ביובית אלפא – שאיבות ביוב והצפות 24 שעות ביממה, עם שירותי ביובית בקריית אתא שמגיעים אליכם במהירות.

אילו שירותי ביוב אנחנו מציעים, למה חשוב לטפל במהירות בכל בעיית ביוב ולא לדחות את העניין, איך צילום ביוב יכול למנוע תקלות עתידיות וכמה עולה להזמין ביובית בקרית אתא? על שאלות אלו ונוספות נענה מיד.

 

ביובית בקרית אתא 24 שעות ביממה במחירים מנצחים!

✔️ שאיבת הצפות בקריית אתא מעכשיו לעכשיו, גם בחניון או מקלט

✔️ ריקון בורות ספיגה ובורות שומן למוסכים, מפעלים ותעשייה

✔️ שאיבות ביוב בקרית אתא ואזור הקריות 24 שעות 

✔️ מגיעים לכל השכונות בעיר: גבעת הכלניות, גבעת רם,

גבעת אלונים, גבעת טל, קרית בנימין, בית וגן,

נווה חן ולכל האזורים בקרית אתא

✔️ להצעת מחיר לשירותי ביוב בקרית אתא >>

התקשרו לטלפון: 055-9703794

 

ביובית בקרית אתא
מגוון שירותי ביובית בקרית אתא מעכשיו לעכשיו – ביובית אלפא מחזירים אתכם מהר לשגרה

 

 

שאיבות ביוב בקרית אתא

אם אתם מריחים רע רע שעולה מאחד מפתחי הביוב בבית, או אפילו אם יש ריח לא נעים באוויר ואתם לא מבינים מאיפה הוא מגיע – חשוב מאוד שלא להתעלם מהעניין, אלא להבין שככל הנראה מדובר בביוב ש"עלה".

ביוב סתום שאין לו לאן לזרום, חשוב מאוד לשאוב ולשחרר כמה שיותר מהר, אחרת הסתימה עלולה להפוך למורכבת יותר ויותר ולהוביל להצפה של מי השופכין.

אנחנו בביובית אלפא מודעים לצורך הדחוף לשאוב את הביוב כמה שיותר מהר, לכן אנחנו מציעים את השירותים שלנו מסביב לשעון, כולל בלילות, בחגים, בשבתות ובכל שעה ביום.

ההגעה המהירה שלנו עד למקום התקלה והטיפול המסור והמקצועי, עוצר את החמרת הבעיה ומחזיר אתכם לשגרה תוך זמן קצר.

 

שאיבת הצפות בקריית אתא עם ביובית

הצפה היא מצב שכשהוא קורה, הוא בדרך כלל מגיע באופן פתאומי, במיוחד אם מתעלמים מכל הסימנים שעשויים לרמוז על בעיית ביוב שהולכת ונוצרת, כפי שהסברנו קודם.

חשוב מאוד להזמין שירותי ביובית לצורך שאיבת הצפה מכל סוג, בין אם מדובר בהצפה של מים, או בביוב שעלה על גדותיו. אנחנו בביובית אלפא נוכל לשלוח אליכם את הביובית המתאימה עבור המשימה ולשאוב את ההצפה בצורה יסודית עד לייבוש המקום.

גם למקומות נמוכים כמו חניונים, מקלטים או קומות מרתף יש לנו פתרון – ביובית ניידת או ביובית נמוכה בקרית אתא, שיש להן גישה גם למקומות המאתגרים ביותר ונותנות מענה להצפות במקומות אלה.

מהם היתרונות של הביובית?

✔️ המיכלית הגדולה

✔️ הצינורות החזקים והעמידים

✔️ עוצמת השאיבה 

✔️ עוצמת הזרמת המים החוצה

כל היתרונות הללו נותנים לביובית את האפשרות להעניק לכם מעטפת שלמה של פתרונות ביוב מצוינים ובעיקר בטיחותיים, על מנת למנוע מצב שבו מי הביוב זולגים החוצה ומסכנים את בני האדם, בעלי החיים או הצמחייה שבסביבה.

 

ביובית בקרית אתא
הצפה ברחוב עלולה להתרחש בעונת החורף – שאיבת מים עם ביובית בקרית אתא מייבשת את הרחוב ומחזירה את מערכת הביוב לפעולה

 

פתיחת סתימות ביוב בקרית אתא

העלייה של מי הביוב למעלה, במקום המשך הזרימה שלהם בצנרת, מתרחשת בגלל שלמעשה אין לנוזלים הללו לאן להמשיך ולהתקדם, בגלל שמשהו חוסם להם את הדרך.

