שירותי ביובית בקרית אונו שיפתרו את הבעיה ולתמיד! אנחנו בביובית אלפא מגיעים אליכם 24/7 ועושים סוף לבעיות הביוב.

איך אנחנו שואבים הצפות ולמה חשוב לשאוב ביוב רק עם ביובית? למה פתיחת סתימות ביוב בקרית אונו היא חשובה כל כך לשמירה על זרימה תקינה של מי השופכין? כמה עולים השירותים השונים שלנו בעיר קריית אונו ובסביבתה? מיד נענה על כל השאלות החשובות הללו.

 

ביובית בקרית אונו במחיר ללא תחרות – זמינים 24/7!

✔️ עבודות ביוב בקרית אונו עם קבלן ביוב מקצועי ומנוסה

✔️ פתיחת סתימות מורכבות וקשות בצנרת הביוב

✔️ שירותי ביוב בכל רחבי העיר בזול!

✔️ להצעת מחיר, צרו קשר >>

טלפון: 055-9703793

 

ביובית בקרית אונו
שירותי ביובית בקרית אונו והסביבה – כל סוגי השירותים בזמינות 24/7

 

 

שאיבות ביוב בכל השכונות: קיראון, פסגת אונו, עבר הירדן, גני אילן, שער הקריה, רימון ועוד.

 

שאיבת ביוב בקריית אונו בכל שעה

אם מטפלים בתקלות בביוב במהירות ובצורה יסודית, ניתן בהחלט למנוע או לכל הפחות לדחות לתקופה ארוכה, את היווצרותן של בעיות חדשות – זוהי הסיבה שאנחנו מציעים שירותי ביובית 24 שעות ביממה ומגיעים אליכם כדי לתת מענה מהיר.

אלו הן התקלות השכיחות ביותר במערכות ביוב, שחשוב לתקן כמה שיותר מהר:

#1 ביוב סתום – כאשר מצטברת פסולת רבה בביוב, למשל אם נזרקה אשפה לפתח הכיור או לאסלה, היא עלולה לסתום את הצנרת. פתיחת סתימות ביוב בקרית אונו משחררת את הצינורות, מאפשרת את זרימת מי השופכין ומחזירה את המערכת לפעילות תקינה.

#2 הצפות של מי ביוב – שאיבת הצפות בביוב חייבת להיעשות על ידי ביובית ועוד נרחיב על כך בהמשך. הצפה נגרמת בגלל שמי הביוב "תקועים" בגלל סתימה ואין להם לאן לזרום הלאה, לכן הם "עולים", מציפים את הסביבה ומייצרים סכנה תברואתית, ריח לא נעים וכמובן מטרד של מים שעלולים להרוס ציוד. שאיבה של הצפות מטפלת בבעיה המיידית ומייבשת את האזור.

#3 נזילות מהצנרת – מדובר באחת מהבעיות היותר נפוצות, אך לרוב הן מתגלות רק כאשר הנזק הוא רב. לא צריך לחכות לרטיבות של ממש על הקיר או להיווצרות של עובש – איתור נזילות הוא שירות יעיל, שמאפשר את מציאת מקור הנזילה, תיקון הגורם לה ומניעה של הידרדרות המצב.

אנחנו בביובית אלפא מעניקים סיוע מהיר, בכל שעה, לתקלות מהסוג הזה וגם לאחרות מתוך רצון לעצור את הנזק הקיים במערכת הביוב ולא לאפשר לבעיה להתרחב ולהפוך למורכבת יותר.

במקביל, אנחנו לא מסתפקים במתן שירות ראשוני וסיוע נקודתי בלבד, אלא בודקים לעומק את מערכת הביוב, בוחנים אותה בצורה מדוקדקת וזאת כדי לאתר נזקים קלים ונסתרים שייתכן ועדיין לא גרמו לבעיות ניכרות.

הדרך הטובה ביותר לעשות זאת, היא צילום קווי ביוב שמתעד את תוככי הצנרת, עד לעומק של 50 מטרים. הצילום נעשה על ידי מצלמה המחוברת לסיב אופטי דק ומאפשר לאנשי המקצוע שלנו לקבל מידע מדויק בנוגע למצב הצנרת, נזקים קיימים וההיתכנות של היווצרות בעיות חדשות.

לאחר בחינת התיעוד, אפשר לתכנן את הטיפול המלא בביוב ואת האופן שבו יתוקנו הנזקים שנמצאו בה.

על אף שהשירות של צילום קווי הביוב עולה עוד כסף ולכאורה איננו "דחוף" כמו שאיבה של הצפה חמורה או פתיחת סתימה בביוב, יש לזכור כי פעולה זו עשויה למנוע תקלות חמורות ומורכבות, שהתיקון שלהן בעתיד עלול לעלות הרבה יותר.

