נזילה בבית? ריח של ביוב שאתם לא מצליחים להיפטר ממנו? אל תדחו את הטיפול בבעיות הללו! הזמינו שירותי ביובית בכפר שמריהו עד הבית בכל שעה – ותיפרדו לשלום מהתקלות בביוב!

שירותי ביובית בכפר שמריהו הם עניין הכרחי, בדיוק כמו בכל מקום אחר ויתכן שאפילו קצת מעבר לכך בשל כמות הבתים הפרטיים הרבה באזור. אומנם מדובר ביישוב מאוד יוקרתי ומתוחזק, אך לעולם לא ניתן לדעת מתי תצוץ תקלת ביוב מורכבת שתחייב ביובית.

אנחנו בביובית אלפא מבצעים עבודות ביוב בכפר שמריהו, שאיבות ופתיחת סתימות ונוכל להגיע אליכם במהירות מתי שתצטרכו. באילו מקרים נוכל לעזור לכם וכיצד? מיד תבינו הכל.

 

ביובית בכפר שמריהו, צוות מקצועי, מחירים נוחים!

✔️ שאיבות מים וביוב בכפר שמריהו במחירים נוחים!

✔️ פתיחת סתימות ביוב, תיקון ושיקום צנרת

✔️ שירותי ביובית באזור כפר שמריהו

✔️ להצעת מחיר, התקשרו אלינו >>

לטלפון: 055-9703804

 

ביובית בכפר שמריהו
שירותי ביובית בכפר שמריהו מסביב לשעון – כל שירותי הביוב בהגעה מהירה עד אליכם

 

 

מחירון ביובית בכפר שמריהו

מחיר ביובית בכפר שמריהו צריך להיקבע לא לפי מקום המגורים – אלא אך ורק בהתאם לסוג התקלה והפתרון הרלוונטי עבורה, מורכבות העבודה הנדרשת על מנת לתקן את הבעיה בביוב – כמו גם בעיות נוספות שייתכן ומתגלות בשטח וכמובן סוג הביובית שתישלח אליכם.

בנוסף, הזמנת שירותי ביובית בכפר שמריהו בשעות הלילה, בשבתות ובחגים – אנחנו זמינים עבורכם לכל עבודות הביוב בכל עת לרבות בזמנים הללו – תעלה יותר מבשעות העבודה הרגילות.

הנה טווחי המחירים שאמורים להיגבות מכם:

ביובית בכפר שמריהו מחיר לשירות מחירון מומלץ
עלות שאיבת הצפה בכפר שמריהו החל מ- 600 ₪
עלות שאיבת בריכה בגינה – עד 4 קוב החל מ- 650 ₪
מחיר איתור נזילה בביוב החל מ- 550 ₪
עלות צילום קווי ביוב (עד עומק 50 מטר) החל מ- 800 ₪
מחיר שאיבת בור שומן או בור ספיגה החל מ- 650 ₪
מחיר ניקוי שוחת ביוב החל מ- 500 ₪
עלות הסרת שורשים מהביוב החל מ- 790 ₪
פתיחת סתימות ביוב ושטיפת קו החל מ- 800 ₪

 

שאיבת הצפות בכפר שמריהו, בורות ושוחות ביוב

כאשר עולה הצורך בביצוע שאיבות ביוב בכפר שמריהו בשל תקלה שצצה וגרמה להצפה, הדבר חייב להתבצע כמה שיותר מהר, אחרת הריחות הרעים יתחילו להופיע וגם המזיקים יגיעו.

באמצעות צי הביוביות שלנו אנחנו מסוגלים לבצע כל סוג של שאיבת ביוב, בכל היקף וגודל, בין אם מדובר על שאיבת הצפה בכפר שמריהו בשל סתימה בצנרת או תקלה בצינור שלא טופלה בזמן ובין אם מדובר על צורך בביצוע שאיבת בור ספיגה, בור שומן או שאיבת שוחות.

 

פתיחת סתימות ביוב בכפר שמריהו

גם ביישוב המבוקש, בדיוק כמו במקומות רבים אחרים, סתימות ביוב הן דבר נפוץ בשל קווי ביוב שהתיישנו ושימוש לא נכון של התושבים בצנרת.

כאשר מדובר בסתימה מאוד קשה ומורכבת, אינסטלטור רגיל לא יעזור לכם ועליכם לפנות אל חברה כמונו, שמספקת שירות פתיחת סתימות ביוב בכפר שמריהו באמצעות ביובית.

בהתאם לסוג הסתימה, אנחנו נחבר על צינור הביובית דיזה מתאימה שתוכל לטפל במקרים הבאים:

#1 הסרת שורשים מהביוב בכפר שמריהו שורשי עצים ושיחים יכולים לחדור לתוך צינורות ביוב שעשויים מבטון ולחסום אותם בצורה קשה מאוד. במקרים של חסימת צנרת על ידי שורשי עצים ניתן לחבר אל צינור הביובית דיזה קוצצת, שביחד עם לחץ המים הגבוה מסוגלת לשחרר את הסתימה.

חדירת שורשים אל מערכת הביוב נפוצה יותר בקווי ביוב ישנים, כך שלאורך השנים עצים ושיחים שצמחו בצמידות החדירו לתוך הצינורות את שורשיהם.

