שירותי ביובית בראש העין – ביובית אלפא כאן עבורכם לסייע. מגיעים מהר למקום הקריאה, בודקים את הביוב שלכם ונותנים את הפתרון היעיל ביותר.

איך שאיבות ביוב בראש העין עוזרות לנו בבדיקת הצנרת? למה צריך מצלמה מיוחדת לצנרת הביוב ומדוע ניקוי קו ביוב אחת לתקופה הוא הכרחי כדי למנוע סתימות מורכבות? מיד ניתן לכם את כל הפתרונות.

 

ביובית בראש העין במחיר זול, צוות מקצועי!

✔️ אנחנו משחררים סתימות ביוב בראש העין והסביבה

✔️ ואתם חוזרים לשגרה תוך זמן קצר ובלי כאבי ראש!

✔️ שאיבת ביוב בראש העין והצפות!

✔️ שאיבת בורות ספיגה, בור רקב, שומנים…

התקשרו לטלפון: 055-9703793

 

ביובית בראש העין
שירותי הביובית בראש העין 24 שעות ביממה – שאיבות ביוב, פתיחת סתימות ועוד במחיר אטרקטיבי

 

 

שואבים בכל השכונות: שכונת הסלעים, הרקפות, פסגות אפק, גבעת טל, השכונה הוותיקה.

 

עבודות ביוב באזור ראש העין

כשאתם מקישים בגוגל ביובית בראש העין מידרג אתם בטח מחפשים חברת ביובית מומלצת, אבל אנחנו יכולים להבטיח לכם שאצלנו בביובית אלפא תוכלו להפסיק לחפש פתרונות זמניים – אצלנו אפשר למצוא את המענה המדויק והמלא לבעיות הביוב שלכם.

קריאת שירות לצורך עבודות ביוב בראש העין זה רק אצלנו בביובית אלפא ואלו הם היתרונות העיקריים שלנו:

✔️ מקצועיות ללא פשרות – אנחנו מעסיקים רק מומחים לביוב, אנשי מקצוע מיומנים שצברו שנים של ניסיון ופתרו מגוון רחב של בעיות ביוב. מלבד תיקון נזקים בביוב, אנחנו מעניקים גם שירות של החלפת צנרת ושלל סוגי שירותי ביובית נוספים על בסיס קבוע, שמחייבים יידע הנדסי ויכולת מוכחת לביצוע פעולות על פי התקן.

✔️ מהירות הגעה וזמינות סביב השעון – השירות שלנו זמין 24/7 ואתם יכולים להזמין אותנו בכל עת שיש צורך בכך. ההמלצה שלנו היא תמיד לא להמתין יותר מדי: לבעיות במערכת הביוב יש נטייה להחמיר, אם לא מטפלים בהן בזמן. עדיף לבחון לעומק את מצב הביוב, אם יש ספק נמליץ על צילום קווי ביוב שיעניק את כל האינפורמציה בנוגע לתשתית ויאפשר לנו להחליט על הפתרון הטוב ביותר עבורכם.

✔️ מחירים שאין להם תחרות – תוכלו להציץ במחירון שירותי הביובית שלנו ולהבין עד כמה העלויות של השירותים שלנו הן אטרקטיביות. למרות המחירים ההוגנים, אנחנו מתחייבים להעניק את מעטפת השירות המלאה ולרדת לעומק הבעיה, עד שיימצא לה פתרון אמיתי, אך לא על חשבון המחירים המשתלמים שאנחנו מקפידים להציע ללקוחותינו.

בין אם אתם מחפשים שירותי ביובית דחופה ובין אם אתם צריכים אותנו לפעולה של שימור מצב הביוב או שטיפת צנרת שנועדה לתחזוקה הרגילה שלה, נשמח לסייע לכם ולתת את השירות האדיב והאיכותי שלנו.

 

ניקוי קו ביוב בראש העין

ביובית היא שירות שרבים מכירים אותו לראשונה, רק כאשר הם נתקלים בבעיה חמורה בביוב שלהם, כגון הצפה בבית או סתימה בשוחת הביוב שהם התקינו בחצר וכיוצא בזה. עוד לפני שנפרט לכם על שירותי החירום שלנו שאנחנו מציעים 24 שעות ביממה, נשמח להסביר יותר על השירותים האחרים.

