ביובית בבני ציון עם חברת ביובית אלפא – נוכל להגיע אליכם בכל שעה שתצטרכו, 24 שעות ביממה, כולל בחגים ובסופי שבוע! מחירים נוחים.

מדוע כדאי לכם לשמור את מספר הטלפון של חברה שמספקת שירותי ביובית בבני ציון? אילו עבודות ביוב אנחנו יכולים לבצע עבורכם וכמה הדבר אמור לעלות לכם? הנה כל התשובות.

 

ביובית בבני ציון במחירים משתלמים – רק עם ביובית אלפא!

✔️ שאיבות ביוב בבני ציון מעכשיו לעכשיו ופתיחת סתימות מסביב לשעון

✔️ צילום קווי ביוב במושב ושיקום צנרת ד עומק של 50 מטרים

✔️ קבלן ביוב בבני ציון 24/7 – בכל רחבי היישוב!

✔️ מגוון שירותי ביוב כולל שאיבת הצפה בבית פרטי

✔️ לשירותי ביובית במושב בני ציון במחיר מנצח >>

התקשרו אלינו לטלפון: 055-9703791

 

ביובית בבני ציון
שירותי ביובית בבני ציון כוללים מגוון רחב של עבודות ביוב בזמינות 24/7

 

 

שירותי ביובית בבני ציון – למה הם כל כך חשובים?

בני ציון הוא יישוב כפרי וותיק מאוד אשר מאופיין במערכת ביוב ישנה יחסית, שנוטה לעשות בעיות.

ישנם מקרים שבהם פנייה אל אינסטלטור רגיל לא באמת תעזור, מאחר והוא אינו יודע כיצד לטפל בבעיות ביוב מורכבות וגם אינו מחזיק בציוד המתאים ובוודאי שלא בביובית.

אם תזמינו אותו, תבזבזו זמן יקר וחשוב שעלול להיות קריטי במקרה של סתימת ביוב ובמיוחד כאשר מדובר בהצפה גדולה שנגרמה בעקבותיה או בעקבות הגשם.

כאשר אתם פונים אלינו, אתם למעשה פונים אל אינסטלטור ביוב בבני ציון שהוא קבלן ביוב.

מה זה אומר? שאנחנו מחזיקים בכל הידע הנדרש לבצע עבודות ביוב מורכבות וגם בכל הציוד ההכרחי – ביוביות מסוגים שונים שמתאימות לכל משימה.

מלבד שירותי ביובית בבני ציון נוכל גם לבצע עבורכם תיקונים הכרחיים של תקלות נפוצות, מה שפעמים רבות מתגלה במהלך האבחון המקדים שלנו.

 

שאיבת ביוב בבני ציון – מה למשל?

פנייה אלינו על מנת שנשלח אליכם ביובית בבני ציון מתאימה בכמה תרחישים:

#1 שאיבת הצפה בבני ציון – אם ימי הגשם הותירו אצלכם במתחם הצפות או שלוליות ענקיות, או שסתימה שלא זוהתה בזמן או שבר באחד הצינורות, גרמו בסופו של דבר להצפה חמורה, רק ביובית תוכל לטפל בכך באופן המהיר והיעיל ביותר. אנחנו מתמחים גם בשאיבות במקומות שאינם נגישים כגון הצפות במקלטים וחניונים, מרתפים ומקומות נוספים, כך שאין הצפה שלא נוכל להגיע אליה ולשאוב.

#2 פתיחת סתימה בביוב בבני ציון – כאמור, מערכת הביוב אינה חדשה כך שקווי הביוב של המקום צברו לא מעט ליקויים לאורך השנים וגם נבנו על פי תקנים שכבר אינם רלבנטיים. למשל, רוב רובה של הצנרת מורכב מבטון, מה שחושף אותה לחדירת שורשים וסתימות מורכבות ביותר. הביובית מזרימה מים בלחץ גבוה שמאפשר לפתוח כל סתימה בקלות. במקרה הצורך גם ניתן לחבר דיזה מיוחדת לביובית. למשל, הסרת שורשים מהביוב בבני ציון מבוצעת באמצעות דיזה מקצצת.

