שירותי ביובית בכפר יונה יהפכו את החיים שלכם להרבה יותר קלים בכל מקרה של תקלת ביוב חמורה. אנחנו בביובית אלפא מטפלים בתקלות ביוב מכל סוג ומציעים שירות מקצועי במחירים נוחים!

מדוע כדאי לכם לפנות אלינו כאשר אתם צריכים שאיבת ביוב בכפר יונה, הצפה או פתיחת סתימה בביוב באמצעות ביובית? אילו עבודות ביוב נוכל לבצע עבורכם באמצעות הביוביות שלנו? וכמה הדבר אמור לעלות לכם? הנה כל התשובות.

 

ביובית בכפר יונה במחירים ללא תחרות – כל סוגי השירותים 24/7!

✔️ שחרור / הסרה של שורשים בביוב בכפר יונה – כולל סתימות בבורות ספיגה ושומן

✔️ שאיבת הצפה בכפר יונה עם ביובית נמוכה או רגילה במחיר אטרקטיבי

✔️ צילום קווי ביוב עד עומק 50 מטר לאיתור תקלות ונזילות

✔️ שאיבות ביוב בכפר יונה בכל שכונות העיר: גבעת אלונים, בנה ביתך,

נוף הדר, שיכון א', שיכון ב', נווה ניצנים ורבות נוספות…

✔️ להצעת מחיר עבור ביובית בעיר כפר יונה >>

צרו קשר בטלפון: 055-9703791

 

ביובית בכפר יונה
ביובית בכפר יונה 24 שעות ביממה – כל שירותי הביוב בעיר ובסביבתה מעכשיו לעכשיו

 

 

היתרונות שלנו בתור קבלן ביוב בכפר יונה

כאשר מתרחשת בעיית ביוב מורכבת או עולה הצורך בשאיבת הצפה גדולה, רק פנייה אל קבלן ביוב בכפר יונה תוכל לעזור לכם ואין שום טעם כי תיפנו אל אינסטלטור רגיל.

מדוע? מאחר שאינסטלטור רגיל מתמחה בעיקר בכל מה שקשור לתקלות שקשורות לצנרת של המבנה, זו שקרובה יותר לפתחי הביוב, כגון הכיורים והאמבטיות. הוא יכול לסייע לכם להחליף צנרת בבית, לאתר נזילות קטנות, לפתוח סתימות בצינורות קטנים ועוד. במידה והתקלה כבר יותר מורכבת ונוגעת לצינורות הביוב המרוחקים והגדולים יותר, שרובם חפורים בתוך האדמה, הוא כבר לא יוכל לטפל בבעיה.

עבור תקלות שכאלה יש לפנות לקבלן ביוב עם רישיון כמו המקצוענים שלנו בביובית אלפא. אנחנו מחזיקים בציוד יותר מתקדם ובמילים אחרות – אנחנו מגיעים עם ביובית! באמצעות כלי זה ניתן לפתוח סתימות ביוב חמורות בקלות וגם לשאוב הצפות בכל היקף.

מלבד היכולת לשלוח אליכם ביובית בכפר יונה, אנחנו גם מחזיקים בכל האמצעים שמאפשרים לנו לזהות את מיקום הסתימה או הנזק בצנרת מבלי שיהיה צורך לשבור קירות או מרצפות ולגרום לנזק, זאת באמצעות מצלמות זעירות שמוחדרות לתוך הצינורות.

בנוסף אנו מורשים לבצע עבורכם גם עבודות ביוב נוספות בשל היותנו חברה קבלנית, לרבות החלפת והנחת קווי ביוב, התקנה של שוחות ופינוי נוזלי ביוב באשר הם.

 

שאיבות ביוב בכפר יונה עם ביובית

תפקיד מרכזי של הביובית הוא לשאוב מים באמצעות המשאבה החזקה שמותקנת עליה ומיכל האחסון הגדול שעל גביה. ישנם מספר תרחישים שכיחים שבהם אנו נקראים לבצע שאיבות ביוב בכפר יונה באמצעות ביובית, ביניהם:

#1) שאיבת הצפה בכפר יונה – הצפות ביוב הן לא דבר נדיר. הדבר שכיח בימי חורף סוערים, כאשר מערכות הביוב אינן מצליחות לנקז את כמות הגשמים הרבה בצורה יעילה. במקרה שכזה יש צורך בשליחת ביובית שתפנה את המים במהירות. הצפות יכולות להיגרם גם כאשר מתפוצץ צינור מים או ביוב או במקרים של סתימות שונות בצינורות וללא פינוי מהיר, ריחות הצחנה והמזיקים לא יאחרו להגיע.

