מחפשים שירותי ביובית בגן יבנה? הגעתם למקום הנכון. אנחנו בביובית אלפא נגיע אליכם במהירות לטפל בכל בעיה או תקלה בביוב באזור גן יבנה.

אנחנו פועלים 24 שעות ביממה, כך שתוכלו להיות בטוחים שבכל תקלת ביוב חמורה שצצה, תמיד יהיה מי שייתן לכם מענה מהיר. אילו שירותי ביוב תוכלו לקבל מאיתנו בעיר גן יבנה? כיצד הביוביות והציוד המתקדם שלנו יכולים לעזור לכם וכמה זה יעלה? – הנה התשובות.

 

ביובית בגן יבנה במחירים שלא כדאי לפספס! זמינים 24/7

✔️ כל שירותי הביוב על ידי קבלן ביובית בעיר גן יבנה והסביבה במחיר מנצח

✔️ צילום ביוב עד לעומק 50 מטרים – איתור נזילות ונזקים בצנרת

✔️ שאיבת ביוב והצפות בגן יבנה, כולל ביובית קטנה לחניונים

✔️ פתיחת סתימות ביוב ושורשים בגן יבנה: נאות המכבים, גבעת הסביונים,

נאות הדרים, גבעת שמשון, נאות אשכול, מוטה גור, נווה עובד ועוד

✔️ להצעת מחיר עבור שירות ביובית בגן יבנה והסביבה חייגו >>

טלפון: 055-9703804

 

ביובית בגן יבנה
שירותי ביובית בעיר גן יבנה – כל עבודות הביוב במחירים נוחים ובזמינות 24/7

 

 

שירותי ביוב בגן יבנה – עם ביובית זה הרבה יותר קל!

אחד מכלי העבודה המרכזיים אצלנו בביובית אלפא הוא הביובית. זהו כלי רב עוצמה שבנוי ממשאית או רכב מסחרי שעל גביו מותקנת משאבה חזקה, עם צינור שמסוגל להגיע למרחקים גדולים, דיזות מתאימות וכלי עבודה שמתאימים להתעסקות עם צינורות ביוב ושוחות.

שירותי ביוב שמתבצעים על ידי ביובית כוללים בעיקר:

#1) שאיבות ביוב בגן יבנה – אם הביוב אצלכם במתחם עלה על גדותיו או שהשוחה שלכם פשוט מלאה במי ביוב ואינה מתרוקנת, הביובית שלנו תוכל לפנות את כל הנוזלים המזוהמים עם הריח הרע באמצעות שאיבה מהירה ויעילה.

#2) פתיחת סתימה בביוב בגן יבנה – סתימות בצינורות הביוב הגדולים של המבנה, באות לידי ביטוי בריחות צחנה והצפות חמורות.

באמצעות הביוביות שלנו אנחנו מסוגלים לפתוח כל סתימה בביוב באמצעות לחץ מים גבוה ושימוש בדיזות ייעודיות, גם כאשר מדובר במקרים מורכבים של שומן מסיבי ששקע בדפנות או שורשים שחדרו לצינורות הביוב.

#3) שאיבת הצפות בגן יבנה – זהו אחד התרחישים השכיחים ביותר שבגינו לקוחות פונים אלינו על מנת שנשלח אליהם ביובית.

הצפה יכולה לנבוע על רקע סתימת ביוב אך גם עקב היעדר יכולת של מערכת צינורת הביוב להתמודד עם כמויות המים בגשם זלעפות, צינור מים שהתפוצץ מחוץ או בתוך המבנה וכו'. יש ברשותנו מספר סוגי ביוביות כך שאנחנו יכולים לשאוב הצפות בכל מתחם שבו הן מתרחשות.

#4) שטיפת ביוב בלחץ מים – כאשר מדובר במערכת ביוב שמראש מועדת לפורענות, כזאת ישנה ומלאת ליקויים שגורמים לה להיסתם בקלות, תוכלו לפנות אלינו על מנת שנגיע לבצע שטיפה של המערכת אחת לתקופה לצרכי מניעה ולא רק לאחר שהסתימה כבר התרחשה.

 

אינסטלטור ביוב בגן יבנה – למה דווקא ביובית אלפא?

ישנם תרחישים רבים שבהם תזדקקו לשירות של אינסטלטור ביוב בגן יבנה, אך העדיפות היא שתיפנו מראש אל חברה כמונו שמהווה קבלן ביוב מורשה.

הסיבה המרכזית היא שמרבית האינסטלטורים לא יוכלו לספק לכם ביובית בגן יבנה אלא יאלצו להזמין זאת עבורכם מנותן שירות אחר, כך שהעלות תהיה גבוהה יותר עבורכם.

סיבה נוספת היא העובדה שלא כל אינסטלטור יודע או רשאי לבצע את כל סוגי עבודות הביוב, מאחר והוא בעצמו לא קבלן ביוב.

 

שירותי ביובית נוספים שאנחנו מציעים בגן יבנה

כאשר אתם פונים אלינו אתם יכולים להיות בטוחים שנוכל לבצע עבורכם כל משימה שעומדת על הפרק, בין אם באמצעות הביוביות שלנו ובין אם באמצעות ציוד אחר. למשל:

✔️ צילום קווי ביוב בגן יבנה – צילום הצינורות מתבצע מהחלק הפנימי שלהם וזאת בעזרת מצלמות צינור או רובוטים זעירים שמוחדרים לתוכם.

