שירותי ביובית בקריית ים עם הצוותים המקצועיים של ביובית אלפא – צריכים עזרה? צרו קשר ונגיע תוך זמן קצר!

הביובית שלנו ערוכה לספק שירות שאיבות ביוב ונוזלים אחרים ומצוידת בציוד שאיבה ופתרונות מתקדמים לכל בעיית ביוב שהיא. מהי ביובית? בקצרה, זה שירות חשוב הניתן על ידי שילוב שבין משאית ומיכלית.

בשורות הבאות נסביר מה כדאי לדעת על שירות השאיבה רב העוצמה ועד כמה (וגם מתי) הוא נחוץ. נתאר אילו פתרונות מיוחדים ואילו עבודות ביוב בקריית ים נוכל לספק לכם, נסביר מה כל כך מיוחד בשאיבת בורות שומן והצפות ביוב וגם למה חשוב לפנות אלינו כמה שיותר מהר.

 

ביובית בקריית ים במחירים מנצחים (זמינות גבוהה)

✔️ פתיחת סתימות ביוב בכל שעה – משחררים את הצנרת החסומה!

✔️ הסרת שורשים מהצנרת ומניעת צמיחה מחודשת בתוך הביוב

✔️ שאיבת ביוב, הצפות, עבודות ביוב בקרית ים

✔️ נגישות מלאה גם לחניונים ומקלטים עם ביובית נמוכה

✔️ שאיבות בכל קרית ים: סביוני ים, אלמוגים, פסגות ים,

שיכון צבא קבע, בנה ביתך וכל שכונות העיר

✔️ להצעת מחיר עבור שירותי ביובית >>

התקשרו לטלפון: 055-9703794

 

ביובית בקריית ים
שירותי ביובית בקריית ים 24 שעות ביממה – מגיעים מהר לכל קריאה, פתיחת סתימה, שאיבת הצפה ועוד

 

 

שאיבות ביוב בקרית ים ובורות שומן

לא בכל תקלת אינסטלציה או הצפה של ביוב, יוכל אינסטלטור לטפל ביעילות ובמהירות. הצוות המקצועי שלנו בביובית אלפא, לעומת זאת, ערוך עם כל מה שצריך כדי לתקן תקלות מכל סוג, למשל:

#1) שאיבת הצפה – התבקעות קווי ביוב או סתימות, עלולים להביא להצפות ביוב שאיבת הצפות בקרית ים היא השירות הפופולרי ביותר שלנו. אלו יכולים להיות שיטפונות, דליפות מהצנרת, ביוב שעלה על גדותיו ועוד.

בכל אלה תוכל הביובית לטפל בזכות מיכל איסוף נוזלים כביר וציוד שאיבה רב עוצמה.

#2) שאיבות ביוב – ביובית מתמודדת במהירות וביעילות עם הצפות ושאיבות של ביוב ומים דלוחים, ברמת הבית ואף הבניין. מי השופכין מועברים בצורה בטוחה למיכליות הענק של גבי המשאית.

#3) ריקון בור ספיגה – שאיבת בור ספיגה היא פעולה שיש לבצע בקביעות. הבורות הללו נועדו לנקז את השפכים, במקומות נידחים או כאלה שלא חוברו למערכת הביוב האזורית. גם בכך, שירות ביובית בקרית ים ערוך ומוכן לטפל.

 

שאיבות הצפה בקרית ים

ראוי לחדד לגבי חשיבות השאיבה המהירה והיעילה. ראשית, בעניין מים עומדים והצפות, כדאי לזכור כי משקלם של מים עומדים הוא עצום. שאיבה קפדנית אך זריזה של מי השופכין הללו, שומרת מפני נזקים מבניים וקריסת תשתיות.

שאיבה מהירה ומקיפה, מונעת היווצרות ריחות רעים של מים עומדים, קינון של יתושים עוקצים ושלל נזקים נוספים.

שנית, בעניין הצפות ביוב, זה המקום לזכור כי ריחות הביוב עלולים להביא עימם תחלואה. ביוב עלול לחלחל לאדמה, לפזר חיידקים, להזיק לאדם, לחי ולסביבה.

אנחנו בביובית אלפא מקפידים על שאיבת הביוב הבטוחה, שמונעת מגע של מי הביוב עם הסביבה ומאפשרת חזרה מהירה לשגרה.

 

ביובית בקריית ים
פתיחת סתימה עם ביובית בקריית ים ובמיוחד כשמדובר בקווי ביוב עירוניים – תמנע הצפה מאסיבית של מי שופכין וזיהום סביבתי

 

פתיחת סתימות שורשים בקרית ים

לצד פתרונות שאיבה של הצפות, שאיבת מים עומדים או שאיבת דליפת ביוב חזקה, הרי ששירותי הביובית שלנו ערוכים לתת מענה גם במצבים נוספים.

