צריכים ביובית בגני תקווה? צוות ביובית אלפא מציע מגוון רחב של שירותי ביוב בגני תקווה במחירים מנצחים.

לקוחות רבים כבר נעזרו בנו לאורך השנים כאשר התרחשה תקלה כלשהי בביוב שלהם שחייבה שירותי ביובית ויצאו מרוצים. למה כדאי לכם לפנות דווקא אלינו? במה הביוביות שלנו יכולות לעזור לכם? כמה זה צריך לעלות לכם? מיד נענה על כל השאלות הללו.

 

ביובית בגני תקווה במחיר מנצח – זמינים עבורכם בכל שעה!

✔️ שאיבות ביוב בגני תקווה, שאיבת הצפות מים וביוב כולל חניונים

✔️ פתיחת סתימות ביוב בגני תקווה ושורשים במגוון שיטות

✔️ שאיבת מים ושטיפת קווים בכל עומק!

✔️ ביובית נמוכה או ניידת – לעבודות ביוב בכל גובה

✔️ שירותי ביובית בכל השכונות: גנים, קריית ישמח משה,

גבעת סביון החדשה, נוף סביון, בורוכוב >>

טלפון ליצירת קשר: 055-9703793

 

ביובית בגני תקווה
שירותי ביובית בגני תקווה – עבודות ביוב מסביב לשעון

 

 

שירותי ביובית בגני תקווה – מהם היתרונות שלנו?

כאשר תחפשו חברה שיכולה לספק לכם ביובית בגני תקווה, תמצאו הרבה חברות, אך אין ספק שאצלנו בביובית אלפא תמצאו יתרונות שאין להם תחרות בשום מקום אחר:

✔️ קבלן ביוב בגני תקווה – לא כל נותני השירות בתחום הם קבלני ביוב כמונו. היתרונות שבהתקשרות עם קבלן כוללים יכולת לספק לכם צי שלם של ביוביות בהתאמה אישית לכל משימה ובנוסף גם יכולת לתקן כל תקלה שתתגלה בשטח,

למשל סתימות ביוב מורכבות, תיקון והחלפה של קווי ביוב ושוחות ועוד.

✔️ ציוד מתקדם – לשם יעילות העבודה וביצוע המשימות השונות ללא גרימת נזק, אנחנו מחזיקים ומפעילים ציוד מתקדם, דוגמת משאבות משוכללות, דיזות ייעודיות, מצלמות זעירות ורובוטים.

✔️ שירות 24/7 אין זה משנה באיזה שעה תצטרכו אותנו ובאיזה יום, באמצע הלילה, במקרה חירום, בסופי שבוע או בימי חג, אנחנו תמיד ניתן לכם מענה מיידי ונגיע אליכם במהירות. תוכלו לבקש מאיתנו גם ביובית מעכשיו לעכשיו, מה שלא כל החברות בתחום מציעות.

 

מחירון ביובית בגני תקווה

מחיר ביובית בגני תקווה תלוי במספר הפעולות שיש לבצע במשימה אחת – למשל, שאיבה בלבד או שאיבה ופתיחת סתימה יחד. בנוסף, האם מדובר במשימה שגרתית שסובלת דיחוי ושניתן לקבוע אותה מראש למועד ספציפי, או בצורך דחוף שלכם?

ביובית דחופה בגני תקווה תעלה לכם יותר. כמובן שיש הבדל גם במחיר הביובית עצמה, שכן ביובית משאית גדולה בדרך כלל תהיה יקרה יותר מביובית נמוכה וקטנה יותר, אלא אם תנאי השטח ממש מקשים על העבודה.

ריכזנו עבורכם את המחירים הממוצעים שאמורים להיגבות מכם עבור שירותי ביובית:

ביובית בגני תקווה מחיר לשירות מחירון מומלץ
מחיר שאיבת הצפה בביוב בגני תקווה החל מ- 600 ₪
עלות שאיבת הצפה עם ביובי נמוכה בגני תקווה (בחניונים או במקלטים) החל מ- 790 ₪
כמה עולה פתיחת סתימה בצנרת עם לחץ מים גבוה? החל מ- 750 ₪
עלות שאיבת בור שומן מוצף החל מ- 650 ₪
מחיר הסרת שורשים מהביוב בגני תקווה החל מ- 790 ₪
מחיר תיקון צנרת עם רובוט זעיר החל מ- 2000 ₪
מחיר התחלתי של שאיבת בור רקב או בור ספיגה החל מ- 600 ₪
עלות שאיבת מים מבריכת ביוב עד 4 קוב החל מ- 650 ₪

שאיבת הצפה בגני תקווה

הצפות יכולות להתרחש בכל עת, בימי גשם סוערים, כאשר ספרינקלרים התחילו לפעול בתוך מבנה והציפו אותו, כשצינור מים מתפוצץ, בשל שוחת ביוב סתומה שעלתה על גדותיה ועוד.

לא משנה מהי הסיבה, את ההצפה חשוב לשאוב כמה שיותר מהר על מנת למנוע נזק לנפש ולרכוש. הדרך המהירה והיעילה ביותר לעשות זאת היא באמצעות ביובית.

שאיבת הצפה בגני תקווה באמצעות ביובית מתאפשרת בכל מקום ולא משנה עד כמה תנאי השטח מגבילים אותנו. יש לנו כמה סוגי ביובית ונוכל לבחור בין ביובית משאית שמתאימה לשאיבה של הצפות גדולות, לבין ביובית נמוכה שמאפשרת לנו להגיע עם הביובית קרוב למקום ההצפה, גם כאשר תנאי השטח אינם מאפשרים לביובית גדולה יותר להגיע.

