שירותי ביובית בגבעת שמואל עם צוות מקצועי שיודע בדיוק מה הוא עושה, ובמילים אחרות – ביובית אלפא! שאיבת ביוב והצפות במחירים נוחים והוגנים.

אנחנו נגיע אליכם במהירות בכל זמן שתצטרכו 24/7 וגם ניתן לכם הצעת מחיר משתלמת במיוחד. באילו מצבים כדאי לפנות אלינו על מנת שנשלח אליכם ביובית בגבעת שמואל? כיצד נוכל לעזור לכם בשטח וכמה אמורים לעלות לכם שאיבות ביוב באזור גבעת שמואל? כל התשובות לפניכם!

 

ביובית בגבעת שמואל במחירים ללא תחרות 24/7!

✔️ שאיבת מים על ידי קבלן ביובית בעיר גבעת שמואל והסביבה

✔️ ניקוי בורות ספיגה ושומן, שאיבת השמן ופינויו למקום מורשה

✔️ פתיחת סתימה בביוב בגבעת שמואל 24 שעות ביממה!

✔️ שירותי ביובית נמוכה לשאיבת הצפות מחניון / מקלט

✔️ שאיבות ביוב בכל שכונות העיר: רמת אילן, השחר

רמת הדר, פרדס רוזנבלום, הנשיא, הזיתים, גיורא ועוד…

✔️ להצעת מחיר לשירות ביובית >>

טלפון שלנו: 055-9703793

 

ביובית בגבעת שמואל
שירותי ביובית בגבעת שמואל 24 שעות ביממה במחירים מעולים

 

 

מחירון ביובית בגבעת שמואל

מחיר ביובית בגבעת שמואל נקבע על פי סוג הביובית שנשלח אליכם, מה שיקבע בהתאם לסוג המשימה שעומדת על הפרק והיקפה. אם מדובר בשאיבה של הצפה גדולה, אנו נשלח אליכם ביובית משאית גדולה, שבדרך כלל יותר יקרה מאשר ביובית קטנה ונמוכה יותר.

המחיר של ביובית תלוי גם בדחיפות העניין, מאחר ושליחה של ביובית מעכשיו לעכשיו, במיוחד אם מדובר בשעת לילה מאוחרת, סוף השבוע או יום חג, תהיה יקרה יותר משעות וימים שגרתיים.

כמובן שאם יתגלה בעת ההגעה שלנו לשטח כי יש צורך גם בביצוע פעולות שונות בצנרת מלבד פעולת שאיבה, למשל פתיחת סתימה או תיקון צינורות, הדבר גם כן ייקר את המחיר. מה שלא יהיה, אצלנו תמצאו מחירים נוחים והוגנים שלא יאכזבו אתכם.

הנה טווחי המחירים הממוצעים שאמורים להיגבות מכם עבור שירותי ביובית:

ביובית בגבעת שמואל מחיר לשרות מחירון מומלץ
מחיר שאיבת הצפות מים בגבעת שמואל החל מ- 600 ₪
עלות התקנת משאבה טבולה החל מ- 1200 ₪
מחיר צילום צנרת בגבעת שמואל החל מ- 800 ₪
עלות ניקוי ביוב ושטיפת קווים בגבעת שמואל החל מ- 1200 ₪
מחיר ביובית נמוכה בגבעת שמואל – לחניון או מקלט החל מ- 790 ₪
מחיר שאיבת ביוב בגבעת שמואל החל מ- 600 ₪
פתיחת סתימות ביוב החל מ- 650 ₪
עלות שאיבת בור שומן החל מ- 700 ₪

ביובית בגבעת שמואל – מתי הדבר נדרש?

ישנם מצבים שקשורים לביוב שפשוט אינם סובלים דיחוי – שאיבת הצפות בגבעת שמואל, פתיחת סתימות ביוב, שאיבת מרתפים, שאיבת שירותים כימיים, שאיבת קווי ייצור  תעשייתיים, תיקון מפריד שומנים שדולף או שאיבה של בור ספיגה שעולה על גדותיו.

עבור המקרים הללו ועוד רבים אחרים, חשוב שתמיד יהיה לכם מספר של חברה מקצועית כמונו שמסוגלת לשלוח אליכם ביובית בגבעת שמואל כמה שיותר מהר.

אנחנו יכולים לשלוח אליכם ביובית 24 שעות בעיר גבעת שמואל, כך שתוך זמן קצר מרגע הקריאה, צוות מקצועי עם ביובית מאובזרת באופן מלא יגיע עד אליכם ויטפל בכל בעיה שצצה.

בהתאם לסוג המשימה והיקפה, אנו נשלח אליכם ביובית מתאימה –  ביובית משאית, ביובית נמוכה או ביובית ניידת. תוכלו לפנות אלינו גם במקרים פחות דחופים, למשל עבור שאיבה של מים מבריכת שחייה, שאיבת מאגר מים ועוד.

