למצוא חברה שמסוגלת לשלוח אליכם ביובית באור עקיבא במהירות ושיודעת לתפעל אותה בצורה מקצועית בכל תנאי השטח, זה לא דבר פשוט. אלא אם בוחרים מראש בנו – ביובית אלפא!

אנחנו מחזיקים בביוביות ובמגוון אמצעים מתקדמים נוספים, כך שאין שום עבודת ביוב שלא נוכל לבצע עבורכם. אנו פועלים 24/7 ומציעים ללקוחות שלנו מחירים נוחים ומשתלמים במיוחד. מדוע כדאי לכם לפנות אלינו כשאתם צריכים שירותי ביובית באור עקיבא? באילו עבודות ביוב אנחנו מטפלים? וכמה זה אמור לעלות לכם? מיד תקבלו את כל התשובות.

 

ביובית באור עקיבא במחירים מנצחים – זמינות 24/7!

✔️ ניקוי ושטיפה של קווי ביוב – כולל ריקון ושאיבת בורות ספיגה ומפרידי שומנים

✔️ פתיחת סתימות ביוב באור עקיבא, כולל מעכשיו לעכשיו והביוב חוזר לזרום!

✔️ שאיבת ביוב באור עקיבא 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע

✔️ שאיבת הצפה באור עקיבא עם ביובית – שאיבות ביוב גם בחניון או במקלט

✔️ שירותי ביובית בכל השכונות בעיר: אורות, גני אור, בן גוריון, היובל, רבין,

קנדי, שז"ר, נווה אלון ובאזורים נוספים באור עקיבא

✔️ להצעת מחיר עבור ביובית בעיר אור עקיבא >>

טלפון ליצירת קשר: 055-9703791

 

ביובית באור עקיבא
שירותי ביובית בעיר אור עקיבא 24 שעות ביממה – שאיבות ביוב ומגוון שירותים נוספים

 

 

פתיחת סתימות ביוב באור עקיבא, שאיבת הצפות ועוד

אור עקיבא היא עיר וותיקה שזוכה להתחדשות ותוספות בנייה בשנים האחרונות. היא כוללת שכונות ישנות וחדשות, כשהמשותף ביניהן הוא בעיות שונות שעלולות לצוץ במערכת הביוב בכל חודשי השנה.

אילו בעיות מחייבות לעיתים פנייה אל חברה כדוגמתנו שמציעה שירותי ביובית באור עקיבא? הנה כמה דוגמאות:

#1) שאיבת הצפות באור עקיבא – הצפות יכולות להיגרם עקב מספר סיבות וביניהן כשל של מערכת הביוב בימי החורף הסוערים. ואכן, סערת "כרמל" שפקדה את מדינת ישראל בדצמבר 2021, לא פסחה על אור עקיבא שהוצפה בצורה משמעותית. רחובות שלמים התמלאו במים ובתים ניזוקו. תופעה זו חוזרת על עצמה מדי חורף, האזור מול האולפנית במנחם ציוני מוצף, כיכר הכניסה לאורות, צומת ברניצקי, רחוב עליזה יאנסן, יחיאל וייסברג ועוד – כולם מוצפים. בכל אחד מהמקרים הללו אנחנו יכולים להגיע עם ביובית מתאימה ולשאוב את ההצפה במהירות.

#2) פתיחת סתימות ביוב באור עקיבא – סתימות ביוב יכולות לגרום לא רק להצפות חמורות אלא גם לריחות רעים, התרבות מזיקים ולנזק לתשתיות. יחד עם זאת, הגעה של ביובית בזמן יכולה למנוע את המצבים הקשים האלה. באמצעותה ניתן להזרים מים בלחץ גבוה לתוך הצינורות ולדחוף את הגורם הסותם החוצה. במקרה הצורך ניתן גם לחבר לצינור של הביובית דיזה מיוחדת שמסוגלת להסיר כל מכשול. חיתוך שורשים מהביוב באור עקיבא מתבצע בצורה שכזאת וגם המסה וגירוד של שומנים.

#3) שטיפת קווי ביוב – ישנם אזורים בעיר שפשוט מועדים לפורענות מבחינת קווי הביוב. כאשר מדובר בשכונות הישנות, בחלק מהן הצנרת כבר צברה לא מעט נזקים כך שהיא נוטה להיסתם בקלות יחסית. גם בשכונות החדשות נדמה כי לא תמיד מערכת הביוב תוכננה נכון על מנת לעמוד בעומסים. התוצאה היא צנרת שנסתמת לעיתים תכופות, ריחות רעים שעולים מהביוב והצפות. לכן אנחנו ממליצים במקומות שכאלו להקדים תרופה למכה ולפנות אלינו על מנת שנגיע עם ביובית מתאימה, נבצע שטיפה וניקוי תקופתיים של מערכת הביוב במקום ובכך נשמר את הפעילות התקינה לאורך זמן.

 

שאיבת ביוב באור עקיבא – אין משימה שאנחנו לא מסוגלים לעמוד בה

לא כל חברה שמספקת שירותי ביובית באור עקיבא באמת מסוגלת לבצע עבורכם כל משימת שאיבה. מדוע? מאחר וכלל לא בטוח שהיא מחזיקה בצי ביובית גדול ומגוון מספיק. במקום להתחיל לחפש מידע על חברת ביובית באור עקיבא מידרג שכן מסוגלת, פנו אלינו ותוכלו להיות בטוחים שנוכל לעמוד במשימה.

