הביוב בקיבוץ עלה והוצף? צריכים לרוקן בדחיפות את בור הספיגה במושב שלכם? אנחנו בביובית אלפא פועלים בקיבוצים ומושבים בכל רחבי הארץ. נסו אותנו!

אם יש לכם תקלת ביוב כלשהי, נוכל להגיע אליכם תוך זמן קצר, גם אם תנאי השטח בעייתיים ביותר, למשל בשטחים חקלאים.

אילו שירותי ביובית אנחנו מציעים למושבים וקיבוצים, במה הם נבדלים משירותי ביובית בערים, כמה עולה להזמין ביובית לקיבוץ או מושב? – כל התשובות לפניכם.

 

ביובית למושבים / קיבוצים – שירות מקצועי במחירים נוחים!

✔️ שאיבות ביוב בקיבוץ או במושב – כולל ריקון בורות ספיגה ופינוי בור שומנים

✔️ הסרת שורשים מהביוב – פתיחת סתימות ביוב בצנרת במספר שיטות

✔️ צילום ביוב עם סיב אופטי – איתור תקלות בעומק רב!

✔️ ביובית למושב או לקיבוץ בצפון, בדרום ובמרכז

✔️ זמינות גבוהה, הגעה מהירה

✔️ להצעת מחיר חייגו >>

טלפון: 055-9703793

 

ביובית למושבים וקיבוצים
שירותי ביובית למושבים וקיבוצים בפריסה ארצית רחבה – זמינות 24 שעות ביממה

 

 

פתיחת סתימה בביוב במושב או בקיבוץ עם ביובית

אמנם העומס על קווי הביוב בקיבוצים ומושבים אינו מזכיר ולו במעט את זה הקיים ביישובים עירוניים, אך עדיין אנחנו נקראים ללא הרף לפתיחת סתימות ביוב גם ביישובים שכאלו.

פתיחת סתימה בביוב במושב או קיבוץ נדרשת על פי רוב בעקבות חדירת שורשים אל תוך קווי הביוב, בשל הטבע הרב הצמוד לבתים ביישובים הללו, מה שמאפשר לעצים הרבים שמסביב להחדיר את שורשיהם למערכת.

הסרת שורשים מהביוב מתבצעת על ידי צוות הביובית שלנו, תוך שימוש בלחץ מים אדיר, דיזות קוצצות ובמקרים קשים מאוד גם באמצעות רובוטים זעירים עם זרועות מסור שמוכנסים לתוך הצינורות ומופעלים בשלט רחוק.

מעבר לכך, סתימות ביוב במושבים וקיבוצים יכולות להתרחש גם עקב שימוש שאינו נכון, כגון החדרת שומנים לתוך הצינורות ושל חומרים נוספים, דוגמת חיתולים, אבנים, מתכות ועוד.

 

שאיבת הצפה במושבים וקיבוצים

השטחים הנרחבים בקיבוצים ומושבים אינם מצליחים תמיד לנקז את מי הגשמים בצורה המיטבית, קל וחומר כאשר מדובר ביישובים בדרום וצפון הארץ שסובלים ממטחי גשמים עזים לאורך החורף.

תוסיפו לכך את העובדה שגם משקים ובתים פרטיים יכולים לעבור הצפות עקב פיצוצי צינורות וסתימות ביוב, והרי לכם עוד סיבה מרכזית שבגללה יש צורך בשליחת ביובית למושבים וקיבוצים.

בהתאם להיקף ההצפה, כך ייקבע גודל הביובית, שיכולה להיות ביובית משאית שמתאימה עבור הצפה מאוד נרחבת, אך גם ביובית קטנה ונמוכה יותר, שמתאימה למקומות שאינם נגישים, כגון רפתות, לולים, שטחים חקלאיים ומבני מגורים שנמצאים בסמוך לשבילים צרים, מה שמאוד מאפיין קיבוצים ומושבים.

 

שאיבת בורות ספיגה ושומן

מלבד ביצוע שאיבות על רקע הצפות ותקלות ביוב שונות, אנחנו מציעים גם שירותים שגרתיים של שאיבת בורות ביוב, שרווחים מאוד ביישובים שכאלו. דוגמא לבור שכזה הוא בור ספיגה, המיועד לניקוז מי ביוב ישירות לאדמה, במקומות שאינם מחוברים לרשת הביוב של הרשות המקומית.

כאשר בור הספיגה מתמלא עם הזמן או שמתרחשת תקלה כלשהי שגורמת לקצב המילוי של הבור להיות גדול מיכולת האדמה לקלוט ולנקז את המים, תוכלו לפנות אלינו כדי שנשלח אליכם ביובית לרוקן אותו.

אם לא מבצעים שאיבת בורות ספיגה בזמן, המים יעלו על גדותיהם, יזהמו את הסביבה ויגרמו לנזקים כבדים, כך שכדאי מאוד לקבוע איתנו לו"ז שגרתי לפינוי הבורות.

 

ביובית למושבים וקיבוצים
שאיבת בורות ביוב במושבים וקיבוצים – מאפשרת שימוש תקין במערכת הביוב ומונעת סתימות

 

שירות בעיר לעומת במושב או קיבוץ

כאמור, אנחנו מציעים את שירותי הביובית שלנו הן לקיבוצים ומושבים והן לערים בכל רחבי הארץ. מהם ההבדל בין שירותי ביובית בעיר לעומת שירותי ביובית במושבים וקיבוצים?