#3 שאיבת מפריד שומנים – מפריד שומנים נועד למנוע חדירה של שומנים למערכת הביוב, שיכולים לסתום או לזהם אותה. עסקים שונים במושב מחויבים בהחזקת בור מפריד שומנים, אך יש גם מבני מגורים שמשתמשים במפרידי שומן כפתרון מעולה למניעת סתימות. מפרידים אלו מתמלאים בסופו של דבר, כך שנדרשת עבורם תחזוקה. עבודות ביוב מהסוג הזה, יכולות להתבצע רק על ידי חברה קבלנית כמונו, אשר רשאית לא רק לשאוב את המתקן אלא גם לפנות את הפסולת לאתרים מורשים.

#4 שאיבת בור ספיגה בבני ציון – בני ציון הוא יישוב שכולל שטחים חקלאיים רבים שאינם מחוברים למערכת הביוב הראשית ועל כן מי הביוב שהם מייצרים מתנקזים לבורות ספיגה מיוחדים. כאשר הם מתמלאים, יש לרוקן גם את בורות הרקב והספיגה הללו בצורה מסודרת וזאת באמצעות ביובית.

 

ביובית קטנה בבני ציון וגם גדולה

אנשים רבים מחפשים מידע על ביובית בבני ציון מידרג ומתאכזבים לגלות שלא כל חברה מסוגלת לספק ביובית שמתאימה לכל משימה.

מחפשים ביובית ורוצים להיות בטוחים שהחברה המדוברת אכן תצליח לעזור לכם ולבצע את המשימה? ממליצים לכם לנסות אותנו מאחר ואנחנו מחזיקים בצי ביוביות מגוון, כך שלעולם לא נסרב לכם. צי הביוביות שלנו כולל:

✔️ ביובית משאית – זוהי ביובית עצומה שכוללת מיכל אחסון גדול לשאיבות מסיביות של הצפות, בריכות, בורות ספיגה גדולים, בריכות שחייה ועוד. היא מסוגלת לספק עוצמת שאיבה אדירה בזכות לחץ מים גבוה ביותר.

✔️ ביובית קטנה – זוהי ביובית קומפקטית ונמוכה יותר, שמיועדת לעבודות שאיבה בינוניות ומה שמייחד אותה הוא יכולות הנגישות הטובות שלה. ניתן להגיע איתה ממש עד פתח המבנה או בור הביוב ולבצע את המשימה בקלות. אנחנו משתמשים בביוביות קטנות גם כאשר קיימת במקום מגבלת גובה, למשל בחניונים.

✔️ ביובית ניידת – ביובית זו נעה על גבי גלגלים ומשתמשים בה כאשר קיימת בעיית נגישות מאוד משמעותית. ניתן לנייד אותה לתוך מבנים ואפילו לתוך מעליות, כאשר הצוות שלנו הוא זה שסוחב אותה ויודע כיצד לנייד אותה בקלות בכל מקום.

 

פתיחת סתימות ביוב בבני ציון עם ביובית אלפא

פעמים רבות מתגלה שמלבד צורך בשאיבה של הצפה או פתיחת סתימה בביוב, נדרשים גם תיקונים שונים במערכת הביוב.

כאן נכנס יתרון נוסף שלנו – היכולת לבצע צילום קווי ביוב בבני ציון, מבלי שיש צורך לשבור קירות ומרצפות בדרך. צילום של צנרת הביוב מתבצע באמצעות מצלמות צינור זעירות שמוחדרות לתוך המערכת, כשבמקרה הצורך התיקונים מתבצעים על ידי רובוטים קטנים שמוחדרים גם כן בקלות לתוך הצינורות ונשלטים מרחוק.

מלבד יכולת לשלוח אליכם ביובית בבני ציון, לשאוב הצפות, לפתוח סתימות ולבצע תיקונים שונים במערכת, תוכלו להיעזר בנו גם עבור עבודות ביוב נוספות.

למשל, התקנת שוחות ביוב, פתיחת סתימות במרזבים, התקנת משאבות טבולות, תכנון של קווי ביוב חדשים או שינוי של כאלה קיימים ועוד. מאחר ואנחנו חברה קבלנית בתחום הביוב, אנחנו רשאים לבצע את כל העבודות האלה ומאחורינו ניסיון רב שנים בכל הקשור לכך.

