הצוותים שלנו בביובית אלפא יגיעו אליכם לטפל בכל הצפה, סתימת ביוב או שאיבה נדרשת באמצעות ביובית במעלה אדומים, מגיעים בכל שעה!

למה חשוב לשאוב ביוב מוצף במהירות? האם ניתן לתקן צנרת ללא הרס? כמה יעלה לנקות ביוב ומדוע חשוב לעשות את זה עם ביובית? המשיכו לקרוא ותבינו מדוע בכל הקשור למתן שירותי ביובית במעלה אדומים אנחנו הטובים ביותר וגם תקבלו סקירה לגבי מגוון השירותים הנוספים שלנו בתחום עבודות הביוב.

 

ביובית במעלה אדומים במחיר שאין לו מתחרים! (24 שעות ביממה)

✔️ שאיבות ביוב במעלה אדומים – כולל הצפות מים מורכבות מעכשיו לעכשיו

✔️ פתיחת סתימות ביוב במעלה אדומים – משחררים כל סתימה (באחריות!)

✔️ צילום צנרת ביוב מקצועי – מצלמה עם סיב אופטי

✔️ שאיבות ביוב במעלה אדומים בכל השכונות בעיר: צמח השדה,

נופי הסלע, מצפה נבו, כלי שיר, מגדים, הנחלים,

אבני החושן ובכל אזורי העיר וסביבתה…

✔️ לשירות ביובית בעיר מעלה אדומים >>

חייגו לטלפון: 055-9703804

 

ביובית במעלה אדומים
כל שירותי הביובית במעלה אדומים 24 שעות ביממה -פתיחת סתימות, שאיבת הצפוות ועוד

 

 

שאיבת הצפה במעלה אדומים ושירותי ביובית נוספים 

ביובית היא כלי רב עוצמה אשר רק קבלני ביוב כדוגמתנו מחזיקים והיא מאפשרת לנו טיפול מהיר ויעיל במספר תרחישים:

✔️ שאיבת הצפה במעלה אדומים הצפות נגרמות בעיקר בשל תקלות ביוב כמו פיצוצי צנרת ולעיתים גם בימי גשם סוערים שבהם מערכת הביוב לא עומדת בעומס.

במקרים שכאלה כדאי לכם לפנות אלינו על מנת שנשלח אליכם ביובית שתוכל לשאוב כל הצפה, בין אם מדובר בהצפה בביוב בבית, או במים שעלו מהחניון בבניין, זאת באמצעות משאבה חזקה ומיכל איסוף נוזלים בגודל המתאים.

✔️ פתיחת סתימה בביוב במעלה אדומיםסתימה בביוב גורמת לריחות רעים ובמקרים חמורים גם להצפות ביוב שעלולות לגרום לנזקים לרכוש ולבעיות בריאות.

הביובית מאפשרת לפתוח כל סתימה וזאת באמצעות הזרמה של לחץ מים גבוה שמזרים את מקור הסתימה החוצה, בין אם מדובר במגבונים ובין אם בפסולת בניין.

✔️ חיתוך שורשים מהביוב במעלה אדומים ישנן סתימות שנחשבות ליותר מורכבות. למשל, כאשר שורשי עצים חודרים לתוך מערכת הביוב וסותמים אותה.

במקרים שכאלה אליכם לפנות אל חברה כמונו שיכולה לספק לכם ביובית במעלה אדומים עם דיזה מיוחדת שמסוגלת לקצץ את אותם שורשים. לאחר חיתוך השורשים שחדרו לביוב, נשטוף את הצנרת באמצעות לחץ מים גבוה ונסלק אותם החוצה.

✔️ ניקוי ביוב – קווי ביוב ישנים או חדשים שבהם לא משתמשים בצורה הנכונה, נוטים לצבור ליקויים, להיסתם ולעלות על גדותיהם. ניקוי קווים כאלו מעת לעת במסגרת תחזוקה יבטיח שלא תיגרם הצפה בסופו של דבר.

הדבר נכון גם לקווי קווי ביוב של מקומות עבודה, עסקים ומפעלים.

 

שאיבת ביוב במעלה אדומים – המקרה של בורות ספיגה ושומן

פנייה אלינו על מנת שנבצע שאיבת ביוב במעלה אדומים יכולה להיות קשורה גם לבורות ספיגה. אומנם השימוש בבורות הללו פחת משמעותית לאורך השנים, אך הוא עדיין קיים בשטחים חקלאיים, שטחי בנייה וגם בבתים פרטיים.

את אותם בורות ספיגה חייבים לשאוב מעת לעת על מנת שלא תיגרם הצפת ביוב ועל מנת לשמור על תקינותם ולעמוד בדרישות החוק.

שאיבת בורות ספיגה מבוצעת על ידינו באמצעות ביובית, כשאת תכולת הבור אנו מפנים לאתרים מורשים בלבד. גם בכל הקשור לשאיבה של בורות שומן, אשר נמצאים בעסקים רבים במעלה אדומים, הביוביות שלנו יכולות לעזור.

אנו גם נספק לכם את כל הניירת הנדרשת במקרה של ביקורת של משרד הבריאות.

