זקוקים לשירותי ביובית בבית שמש? כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לצלצל אלינו לביובית אלפא ואנחנו בדרך אליכם! מחירים נוחים ושירות מקצועי.

מדוע כדאי לכם לפנות דווקא אלינו? באילו מקרים הביוביות שלנו יכולות לעזור לכם? כמה אמורים לעלות שירותי ביוב בבית שמש באמצעות ביובית? ומה עוד חשוב שתדעו על הנושא? מייד תקבלו את כל התשובות!

 

ביובית בבית שמש במחיר ללא תחרות! 24/7

✔️ שאיבת הצפות בבית שמש, פתיחת סתימות בביוב, ביובית נמוכה לחניונים ומקלטים

✔️ שאיבה וניקוי בורות ספיגה, מפרידי שומנים ושוחות ביוב בעיר בית שמש

✔️ זמינות סביב השעון לכל שירותי הביובית – מגיעים מהר!

✔️ ביובית באזור בית שמש: אמת בית שמש א', ב', ג', גבעת שרת,

רמת אברהם, נופי אביב, רמת לח"י, ובכל רחבי העיר

✔️ להצעת מחיר עבור שאיבות ביוב בבית שמש חייגו >>

טלפון ליצירת קשר: 055-9703804

 

ביובית בבית שמש
ביוביות בבית שמש בזמינות של 24 שעות ביממה לכל סוגי השירותים

 

 

שירותי ביובית בבית שמש

מספיק שתקלידו בגוגל את הביטוי ביובית בבית שמש מידרג ומייד תקבלו שפע של הצעות לנותני שירות באזור. אך במקום להתחיל ולבזבז זמן רב על תהליך הבחירה באחת החברות, מה אם נגיד לכם שאתם פשוט יכולים לבחור בנו ולהיות רגועים?

אנחנו מספקים לכם מספר יתרונות בכל הקשור לשירותי ביובית בבית שמש:

✔️ ביובית מתאימה לכל מטרה – אנחנו מחזיקים בצי גדול של ביוביות מסוגים שונים, כך שבאפשרותנו לשלוח אליכם תמיד את הביובית המתאימה ביותר לסוג המשימה שעומדת על הפרק ולתנאי השטח. בין אם תצטרכו ביובית גדולה או ביובית נמוכה בבית שמש, אנחנו הכתובת!

✔️ ביובית דחופה בבית שמש – גיליתם הצפה או סתימת ביוב בסוף השבוע? זקוקים לשירותי ביובית דחופים לעסק לפני ביקורת? תוכלו להזמין מאיתנו ביובית 24 שעות בעיר בית שמש, כולל שירותי ביוב מלאים בסופי שבוע ובימי חג.

✔️ קבלן ביוב בבית שמש – אנחנו מוגדרים כקבלני ביוב ולכן יכולים לספק לכם שירותי ביוב מאוד מגוונים. למשל, שאיבה של בורות שומן ובורות ספיגה, תכנון, הקמה ותיקון של קווי ביוב, תיקון, החלפה והתקנה של שוחות ביוב, צילום ושטיפה של קווי ביוב ועוד.

 

שאיבות ביוב בבית שמש – הביוביות שלנו מסוגלות לבצע זאת!

התפקיד המרכזי של כל ביובית הוא לבצע שאיבות ביוב וזאת על ידי שימוש בלחץ מים גבוה, שמושך את הנוזלים לתוך מיכל האיסוף. שאיבות ביוב בבית שמש באמצעות ביובית מבוצעות בדרך כלל בתרחישים הבאים:

#1) שאיבת הצפות ביוב – מערכת הביוב יכולה לעלות על גדותיה עקב מספר סיבות, כגון סתימה שמונעת מעבר מים, משאבת ביוב שהתקלקלה, או עומס רב מידי על המערכת, כמו במקרה של גשמים חזקים.

#2) שאיבת בורות ספיגה – בבית שמש ניתן למצוא מספר מקומות שבהם עדיין מופעלים בורות ספיגה. אלו הם בורות שנחפרו במקומות שאינם מחוברים למערכת הביוב הראשית והם מאפשרים לביוב לחלחל לאט לאדמה. כאשר גובר השימוש בבור, קצב החלחול האיטי עשוי לגרום למצב בו הבור מתמלא ויש לשאוב את בור הרקב לפני שתיגרם הצפה ופגיעה סביבתית קשה.

#3) שאיבת מפרידי שומנים – מפריד שומנים הוא מתקן שעסקים רבים בבית שמש מחויבים להתקין והוא נועד להפריד בין שומנים למים, כך שהצנרת לא תיסתם. את תכולת המפריד יש לשאוב כאשר הוא עומד להתמלא, מה שמותר לביצוע רק על ידי קבלן ביוב מוסמך כדוגמתנו.

שירותי ביובית בבית שמש מתאימים גם עבור שאיבה של שירותים כימיים, בריכות שחייה, קווי ייצור תעשיתיים, שלוליות גדולות ומאגרי מים.

 

ביובית בבית שמש
משאית ביובית בבית שמש יכולה לתת מענה למגוון בעיות ביוב נפוצות

 

פתיחת סתימות בביוב בבית שמן – כיצד הביובית מבצעת זאת?

עוד תפקיד חשוב של ביובית הוא לפתוח סתימות חזקות ומורכבות, מה שלא מתאפשר תמיד באמצעות אינסטלטור רגיל. יש הרבה סימנים לכך שקיימת סתימה במערכת הביוב, למשל ריחות רעים והתרבות מזיקים ובמצב החמור יותר – הצפה רחבת מימדים.

