחם מפריד שומנים מתאים, להתקין בור שומן ואף לבצע שאיבה שלו בעת הצורך.

✔️ שאיבת קווי ייצור – לא כל פסולת נוזלית היא בהכרח ביוב. לעיתים עסקים וארגונים שונים זקוקים לפינוי של תכולה נוזלית מסוג אחר אשר משמשת אותם בקווי הייצור שלהם – שומנים, דלקים, חומרים מסוכנים, פסולת ביולוגית ועוד. גם בכך אנחנו יכולים לטפל עם שירותי הביובית המתקדמים שלנו. מאחר ואנחנו פועלים 24 שעות ביממה, הדבר מאפשר לכם לשמור על עבודה רציפה בקו הייצור ללא המתנה שעשויה לגרום לכם לבזבוז משאבים מיותר.

 

ניקוי מרזבים בבני ברק – שירות חשוב וחיוני לפני החורף

מרזבים מיועדים לניקוז מים מתוך מרפסות, גגות ופרגולות. התקופה בה הם משרתים אותנו היא עיקר בימות החורף הגשומים, בעוד בקיץ השימוש בהם מאוד נדיר והם בעיקר משמשים לניקוז מי ניקיון ושטיפה.

משום שכך, מרזבים נוטים להיסתם, מה שמתבטא בסופו של דבר בחוסר יכולת לנקז את המים כאשר מגיע החורף ובהצפות שיכולות להיות מאוד מסוכנות, לסכן את המבנה בשל לחץ משקלי על המרפסות או הגגות ואף לגרום לסכנת התחשמלות גדולה במקומות בהם עוברת תשתית החשמל.

מרזבים נוטים להיסתם עקב חדירת חומרים זרים לתוכם, בעלי חיים מתים, משחקים של ילדים, עלים יבשים וצואת יונים. ניקוי מרזב הוא דבר שחשוב מאוד לבצע לפני החורף אך ניתן לפנות אלינו גם בשאר השנה כאשר אתם מגלים כי המרזב כבר נסתם.

גם במקרה הזה על מנת לנקות או לפתוח מרזב, אנחנו משתמשים בביובית מתאימה שמזרימה מים בלחץ גבוה שפותר את הבעיה.

 

שאיבות ביוב בבני ברק 24 שעות – רק עם ביובית אלפא!

מוקד שירות הלקוחות שלנו זמין עבורכם בכל עת וישמח לענות לכם על כל שאלה, לתת לכם הצעת מחיר משתלמת במיוחד ולשלוח אליכם ביובית מתאימה, כמה שיותר מהר. צלצלו אלינו עכשיו והמומחים שלנו בביובית אלפא ישמחו לעמוד לשירותכם!

 

Yair Divinsky
Yair Divinsky
13/08/2023
ביובית אלפא אלופים!! הגיעו אלינו בזמן ומהר לטפל בבריכת ביוב שנסתמה בבניין במקצועיות
bel g
bel g
02/07/2023
שירות יוצא מן הכלל! כבר משיחת הטלפון הראשונית הורגש שמדובר במקצוענים אמיתיים! הגיעו ממש מהר ואבחנו תוך רגע את הבעיה, עבדו בזריזות, היו ממש אדיבים ושירותיים וגבו מחיר הוגן לחלוטין, יצאנו ממש מרוצים ממליצים מאוד!
קרן בירן
קרן בירן
21/06/2023
קודם כל אציין שהגיעו במהירות מדהימה! ממש מעכשיו לעכשיו!! הצפה מטורפת בחניון של הבלוק שלי, שממש עצרה לכל השכנים את היום שלהם ואף אחד לא יכול היה להזיז את הרכב, הגיעו אנשי מקצוע מעולים שטיפלו בעניין צ'יק צ'אק ושאבו את כל המים!! ממש אחלה שירות ובנוסף להכל גם חבר'ה נחמדים ממש

 

שכונות בבבני ברק בהן ניתן השירות:

אהרונוביץ / סוקולוב אזור תעשיה הפועל המזרחי נוה אחיעזר
הר שלום נחלת שמעון פרדס כץ קרית הישיבה
קרית הרצוג קרית ויז'ניץ קרית נדבורנא רמת אהרון
רמת אלחנן שיכון ההסתדרות שיכון ה תל גיבורים

בני ברק – מפה של העיר:

עוד אזורים אליהם אנחנו מגיעים: ביובית תל אביב | ביובית ברמת גן