 

ביובית במעלה אדומים
שאיבת בורות ספיגה במעלה אדומים – כולל שוחות ביוב מוצפות, מאפשרת שמירה על מערכת ביוב שפועלת באופן תקין

 

אינסטלטור ביוב במעלה אדומים

ישנם אנשי מקצוע שונים בתחום אינסטלציית הביוב, כאשר ההבדל המרכזי הוא בין אינסטלטור רגיל לקבלן ביוב. מדוע כדאי לכם להעדיף קבלן ביוב כמו ביובית אלפא כאשר אתם צריכים ביובית במעלה אדומים?

#1) מגוון ביוביות – סביר להניח שלא תמצאו אינסטלטור ביוב במעלה אדומים אשר מחזיק ברשותו ביובית. רק קבלני ביוב מחזיקים בכלי העוצמתי והיקר הזה, מה גם שרק חברה גדולה ובעלת מוניטין כמונו תוכל להציע לכם מגוון ביוביות בהתאם לסוג המשימה שעומד על הפרק.

אנחנו יכולים לשלוח אליכם, למשל, ביובית גדולה להצפות גדולות, ביובית נמוכה וקטנה שמתאימה למקומות כמו חניונים עם מגבלת גובה ומקומות צרים וגם ביובית ניידת שנמצאת על גבי עגלה ונחשבת ליותר קומפקטית, כך שניתן להכניסה גם לתוך מבנים.

#2) ציוד משוכלל – אנחנו עובדים עם הציוד המתקדם ביותר בתחום: מצלמות צינור ומצלמות סיב אופטי שמאפשרות לנו לבצע אבחון ללא גרימת נזק והרס, רובוטים שמבצעים תיקונים בתוך הצנרת באמצעות שליטה מרחוק, ראשי צינור מתאימים לכל משימה (דיזה מקצצת שורשים, דיזה ממיסת שומנים), משאבות עוצמתיות ועוד.

בנוסף, אנו גם יכולים להתקין לכם משאבות טבולות במקומות נמוכים ולהציע לכם מגוון רחב של שירותי ביוב נוספים באמצעות הציוד המתקדם שלנו וההכשרה שלנו כקבלנים – למשל, תכנון והתקנה של שוחות ביוב ועוד.

#3) שירותי ביובית דחופים – פעמים רבות יש צורך בשליחה של ביובית באופן דחוף. למשל, כאשר הצפה גדולה במיוחד מתחילה להתפשט ולגרום נזק לתשתיות ואם לא תישאב מייד, אז גם לחיי אדם.

אנחנו נוכל לשלוח אליכם ביובית דחופה 24 שעות ביממה, כולל בסופי שבוע ובימי חג. אנחנו מחזיקים בביוביות מסוגים שונים, כך שגם אם נקבל כמה קריאות באותו הרגע, נוכל לתת לכם מענה מהיר.

 

מחיר ביובית במעלה אדומים – כמה עולה?

מחיר ביובית במעלה אדומים נקבע בהתאם לכמה היבטים שכוללים את סוג הביובית, מורכבות העבודה, היקפה ומידת הדחיפות בה אתם צריכים שהביובית תגיע אליכם.

פעמים רבות המחיר הסופי יקבע רק לאחר האבחון של הצוות שלנו בשטח, שכן במקרה שבו מלבד שאיבת הצפה יש צורך גם בביצוע תיקון כלשהו בצנרת, המחיר יהיה יקר יותר.

בכל מקרה, לעולם לא נתחיל בעבודה לפני שנקבל אישור סופי מכם וכמובן שנשתדל לתת לכם את הצעת המחיר המשתלמת ביותר.

כמה אמורה לעלות לכם ביובית בפועל? הנה טבלה שמרכזת עבורכם את טווחי המחירים:

ביובית במעלה אדומים מחיר לשירות מחירון מומלץ לשירותי ביוב ביישוב
מחיר שאיבת מים עם ביובית נמוכה במעלה אדומים החל מ- 790 ₪
עלות צילום צנרת ביוב (עד 50 מטר) החל מ- 800 ₪
מחיר שאיבת בור שומן במעלה אדומים החל מ- 650 ₪
עלות שטיפת קווי ביוב בלחץ מים גבוה החל מ- 750 ₪
מחיר ניקוי צנרת ביוב כולל שאיבת מים ושטיפת הקווים החל מ- 1200 ₪
מחיר תיקון צנרת ללא הרס במעלה אדומים החל מ- 1800 ₪
עלות שאיבת ביוב ביתי במעלה אדומים החל מ- 600 ₪
מחיר ניקוי והטמנת פסולת ביוב החל מ- 500 ₪

קבלן ביוב במעלה אדומים – רק ביובית אלפא!

אסור להזניח בעיות בביוב – בכל מקרה שאתם חושדים שישנה תקלה במערכת הביוב, בין אם אתם מרגישים שיש ריח רע שעולה מפתח הביוב, מבחינים בעלייה של מי ביוב במרתף או שמתמודדים עם בעיה דחופה כמו הצפת מים פתאומית – אתם מוזמנים לצלצל אלינו לביובית אלפא ולקבל מענה מהיר והצעת מחיר משתלמת במיוחד.

 

מגיעים גם לאזורים סמוכים: ביובית בעיר ירושלים | ביובית בבית שמש