#2) שאיבת בורות ביוב בכפר יונה – למרות שמדובר בעיר לכל דבר ועניין מזה שנים רבות, עדיין ניתן למצוא בעיר גם בורות ספיגה שאותם יש לרוקן מעת לעת לפני שיעלו על גדותיהם. שאיבת בור ספיגה ניתנת לביצוע רק באמצעות קבלן ביוב מורשה ולא עם שום גורם אחר. עוד סוג של בור שאותו אנחנו מסוגלים לשאוב באמצעות ביובית הוא בור שומן. בור שכזה מחוייב להתקנה בעסקים רבים בעיר ואנחנו נוכל לשאוב אותו עבורכם באופן תקופתי.

אנחנו יכולים לשלוח לכם ביובית בכפר יונה 24 שעות ביממה, כולל בסופי שבוע ובימי חג, כך שתוכלו לפנות אלינו במקרים דחופים או לתאם איתנו הגעה מראש בדיוק בזמן המתאים לכם. אנו גם נדע איזו ביובית לשלוח אליכם בדיוק – ביובית נמוכה וקטנה עבור מקומות צרים או עם מגבלת גובה או ביובית משאית גדולה, כאשר תנאי השטח מאפשרים זאת.

 

ביובית בכפר יונה
שאיבות ביוב בכפר יונה – רק עם ביובית ששומרת על איכות הסביבה ומעבירה את הנוזלים למיכל אטום ועמיד

 

ניקוי צנרת ביוב בכפר יונה – תחזוקה מונעת באמצעות ביובית

אם נתקלתם ברכבי ביובית בעיר שמבצעים עבודות שונות דרך פתחי הביוב גם כשאין סתימה נראית לעין, הרי שלעיתים רבות מדובר בתחזוקה מונעת. ניקוי צנרת ביוב בכפר יונה לצרכי תחזוקה כולל קרצוף, שטיפה, גירוד, חיתוך והמסה של מכשולים שונים שמצטברים בתוך הצינורות ומאיימים לסתום אותם.

הפעולה מבוצעת על ידי משאית ביובית בגודל המתאים, תוך שימוש בדיזות מיוחדות שתפקידן להסיר כל גורם שחדר למערכת הביוב ומאיים לסתום אותה. אז אם הביוב שלכם נסתם לעיתים קרובות מדי או שעולים מתוכו ריחות רעים, אנחנו נדאג לנקות אותו לפחות אחת לשנה ולמנוע מכם מפחי נפש והוצאות מיותרות בהמשך.

אנחנו מציעים לכם עבודה מקצועית שכוללת ניקוי יסודי ושטיפה של הביוב פעמיים, גם בתחילת העבודה וגם בסופה, על מנת לוודא כי הקווים אכן נקיים ותקינים לחלוטין. כמובן שאם ישנה סתימה, נפתח אותה במהירות, לא משנה אם מדובר בשורשים שחדרו לביוב, שומנים, חיתולים, מגבונים, אבנים, בטון וכל חפץ אחר שמצא את עצמו בצינורות וממש לא אמור להיות שם.

אנחנו מסוגלים לבצע חיתוך שורשים בביוב בכפר יונה או להמיס שומנים שחדרו לביוב וזאת באמצעות הדיזות המיוחדות שאנחנו משתמשים בהן בביוביות שלנו.

 

צילום ביוב בכפר יונה – פעולה שלא כדאי לוותר עליה

על מנת לדעת היכן עוברים קווי הביוב שלכם או בשביל לדעת היכן בדיוק ממוקמת הבעיה, ניתן לפעול בצורה אגרסיבית או חכמה – במה תבחרו? צילום של צנרת הביוב הוא הדרך שבוודאי גם אתם תרצו לבחור בה, כזאת שאינה מחייבת חפירה לכיוון הצינורות באמצעות הרמת מרצפות או שבירת קירות.

צילום ביוב מבוצע על ידינו בצורה פשוטה וזאת באמצעות מצלמות זעירות שמוחדרות לצנרת בקלות ונותנות לנו תמונת מצב ברורה לגבי מה שהולך בפנים.

הדבר יכול לעזור לכם בכמה היבטים:

✔️ בדיקת הצנרת – פתיחת סתימה בביוב בכפר יונה הופכת ליותר פשוטה באמצעות צילום מקדים, מאחר והדבר מאפשר מבט מתוך הצנרת וזיהוי של מיקום הסתימה או הנזילה בקלות.