#2 המסת משקעי שומן מהביוב – הזרמת שומן לתוך צינורות הביוב עלולה אף היא לגרום לסתימת ביוב חמורה. במקרה זה ניתן לחבר אל צינור הביובית דיזה ממיסת שומנים ולהזרים באמצעות הביובית גם מים חמים.

במקומות שבהם התופעה חוזרת על עצמה, מומלץ להתקין בבתים עצמם גם בור שומן שקולט את השומן ואינו מזרים אותו לקווי הביוב.

#3 הוצאה של גורמים חוסמים אחרים – ביובית בכפר שמריהו היא דבר נדרש גם כאשר גורמים אחרים הם המקור לסתימת ביוב קשה. אלו יכולים להיות חיתולים או מגבונים שנזרקו לאסלה ואפילו פסולת שיפוצים שמצאה את דרכה לתוך צינורות הביוב.

במקרה של בטון ניתן להשתמש בדיזה מיוחדת שמסוגלת לרסק את הבטון ובמקרים האחרים ניתן להשתמש בדיזה מיוחדת שמגבירה את לחץ המים ומסוגלת להוציא את הגורמים החוסמים מהמערכת.

חשוב גם לציין שבמקרים שבהם מערכת הביוב מועדת לפורענות ונסתמת לעיתים קרובות מדי, אנחנו ממליצים על ניקוי ביוב תקופתי באמצעות ביובית, על מנת למנוע את הסתימות וההצפות הבאות. שטיפת קווי ביוב בכפר שמריהו רצוי לבצע לפחות פעם בשנה, עדיף לפני תקופת החורף והגעת הגשמים.

 

משאית ביוב לשאיבת מים
משאית ביוב לשאיבת מים

 

ביובית בכפר שמריהו – היתרונות שלנו כקבלני ביוב

כאשר אתם פונים אלינו לקבל שירותי ביובית אתם מקבלים יתרונות רבים מאחר ואנחנו קבלני ביוב מורשים. במה הדבר מתבטא?

✔️ כל סוגי הביוביות – בהתאם למורכבות ההצפה והסתימה והנגישות לשטח, כך נוכל לשלוח אליכם ביובית מתאימה. זו יכולה להיות ביוביות משאית גדולה, ביובית נמוכה וקטנה יותר לחניונים או ביובית ניידת בצורת משאבה על עגלה.

✔️ כל עבודות הביוב – לעיתים מתגלה כי מלבד הצורך לשאוב הצפת ביוב יש צורך גם לטפל בסתימה ובמה שגרם לה או בצינור שבור. אנחנו מתמחים בביצוע כל עבודות הביוב הללו וגם מורשים לבצע אותן.

עוד עבודות ביוב ביישוב כפר שמריהו שאנחנו רשאים ויכולים לבצע עבורכם הן ריקון בורות ביוב, התקנה ותיקון של משאבות טבולות ועוד.

✔️ שימוש בציוד מתקדם – מלבד ביוביות, אנחנו מחזיקים גם בציוד מתקדם נוסף שמאפשר לנו לבצע כל עבודת ביוב בצורה מהירה ויעילה. דוגמה לכך היא השימש מצלמות צינור זעירות שמוחדרות לתוך הצנרת.

המצלמות מאפשרות לנו לאבחן את הבעיה ומקורה בלי לשבור קירות ומרצפות, רובוטים זעירים שגם כן מוחדרים לתוך הצנרת ומסוגלים לבצע תיקונים מרחוק ועוד.

 

ביובית בכפר שמריהו
ריקון וניקוי שוחות ביוב עם ביובית בכפר שמריהו הם חלק מעבודות הביוב שאנחנו מציעים ושמתאימים לבעלי בתים פרטיים עם גינה

 

עבודות ביוב בכפר שמריהו – רק ביובית אלפא!

שימרו את המספר שלנו ופנו אלינו כשתצטרכו ביובית באזור כפר שמריהו. אתם יכולים להזמין את השירות המקצועי והאדיב שלנו 24 שעות ביממה.

נשמח לתת לצרף אתכם למעגל הלקוחות המרוצים שלנו – צוות ביובית אלפא.

אזורי שירות קרובים: שאיבת ביוב בהרצליה, ביובית ברעננה

 

Yair Divinsky
Yair Divinsky
13/08/2023
ביובית אלפא אלופים!! הגיעו אלינו בזמן ומהר לטפל בבריכת ביוב שנסתמה בבניין במקצועיות
bel g
bel g
02/07/2023
שירות יוצא מן הכלל! כבר משיחת הטלפון הראשונית הורגש שמדובר במקצוענים אמיתיים! הגיעו ממש מהר ואבחנו תוך רגע את הבעיה, עבדו בזריזות, היו ממש אדיבים ושירותיים וגבו מחיר הוגן לחלוטין, יצאנו ממש מרוצים ממליצים מאוד!
קרן בירן
קרן בירן
21/06/2023
קודם כל אציין שהגיעו במהירות מדהימה! ממש מעכשיו לעכשיו!! הצפה מטורפת בחניון של הבלוק שלי, שממש עצרה לכל השכנים את היום שלהם ואף אחד לא יכול היה להזיז את הרכב, הגיעו אנשי מקצוע מעולים שטיפלו בעניין צ'יק צ'אק ושאבו את כל המים!! ממש אחלה שירות ובנוסף להכל גם חבר'ה נחמדים ממש