שירותי ביובית ברמת השרון יכולים להציל את הביוב שלכם בזמן אמת – זו בדיוק הסיבה שאנחנו בביובית אלפא מציעים את שירותינו מסביב לשעון במחירים ללא תחרות!

למה שאיבת הצפה ברמת השרון חייבת להתבצע עם ביובית? מה עושים כשיש הצפה במרתף? האם גם שוחות ביוב שמותקנות בגינה צריכות ניקוי קבוע? איך משחררים סתימה חמורה בצנרת הביוב והאם ניתן למנוע אותה מלכתחילה? אנחנו כאן כדי לענות לכם על כל השאלות.

 

ביובית ברמת השרון לשאיבת ביוב והצפות במחיר פגז!

✔️ פתיחת סתימות ביוב ברמת השרון ובצנרת – פתרון מקצועי, מהיר ויעיל

✔️ שאיבת הצפות ברמת השרון  – כולל ביובית נמוכה למקלטים ולחניונים

✔️ שאיבות ביוב ברמת השרון – זמינים בכל שעה!

✔️ עבודות ביוב באזור רמת השרון: מורשה, נווה גן, הכפר הירוק, הדר,

נווה מגן, נווה רסקו, נווה רום, קרית יערים ושכונות נוספות

✔️ להצעת מחיר אטרקטיבית, התקשרו אלינו >>

טלפון: 055-9703793

 

ביובית ברמת השרון
מגוון שירותי ביובית ברמת השרון ובפריסה ארצית 24 שעות ביממה

 

 

פתיחת סתימות ביוב ברמת השרון – צריך ביובית או שאפשר להסתפק באינסטלטור?

אם אתם שואלים את עצמכם מתי חובה להזמין משאית ביובית ולא להסתפק באינסטלטור, התשובה היא שרוב תקלות הביוב הן לא מה שהן נראות, במבט ראשון.

בעיות בביוב נוטות לחזור על עצמן שוב ושוב, אם לא מטפלים בהן כראוי – כשהמשמעות היא שגם כשאינסטלטור יגיע כדי לטפל בתקלה, רוב הסיכויים שהוא "יפספס" את הבעיה האמיתית, או תקלות נוספות ופחות בולטות, שהולכות ומחמירות ככל שהזמן חולף.

הדוגמה הטובה ביותר לכך, היא צנרת סדוקה וחלודה – ובעוד אינסטלטורים יכולים להציע שירותים מסוימים וספציפיים הקשורים לתיקוני ביוב ועשויים להציע פתרונות פשוטים של תיקון נזילות קלות, הרי שרק חברת ביובית המספקת ביוביות ברמת השרון ממגוון סוגים ומציעה שירותים מגוונים שכוללים שימוש במכשור מתקדם וחדשני – יכולה בהתאמה גם להעניק פתרונות יעילים ואיכותיים הרבה יותר.

אנחנו בביובית אלפא מספקים תיקון צנרת ביוב ללא הרס ובמקרה הצורך גם החלפה מלאה של צינורות ביוב. באמצעות בדיקות מעמיקות כמו צילום קווי ביוב, שהיא שירות שמייד נרחיב עליו, נוכל לתת לכם מעטפת של פתרונות לביוב, ששום אינסטלטור לא יכול לתת.

בנוסף, על גבי משאית הביובית ישנו אבזור, המאפשר לבצע שאיבות ביוב, שהיא פעולה מבוקשת ביותר, באופן בטיחותי ומבלי לסכן את בריאות הציבור ואת איכות הסביבה:

✔️ צינורות חזקים ואטומים – כדי שמי השופכין לא יבואו במגע עם בני אדם, צמחיה או בעלי חיים, חשוב שבזמן שאיבה של מים או של ביוב, הם יועברו אל מיכלית הביובית דרך צינורות שיעמדו בעומס ויהיו אטומים לחלוטין, ללא כל סיכוי לנזילה החוצה.

✔️ מיכלית גדולה ועמידה – אנחנו נקראים מעת לעת לשאיבה של בריכות ולייבוש הצפות במקומות גדולים במיוחד, כשהמשמעות היא כמות אדירה של מים שהביובית נדרשת לשאוב. המים הללו נכנסים לתוך המיכלית, שגם היא כמו הצינורות עשויה מחומרי גלם חזקים ביותר.

✔️ התאמה של סוג הביובית לשאיבה הדרושה – בנוסף לאבזור הייחודי אנחנו מקפידים על שליחת הביובית הרלוונטית למקום הקריאה. במקרים רבים, המשאית הרגילה של הביובית לא יכולה להגיע למתחם הספציפי שבו יש לבצע את השאיבה או לפתוח את הסתימה. אנחנו יכולים להציע גם ביובית נמוכה ברמת השרון, שמעניקה פתרון ייחודי למקומות נמוכים כדוגמת חניונים תת קרקעיים ומרתפים, שיש כמותם לא מעט בבתים הפרטיים ברחבי העיר.