אנו מדברים על סוגי שירותים של ביובית בראש העין שמומלץ מאוד להזמין על בסיס קבוע, כלומר לא לחכות איתם רק לצורך דחוף, כיוון שהטיפולים הללו יכולים למנוע תקלות ולדחות בחודשים ואפילו בשנים, את הצורך הנוסף בביובית במידה שמבצעים אותם בזמן.

הנה 2 דוגמאות לכך:

✔️ ניקוי קו ביוב בראש העין – בין אם מערכת הביוב שלכם מחוברת לצנרת ובין אם יש לכם עסק שיש בו בור ספיגה והוא איננו מחוברת למערכת הביוב המרכזית, ניקוי של הביוב הוא שירות חשוב וחיוני. באמצעות ריקון קבוע וניקוי של בור הספיגה, או לחילופין שטיפת קווי הביוב, ניתן למנוע הצטברות של פסולת בביוב ולוודא שהוא פועל בצורה תקינה. צנרת שהחלה להיווצר בה סתימה קטנה בשל ספיחת שומנים לדפנות הצינורות, לדוגמה, תשוב להיות פתוחה ומי השופכין יוכלו לעבור בתוכה בחופשיות, אם אחת למספר חודשים הביוב יישטף וינוקה באופן יסודי.

✔️ בדיקה לאיתור נזילות – לאנשים יש נטייה טבעית לדחות דאגות ולכן אם יש בעיה שהיא לא באמת מטרידה, כגון נזילה קטנה או ריח קל של ביוב באוויר, הם לא יזמינו מייד קבלן ביוב אלא יעדיפו להמתין עם זה. ניתן להזמין את המומחים שלנו בביובית אלפא גם כשיש חשד הכי קטן לבעיות בביוב, לצורך בדיקה לאיתור נזילות ותקלות בעומק הצנרת. באמצעות שיטות מתקדמות שמייד נסביר עליהן, אפשר למצוא גם את הסדקים הזעירים שנוצרו בצינור וגם את הבעיות בשלב הכי ראשוני שלהם.

אנחנו ממליצים על תחזוקת שוטפת וקבועה של מערכת הביוב, שיכולה למנוע הרבה מאוד אי נעימות וגם לחסוך לכם כסף רב – ככל שהתיקון שחברת הביובית מבצעת הוא פחות מורכב, כך העלות שלו פוחתת.

 

תכנון והתקנת שוחות ביוב על פי התקן

כחלק מהשירותים שלנו בביובית אלפא שנועדו כדי לעזור ללקוחותינו ליהנות מהשימוש התקין במערכת הביוב שלהם, אנחנו מציעים גם התקנת שוחות ביוב באזור ראש העין ובפריסה ארצית.

שוחות ביוב מאפשרות ניהול נבון של זרימת מי הביוב במערכות ביוב מורכבות והן מתאימות במיוחד לדירות גן שמשוייכות לבניינים רבי קומות בעיר, לדירות קרקע וגם לעסקים שאינם מחוברים לתשתית הביוב העירונית.

התקנת שוחות הביוב נעשית לאחר תכנון מעמיק ותוך היצמדות לתקן הנדרש בענף, זאת כדי שנוכל להתאים לכל לקוח את השוחה המתאימה לצרכים של האזור שבו היא תותקן, הן מבחינת סוג השוחה וחומר הגלם שממנו היא מיוצרת והן מבחינת עומק ההתקנה שלה, כשהמטרה היא למקסם את יכולת התפקוד של שוחת הביוב ולאפשר פעולה איכותית שלה למשך שנים רבות, בכל עונות השנה.