✔️ מחלוקות עם שכנים – איתור המיקום המדויק של סתימה באמצעות צילום, יכול להוכיח מי אמור לשאת באחריות הטיפול בבעיה ולפיצוי על הנזק.

✔️ איתור ליקויי בנייה – באמצעות צילום ניתן לבדוק תקינות או אי-תקינות של צנרת ביוב שהונחה שלא בצורה הנכונה ונמצאת עדיין תחת אחריות קבלן.

✔️ היתרי בנייה – העירייה מחייבת לפני הענקת היתר בנייה את צילום תוואי המעבר של צנרת הביוב בשטח.

לא כל חברת ביובית בכפר יונה מסוגלת לספק לכם גם שירותי צילום מתקדמים שכאלה, כך שבמקום להתחיל ולחפש מידע לגבי חברת ביובית בכפר יונה מידרג שכן מציעה זאת, פשוט תיפנו אלינו ותקבלו את מעטפת השירותים המלאה.

 

מחיר ביובית בכפר יונה – כמה עולה?

כאשר מדובר בשאיבת הצפה, מחיר ביובית בכפר יונה אינו אמור להיות יקר מידי. כאשר יש צורך בפעולות נוספות, כמו טיפול בסתימה שגרמה להצפה ושימוש בדיזות מיוחדות, או כשצריך לחתוך שורשים שחדרו לביוב וגם במקרים נוספים, המחיר יכול לעלות.

בנוסף, גם למועד שליחת הביובית ומידת הדחיפות יש השפעה על המחיר, כמו המקרה בו תצטרכו ביובית מעכשיו לעכשיו, בשעת לילה מאוחרת, בסוף השבוע או בזמן חג, אז המחיר יהיה יקר מהרגיל. ריכזנו עבורכם בטבלה את המחירים המומלצים לצרכן עבור שירותי ביובית בכפר יונה:

ביובית בכפר יונה מחיר לשירות מחירון מומלץ לשירותי ביוב בעיר (לא כולל מע"מ)
עלות שאיבת הצפה בכפר יונה החל מ- 600 ₪
עלות שאיבת בור שומן בכפר יונה החל מ- 600 ₪
מחיר שאיבת בור מפריד שומנים החל מ- 650 ₪
מחיר חיתוך וסילוק שורשים מהביוב החל מ- 790 ₪
פתיחת סתימה בביוב בכפר יונה החל מ- 600 ₪
מחיר תיקון צנרת ביוב עם רובוט החל מ- 2000 ₪
מחיר שטיפת קווי ביוב עם לחץ מים גבוה החל מ- 750 ₪
ניקוי והטמנת פסולת ביוב החל מ- 400 ₪

פתיחת סתימות ביוב בכפר יונה 24 שעות

צריכים ביובית בכפר יונה לפתיחת סתימה, שאיבת הצפה או כל דבר אחר? אצלנו בביובית אלפא מציעים לכם את המחירים המשתלמים ביותר. צלצלו אלינו בכל שעה ותקבלו הצעת מחיר נוחה שלאחריה אחת הביוביות שלנו כבר תהיה בדרך אליכם. מחכים לשיחתכם!

 

Yair Divinsky
Yair Divinsky
13/08/2023
ביובית אלפא אלופים!! הגיעו אלינו בזמן ומהר לטפל בבריכת ביוב שנסתמה בבניין במקצועיות
bel g
bel g
02/07/2023
שירות יוצא מן הכלל! כבר משיחת הטלפון הראשונית הורגש שמדובר במקצוענים אמיתיים! הגיעו ממש מהר ואבחנו תוך רגע את הבעיה, עבדו בזריזות, היו ממש אדיבים ושירותיים וגבו מחיר הוגן לחלוטין, יצאנו ממש מרוצים ממליצים מאוד!
קרן בירן
קרן בירן
21/06/2023
קודם כל אציין שהגיעו במהירות מדהימה! ממש מעכשיו לעכשיו!! הצפה מטורפת בחניון של הבלוק שלי, שממש עצרה לכל השכנים את היום שלהם ואף אחד לא יכול היה להזיז את הרכב, הגיעו אנשי מקצוע מעולים שטיפלו בעניין צ'יק צ'אק ושאבו את כל המים!! ממש אחלה שירות ובנוסף להכל גם חבר'ה נחמדים ממש

 

אזורי שירות סמוכים: ביובית בנתניהביובית בקדימה