חושבים שאתם צריכים שירותי ביובית בבית דגן? הצוותים שלנו פרוסים באזור וערוכים להגעה מהירה בכל שעה. צרו קשר לתיאום.

הצורך בביובית יכול לעלות במקרים רבים ואז חשוב שיהיה לכם מספר טלפון של חברה כמונו, שיכולה להגיע אליכם בכל שעה, 24/7, בין אם מדובר ביום רגיל, יום שבת או יום חג. אנחנו ערוכים לטפל בכל בעיית ביוב שצצה.

מתי כדאי לכם לפנות אלינו עבור שירותי ביובית באזור בית דגן וכמה זה אמור לעלות לכם? על כל השאלות הללו ועוד רבות נוספות, תקבלו תשובות בשורות הבאות.

 

ביובית בבית דגן במחיר ללא תחרות! 24/7

✔️ שאיבת הצפות ופתיחת סתימות בביוב בבית דגן 

✔️  שאיבה גם בחניונים ובמקלטים עם ביובית נמוכה

✔️ זמינות סביב השעון לכל עבודות הביוב!

✔️ ביובית בכל השכונות ביישוב בית דגן: נווה הדרים,

נווה גנים, בנה ביתך, נקודת חן ועוד…

✔️ להצעת מחיר עבור שאיבות ביוב בבית דגן >>

התקשרו אלינו לטלפון: 055-9703793

 

ביובית בבית דגן
כל שירותי הביוב באזור בית דגן והסביבה – בזמינות של 24 שעות ביממה והגעה מהירה למקום הקריאה

 

 

שאיבת ביוב בבית דגן והסביבה

משימה מרכזית שאנחנו מבצעים באמצעות ביובית היא שאיבת ביוב בבית דגן במהירות, כמו גם פינוי התכולה שנשאבה לאתרים המורשים לכך על פי חוק.

שאיבות ביוב נדרשות במקרים הבאים:

✔️ שאיבת הצפות בבית דגן – בין אם בשל סתימת ביוב שלא טופלה בזמן ובין אם בשל גשם חזק, הצפה היא עניין לביובית בלבד. הצפה יכולה להתרחש בבנייני מגורים, בתים פרטיים, מקומות עבודה, בחניונים, מקלטים, מרתפים ולמעשה כמעט בכל מקום.

✔️ שאיבת בור ספיגה ובור שומן – בורות אלו מותקנים במקומות שונים, דוגמת עסקים ושטחים חקלאיים. הם מלאים בביוב ונדרשים לפינוי תקופתי באמצעות ביובית על מנת שלא יוצפו.

✔️ שאיבות ביוב אחרות – הפנייה אל חברת ביובית בבית דגן מתאימה גם לשאיבת שוחות ביוב תקולות, שאיבת קווי ביוב תעשייתיים ושאיבת שירותים כימיים.

הצוות שלנו יכול להגיע לכל מקום עם הביובית המתאימה ביותר לביצוע המשימה. זו יכולה להיות ביובית משאית גדולה, ביובית קטנה על גבי רכב מסחרי או ביובית ניידת על עגלה.

 

ביובית בבית דגן
שאיבות ביוב עם ביובית בבית דגן, מאפשרת את העברת הנוזלים ישירות אל המיכל וללא נזקים סביבתיים

 

פתיחת סתימה בביוב בבית דגן וסתימות שורשים

מעבר לזאת, אנחנו זמינים עבורכם תמיד עם שירותי ביובית בבית דגן גם עבור טיפול בקווי ביוב סתומים, שיכולים לגרום לכם לנזקים רבים. השימוש בביובית מתאים עבור פתיחת סתימה בצינורות הגדולים שמחוץ למבנה.

סתימה בצינורות האלה היא מאוד מורכבת וגם אינה נגישה לטיפול באמצעים רגילים. מסיבה זו יש להתקשר עם אינסטלטור ביוב בבית דגן כמו ביובית אלפא. אנו נדאג לפתוח את הסתימה ולחדש את המעבר בצינורות הביוב שלכם. הסיבות לסתימות ביוב מורכבות כוללות:

#1) שימוש לא נכון בקווי ביוב – למשל, הזרמת שומנים בתוך קווי הביוב, זריקת פסולת מוצקה לתוך הצינורות (אבנים, ברזל) והשלכת פריטים שאינם מתכלים לתוך הצינורות (חיתולים, מגבונים ועוד).

השימוש בביובית עבור פתיחת סתימה בביוב בבית דגן במקרה הזה מאוד יעיל וכולל הזרמת מים בלחץ גבוה לתוך המערכת ופעולות שאיבה לסירוגין.

#2) חדירת שורשים – בבית דגן ישנם בתים עם מערכת ביוב ישנה יחסית, אשר מורכבת מצינורות ביוב העשויים מבטון. מערכת שכזאת הופכת עם הזמן להיות חדירה לשורשים ולצמיחתם בצנרת, מה שגורם לחסימות וסתימות בתוכה.

הסרת שורשים מהביוב בבית דגן היא מלאכה מורכבת ביותר, שמחייבת שימוש באמצעים מתקדמים כגון רובוטי צנרת, שימוש בלחץ מים גבוה ודיזות קוצצות איכותיות.

