דיזות לביובית לפתיחת סתימות הן אלמנטים חשובים מאוד, שבלעדיהם קשה מאוד לפתוח את הסתימות היותר מורכבות. אנחנו בביובית אלפא מחזיקים בכל סוגי הדיזות, כדי להציע טיפול יעיל בכל תקלת ביוב!

זה לא משנה עד כמה מורכבת הסתימה שעומדת על הפרק אצלכם, אנחנו תמיד נוכל לטפל בה. אנחנו עובדים עם מגוון סוגי דיזות לביובית ומציעים לכם את השירותים שלנו מסביב לשעון בפריסה ארצית נרחבת.

מהי דיזה לביובית, אילו סוגים קיימים, מהם היתרונות של כל סוג, איך מחליטים באיזו דיזה להשתמש ותשובות לשאלות נוספות – מיד תבינו הכל!

 

דיזות לביובית לפתיחת סתימות ביוב (שירות בכל הארץ)

✔️ ביובית עם דיזה עוצמתית – שטיפה וניקוי צנרת בלחץ מים גבוה

✔️ אחריות ומקצועיות – התאמת הסוג הנדרש לכל עבודה!

✔️ שימוש במגוון דיזות איכותיות לסתימות מורכבות

✔️ צריכים ביובית? צרו קשר >>

בטלפון: 055-9703793

 

דיזות לביובית לפתיחת סתימות
דיזות לביובית לפתיחת סתימות – התאמת העוצמה של הביובית לטיפול בתקלה

 

 

דיזות לביובית לפתיחת סתימות – מה זה בדיוק?

סתימות ביוב הן בעייתיות ביותר ויכולות להתרחש בכל עת, לגרום לריחות בלתי נסבלים, להתרבות מזיקים (חולדות, תיקנים ועוד) וגם להצפות חמורות. על מנת לפתוח סתימות ביוב יש לפנות אל חברה כמונו שמספקת שירותי ביובית.

הביובית מסוגלת לפתוח כל סתימה באמצעות צינור אשר מזרים מים בלחץ גבוה ומוחדר לתוך קו הביוב דרך שוחה קרובה.

במקרים היותר מורכבים יש להתקין בראש הצינור גם דיזות לביובית לפתיחת סתימות, שיחד עם לחץ המים מבצעות פעולות נוספות שנדרשות בהתאם לגורם החוסם.

 

שחרור סתימות עם דיזה של ביובית – סוגי הדיזות

אז הבנתם מתי משתמשים בדיזה לביובית (במקרים מורכבים), אך כיצד בעצם מתבצע שחרור סתימות עם דיזה של ביובית? וגם – ממה מורכבות דיזות לביובית כך שניתן לפתוח באמצעותן כל סוג של סתימה?

ובכן, ניתן לומר כי לכל סוג של דיזה מבנה מיוחד, אשר מייעד אותה לטפל בכל סוג מסוים של סתימה מורכבת.

הנה כמה יתרונות של דיזות שונות לביובית בהתאם לסוג הדיזה:

✔️ חיתוך שורשים חדירת שורשים למערכת הביוב גורמת לנזק רב ולסתימות מאוד חמורות. דיזות לביובית לחיתוך שורשים מקווי הביוב בנויות בצורה כזאת כך שהן כוללות אמצעים לניסור וריסוק השורשים, בדמות מסורים ורצועות ברזל.

בזמן ההפעלה של הביובית, זרם המים מניע את כל האמצעים הללו שמהווים את הדיזה כולה, השורשים נקצצים והחסימה מוסרת.

✔️ חיתוך בטון במקרה שבטון חודר למערכת הביוב וחוסם אותה (הדבר נפוץ לאחר שיפוצים, פרויקטי בנייה ועוד), הסתימה קשה מדי בכדי לשחרר אותה רק באמצעות לחץ מים. במקרה שכזה מתבצע שימוש עם דיזות לביובית לחיתוך בטון.

