מחפשים שירותי ביובית באור יהודה? צלצלו אלינו לביובית אלפא ותוכלו להיות בטוחים שנגיע במהירות עם ביובית מתאימה ונטפל עבורכם בכל בעיית ביוב שצצה.

שירותי ביובית באור יהודה הם המומחיות שלנו ואנחנו מספקים אותם ללקוחות פרטיים, עסקיים ומוסדיים, במחירים נוחים במיוחד, 24 שעות ביממה.

החל מפתיחת סתימות ביוב קשות, חיתוך שורשים, שאיבות ביוב ובורות ועד לפינוי שפכים, באילו תרחישים ביובית היא דבר שיכול לעזור לכם וכמה הדבר אמור לעלות לכם? כל התשובות לפניכם!

 

ביובית באור יהודה במחיר טיל 24/7 – רק עם ביובית אלפא!

✔️ צילום קווי ביוב בעיר וסביבתה עם מצלמה אופטית עד לעומק 50 מטר

✔️ שטיפת צנרת ביוב, פתיחת סתימות ביוב באור יהודה עם לחץ מים גבוה

✔️ שירותי קבלן ביוב באור יהודה עם ניסיון רב!

✔️ שאיבות ביוב באור יהודה בכל השכונות: נווה סביון, נווה רבין,

רמת פנקס, כפר ענה, קריית גיורא, הפרדס ובכל רחבי העיר…

✔️ להצעת מחיר לשירות ביובית בעיר חייגו >>

טלפון: 055-9703793

 

ביובית באור יהודה
שירותי ביובית בעיר אור יהודה והסביבה 24 שעות ביממה

 

 

מחיר ביובית באור יהודה – כמה עולה?

מחיר ביובית באור יהודה תלוי במספר גורמים שכוללים את סוג העבודה, מורכבותה והיקפה. למשל, שליחת ביובית עבור שאיבת הצפה בלבד, תהיה זולה יותר מאשר צורך לבצע גם טיפול בפתיחת הסתימה שגרמה לה.

בנוסף, שאיבת ביוב באור יהודה באמצע הלילה, בסוף השבוע או בימי חג, תהיה יקרה יותר מאשר בימי חול ושעות רגילות. בכל מקרה, אצלנו בביובית אלפא תקבלו לא רק מחירים נוחים שכוללים אחריות ארוכה, אלא גם תוכלו להיות בטוחים שנוכל לטפל בכל תקלה במקצועית מירבית, בשל היותנו חברה קבלנית בתחום.

הנה טווחי המחירים המומלצים לצרכן עבור שירותי ביובית באור יהודה וסביבתה הקרובה:

ביובית באור יהודה מחיר לשירות מחירון מומלץ
מחיר שאיבת בריכת ביוב עד 4 קוב החל מ-650 ₪
עלות פתיחת סתימה בביוב אור יהודה החל מ-600 ₪
המחיר של שאיבת בור שומן או ספיגה החל מ- 650 ₪
עלות שטיפת ביוב ושחרור סתימות בלחץ מים גבוה החל מ-750 ₪
מחיר צילום קווי ביוב (עם מצלמה וסיב אופטי) 800-1690 ₪
מחיר ביובית קטנה / נמוכה (מתאים למקלטים או לחניונים תת קרקעיים) החל מ- 750 ₪
ניקוי ביוב באור יהודה החל מ-600 ₪
שאיבה הצפות החל מ-600 ₪

צילום קווי ביוב באור יהודה

תושבי אור יהודה היקרים, גם אם אתם מתנהלים בצורה נכונה עם מערכת הביוב שלכם, אתם עדיין חשופים לכל מיני בעיות שעלולות לצוץ בתוך הצינורות שלה, לעיתים בשל נזקי הזמן או בעקבות פעולותיהם של אחרים.

אתם ממש לא אשמים שהשכן שלכם נוהג להזרים את סירי השמן שלו לתוך צנרת הביוב, שהשכנה בקומה התחתונה זורקת מגבונים לתוך האסלה וגם אינכם יכולים לשלוט על שורשי עצים שחודרים לתוך הצינורות ומאיימים לסתום אותם בכל רגע נתון.

כל אלו יכולים לגרום בסופו של דבר לסתימות ביוב חמורות ולכן כדאי לכם לדבר עם ועד הבית של הבניין' על מנת שיברר לגבי האפשרות לבצע צילום קווי ביוב באמצעותנו.