 

ביובית בראש העין
התקנת שוחות ביוב בראש העין ובפריסה ארצית ללקוחות פרטיים ולבתי עסק

 

צילום קווי ביוב בראש העין – לבדוק לעומק את הצנרת

ההמלצה שלנו לבצע בדיקות קבועות של תקינות מערכת הביוב מבוססת על ההנחה, כי מניעת תקלות היא תמיד עדיפה על תיקון נזקים מורכבים בשלב מאוחר יותר. צילום של מערכת הביוב הוא אחד מהשירותים שלנו שמאפשר לכם לחסוך כסף רב ויכול לצמצם בצורה משמעותית את הבלאי והבעיות במערכות ביוב בכלל.

מצלמה שמחוברת לסיב אופטי ומסוגלת להגיע עד לעומק של חמישים מטרים בתוך הצנרת, מאפשרת לאנשי המקצוע לקבל תיעוד של תשתית הביוב ולאתר תקלות קטנות והתחלה של תהליכי בלאי שונים.

באופן כזה ניתן לראות היכן נמצאים שברים, מקומות עם קורוזיה או סדקים בצינורות, לבדוק האם ישנן נזילות, לאתר צמיחה של שורשי עצים בצינורות ובאופן כללי לקבל את כל האינפורמציה הדרושה, על מנת להעניק למערכת הביוב את הטיפול היסודי והטוב ביותר שהיא זקוקה לו.

 

שאיבות ביוב בראש העין

מערכת ביוב יכולה "לצבור בעיות" ולהציף אותן, תרתי משמע, באופן פתאומי שיגרום לכם לעזוב הכל ולהיות מוכרחים לטפל בבעיה, אבל ישנן גם לא מעט תקלות בצנרת הביוב שקורות במהירות ועוצרות את הזרימה של המים בתוך הצנרת.

כשזורקים אשפה בהיקף גדול למקום הלא מתאים, למשל השלכת חיתולים משומשים או מוצרי טואלטיקה לאסלה, זה יכול לסתום את הביוב במהירות ולגרום להצפה מיידית של מי השופכין.

במקביל, גם הצטברות איטית של פסולת שומנית שהושלכה לכיור, או לכלוך שנשטף באמבטיה, בסופו של דבר מוצא את דרכו לצנרת הביוב ומייצר חסימה, שבהתחלה איננה מפריעה אבל הופכת לסתימה ממשית שהורסת את הצנרת.

אנחנו בביובית אלפא נמצאים פה בשבילכם גם בשביל מקרי החירום הללו ומציעים פתרונות לביוב מעכשיו לעכשיו באזור מגוריכם:

#1 פתיחת סתימות בביוב – הזמנת השירות כוללת הגעה של ביובית מתאימה למקום, בין אם יש צורך עבור ביובית נמוכה או במשאית ביובית סטנדרטית. פתיחת סתימות ביוב בראש העין מאפשרת את שחרור החסימה המיידי, הזרמת מי הביוב וחזרה מהירה לשגרה.

#2 שאיבת הצפה בראש העין – הצפות עלולות להתרחש בכל מקום ולמעשה מדובר באחת מהבעיות הכי נפוצות שיש בתחום הביוב. שאיבות ביוב בראש העין שמתבצעות על ידי ביובית, מאפשרות את ההעברה הבטוחה של מי השופכין אל המיכליות שעל גבי המשאית, מבלי שתהיה סכנה תברואתית לאנשים, לבעלי חיים ולצמחים שבסביבה ולמניעת מגע שלהם עם המים המזוהמים של הביוב.

#3 שאיבת בורות ספיגה – מלבד ההמלצה שלנו לרוקן ולשאוב בורות מפרידי שומנים ובורות ספיגה, אנחנו נקראים מעת לעת כדי לשאוב בורות ספיגה סתומים. ריקון מיידי וניקוי של בור הספיגה מהפסולת שבתוכו, יאפשר שימוש חוזר בו בתוך זמן קצר.

#4 הסרת שורשים מהביוב בראש העין – כאשר נוצרת צמיחה של שורשי עצים בתוך הצנרת עלולים להיווצר סדקים ואפילו שברים של ממש. אנחנו מגיעים למקום, בוחנים לעומק את חומרת הבעיה, חותכים את השורשים ומסלקים אותם באמצעות לחץ מים גבוה ובנוסף מונעים את צמיחתם המחודשת.