 

שאיבת הצפות בקרית אונו – למניעת סכנה לסביבה

מי ביוב ש"עולים" מייצרים ריח מאוד לא נעים ודומיננטי, כזה שאי אפשר להתעלם ממנו והוא מצביע על קיומה של תקלה בביוב. בהרבה מאוד מקרים המשמעות היא הצטברות רבה של פסולת, שהתרחשה לאורך זמן וגרמה להיצרות של הצינורות, עד לסתימה מוחלטת שלהם.

במצב כזה המים, כאמור, יעלו ויציפו את הסביבה. מדובר במים שמלאים בחיידקים, בקטריות ומזהמים שונים, שהם סכנה תברואתית לבני אדם, לבעלי חיים ואפילו לצמחיה. הדבר הראשון שעליכם לעשות במקרה של הצפה, זה קודם כל להזמין שירותי ביובית.

אם תחפשו בגוגל ביובית בקרית אונו מידרג, תגיעו לתוצאות שונות אבל אנחנו מציעים לכם ליצור קשר ישירות איתנו ולאפשר לנו לעזור לכם כמה שיותר מהר.

שאיבה מהירה של הצפה באמצעות ביובית, מונעת נזקים לציוד בשל רטיבות וכמובן את הסכנה הבריאותית שעלולה להיווצר, אם מי הביוב יבואו במגע עם הסביבה.

 

ביובית בקריית אונו בזמינות גבוהה

כל סוגי שאיבות הביוב, לרבות שאיבת הצפות של מי שופכין כפי שהסברנו קודם, הצפות של מים או אפילו שאיבות של בורות ספיגה ורקב, חובה שיתבצעו באמצעות הביובית בלבד!

כאשר אנחנו שואבים הצפה ומייבשים אותה, או כשאנחנו שואבים בור ספיגה ומרוקנים אותו, הנוזלים והמוצקים השונים שקיימים בתוך המערכת עוברים בצורה בטיחותית בצינורות העמידים והחזקים של הביובית ולאחר מכן מועברים למיכל הענק שעל גבי המשאית.

אם מדובר בהצפה שהתרחשה בחניון תת קרקעי, במקלט או במקומות נמוכים אחרים, אנחנו נוכל לשלוח ביובית קטנה או נמוכה שתייצר נגישות ישירות למקום ההצפה. כך או כך, שאיבה של הביוב חובה שתיעשה בדרך הבטוחה לסביבה, תוך הפרדה מיטבית בין מי הביוב המזהמים אל הסביבה.

 

פתיחת סתימות ביוב בקרית אונו בלחץ מים

סתימה בביוב היא אחת מהסיבות העיקריות לקריאות השירות שלנו בביובית אלפא, כיוון שהביוב עלול להיסתם בקלות אם לא משתמשים בו בצורה נבונה. השלכת פסולת ואשפה אל הביוב, דרך הכיור, המקלחת, האסלה או האמבטיה, היא מאוד מסוכנת למערכת ולעתים הנזקים מתגלים לעין רק כאשר הם כבר חמורים ביותר.

הדרך האופטימלית למנוע מהביוב מלהיסתם, היא להקפיד על הפרדת פסולת ועל השלכת האשפה אל הפח, אפילו כאשר מדובר בנוזלי בישול, בשמנים ובלכלוך ש"עובר בכיור" או נשטף באסלה, לכאורה.

אם כבר קיים נזק ונוצרה בעיה של סתימה, אנחנו כמובן יכולים לעזור בקלות באמצעות הביוביות שלנו, שמסוגלות להזרים מים בעוצמה רבה אל תוך הצנרת, מה שמשחרר כל סתימה ומנקה את המערכת. התנהלות נכונה בחיי היום יום, שומרת על מצב הצנרת, מונעת תקלות לא נעימות בביוב וסתימות מיותרות וכמובן חוסכת הרבה כסף על תיקונים ושירותי ביוב.

 

חיתוך שורשים בביוב בקריית אונו

כאשר פתח הביוב ממוקם בקרבת מקום לעצים ולצמחים, במיוחד אם זה עץ גדול ממדים כמו פיקוס, ישנה סבירות גבוהה שהשורשים יצמחו אל תוך פתח הביוב. מצב כזה הוא מסוכן במיוחד לשלמות הצנרת, כיוון שכל עוד יש לשורשים מקור מים זמין, הם ימשיכו לצמוח ולהתארך עד ליצירת סדקים ושברים בצינורות.

אנחנו מציעים שירות של חיתוך שורשים שחדרו לביוב ועושים סוף לבעיה הזו:

✔️ נשאב את הביוב – על מנת לשחרר ממנו פסולת מיותרת.