 

ביובית בבני ציון
פתיחת סתימה במרזב בבני ציון מסייעת לניקוז מי הגשמים ומונעת הצפות בגג

 

מחיר ביובית בבני ציון – כמה עולה?

סוג הביובית, סוג המשימה, היקפה ומורכבותה – כל אלו קובעים את המחיר שיגבה מכם עבור ביובית במושב. ניתן לומר כי בדרך כלל, אם ישנה הצפה גדולה מאוד אשר מחייבת שליחה של ביובית משאית גדולה עם צוות עובדים גדול, המחיר יהיה יקר יותר לעומת שירות עם ביובית קטנה.

יחד עם זאת, לעיתים תנאי השטח כל כך בעייתיים, מה שאומנם מחייב שליחה של ביובית קטנה אך גם זמן עבודה רב יותר, ואז המחיר דווקא יכול להיות יקר יותר לעומת שירות עם ביובית משאית גדולה. בשורה התחתונה, כל מקרה לגופו.

עוד חשוב לדעת כי מחיר ביובית בבני ציון תלוי גם במועד ובדחיפות שבה תזקקו לנו. אנחנו אומנם יכולים לספק לכם ביובית 24 שעות, אך כאשר מדובר בצורך דחוף של שירותי ביוב מעכשיו מעכשיו, במיוחד בשעות הלילה, בסופי השבוע או בימי חג, המחיר יהיה יקר מהרגיל.

הנה טבלה שמרכזת עבורכם את המחירים הממוצעים עבור שירות בבני ציון:

ביובית בבני ציון מחיר לשירות מחירון מומלץ לשירותי ביוב בבני ציון
עלות שאיבת הצפה בבית בבני ציון החל מ- 600 ₪
עלות שאיבת ביוב החל מ- 650 ₪
מחיר ניקוי שוחת ביוב או בור החל מ- 650 ₪
עלות צילום קווי ביוב החל מ- 800 ₪
מחיר תיקון צנרת ביוב ללא הרס במושב בני ציון החל מ- 1800 ₪
מחיר פתיחת סתימה בביוב החל מ- 600 ₪
עלות ניקוי בור שומן החל מ- 650 ₪
מחיר שאיבת ביוב עם ביובית נמוכה החל מ- 790 ₪

מחפשים קבלן ביוב בבני ציון? רק ביובית אלפא!

אצלנו בביובית אלפא תמצאו מחירים נוחים והוגנים כאשר תצטרכו ביובית בבני ציון, לכל בעיה בצנרת או שירות שתזדקקו לו עבור הביוב שלכם. מוזמנים לצלצל אלינו, לקבל הצעת מחיר משתלמת ולהצטרף למעגל הלקוחות המרוצים שלנו.

 

מפה של בני ציון:


פרוסים גם כאן: ביובית למושבים | ביובית בכפ"ס | ביובית בעיר רעננה

 

Yair Divinsky
Yair Divinsky
13/08/2023
ביובית אלפא אלופים!! הגיעו אלינו בזמן ומהר לטפל בבריכת ביוב שנסתמה בבניין במקצועיות
bel g
bel g
02/07/2023
שירות יוצא מן הכלל! כבר משיחת הטלפון הראשונית הורגש שמדובר במקצוענים אמיתיים! הגיעו ממש מהר ואבחנו תוך רגע את הבעיה, עבדו בזריזות, היו ממש אדיבים ושירותיים וגבו מחיר הוגן לחלוטין, יצאנו ממש מרוצים ממליצים מאוד!
קרן בירן
קרן בירן
21/06/2023
קודם כל אציין שהגיעו במהירות מדהימה! ממש מעכשיו לעכשיו!! הצפה מטורפת בחניון של הבלוק שלי, שממש עצרה לכל השכנים את היום שלהם ואף אחד לא יכול היה להזיז את הרכב, הגיעו אנשי מקצוע מעולים שטיפלו בעניין צ'יק צ'אק ושאבו את כל המים!! ממש אחלה שירות ובנוסף להכל גם חבר'ה נחמדים ממש