#3) משקעים – מערכת הביוב מובילה בתוכה תערובת שכוללת משקעים רבים, שיכולים להצטבר על גבי הדפנות, להתקשות ולחסום את הצינורות.

במקרים שכאלו יש לבצע שטיפת קווים בעוצמה רבה ואם הדבר נדרש, גם תיקון או החלפה של קווי הביוב הבעייתיים בכאלו שעומדים בתקנים החדשים יותר.

רצוי גם לבצע ניקוי ביוב לפחות פעם אחת בשנה, על מנת לוודא שמערכת הביוב נקייה ופתוחה. הצורך לבצע זאת חשוב במיוחד במקומות שבהם מערכת הביוב מועדת לפורענות, למשל במקומות עם צנרת ישנה או במקומות נמוכים.

 

לא רק ביובית בבית דגן – השירותים הנוספים של ביובית אלפא

מלבד שירותי ביובית ביישוב בית דגן, אנחנו מציעים לכם גם שירותים נוספים הקשורים בתחום הביוב. אנחנו קבלני ביוב מורשים ולכן רשאים לבצע עבודות ביוב בבית דגן מכל סוג ובכל היקף. למשל:

✔️ תכנון, הקמה ותיקון של קווי ביוב – אנחנו מבצעים זאת על פי התקנים המחמירים ביותר ובמקצועיות ללא פשרות. במקרים רבים אנחנו מצליחים לבצע את העבודות השונות גם מבלי לגרום לנזק כלשהו (למשל, מבלי לחפור באדמה, מבלי שיהיה צורך להרים מדרכות וכו').

✔️ צילום קווי ביוב בבית דגן – צילום הקווים מתבצע על ידי מצלמות זעירות שמוחדרות לתוך הצינורות דרך פתח שירות קרוב. הצילום מסייע לנו לאבחן את מצב הצינורות, לזהות תקלות, למפות צינורות תת קרקעיים לצרכי קבלת היתר בנייה ועוד.

✔️ שוחות ביוב ומרזבים – אנחנו מתמחים בין היתר גם בניקוי של שוחות ביוב בגינות פרטיות וציבוריות ובניקוי מרזבים, לשמירה על תקינות מערכת הביוב כולה.

 

עבודות ביוב בבית דגן מסביב לשעון

אם כבר עולה הצורך בשירותי ביובית, סביר להניח שמדובר בצורך דחוף ביותר. אחד היתרונות הגדולים שלנו מלבד מקצועיות, הוא היכולת שלנו לשלוח אליכם ביובית 24 שעות בבית דגן, גם כאשר מדובר בסופי שבוע ובימי חג.

החניון של הבניין שלכם הוצף במהלך החג? גיליתם כי ביקורת של משרד הבריאות אמורה להגיע אליכם בראשון בבוקר ואתם זקוקים לשאיבת בור השומן שלכם באופן דחוף בסוף השבוע? פשוט צלצלו אלינו ונוכל לתת לכם מענה מיידי ולהגיע אליכם במהירות.

 

מחיר ביובית בבית דגן – כמה עולה?

מחיר ביובית בבית דגן הוא דבר שנקבע רק לאחר אפיון השטח ואבחון הבעיה. כלומר, בהתאם לסוג המשימה שיש לבצע, היקפה, מורכבותה, הנגישות למקום וסוג הנוזלים שיש לשאוב. כל הפרמטרים הללו משפיעים על סוג הביובית הנדרש ועל כן גם על המחיר.

ניתן לומר כי עבור שאיבת מים בלבד, במקום נגיש שהביובית יכולה להגיע אליו בקלות, המחיר יהיה נמוך יחסית. כאשר תנאי השטח יותר בעייתיים או שיש צורך גם לפתוח סתימה או או לתקן צינור שבור שמתגלה, המחיר יהיה יקר יותר.

הנה טבלה שמרכזת עבורכם את המחירים עבור שירותי ביובית:

ביובית בבית דגן מחיר לשירות לפי סוג מחירון מומלץ לשירותי ביוב
מחיר שאיבת הצפה בבית בבניין בבית דגן החל מ- 600 ₪
עלות שאיבת הצפה עם ביובית נמוכה החל מ- 790 ₪
עלות ניקוי וריקון בור שומן בעסק החל מ- 650 ₪
מחיר פתיחת סתימה בביוב – כולל חיתוך שורשים מהצנרת החל מ- 1120 ₪
מחיר ניקוי בור ביוב ביישוב החל מ- 600 ₪
מחיר צילום קווי ביוב בבית – עד 50 מטר עומק החל מ- 800 ₪
עלות פתיחת סתימה בבית כולל סילוק מגבונים החל מ- 700 ₪
מחיר שאיבת ביוב עם משאבה טבולה בבית דגן החל מ- 1200 ₪

שאיבות ביוב בבית דגן עם ביובית אלפא

הביוביות החזקות והמתוחזקות שלנו זמינות עבורכם 24/7 וכל שנותר לכם הוא לצלצל אל מוקד שירות הלקוחות שלנו, לקבל הצעת מחיר משתלמת במיוחד – ואנחנו נגיע בתוך זמן קצר.

מחכים לשיחתכם, צוות ביובית אלפא.

 

אזורי שירות סמוכים: ביובית בעיר ראשון לציון | ביובית בחולון | ביובית באזור