לכן, אם אתם שמים לב לסימנים כלשהם המעידים על סתימה, צלצלו אלינו ואנו נגיע לבדוק את העניין. אנו מחזיקים במספר אמצעים שמאפשרים לנו לבצע אבחון מקדים מעמיק, למשל מצלמות צינור זעירות, אותן אנו מחדירים אל הצנרת על מנת לגלות את מקור הסתימה. בהתאם לצילומים, נוכל לפעול ולבצע עבורכם שטיפת ביוב יסודית שתפתח את הסתימה. שטיפת ביוב בבית שמש מבוצעת על ידנו באמצעות ביובית שמזרימה מים בלחץ מים גבוה שנקבע בהתאם לסוג הסתימה.

תהליך פתיחת סתימות ביוב בבית שמן באמצעות ביובית יכול לכלול גם שימוש בדיזות מיוחדות שמחוברות אל הצינור של הביובית, זאת כאשר מתגלה כי הסתימה נגרמת בשל גורמים שמאוד קשה להיפטר מהם – למשל, במקרה של חדירת שומנים למערכת ניתן להשתמש בדיזה מיוחדת ממיסה ובמקרה של שורשים שחדרו לתוך הצנרת, בדיזה שמסוגלת לקצץ אותם.

 

ביובית אלפא – לצידכם גם מול גורמים רשמיים

הציוד המתקדם שלנו והמקצועיות הרבה שלנו בכל מה שקשור לביצוע עבודות ביוב בבית שמש, מאפשרים לנו לעזור לכם גם מול גורמים רשמיים למיניהם וזאת באופן הבא:

#1 קבלת היתר בניה – טרם קבלת היתר בנייה יש להציג את תוואי קווי הביוב שעוברים במקום וזאת על ידי צילום ביוב שחתום על ידי קבלן מורשה.

#2 קבלת טופס 4 – לפני קבלת אישור אכלוס יש להציג צילום של קווי הביוב על מנת לבדוק האם הם הונחו על פי התקן.

#3 סכסוכי שכנים – התגלתה סתימה בבניין המגורים שלכם? או שהצפה גרמה לנזק כלשהו? במידה וישנו סכסוך לגבי האחריות לתקלה ולהוצאות, צילום הקווים ואיתור מדויק של מיקום הבעיה בצינור יספק עבור כל הצדדים הוכחה חותכת בעניין.

בנוסף אנו מוסמכים על פי חוק לשלוח אליכם ביובית בבית שמש לשאיבות מפרידי שומנים, כך שתוכלו להציג את כל האישורים הנדרשים בתהליך רישוי העסקים שלכם ובביקורות שיערכו לכם.

 

מחיר ביובית בבית שמש – כמה עולה?

אנשים רבים מחפשים נותן שירות שיוכל לספק להם ביובית בבית שמש במחיר מוזל, מבלי להתחשב בכך שפעמים רבות הדבר יבוא על חשבון המקצועיות ותוצאות העבודה בשטח. זוהי טעות קשה ולכן בוודאי תשמחו לדעת כי הבחירה בנו תספק לכם את השילוב המושלם – מחיר נוח ומקצועיות ברמה הכי גבוהה שיש. נסו אותנו פעם אחת והיווכחו בעצמכם.

יחד עם זאת, עדיין חשוב שתבינו כיצד בדיוק נקבעים המחירים, כדי שתוכלו לערוך סקר מחירים משלכם. ובכן, מחיר ביובית בבית שמש הוא דבר שתלוי בסוג הביובית ומורכבות העבודה. ביובית קטנה ונמוכה בדרך כלל תהיה זולה יותר מביובית משאית גדולה. טיפול בשאיבת הצפה בלבד יהיה זול יותר לעומת צורך לשחרר גם סתימה או להחליף צינור שבור שגרם לה, ופנייה אלינו על מנת שנשלח אליכם ביובית באופן דחוף או בשעות שאינן שגרתיות, תהיה מן הסתם יקרה יותר.

הכנו עבורכם טבלה שמרכזת את המחירים המומלצים עבור שירותי ביובית בבית שמש:

ביובית בבית שמש מחיר לשירות לפי סוג מחירון מומלץ לשירותי ביוב בעיר בית שמש
מחיר שאיבת הצפה באמבטיה בדירה בבית שמש החל מ- 450 ₪
עלות שאיבת הצפה בחניון או במקלט בבית שמש החל מ- 790 ₪
עלות ניקוי וריקון בור מפריד שומנים בבית שמש החל מ- 650 ₪
מחיר פתיחת סתימה בביוב בבית שמש כולל חיתוך שורשים שחדרו לצנרת החל מ- 1120 ₪
מחיר ניקוי שוחת ביוב בבית שמש החל מ- 500 ₪
מחיר צילום קווי ביוב בעיר בית שמש החל מ- 800 ₪
עלות פתיחת סתימה בבית כולל סילוק מגבונים בבית שמש החל מ- 700 ₪
מחיר שאיבת ביוב עם משאבה טבולה בבית שמש החל מ- 1200 ₪

שאיבות ביוב בבית שמש עם ביובית אלפא

המחירים שאנחנו מציעים לכם עבור ביובית בבית שמש נוחים והוגנים וכל שעליכם לעשות הוא לצלצל אל המוקד שלנו בכל שעה שתצטרכו, לקבל הצעת מחיר משתלמת ולהיות רגועים שאנחנו בדרך אליכם. מחכים לשיחתכם – צוות ביובית אלפא.

 

מגיעים גם לאזורים נוספים בסביבה: ביובית בירושלים | ביובית במודיעין