 

שאיבת ביוב בית פרטי גבעת שמואל
שאיבת ביוב בבית פרטי גבעת שמואל

 

צילום קווי ביוב בגבעת שמואל – הדרך לאבחון נכון

מאחר ואנחנו חברה קבלנית בתחום הביוב, אנחנו יכולים לבצע עבורכם עוד עבודות ביוב הכרחיות, למשל צילום קווי ביוב בגבעת שמואל.

פעולת הצילום עוזרת לנו בכמה היבטים:

✔️ איתור סתימות ביוב – צנרת הביוב נסתרת מן העין כך שקשה מאוד לראות מה מתרחש בתוכה. במידה ומי הביוב אינם עוברים כמו שצריך או שהביוב עולה על גדותיו, יש לצלם את תוכן הצינורות על מנת להבין מהו הגורם לסתימה. באמצעות המצלמות ניתן לבצע זאת בצורה יעילה ומהירה ומבלי שיהיה צורך לשבור קירות ומרצפות ולגרום להרס מיותר.

✔️ אבחון נקודות דליפה – קווי ביוב יכולים לדלוף מהחיבורים ביניהם או עקב סדק או שבר. מי ביוב שזולגים גורמים לצמיחת פרא של צמחייה מסביבם וחדירת שורשי עצים לביוב, להופעת ריחות צחנה ולהתרבות של מזיקים שונים. צילום הצינורות מחלקם הפנימי מאפשר לזהות היכן בדיוק קיים הנזק מבלי לחפור לאורך כל הקווים.

✔️ הכנות לקראת שיפוצים ובנייה – על מנת שהשיפוצים ועבודות הבנייה יתבצעו מבלי שתיפגעו קשות בצנרת, פעולת הצילום המקדים הכרחית. צילום הצינורות מסייע למפות את תוואי הקווים מתחת לאדמה ומונע טעויות שיעלו ביוקר. לעיתים גם יש לצלם את קווי הביוב כחלק מהדרישות של הרשות המקומית לקבלת היתר בנייה.

אנחנו נגיע אליכם עם כל הציוד הנדרש – מצלמות צינור זעירות, מסכים ומפעילים מיומנים שיודעים לבצע את המשימה בצורה מקצועית. מאחר ואנחנו קבלני ביוב מורשים, אנחנו גם בעלי היתר לחתום על הממצאים כך שתוכלו להציגם בפני גורמים רשמיים, לרבות רשויות מקומיות, בתי משפט (כאשר קיימים סכסוכים) ועוד.

 

פתיחת סתימות ביוב בגבעת שמואל

צילום קווי הביוב מאפשר לנו לראות מה קורה בתוך המערכת, תוך צפייה בווידאו המתקבל על הצג. בהתאם לממצאים, אנחנו יכולים לפעול בצורה נכונה  על מנת לתקן את הליקויים ולהחזיר את הצינורות למצב תפקודי גבוה, גם כאשר מדובר בצינורות ישנים מאוד. שירות של ביובית בגבעת שמואל הוא הפתרון המתאים ביותר במקרה שכיח מאוד שבו מתגלה כי ישנה סתימה במערכת הביוב.

פתיחת סתימות ביוב בגבעת שמואל באמצעות ביובית מתבצעת על ידי הזרמה של מים בלחץ מים גבוה, שמוציא את הגורם לסתימה מחוץ למערכת. אלו יכולים להיות מגבונים, חיתולים ואף שורשים או שומנים.

בהתאם לגורם לסתימה, מפעיל הביובית מתאים את עוצמת השאיבה הנדרשת וגם את הדיזה שיכולה לסלק את המפגע. שורשים בביוב מטופלים או על ידי דיזה קוצצת או על ידי רובוט בעל זרועות מסוריות ואילו שומנים מטופלים על ידי דיזה שמסוגלת להמיס אותם.

 

ביובית בגבעת שמואל
משאית ביובית בגבעת שמואל מכילה את כל המכשור הנדרש לטיפול במגוון בעיות בצנרת הביוב

 

עבודות ביוב בגבעת שמואל – כאשר לא מדובר בסתימה

במידה ומתגלה כי לא סתימה היא הבעיה, אנחנו יכולים לפעול גם באופן הבא:

#1) ביצוע תיקונים בצנרת – במידה ומתגלה כי ישנו צינור דולף, אנו יכולים לשלוח אל תוך הצנרת רובוט זעיר שלו זרועות שיכולות לבצע תיקונים שונים. תיקון צנרת ביוב בדרך שכזאת מונע את הצורך לחפור אל תוך הביוב ולגרום לנזק נוסף. הרובוט מופעל מרחוק ויכול לאטום חריצים, ליישם שרוולי איטום בחלקו הפנימי של הצינור, לסגור חורים ואפילו לבצע פעולות שונות של ריתוך.