אנחנו נגיע אליכם אחת לתקופה על מנת לבצע צילום של הצנרת, שבאמצעותו נקבל תמונת מצב כללית של הצנרת ונקבע האם יש צורך להגיע עם ביובית על מנת לשטוף אותה בלחץ מים גבוה כדי למנוע את הסתימה העתידית ואת כל הנזקים הנוספים שהיא מביאה איתה – הצפות, ריחות לא נעימים והתרבות מזיקים.

במידת הצורך נחליף עבורכם את קווי הביוב התקולים וגם נוכל להתקין שוחות ביוב, מה שימנע הצפות בעתיד.

 

שאיבות ביוב עם ביובית
שאיבות ביוב עם ביובית

 

פתיחת סתימות ביוב אור יהודה

במידה ולא בוצעו פעולות מניעה בזמן או כאשר חומרים שונים חדרו למערכת הביוב בפתאומיות וגרמו לנזקים מהירים בה, הדבר עלול לגרום לסתימה חמורה. במקרה שכזה אין טעם לפנות אל אינסטלטור רגיל ועדיף לפנות אל חברה מקצועית כמונו שמציעה שירותי ביובית באור יהודה.

זוהי הדרך המהירה והיעילה ביותר לפתוח כל סתימת ביוב ולהחזיר את המערכת למצב תקין. פתיחת סתימות בביוב באור יהודה באמצעות ביובית, מתבצעת בכמה דרכים:

#1) הזרמת לחץ מים גבוה – הדבר מתאים במצבים בהם מגבונים, חיתולים, פסולת שיפוצים ועוד סוגים של חומרים זרים חדרו למערכת הביוב. טיפול בבעיות ביוב באמצעות לחץ מים גבוה מאפשר להזרים את כל הגורמים הללו לכיוון המערכת הראשית ולהעלים את הסתימה.

#2) חיתוך שורשים – גם שורשי עצים ושיחים אשר סמוכים למערכת הביוב עלולים לחדור לתוכה עם הזמן. התוצאה היא צינורות שהתמלאו בשורשים עבים וקשיחים שסותמים אותם. במקרים שכאלו, על מנת לפתוח את הסתימה, יש צורך בחברה שיודעת כיצד לבצע חיתוך שורשים בביוב באור יהודה באמצעות דיזה מתאימה שמחוברת לביובית. אנחנו מציעים לכם את זה, נוסף על יתר השירותים היעילים שלנו.

#3) המסת שומנים – כאשר שומנים זורמים למערכת הביוב הם נפרדים מהמים ושוקעים על דפנות הצינורות, עד שנוצר מחסום משמעותי לזרימת הנוזלים. באמצעות ביובית ניתן לפתוח את הסתימות הללו בקלות על ידי שימוש בדיזות מיוחדות שמספקות זרם מים חזק שמנתק את השומנים מהדפנות. ניתן להוסיף גם דטרגנטים שממיסים את השומנים ומאפשרים שחרור מהיר יותר שלהם.

 

ביובית באור יהודה
בעזרת משאית ביובית באור יהודה ניתן לשאוב הצפות, לפתוח סתימות ולפתור תקלות ביוב רבות

 

שאיבת הצפות באור יהודה

עוד מקרים נפוצים שבהם ביובית היא דבר הכרחי, הם מקרי הצפות ושטפונות. הצפה יכולה להתרחש בעקבות סתימה שלא טופלה בזמן, לאחר פיצוץ של צינור מים או תקלה אחרת – ואילו שיטפון יכול להתרחש במהירות ביום גשם סוער שגרם לכך שמערכת הביוב לא עומדת בקצב.

גם במקרים הללו, ביובית היא הפתרון המתאים ביותר לייבוש ושאיבת ההצפה או השיטפון. שאיבת הצפות באור יהודה יכולה להתבצע על ידי מגוון רחב של סוגי ביוביות. זוהי יכולה להיות ביובית משאית עצומה, שמתאימה לשאיבה של הצפות גדולות, או ביובית נמוכה, שמתאימה למקומות עם מגבלת גובה כלשהי, דוגמת חניונים.