 

פתיחת סתימות ביוב ראש העין
פתיחת סתימות ביוב בעיר ראש העין עם ביובית אלפא

 

מחיר ביובית ראש העין – כמה עולה?

אנחנו מציעים שירותי ביובית בראש העין במחירים נוחים והוגנים, התלויים בעיקר במורכבות הטיפול ובהיקף הבעיה שאנחנו נדרשים לתקן אותה.

הצעת המחיר שלנו כוללת את העלויות של הטיפול בתקלה שלשמה הזמינו את שירותי הביובית שלנו, אך תמיד נציע גם את הפתרונות המשלימים לנזקים נוספים שייתכן ויימצאו בשטח וכן פעולות נוספות שאנחנו ממליצים לבצע. המחיר הסופי יהיה תלוי גם בשעת הקריאה, כאשר הזמנת השירות בשבתות, בחגים ובלילות תהיה יקרה יותר לעומת ביובית שתוזמן בשעות הפעילות הרגילות.

הנה טבלה שהכנו ושמרכזת בתוכה מגוון סוגי שירות של קבלן ביובית בראש העין, שנחשבים לפופולריים במיוחד:

ביובית בראש העין מחיר לשירות עלות מומלצת
מחיר איתור נזילה בצנרת החל מ- 550 ₪
מחיר שאיבת בור שומן / רקב החל מ- 600 ₪
עלות שטיפת ביוב בלחץ מים גבוה החל מ- 750 ₪
מחיר פתיחת סתימת שורשים בביוב החל מ- 790 ₪
עלות ניקוי קווי ביוב בראש העין פלוס שטיפת קווים החל מ- 1000 ₪
שאיבות ביוב בראש העין מחירים החל מ- 600 ₪
שאיבת הצפה בראש העין מחיר ממוצע החל מ- 650 ₪
מחיר שאיבת מים החל מ- 650 ₪

למה דווקא ביובית אלפא?

טיפול מעמיק בבעיות ובדיקה של מצב הביוב מעבר לתקלה הראשונית שלשמה נקראנו לשטח, מאפשר לנו להציע את השירות האיכותי ביותר ואת הטיפול היסודי עבור הביוב שלכם.

התקשרו והזמינו שירות ביובית בראש העין 24 שעות ביממה ואנחנו נגיע עד אליכם עם משאית הביובית המתאימה ועם כל הציוד והמכשור המתאים.

 

Yair Divinsky
Yair Divinsky
13/08/2023
ביובית אלפא אלופים!! הגיעו אלינו בזמן ומהר לטפל בבריכת ביוב שנסתמה בבניין במקצועיות
bel g
bel g
02/07/2023
שירות יוצא מן הכלל! כבר משיחת הטלפון הראשונית הורגש שמדובר במקצוענים אמיתיים! הגיעו ממש מהר ואבחנו תוך רגע את הבעיה, עבדו בזריזות, היו ממש אדיבים ושירותיים וגבו מחיר הוגן לחלוטין, יצאנו ממש מרוצים ממליצים מאוד!
קרן בירן
קרן בירן
21/06/2023
קודם כל אציין שהגיעו במהירות מדהימה! ממש מעכשיו לעכשיו!! הצפה מטורפת בחניון של הבלוק שלי, שממש עצרה לכל השכנים את היום שלהם ואף אחד לא יכול היה להזיז את הרכב, הגיעו אנשי מקצוע מעולים שטיפלו בעניין צ'יק צ'אק ושאבו את כל המים!! ממש אחלה שירות ובנוסף להכל גם חבר'ה נחמדים ממש

 

שכונות בראש העין בהן ניתן לקבל את השירות:

אזור תעשייה ראש העין שכונת אביב גבעת הסלעים גבעת טל
פסגות אפק הרקפות מצפה אפק נווה אפק
פסגת טל צה"ל ראש העין צפון רמב"ם

ראש העין – מפה של העיר:

מגיעים גם ליישובים סמוכים: ביובית בפתח תקווה | ביובית שוהם

תאגיד מים בעיר: עין אפק – מי ראש העין. עוד מידע באתר העירייה