✔️ אופי סתימות הביוב – סתימות ביוב עירוניות נובעות בעיקר עקב שימוש שאינו נכון, שמאופיין בזריקת חיתולים ומגבונים לביוב או שפיכה של שומנים למערכת, בעוד כאשר צריכים מאיתנו ביובית למושב או קיבוץ באזור הצפון, הדרום או המרכז בשל סתימה, הדבר בדרך כלל קשור לחדירת שורשים למערכת, בשל הטבע הרב שמסביב.

✔️ בורות ספיגה רבים יותר – שליחת ביובית למושב או קיבוץ עבור שאיבה של בורות ספיגה היא נפוצה יותר, מאחר ובערים כבר כמעט ולא ניתן למצוא בורות שכאלה.

✔️ בורות שומן בכמות קטנה יותר – שאיבות ביוב במושבים וקיבוצים כמעט ואינן כוללות בורות שומן, מה שמאוד נפוץ ביישובים עירוניים מלאי עסקים ואזורי תעשייה.

✔️ שאיבה במקומות נמוכים – שאיבת הצפות במושבים וקיבוצים גם כמעט ואינה מצריכה שימוש בביוביות קטנות ונמוכות, מה שמאוד רווח ביישובים עירוניים צפופים ובעיקר בחניונים. כמובן שאם בכל זאת יהיה צורך בכך, נוכל לספק לכם ביובית שכזאת.

✔️ שימוש בביוביות ניידות – בעיר פעמים רבות קשה מאוד לגשת לשוחות הביוב לצרכי אבחון ותיקון וזאת בשל הצפיפות הרבה בין המבנים, מה שעשוי פעמים רבות להעלות את הצורך בביוביות ניידות. במקרה של שירותי ביובית לקיבוצים ומושבים, הבעיה הזאת כמעט ואינה קיימת, אלא אם מדובר בשטח חקלאי ממש בעייתי.

 

מחיר ביובית למושבים וקיבוצים – כמה עולה?

עבור קיבוצים ומושבים  נדרשים שירותי ביובית יעילים וזולים, על מנת שהוצאה זו לא תהווה נטל על הקופה הציבורית של יישובים אלו.

כמה זה עולה בפועל? מחיר ביובית למושב או לקיבוץ תלוי בשני גורמים עיקריים:

#1) היקף העבודה ומורכבותה – כאשר מדובר בהצפה רחבת היקף אשר מחייבת ביובית משאית גדולה, המחיר יהיה יקר יותר. יחד עם זאת, אם תנאי הנגישות ממש בעייתיים ומקשים על העבודה, המחיר יכול להתייקר, למרות שצריך ביובית קטנה ונמוכה ולא גדולה. בנוסף, אם יש צורך בשילוב שירותים, המחיר יהיה יקר יותר. למשל, שאיבת הצפה בקיבוצים ומושבים, בדיוק כמו בערים, תהיה זולה יחסית לעומת מקרה שבו צריך גם לטפל בסתימה שגרמה לה.

#2) דחיפות ומרחקגם הדחיפות לשירותי הביובית והמרחק של הקיבוץ או המושב, משפיעים מאוד על המחיר. אומנם אנחנו מציעים לכם שירותי ביובית 24 שעות ביממה, אך כאשר מדובר על צורך דחוף מעכשיו לעכשיו, במיוחד כאשר מדובר על שליחת ביובית למושב בדרום המרוחק או לקיבוץ אי שם באזור הצפון, המחיר יהיה מעט יקר מהרגיל. בכל מקרה, אצלנו בביובית אלפא תמיד משתדלים להעניק לכל לקוח את הצעת המחיר הכי משתלמת שיש.

הנה טווחי המחירים הממוצעים שאמורים להיגבות מכם עבור שירותי ביובית למושבים וקיבוצים בדרום, בצפון, במרכז ובאזורים נוספים בארץ:

ביובית למושבים וקיבוצים מחיר לשירות מחירון מומלץ לשירותי ביוב למושבים וקיבוצים
עלות שאיבת בור ביוב במושב או קיבוץ החל מ- 600 ₪
עלות שאיבת מים מבריכה עד 4 קוב במושבים וקיבוצים החל מ- 650 ₪
מחיר צילום קווי ביוב עם סיב אופטי (עד 50 מטר עומק) החל מ- 800 ₪
מחיר איתור נזילה ופתיחת סתימה בצנרת החל מ- 1250 ₪
מחיר פתיחת סתימה בצנרת של המושב או הקיבוץ (בלחץ מים גבוה) החל מ- 750 ₪
מחיר ניקוי ביוב כולל שאיבה ושטיפת קווים החל מ- 1200 ₪
עלות הפעלת רובוט זעיר לתיקון צנרת הביוב החל מ- 2000 ₪
מחיר ביובית נמוכה למושבים וקיבוצים החל מ- 790 ₪

עבודות ביוב למושבים ולקיבוצים עם ביובית אלפא!

צריכים ביובית לקיבוץ או למושב שלכם? אתם כבר יודעים למי לפנות – ביובית אלפא!

צלצלו אלינו בכל שעה שתצטרכו ונשמח להעניק לכם שירות.