#2) החלפה של הצנרת – במקרים חמורים בהם לא ניתן לבצע תיקונים, מאחר והצנרת כבר ישנה או תקולה מידי, יש להחליף את הצנרת. מאחר ואנחנו חברת קבלן, אנו בעלי ההיתר לתכנן ולהניח קווי ביוב, לרבות הקמת שוחות ביוב שיסייעו לכם להימנע מתקלות ביוב עתידיות ויאפשרו נקודות גישה משופרות לטיפולים עתידיים, תחזוקה או תיקונים.

 

שאיבת ביוב בגבעת שמואל – גם כטיפול מונע

לעיתים ממצאי הצילומים מגלים צנרת תקינה יחסית, אך כזאת שסובלת מהצטברות שומנים, לכלוכים או חדירת שורשים ללא סתימה משמעותית כרגע. במקרים שכאלו,

מומלץ מאוד לשטוף את קווי הביוב באמצעות ביובית כטיפול מונע, בתדירות שעליה נמליץ בהתאם למצב וההיסטוריה של הצינורות. השטיפה מתבצעת באופן דומה לטיפול בצינורות ביוב סתומים, תוך הפעלת לחץ מים מתאים שייקבע בהחלטת המפעיל, לעיתים תוך שימוש בדיזות מיוחדות.

הפנייה אלינו על מנת שנשלח אליכם ביובית בגבעת שמואל, מתאימה גם לעוד אלמנטים שאותם מומלץ לנקות מבעוד מועד:

✔️ ניקוי מרזבים – פעולה שמומלצת לביצוע לפני שמתחיל החורף אך גם לאורך ימות הקיץ, כאשר מדובר במרפסות או גגות שלא מתבצעות בהן פעולות ניקוי באופן תדיר. הניקוי משחרר את כל החומרים שנמצאים בצינורות ושעלולים לחסום את מעבר המים בהם.

✔️ ניקוי ושאטיפת קווי ביוב בגבעת שמואל – גם בורות ביוב עשויים להיסתם עקב שקיעת פסולת מוצקה בתוכם. אלו יכולים להיות בורות ספיגה, בורות שומן וכו'. טיפול שגרתי בהם ימנע את הסתימה וגם את ההצפה הבאה.

✔️ ניקוי משאבות טבולות – משאבות טבולות מותקנות במקומות נמוכים ואמורות למנוע הצפה בהם. משאבות אלו עלולות להזדהם בעקבות גורמים זרים שחדרו אליהם, מה שגם עלול לגרום לליקויים שונים בפעולת המשאבה. ניקוי תקופתי באמצעות ביובית יכול למנוע את זה.

לא כל חברה שמבצעת עבודות ביוב בגבעת שמואל אכן מתמחה בכל המשימות הללו ולכן חשוב מאוד שתבדקו היטב אל מי אתם פונים. תמיד תוכלו לחפש מידע על ביובית בגבעת שמואל מידרג, אך אנחנו מבטיחים לכם שגם פנייה ישירות אלינו אינה תאכזב אתכם. נסו אותנו והצטרפו למעגל הלקוחות המרוצים שלנו.

 

פתיחת סתימה בביוב גבעת שמואל
פתיחת סתימה בביוב גבעת שמואל

 

קבלן ביוב בגבעת שמואל – ביובית אלפא

מוקד שירות הלקוחות שלנו זמין עבורכם בכל שעה. צלצלו אלינו ותקבלו הצעת מחיר משתלמת והבטחה שנגיע אליכם הכי מהר שרק אפשר. מחכים לשיחתכם – צוות ביובית אלפא.

 

Yair Divinsky
Yair Divinsky
13/08/2023
ביובית אלפא אלופים!! הגיעו אלינו בזמן ומהר לטפל בבריכת ביוב שנסתמה בבניין במקצועיות
bel g
bel g
02/07/2023
שירות יוצא מן הכלל! כבר משיחת הטלפון הראשונית הורגש שמדובר במקצוענים אמיתיים! הגיעו ממש מהר ואבחנו תוך רגע את הבעיה, עבדו בזריזות, היו ממש אדיבים ושירותיים וגבו מחיר הוגן לחלוטין, יצאנו ממש מרוצים ממליצים מאוד!
קרן בירן
קרן בירן
21/06/2023
קודם כל אציין שהגיעו במהירות מדהימה! ממש מעכשיו לעכשיו!! הצפה מטורפת בחניון של הבלוק שלי, שממש עצרה לכל השכנים את היום שלהם ואף אחד לא יכול היה להזיז את הרכב, הגיעו אנשי מקצוע מעולים שטיפלו בעניין צ'יק צ'אק ושאבו את כל המים!! ממש אחלה שירות ובנוסף להכל גם חבר'ה נחמדים ממש

 

מגיעים עם ביובית לכל השכונות בגבעת שמואל

שכונת גיורא הותיקה שכונת השחר רמת אילן
רמת הדקלים רמת הדר הנשיא יוני נתניהו

גבעת שמואל – מפה:

ערים סמוכות בהן ניתן השירות: ביובית ברמת גן | ביובית בפתח תקווה | ביובית בבני ברק