הצילום של הביוב משמש לצרכי זיהוי ואבחון תקלות בצינורות (סתימות, פיצוצים וכו') ומאפשר לנו לעלות על מקור הבעיה במהירות וללא גרימת נזק על הדרך.

✔️ ריקון בור שומן – בורות שומן בעסקים, מפעלים ומבני מגורים מחייבים תחזוקה שוטפת שכוללת ריקון שלהם ופינוי של הפסולת לאתרים שמורשים לכך על פי חוק.

רק קבלן ביוב מוסמך לבצע את המשימה הזו, לחתום על מסמכים רלבנטיים ולפנות לתיאום פינוי התכולה עם אותם אתרים.

✔️ תיקון צנרת ביוב – צנרת ביוב יכולה לקרוס מסיבות שונות, כגון סדקים ופיצוצים באחד הצינורות או צנרת שהונחה שלא בצורה תקנית.

את הצנרת ניתן לתקן על ידי חפירה פיזית אליה תוך עקירת מרצפות ושבירת חלק מהקיר או להסתייע בשירותים המתקדמים שלנו ולבצע את התיקון ללא גרימת נזק בכלל – זאת אנחנו עושים על ידי רובוטים זעירים שנשלטים מרחוק וכוללים זרועות לביצוע עבודות תיקון פשוטות ומורכבות גם יחד.

✔️ ביובית 24 שעות – ישנן עבודות ביוב שפשוט אינן סובלות דיחוי ולכן אנחנו מציעים לכם את השירותים שלנו 24 שעות ביממה.

מרבית האינסטלטורים לא יהיו זמינים עבורכם מסביב לשעון ובוודאי שלא יוכלו לשלוח אליכם ביובית לכל כתובת בגן יבנה בכל שעות היממה וזהו יתרון חשוב שאנחנו מציעים לכם. בנוסף, מאחר ואנחנו קבלני ביוב שעובדים בפריסה ארצית ובנפחי עבודה גדולים, יש ברשותנו את כל סוגי הביוביות בהתאמה מלאה לכל משימה.

תוכלו למצוא אצלנו לא רק משאית ביובית גדולה ועוצמתית שמסוגלת לטפל בשאיבת הצפות מסיביות ובפתיחת סתימות חמורות, אלא גם ביובית נמוכה וקטנה שמתאימה לשאיבת הצפות בחניונים ומקומות אחרים עם מגבלת גובה או עם תנאי נגישות מגבילים.

גם האפשרות של משאבות ניידת קיימת אצלנו, מה שמתאים לטיפול בתקלות ביוב בתוך מבנים, מקלטים, מרתפים ועוד.

 

ביובית בגן יבנה
שאיבת בורות ספיגה ושוחות ביוב בגן יבנה חיונית להמשך השימוש התקין במערכת הביוב

 

מחיר ביובית בגן יבנה – כמה עולה?

מחיר ביובית בגן יבנה תלוי בעיקר במורכבות העבודה, מה שמשפיע גם על סוג הביובית שנשלח אליכם. ישנן עבודות ביוב פשוטות כמו שאיבת הצפות, מה שניתן לפתור במהירות באמצעות הביובית.

כאשר מתגלה כי מלבד שאיבה יש לטפל גם בסתימה שקיימת במערכת או בצינורות שבורים, על מנת שההצפה לא תחזור בשנית, מחיר העבודה יתייקר. למשל, הסרת שורשים מהביוב בגן יבנה או המסת שומנים, מה שמתבצע גם כן באמצעות לחץ המים של הביובית אך דורש גם שימוש בדיזה מיוחדת, תגרום למחיר השירות להתייקר.

מעבר לזאת, גם תזמון העבודה מהווה פקטור שיש לקחת בחשבון – אנחנו כמובן זמינים לכל שירותי הביוב 24/7 אבל במידה והקריאה דחופה ונעשית בשעות הלילה, בסופי שבוע וחגים, עלות העבודה תתייקר. כמובן שאנחנו נעשה ככל שביכולתנו למנוע זאת ונגיע לטיפול בבעיה רק אם אין ברירה והמצב מחייב זאת, על מנת שלא תצטרכו לשלם יותר מידי.

הנה טווחי המחירים המומלצים לצרכן לשנת 2023 עבור שירותי ביובית בגן יבנה וסביבתה הקרובה:

ביובית בגן יבנה מחיר לשירות מחירון מומלץ לשירותי ביוב בעיר
עלות שאיבת מים בגן יבנה בבית, חניון, מקלט, מרתף וכד' החל מ- 600 ₪
עלות שאיבת מים מבריכת ביוב (עד 4 קוב) החל מ- 650 ₪
מחיר צילום ביוב (מצלמה עם סיב אופטי עד 50 מטר) החל מ- 800 ₪
מחיר פתיחת סתימה בביוב בגן יבנה כולל חיתוך שורשים בביוב החל מ- 1120 ₪
מחיר שאיבת הצפה בגן יבנה החל מ- 600 ₪
עלות שטיפת ביוב וניקוי בלחץ מים גבוה החל מ- 750 ₪
מחיר פינוי והטמנת פסולת ביוב החל מ- 400 ₪
עלות ריקון בור ספיגה או שומן בגן יבנה החל מ- 600 ₪

קבלן ביוב בגן יבנה – רק ביובית אלפא!

הביוביות שלנו מוכנות ומזומנות עבורכם 24/7. צריכים ביובית בגן יבנה? צלצלו אלינו ואנחנו כבר נהיה בדרך אליכם.

 

מגיעים גם לערים סמוכות: ביובית ביבנה | ביובית באשדוד