נוכל לשלוח אליכם ביובית משאית גדולה וחזקה במקרה ותנאי השטח מאפשרים זאת ומדובר בהצפה רחבת היקף, או ביובית נמוכה וקומפקטית שמתאימה למקומות עם תנאי שטח בעייתיים יותר, למשל הצפה בחניון עם הגבלת גובה, במרתף או מקלט נמוך או בתוך עסק.

מעבר לזאת, שאיבת ביוב באור עקיבא היא לפעמים משימה שרק קבלני ביוב כמונו רשאים לבצע. הכוונה היא לשאיבה של בורות ביוב מיוחדים, כמו אחד מהסוגים הבאים:

#1) בור ספיגה – מבני מגורים, שטחים חקלאיים ומבנים תעשייתיים שאינם מחוברים למערכת הביוב הראשית, בדרך קבע או באופן זמני, מחויבים להזרים את מי הביוב לתוך בורות ייעודיים, הקרויים בורות ספיגה. כשהם מתמלאים יש לרוקן אותם באמצעות שירותי ביובית.

#2) בור מפריד שומנים – עסקים רבים באזור הצפון מחויבים בהחזקת מפריד שומנים, שבדומה לבור הספיגה, מחייב ריקון מסודר מעת לעת. כמובן שאנחנו מתעסקים גם בכך ונוכל לתת לכם שירותי שאיבה תקופתיים כך שתעמדו בדרישות החוק.

#3) שוחות ביוב – מתחת למכסי הביוב הידועים, קיימים בורות שמנקזים אליהם מספר צינורות. הם נקראים שוחות ביוב וגם הם יכולים להיסתם, מה שיכול להסתיים בהצפות. גם את השוחות אנחנו שואבים באמצעות ביובית בהתאם לצורך, כך שתמיד יתפקדו כהלכה.

 

ביובית באור עקיבא
שאיבת הצפה בבור ביוב באור עקיבא עם ביובית – פעולה שמאפשרת למי השופכין לזרום בצורה תקינה ומונעת זיהומים סביבתיים

 

קבלן ביוב באור עקיבא – כמה עולה?

כעת לאחר שהבנתם מתי כדאי להזמין שירות מקצועי של חברה מובילה לשאיבות ביובית, הגיע הזמן לדבר על כמה זה אמור לעלות לכם. ניתן לומר כי מחיר ביובית באור עקיבא הוא דבר שתלוי בסוג המשימה שהצוות שלנו נדרש לבצע בשטח. כאשר מדובר רק בשאיבה של הצפה, המחיר יהיה זול יחסית. כאשר יש צורך לבצע משימות נוספות, העלות יכולה להשתנות ולהיות גבוהה יותר.

דוגמה לשירות שהמחיר שלו יכול לעלות היא פעולה של צילום קווי ביוב. כאשר ישנו חשש שההצפה נגרמה בשל סתימה, אנחנו יכולים לבצע צילום מקדים של המערכת ולגלות האם היא באמת קיימת והיכן היא ממוקמת. לעיתים במהלך הצילום של הביוב, מתגלה כי אחד הצינורות שבורים וכי ישנה נזילה כלשהי שגורמת לכל הבעיות. תיקון צנרת באור עקיבא הוא מומחיות נוספת שלנו ונוכל לבצע זאת עבורכם באותו הרגע. כמובן שהדבר גם כן ייקר את המחיר. מה שלא יהיה, אצלנו תמיד תקבלו מחירים משתלמים והוגנים.

הנה טווחי המחירים הממוצעים עבור שירותי ביובית, כפי שריכזנו עבורכם בטבלה מסודרת:

ביובית באור עקיבא מחיר לשירות מחירון מומלץ לשירותי ביוב בעיר אור עקיבא (לא כולל מע"מ)
מחיר שאיבת בור שומן או ספיגה באור עקיבא החל מ- 600 ₪
עלות צילום קווי ביוב בעיר החל מ- 800 ₪
עלות שטיפה וניקוי של צנרת הביוב החל מ- 750 ₪
מחיר שטיפת מרזב (עלות לקו בודד) החל מ- 100 ₪
מחיר ניקוי יסודי של ביוב – כולל שאיבת פסולת וניקוי בלחץ מים גבוה החל מ- 1200 ₪
עלות פינוי והטמנה של פסולת ביוב באור עקיבא החל מ- 400 ₪
מחיר חיתוך שורשים בביוב באור עקיבא החל מ- 790 ₪
מחיר שאיבת בור רקב החל מ- 600 ₪
פתיחת סתימה בביוב אור עקיבא החל מ- 600 ₪

ביובית באור עקיבא 24 שעות – רק עם ביובית אלפא!

בין אם מדובר בשעת לילה מאוחרת, שעת בוקר מוקדמת, סוף השבוע או ימי חג – צלצלו אלינו ותקבלו הצעת מחיר נוחה והוגנת והבטחה שהביובית שלנו כבר בדרך אליכם. אנשי המקצוע המנוסים שלנו בביובית אלפא מחכים לשיחתכם.

 

אור עקיבא – מפה:

 

אזורי שירות נוספים: שאיבות ביוב בצפון, פתיחת סתימות ביוב בחיפה, ביובית בקיסריה