גם שאיבת שטפונות מבוצעת על ידינו ללא בעיה, באמצעות בחירה בביובית מתאימה. אפשרות מאוד יעילה היא למשל באמצעות ביובית ניידת. ביובית כזאת מאפשרת לנו להגיע לכל מקום ואין זה משנה עד כמה תנאי השטח מגבילים אותנו, למשל מרתף או מקלט, זאת על ידי סחיבתה על ידי הצוות כמה שיותר קרוב למקום השיטפון.

מאחר ולעולם אין לדעת מתי הצפה או שיטפון יתרחשו וכל דקה חשובה, אנחנו מציעים לכם שירותי ביובית 24 שעות בעיר אור יהודה ולאורך כל ימות השבוע.

 

ביובית אלפא גם לעסקים – היתרונות שלנו

חשבתם לחפש מידע על ביובית באור יהודה מידרג? אנחנו בספק אם תמצאו עוד חברה שמתמחה בכל כך הרבה היבטים בתחום הביוב – נסו אותנו! מבטיחים לכם שלא תתאכזבו!

המקצוענים שלנו בביובית אלפא מעניקים שירותי קבלן ביוב באור יהודה, מה שאומר שתוכלו להיעזר בנו לא רק עבור שירותי ביובית, אלא גם עבור מגוון רחב של שירותים נוספים בתחום הביוב:

  • שאיבת בור שומן באור יהודה – אם אתם בעלי עסק או מפעל שמחויב על פי חוק בהחזקת בור שומן, אתם חייבים להיות בקשר רציף עם קבלן ביוב על מנת שירוקן את מפריד השומנים באופן קבוע. אנחנו קבלני ביוב שעובדים עם עסקים רבים באזור ומלבד שאיבות של בורות שומן וביצוע תחזוקה שוטפת בהם, אנחנו גם נוכל להתקין אותם עבורכם.
  • שאיבת בור ספיגה – אם אתם עסק שמזרים ביוב אל תוך בור ספיגה ייעודי, תוכלו להיעזר בנו על מנת לשאוב את תוכנו כאשר הוא עולה על גדותיו. בנוסף אנחנו מבצעים ניקוי תקופתי של בורות ספיגה למניעת הצפות ותקלות עתידות שיעלו לכם המון כסף.
  • תכנון קווי ביוב לעסקים – אם העסק שלכם בתהליך התרחבות ואתם מעוניינים להתאים את המערכת הקיימת למצב החדש, תוכלו לפנות אלינו על מנת שנתכנן עבורכם את קווי הביוב מחדש, לשם מניעת תקלות עתידיות שנובעות מתכנון לא נכון.

 

אזורי השירות שלנו באור יהודה

שכונת האקדמאים סחל"ב נווה סביון ההסתדרות
הפרדס עמידר שיכון ממשלתי רמת פנקס
קרית גיורא נווה רבין בית בפארק כפר ענה

 

מחפשים קבלן ביוב באזור אור יהודה? רק ביובית אלפא!

מוזמנים לשמור את המספר שלנו או לצלצל אלינו כבר עכשיו ולקבל את כל הפרטים, כולל הצעת מחיר משתלמת במיוחד. מחכים לשיחתכם – צוות ביובית אלפא.

 

Yair Divinsky
Yair Divinsky
13/08/2023
ביובית אלפא אלופים!! הגיעו אלינו בזמן ומהר לטפל בבריכת ביוב שנסתמה בבניין במקצועיות
bel g
bel g
02/07/2023
שירות יוצא מן הכלל! כבר משיחת הטלפון הראשונית הורגש שמדובר במקצוענים אמיתיים! הגיעו ממש מהר ואבחנו תוך רגע את הבעיה, עבדו בזריזות, היו ממש אדיבים ושירותיים וגבו מחיר הוגן לחלוטין, יצאנו ממש מרוצים ממליצים מאוד!
קרן בירן
קרן בירן
21/06/2023
קודם כל אציין שהגיעו במהירות מדהימה! ממש מעכשיו לעכשיו!! הצפה מטורפת בחניון של הבלוק שלי, שממש עצרה לכל השכנים את היום שלהם ואף אחד לא יכול היה להזיז את הרכב, הגיעו אנשי מקצוע מעולים שטיפלו בעניין צ'יק צ'אק ושאבו את כל המים!! ממש אחלה שירות ובנוסף להכל גם חבר'ה נחמדים ממש

 

אור יהודה – מפה של העיר:

עובדים גם ביישובים הבאים: שאיבת ביוב ברמת גן, ביובית בגני תקווה, ביובית באזור