אלו הם הגורמים העיקריים להיווצרות סתימה בצנרת הביוב:

#1) שימוש לא נכון בבית השימוש – השלכת פסולת לאסלה, כגון חיתולים, תחבושות היגייניות ואשפה שגם אם היא "יורדת במים", היא בעצם נתקעת בשלב כלשהו בתוך צנרת הביוב.

קל מאוד למנוע סתימות שכאלה, על ידי העלאת המודעות ליכולת של האשפה הביתית לגרום לסתימות בקלות והימנעות מזריקת האשפה לפתחי הביוב.

#2) כניסת חומרים טבעיים לתוך הצנרת – חדירת חול, אבנים, עלים ואדמה אל תוך פתחי הביוב, בדרך כלל כאשר מדובר בצנרת חשופה לאוויר או פתחים של ביוב שבעונת החורף, בתקופה של רוחות עזות וגשמים, נכנסים אליהם חומרים שסותמים אותם ומונעים מהביוב להמשיך ולזרום דרכם.

סתימות מהסוג הזה מתרחשות בדרך כלל בפתחי מרזבים, שנמצאים על גגות של בתים. ניקוי קבוע של פתח המרזב, הגג וכל סביבתו לפני שעונת הגשמים מתחילה, כמו גם את האזור שמסביב לשוחות ביוב או פתחי ביוב שנמצאים בחצר, יכולה לצמצם בצורה ניכרת את הסיכון לסתימת פתח המרזב או הביוב מהסיבות הללו.

#3) שורשי עצים שצמחו בתוך הצנרת – הסרת שורשים מהביוב בקרית אתא היא אחת מהפעולות החשובות שיש, כיוון שהיא יכולה לשחרר סתימות חמורות בביוב ואפילו למנוע הרס של הצנרת כולה.

כאשר שורשים של עצים גדולי מימדים כמו פיקוס לדוגמה, צומחים בתוך צינור ביוב – הם ממשיכים לגדול כל הזמן, מתארכים ומתעבים ובכך מייצרים חסימה שלא מאפשרת למי השופכין לעבור בצורה תקינה ובנוסף עלולים לסדוק ולשבור את הצינור עצמו.

באמצעות הסרת השורשים, הזרמת מים בלחץ גבוה לצורך ניקוי ביוב יסודי ושאיבת הפסולת, אנחנו משיבים את הביוב לפעולה תקינה.

 

מחיר ביובית בקריית אתא

העלויות של עבודות ביוב בקרית אתא שאנחנו בביובית אלפא מבצעים ללקוחותינו, הן הוגנות ומשתלמות במיוחד, בהשוואה לכל חברה אחרת המספקת שירותי ביובית בפריסה ארצית מלאה.

המחירים יכולים להשתנות בהתאם לסוג התקלה, המורכבות של הבעייה וגם לשעת הקריאה – אנו זמינים עבורכם בכל שעות היממה אך המחיר של חלק מהשירותים יכול לעלות, כאשר הקריאה היא בשעות הלילה או בחגים, כלומר מחוץ לשעות הפעילות הסטנדרטיות.

בטבלה הבאה ריכזנו את טווחי המחירים לשירותי הביובית הפופולריים ביותר שלנו, באזור העיר קרית אתא וסביבתה:

ביובית בקרית אתא מחיר לשירות מחירון מומלץ
מחיר הסרת שורשים בביוב בקרית אתא החל מ- 790 ₪
מחיר פתיחת סתימה בביוב ביתי בקרית אתא (כולל סילוק מגבונים ופסולת ביוב) החל מ- 700 ₪
עלות ביובית נמוכה לשאיבת הצפות בחניון או מקלט החל מ- 790 ₪
מחיר ריקון ושאיבת בור ספיגה או בור שומן בקרית אתא החל מ- 650 ₪
עלות תיקון צנרת ללא הרס החל מ- 1800 ₪
עלות ניקוי צנרת ביוב בקרית אתא (כולל שטיפת קווים בלחץ מים גבוה) החל מ- 1200 ₪
מחיר צילום קווי ביוב בקרית אתא החל מ- 800 ₪
עלות פינוי והטמנת פסולת ביוב החל מ- 400 ₪

עבודות ביוב בקרית אתא עושים עם ביובית אלפא!

אל תחכו עד שהביוב יעלה! חושבים שיש לכם סתימה בצנרת? המים לא יורדים טוב בכיור או במקלחת? הזמינו שירותי ביובית בקרית אתא מהמקצוענים שלנו בביובית אלפא ונגיע במהירות לתיקון הביוב בכל שעה שתתקשרו! התקשרו עוד היום לקבלת הצעת מחיר משתלמת במיוחד ומגוון של פתרונות מקצועיים לכל בעיות הביוב.

 

קרית אתא – מפה:

 

עובדים בכל אזור הצפון: ביובית באזור הצפון | ביובית בעיר חיפה | ביובית בקרית ים