שירותים אלו וגם אחרים, עליהם נפרט בהמשך, הם חלק בלתי נפרד מתוך שירותי ביוב ברמת השרון שאנחנו בביובית אלפא מציעים ללקוחותינו. המטרה היא להחזיר את מערכת הביוב למצב תקין ולוודא ששום תקלה בביוב לא "תתחבא" ותהווה בעיה בהמשך הדרך.

 

קבלן ביוב ברמת השרון עם הסמכה ורשיונות מתאימים

כדי לטפל במערכות ביוב מורכבות, חשוב לקרוא לבעל המקצוע הנכון ובמקרים של תקלות חמורות, במיוחד כאלה שנוצרות בתוך קווי ביוב צפופים שמשמשים אנשים רבים, אינסטלטור סטנדרטי לא יוכל לתת את המענה ולעתים גם לא יהיה מורשה לבצע את הפעולות המתאימות, אלו שבאמת יביאו לתיקון היסודי שמערכת הביוב תצריך.

אנחנו בביובית אלפא מעסיקים רק קבלני ביוב בעלי רישיון והסמכה, שצברו ניסיון רב בטיפול בבעיות ביוב מכל הסוגים ויכולים לתת מענה למגוון תקלות. ההסמכה והרישיון של אנשי המקצוע שלנו, הם אלו שמאפשרים להם להפעיל את הציוד המשוכלל, באמצעותו אנחנו מאבחנים את התקלות וגם מטפלים בהן בשטח.

אחת מהדרכים שבהן המקצוענים שלנו מטפלים ביסודיות במערכות ביוב, היא צילום של קווי הביוב.

 

ביובית רמת השרון
ביובית אלפא ברמת השרון

 

צילום ביוב – ככה באמת צריך לבדוק מה קורה בתוך הצנרת

כפי שכתבנו בתחילה, לפעמים תקלות בביוב נראות פשוטות לכאורה, אבל בפועל בתוך הצנרת מסתתרת תקלה חמורה במיוחד.

זו יכולה להיות, למשל, הצפה של הביוב שניתן לייבש אותה, אך שהגורם לה הוא חסימה חמורה של הצנרת שנוצרה בשל צמיחה של שורשים בתוך קווי הביוב, או ריח רע שעולה משוחת הביוב שבגינה, שנובע מהצטברות של פסולת שהתקשתה ושבמבט ראשון לא ניתן תמיד לאתר אותה כי היא נמצאת בעומק השוחה.

צילום ביוב מעניק מבט אל תוככי המערכת והוא מתבצע בכמה שלבים:

#1) שאיבת מי הביוב – כדי להחדיר את המצלמה, המחוברת לסיב אופטי ויכולה להגיע עד לעומק של 50 מטר, יש להפעיל משאבות ביוב ברמת השרון או את הביובית הנמוכה, כתלות במיקום הבדיקה, כך שהמצלמה תוכל להיכנס בקלות לתוך הצינור.

#2) החדרת המצלמה – בזמן הבדיקה יכולים אנשי המקצוע לראות מה קורה בתוך הצינור בזמן אמת. כך ניתן לגלות האם קיים סדק, האם ישנה חסימה או מתחילה להיווצר סתימה, האם יש חלודה וכדומה.

#3) תיקונים לאחר הבדיקה – גם אם טיפלנו בבעיה הראשונית שלשמה הזמינו את השירותים שלנו, בדיקה של צילום הצנרת עשויה לגלות תקלות נוספות, כאשר בשלב הזה נסביר ללקוח מהי התקלה ונוכל לתת הצעת מחיר משתלמת לתיקון מלא של הצנרת בהתאם לממצאים.

יש לזכור כי פתיחת סתימות שקיימות בצנרת, מקדימה בכל מקרה את כל השלבים הללו, כיוון שלתוך צינורות חסומים לא יהיה אפשרי להכניס את המצלמה. בנוסף, חשוב לשחרר את הסתימות והחסימות באם הן קיימות, כדי שאם יהיה צורך להכניס גם רובוט לתיקונים של הצנרת ללא הרס, ניתן יהיה לעשות זאת.

 

התקנת שוחת ביוב ברמת השרון לבעלי גינות פרטיות

בתי קרקע שיש בחלק החיצוני שלהם חצר גדולה, מצריכים מערכת ביוב מורכבת עוד יותר, שמשלבת בין צינורות המותקנים בגבהים שונים. על מנת שמי הביוב יזרמו קדימה ללא עצירות, אנחנו מתקינים שוחות ביוב שמהוות מעין "תחנות ביניים" עבור המים ומאפשרות להם לזרום ללא כל בעייה.