הדיזות הללו בנויות מסגסוגת מתכת חזקה ביותר ופועלות במנגנון של מקדחה חובטת, מה שמאפשר לרסק את הבטון ולפתוח את הסתימה.

✔️ הגברת לחץ המים – אמרנו שביובית מסוגלת לפתוח סתימות ביוב באמצעות לחץ מים גבוה. יחד עם זאת, ישנם מקרים שבהם לא מדובר בסתימה על רקע שורשים או בטון, אלא בכזאת שנגרמת בשל חיתולים, מגבונים וכל מיני חפצים אחרים שמצאו את דרכם לצנרת.

במצב כזה עדיין יש צורך בדיזות מיוחדות -אלו הן דיזות לביובית לפתיחת סתימות שמגבירות את לחץ המים אפילו עוד יותר, מה שבדרך כלל פותר את הבעיה.

בנוסף, יש לנו גם דיזות שמתאימות לשטיפת צנרת. הסוג הזה כולל פתחים בחלקן האחורי, כך שזרם המים שמגיע מהצינור למעשה שוטף כל מה שנמצא מאחורי הדיזה ומפנה את כל תכולת החסימה אל עבר השוחה הקרובה – ומשם ניתן לשלוף אותה בקלות רבה.

 

דיזות לביובית לפתיחת סתימות
המשאית מכילה דיזות לביובית לפתיחת סתימות וצינורות חזקים – המאפשרים התמודדות ומתן מענה לכל תקלות הביוב כולל פתיחת סתימות מורכבות

 

איך מחליטים באיזו דיזה להשתמש?

אצלנו בביובית אלפא עושים שימוש באמצעים מתקדמים שעוזרים לנו להחליט באיזו דיזה להשתמש בכל מקרה ספציפי. אנחנו משתמשים במצלמות צינור זעירות שמוחדרות לתוך קווי הביוב מבלי שיש צורך לשבור קירות או להרים מרצפות.

המצלמות עוזרות לנו לראות היכן בדיוק ממוקמת החסימה ומהו הגורם לה וכך אנחנו יכולים להחליט איזו דיזה מתאימה. אז אם רציתם לדעת מתי מחליפים דיזות של ביובית, הרי שהדבר תלוי בממצאים בשטח ובמקור החסימה שגורם לסתימה.

 

מחיר דיזות לביובית לפתיחת סתימות

אין זה משנה איזו סוג תצטרכו, אצלנו תמצאו מחירים משתלמים והוגנים וגם תוכלו להיות בטוחים שהעבודה תתבצע בצורה הכי מקצועית ומהירה שיש.

מחיר השימוש בדיזות לפתיחת סתימות תלוי בכמה גורמים, כפי שתוכלו לראות בטבלה הבאה:

דיזה לביובית – מאפיינים השפעת השימוש בדיזה לביובית על מחיר העבודה
הסוג והייעוד של הדיזה ה"מולבשת" על צינור הביובית דיזות לחיתוך בטון וקיצוץ שורשים נחשבות ליקרות יותר. כמובן שאם יש לצורך להשתמש בכמה סוגים על מנת לשחרר את הסתימה, מחיר העבודה יתייקר.
גודל הדיזה הדיזות השונות מגיעות בגדלים שנמדדים בצול. ככל שערך הצול הנדרש גדול יותר, כך גם המחיר שלה יתייקר.
איכות הדיזה ככל שמדובר בדיזה איכותית יותר כך המחיר שלה יהיה יקר יותר. עם זאת, באמצעות דיזה לביובית באיכות גבוהה, ניתן יהיה לפתוח את הסתימה מהר יותר.

צריכים שירותי ביובית מתקדמים שכוללים גם שימוש בדיזות לפתיחת סתימות קשות ומורכבות? צלצלו אלינו בכל שעה שתצטרכו!

אנו זמינים עבורכם בכל שעה ונשמח לתת לכם שירות מקצועי ומהיר – ביובית אלפא.