✔️ נכניס מצלמה עם סיב אופטי – כדי להבין עד לאיזה עומק השורשים חדרו ומה הנזק שהם חוללו.

✔️ נחתוך את השורשים – ואז נשטוף את הצנרת כדי שהם ישתחררו החוצה.

✔️ נציע טיפול משלים – תיקון הצנרת ושיקומה, תמיד יהיה משתלם יותר מאשר החלפה כוללת שלה. במקרים רבים ניתן יהיה לתקן את הצינור שניזוק מהשורשים שחדרו אליו ולהחזיר אותו לשימוש תקין.

 

ביובית בקרית אונו
עלי שלכת ושורשים בביוב בקרית אונו, עלולים לסתום את הצנרת – חשוב לפתוח את הסתימה כדי למנוע הצפה של הביוב

 

מחיר ביובית בקרית אונו – כמה עולה?

עבודות הביוב שאנחנו מציעים ללקוחותינו הן מגוונות מאוד, אך המחירים תמיד יהיו משתלמים ביחס לכל חברת ביוב אחרת בישראל. עלויות של שירותי ביובית יכולות להשתנות בהתאם לשעת הקריאה, לסוג השירות ולמורכבות התקלה.

אנו מקפידים לתת הצעת מחיר הוגנת ותמיד נעדיף להציע מעטפת של שירות מונע, שיאפשר לכם לקבל "שקט" מבעיות הביוב השונות, לתקופה ארוכה.

הנה טבלה שמרכזת את השירותים הפופולריים ביותר, באזור העיר קרית אונו וסביבתה:

ביובית בקרית אונו מחיר לשירות מחירון מומלץ
מחיר שאיבת בור שומן או בור ספיגה החל מ- 600 ₪
עלות שאיבת הצפה בביוב החל מ- 600 ₪
שטיפת קווי ביוב בקרית אונו מחירים החל מ- 600 ₪
מחיר פתיחת סתימות ביוב בקרית אונו בלחץ מים גבוה החל מ- 750 ₪
מחיר ניקוי ביוב (כולל ציוד לבעל המקצוע) החל מ- 1600 ₪
עלות תיקון צנרת ללא הרס החל מ- 1800 ₪
עלות פינוי והטמנת פסולת ביוב החל מ- 500 ₪
עלות איתור נזילה בצנרת החל מ- 550 ₪

קבלן ביוב בקרית אונו – רק ביובית אלפא!

אנחנו בביובית אלפא מסוגלים לסייע בכל מקרה של תקלה בביוב, בין אם מדובר בבעיה שקיימת זמן רב או בתקלה פתאומית שהפרה לכם את השגרה.

הפתרונות המתקדמים שלנו, המכשור החדשני וכמובן אנשי המקצוע המיומנים, מאפשרים לנו להציע לכם שירותי ביוב ברמה הכי גבוהה בארץ, בזמינות גבוהה – אפילו כשאתם צריכים שאיבות של ביובית מעכשיו לעכשיו – במחירים הכי משתלמים בישראל!

 

Yair Divinsky
Yair Divinsky
13/08/2023
ביובית אלפא אלופים!! הגיעו אלינו בזמן ומהר לטפל בבריכת ביוב שנסתמה בבניין במקצועיות
bel g
bel g
02/07/2023
שירות יוצא מן הכלל! כבר משיחת הטלפון הראשונית הורגש שמדובר במקצוענים אמיתיים! הגיעו ממש מהר ואבחנו תוך רגע את הבעיה, עבדו בזריזות, היו ממש אדיבים ושירותיים וגבו מחיר הוגן לחלוטין, יצאנו ממש מרוצים ממליצים מאוד!
קרן בירן
קרן בירן
21/06/2023
קודם כל אציין שהגיעו במהירות מדהימה! ממש מעכשיו לעכשיו!! הצפה מטורפת בחניון של הבלוק שלי, שממש עצרה לכל השכנים את היום שלהם ואף אחד לא יכול היה להזיז את הרכב, הגיעו אנשי מקצוע מעולים שטיפלו בעניין צ'יק צ'אק ושאבו את כל המים!! ממש אחלה שירות ובנוסף להכל גם חבר'ה נחמדים ממש

 

שכונות ברחבי קריית אונו אליהן אנחנו מגיעים:

אונו הירוקה גני אילן שכונת המרכז מגדל המים
פסגת אונו עבר הירדן פרדס ריספלד אונו הותיקה
קיראון שיכון רסקו רימון מונטיפיורי

קריית אונו – מפה של העיר:

מגיעים גם ליישובים סמוכים: ביובית בפתח תקווה | ביובית בסביון | ביובית בר"ג