התקנת שוחות ביוב ברמת השרון נעשית לאחר תכנון מקדים ויסודי ובהתאם לתקנים המחמירים בישראל. בדומה לכך, אנו מציעים גם התקנה של מפרידי שומנים לבעלי עסקים הנדרשים לכך על פי החוק, כאשר שאיבת מפרידי שומנים ברמת השרון גם היא שירות יעיל שלנו, המאפשר את השימוש החוזר בבור השומן ואת ריקונו, המפריד את השמנים ממי הביוב הרגילים ובכך מונע סתימות ונזקים לצנרת הביוב.

כאשר בתוך צנרת הביוב קיים לכלוך רב והצטברות פסולת, אפשר להזמין ניקוי ביוב ברמת השרון שאותו אנו מבצעים על ידי הזרמת מים בלחץ גבוה. במקרה של גינות פרטיות, השוחה מאפשרת גישה נוחה לתוך הצנרת, הקרובה עד כמה שניתן למקום הסתימה.

 

ביובית ברמת השרון
התקנת שוחת ביוב בגינה פרטית ברמת השרון חיונית למערכת הביוב ויש לנקות אותה על בסיס קבוע

 

מחיר ביובית ברמת השרון – כמה עולה?

שירותי ביוב ברמת השרון לא חייבים להיות יקרים! גם אם אתם מחפשים באינטרנט שירותי ביובית ברמת השרון מידרג, אנחנו מציעים לכם לפנות דווקא אלינו ולקבל את כל מעטפת השירות, במחירים ללא תחרות!

אנחנו בביובית אלפא מקפידים להציע מחירים נוחים והוגנים עבור כלל השירותים שלנו, אשר משתנים בהתאם למורכבות הפעולה וגם בהתאם לשעת הקריאה. שירות פשוט כמו שאיבת בורות רקב או שאיבת בור ספיגה ברמת השרון, יעלה פחות מהפעלת רובוט בתוך הצנרת לצורך ביצוע תיקונים ללא הרס, לדוגמה.

אתם מוזמנים להתרשם מהמחירים המומלצים של השירותים המבוקשים ביותר שלנו, בטבלה שלפניכם:

ביובית ברמת השרון מחיר לשירות מחירון מומלץ לשירותי ביוב ברמת השרון
מחיר שאיבת מים ברמה"ש החל מ- 650 ₪
מחיר שאיבת ביוב עם משאבה טבולה החל מ- 1200 ₪
עלות צילום קווי ביוב ברמת השרון החל מ- 800 ₪
עלות ניקוי שוחות ביוב בגינה פרטית החל מ- 500 ₪
מחיר שיקום צנרת ביוב החל מ- 2000 ₪
עלות שאיבת הצפות במרתף עם ביובית נמוכה החל מ- 790 ₪
עלות פתיחת סתימות ביוב ברמת השרון בלחץ מים גבוה החל מ- 750 ₪
מחיר פינוי והטמנה של פסולת ביוב החל מ- 400 ₪

שאיבות ביוב באזור רמת השרון 24 שעות – רק עם ביובית אלפא!

הביוב עלה על גדותיו ואתם צריכים שירות של פתיחת סתימות ביוב ברמת השרון? זקוקים להתקנה של שוחת ביוב בגינה בבית החדש בעיר? הזמינו את השירות שלנו בכל שעה ונשמח לסייע!

התקשרו בהקדם למוקד שלנו ותוכלו לקבל הצעת מחיר משתלמת במיוחד ובעיקר – שירות אדיב, מקצועי ובלתי מתפשר שיחזיר את הביוב שלכם למצב תקין במהירות.

 

Yair Divinsky
Yair Divinsky
13/08/2023
ביובית אלפא אלופים!! הגיעו אלינו בזמן ומהר לטפל בבריכת ביוב שנסתמה בבניין במקצועיות
bel g
bel g
02/07/2023
שירות יוצא מן הכלל! כבר משיחת הטלפון הראשונית הורגש שמדובר במקצוענים אמיתיים! הגיעו ממש מהר ואבחנו תוך רגע את הבעיה, עבדו בזריזות, היו ממש אדיבים ושירותיים וגבו מחיר הוגן לחלוטין, יצאנו ממש מרוצים ממליצים מאוד!
קרן בירן
קרן בירן
21/06/2023
קודם כל אציין שהגיעו במהירות מדהימה! ממש מעכשיו לעכשיו!! הצפה מטורפת בחניון של הבלוק שלי, שממש עצרה לכל השכנים את היום שלהם ואף אחד לא יכול היה להזיז את הרכב, הגיעו אנשי מקצוע מעולים שטיפלו בעניין צ'יק צ'אק ושאבו את כל המים!! ממש אחלה שירות ובנוסף להכל גם חבר'ה נחמדים ממש

 

שכונות ברמת השרון בהן זמינים שירותינו:

אלון גולן הדר מורשה
מתחם גלילות שכונת נווה גן נווה מגן נווה רום
אזור תעשיה קרית יערים נווה רסקו הכפר הירוק

רמת השרון – מפת העיר:

לאן עוד אנחנו מגיעים בסביבה? ביובית בתל אביב | ביובית בהרצליה