כשנגיע לשטח, הצוות שלנו יקבע את אורך הצינור הנדרש ועוצמת השאיבה ולאחר מכן המים יישאבו המים ויועברו לפינוי, בין אם לשוחה קרובה שתעמוד בהספק ובין אם למקומות שמורשים לכך על פי חוק.

 

פתיחת סתימות ביוב בגני תקווה

רבים מהאנשים אשר פונים אלינו עבור שירותי ביובית בגני תקווה, מגלים לאחר שאיבת ההצפה כי הדבר נגרם בשל סתימה חמורה במערכת הביוב. קשה מאוד להימנע מסתימות שכאלו, שיכולות להתרחש בכל עת, עקב סיבות שונות ומגוונות.

ביוב סתום מביא עימו לא רק סיכוי להצפה אלא גם ריחות רעים והגעה של מזיקים שונים. למרבה המזל, גם פתיחת סתימות ביוב בגני תקווה היא דבר שהביובית שלנו יכולה לעשות מצויין.

לאחר שאיבת ההצפה על ידי הביובית, תיבדק הסיבה לעומק שגרמה לסתימה בצנרת, היכן היא ממוקמת, האם ישנן סתימות מרובות והאם קווי הביוב עדיין תקינים, ללא שברים או עיוותים בצינורות.

זאת אנחנו מבצעים על ידי שימוש במצלמות צינור זעירות שמוחדרות לתוך קווי הביוב ומעניקות לנו מבט ויזואלי במתרחש. בהתאם לממצאים, הצוות מפעיל את הביובית, קובע את עוצמת השאיבה הנדרשת ומחבר את הדיזות המתאימות ומתחיל להזרים מים בעוצמה, הלוך ושוב עד להסרת המכשול שגורם לחסימה. דוגמה לכך היא, למשל, הסרת שורשים מהביוב בגני תקווה שמבוצעת על ידי דיזה חותכת ואילו המסה של שומנים שחדרו למערכת מבוצעת על ידי דיזה ממיסה.

בסיום התהליך אנחנו מבצעים שטיפה נוספת של קווי הביוב על מנת לנקות אותם לחלוטין, מבצעים בדיקת הזרמה ובודקים שהכל תקין.

 

ביובית בגני תקווה
באמצעות ביובית בגני תקווה ניתן לשאוב הצפה בבורות ביוב בבטחה ובכך למנוע סכנה תברואתית

 

שאיבת ביוב בגני תקווה – גם במקומות נוספים

הצורך לבצע שאיבת ביוב בגני תקווה באמצעות ביובית יכול לעלות גם בכמה מקומות נוספים, למשל כאלה שבהם מותקנים בורות ביוב מיוחדים:

✔️ ריקון בור ספיגה – אם ברשותכם בור ספיגה שעולה על גדותיו או שהוא בדרך לכך, כדאי מאוד שתיפנו אלינו. אנו בעלי ההיתר לפנות את תכולת הבור לאתרים מורשים וגם ננקה אותו על מנת שיחזור לתפקוד מלא באופן מיידי.

✔️ שאיבת בור שומן עסקים ומקומות עבודה רבים בגני תקווה משתמשים בבור שומן על פי חוק או על בסיס וולונטרי, לשם שמירה על קווי ביוב שמועדים מראש לפורענות. רק קבלן ביוב שפועל בהיתר רשאי לבצע שאיבות של בורות שומן ולשם כך אנחנו כאן עבורכם.

✔️ שאיבות נוספות – אנחנו עומדים לרשותכם גם עבור שאיבת שוחות ביוב תקולות, שאיבה במסגרת שטיפת קווי ביוב מניעתית, שאיבת קווים תעשייתיים, שאיבת שירותים כימיים, שאיבה של בריכות ועוד.

 

ביובית בגני תקווה 24 שעות – רק עם ביובית אלפא!

לא צריך לחכות עד שהבעיה בביוב תחמיר וחשוב להזמין שירות מקצועי כמה שיותר מהר!

אם אתם צריכים ביובית בגני תקווה, אתם כבר יודעים למי לפנות – ביובית אלפא! אנחנו חברת קבלן מקצועית ובעלת מוניטין רב בתחום הביוב וזמינים עבורכם 24/7.

 

Yair Divinsky
Yair Divinsky
13/08/2023
ביובית אלפא אלופים!! הגיעו אלינו בזמן ומהר לטפל בבריכת ביוב שנסתמה בבניין במקצועיות
bel g
bel g
02/07/2023
שירות יוצא מן הכלל! כבר משיחת הטלפון הראשונית הורגש שמדובר במקצוענים אמיתיים! הגיעו ממש מהר ואבחנו תוך רגע את הבעיה, עבדו בזריזות, היו ממש אדיבים ושירותיים וגבו מחיר הוגן לחלוטין, יצאנו ממש מרוצים ממליצים מאוד!
קרן בירן
קרן בירן
21/06/2023
קודם כל אציין שהגיעו במהירות מדהימה! ממש מעכשיו לעכשיו!! הצפה מטורפת בחניון של הבלוק שלי, שממש עצרה לכל השכנים את היום שלהם ואף אחד לא יכול היה להזיז את הרכב, הגיעו אנשי מקצוע מעולים שטיפלו בעניין צ'יק צ'אק ושאבו את כל המים!! ממש אחלה שירות ובנוסף להכל גם חבר'ה נחמדים ממש

 

שכונות בגני תקווה בהן אפשר לקבל שירות

גבעת סביון גני תקווה מערב הפסגה גנים
גנים צפון ישמח משה נוף סביון צמרות הרמה

גני תקווה – מפה של העיר:

לאן עוד אנחנו מגיעים? ביובית בפ"ת | ביובית בקרית אונו | ביובית בסביון