שירותי אינסטלציה מיוחדים שראוי שכל אחד יכיר כוללים למשל:

✔️ הסרת שורשים מהביוב בקריית ים חדירת שורשים לביות עלולה לגרום נזק שהולך וגדל לקווי אינסטלציה, במיוחד סמוך לגינות. אט אט השורשים חודרים למערכת, יוצרים סתימה ואף סודקים את קו הביוב.

הדיזות הקוצצות של הביובית במקביל להזרמת מים בלחץ גבוה, מסוגלות להסיר את השורשים בצורה טובה ולהזרים החוצה מהצרת את הפסולת המיותרת שחוסמת את הביוב.

✔️ צילום קווי ביוב – צילום קווי הביוב מאפשר הצצה לתך הצנרת, עד לעומק של כחמישים מטרים. תיעדו כזה יכול לאפשר לאנשי המקצוע בדוק את מצב הצנרת, מיקום הסתימות, זיהוי אזורים בעייתיים, חיבורים רופפים ואפילו מעיכות של הקו.

כדאי לדעת שצילום קווי ביוב מתבצע על ידי מצלמת סיב אופטי או מערכת רובוטית, ברזולוציה גבוהה עוזאת ל אף התנאים הקשים השוררים בתוך הצנרת.

✔️ ביובית נמוכה – את השירותים החשובים של הביובית הרגילה, יכולה לספק גם ביובית נמוכה. פתרון מסוג זה נדרש במקומות קשים לגישה או נמוכי תקרה. שאיבות מים, פריצת סתימות בביוב, צילום קווי ביוב, באזורים צפופים, בחניונים ועוד.

 

שאיבת בור שומן, מה כל כך חשוב בזה?

אחד הפתרונות הנוספים של שירות הביובית נקרא שאיבת בור שומן. על פי החוק, חל איסור על עסקים להסיע נוזלים שומניים אל מערכת הביוב הרגילה. בתי עסק כמו מסעדות, חברות קייטרינג וכן מפעלי תעשייה נדרשים להזרים שומנים לתוך מיכלי איסוף או בורות נפרדים.

אם מזרימים שומנים נוזליים למערכת הביוב, עם הזמן הם מתקשים ויוצרים סתימה. אמנם ביובית יכולה כאמור לבצע פתיחת סתימות ביוב בקרית ים, אולם אם ניתן למנוע מראש את הסתימות על ידי הזרמת שומנים לבורות נפרדים, הרי שזה כמובן עדיף.

את הביובית צריך להזמין על מנת לרוקן בקביעות את בורות השומן או מיכלי האיסוף, כחלק מתחזוקה שוטפת ולמניעת סתימות, בעיות תברואה ונזקים אחרים.

 

מחיר ביובית בעיר קריית ים – כמה עולה?

כפי שתיארנו, ביובית מספקת שירות ופתרונות נרחבים במגוון רחב של מצבים. אי לכך, מחיר ביובית בעיר קריית ים נגזר מסוג השירות ומורכבות הביצוע הנדרשים.

בטבלה שלפניכם תוכלו להתרשם מחלק מהשירותים המבוקשים ביותר שלנו ומהמחירים המומלצים:

ביובית בקריית ים מחיר לשירות מחירון מומלץ לשירותי ביוב
מחיר שאיבת הצפה בביוב בקריית ים החל מ- 600 ₪
עלות שאיבת הצפה עם ביובית קטנה במקלט או בחניון החל מ- 790 ₪
מחיר שחרור סתימות בצנרת הביוב בעזרת לחץ מים גבוה החל מ- 750 ₪
מחיר שאיבה של בור שומן מוצף או שוחת ביוב מוצפת החל מ- 650 ₪
מחיר הסרת שורשים מהביוב בקריית ים החל מ- 790 ₪
מחיר תיקון צנרת ביוב באמצעות רובוט זעיר וסיב אופטי החל מ- 2000 ₪
מחיר התחלתי של שאיבת בור רקב או בור ספיגה החל מ- 600 ₪
עלות שאיבת מים מבריכת ביוב (עד 4 קוב) החל מ- 650 ₪

עבודות ביוב בקריית ים עם ביובית אלפא

מחפשים אינסטלטור ביוב עם שירות ביובית מקצועי, מהיר, זמין ואיכותי, שמגיע עד אליכם?

אנחנו בביובית אלפא ערוכים להיענות לכל קריאה 24/7 עם ביובית רגילה או נמוכה. אנשי מקצוע שהם מומחים בתחומם ושירות מהיר, יסודי ואפקטיבי בדרך אליכם!