ביובית אלפא – עבודות ביוב מכל סוג ושירותי ביובית בתל מונד 24 שעות ביממה – ניתן לפנות אלינו בכל שעה ולקבל מענה מקצועי במחירים נוחים.

העבודה שלנו ביישוב תל מונד היא מסביב לשעון ומאפשרת לכם לפנות אלינו גם באופן דחוף, 24 שעות ביממה, אך גם לקבוע איתנו בצורה גמישה ונוחה עבורכם.

איך אנחנו שואבים הצפה ולמה חשוב להזמין ביובית בהקדם כאשר יש סתימה בביוב הביתי? באילו מקרים דחופים נוספים נוכל לעזור לכם עם הביוביות שלנו ובאילו מקרי שגרה. וכמובן – כמה זה אמור לעלות לכם? הנה התשובות.

 

ביובית ביישוב תל מונד במחירים מנצחים! זמינות 24/7

✔️ שירותי ביובית במועצה המקומית תל מונד והסביבה – מגיעים מהר!

✔️ צילום ביוב בכל עומק לאיתור נזילות ונזקים בצנרת הביתית

✔️ שאיבת ביוב והצפות בתל מונד כולל ביובית ניידת

✔️ שירותי ביוב בכל השכונות: וולפסון, פסגת השרון, גבעת הנרקיס,

אלי כהן, כרמל, גבעת דולב ובאזורים נוספים באזור תל מונד

✔️ להצעת מחיר עבור ביובית בתל מונד חייגו >>

טלפון: 055-9703791

 

ביובית בתל מונד
שירותי ביובית בתל מונד – שאיבת הצפות, פתיחת סתימות ומגוון שירותים 24 שעות ביממה

 

 

שאיבת הצפות בתל מונד ופתיחת סתימות ביוב – אנחנו הכתובת!

אחד היתרונות שלנו כחברת ביובית בתל מונד הוא כאמור העובדה שאנחנו עובדים מסביב לשעון 24/7 ולכן יכולים לשלוח אליכם ביובית באופן דחוף במקרים שלא סובלים דיחוי.

הזמנת ביובית בתל מונד בשעת חירום היא דבר הכרחי במספר מקרים שכיחים, ביניהם:

✔️ שאיבת הצפות בתל מונד הצפות נגרמות בעיקר בימי גשם סוערים אך גם מפיצוצי צנרת או הצטברות של מים במקומות נמוכים שאינם מנוקזים כהלכה או בכלל לא.

הצפות הן מסוכנות לחיי אדם ולרכוש ולכן מרגע שהבחנתם בהצפה, אל תמתינו ופנו אלינו בדחיפות. הביוביות שלנו כוללות משאבות חזקות ומיכלים ענקיים וניתן לשאוב בעזרתן הצפות בכל סדר גודל.

✔️ פתיחת סתימה בביוב בתל מונד סתימות ביוב מתבטאות בתחילה בריחות רעים שעולים מהביוב לתוך חצרות ומבנים. בנקודה קריטית הסתימה הופכת למאוד משמעותית כך שהצינורות אינם יכולים להעביר דרכם את מי הביוב, שעולים על גדותיהם.

במצב שכזה חשוב מאוד לפנות אלינו בדחיפות על מנת שנשאב את ההצפה, נפתח את הסתימה ונחזיר את הצינורות למצב תקין.

✔️ תיקון צנרת – צנרת הביוב יכולה להינזק קשות בעקבות מספר מצבים שכוללים חבלה פיזית בעקבות תזוזות שונות של האדמה, חדירת שורשים מסיבית לתוך הצינורות או פעולות רשלניות של נותני שירות למיניהם.

אנחנו מסוגלים לבצע תיקון של צנרת הביוב, כולל חיתוך שורשים מהביוב בתל מונד באמצעים מתקדמים, כמו דיזות מיוחדות שמחוברות לצינורות הביובית ושימוש ברובוטים זעירים.

אנחנו פועלים מסביב לשעון,, 24 שעות ביממה ובכל ימות השבוע, כך שבכל צורך דחוף, גם אם לטובת ריקון בור שומן שהתמלא ועוד לפני ביקורת של משרד הבריאות, נוכל להגיע מעכשיו לעכשיו ולטפל בבעיה במהירות.

 

שאיבות ביוב בתל מונד ושירותים נוספים – גם בשגרה

צוותי הביוביות שלנו מטפלים כל העת גם בקריאות מתוזמנות של לקוחות בתל מונד והסביבה. אלו הן משימות שאינן דחופות אך מחויבות המציאות על מנת להימנע מבעיות עתידיות רציניות יותר. שירותים אלו כוללים:

#1 ניקוי ביוב – את קווי הביוב יש לנקות מפעם לפעם על מנת למנוע סתימות ביוב. הניקוי מתבצע על ידי שטיפה בלחץ גבוה של מים שיוצאים מצינורות הביובית, תוך שימוש בדיזות שונות בהתאם לממצאים.

שטיפת הקווים מומלצת הן עבור מבני מגורים והן עבור עסקים, מפעלים ומבני ציבור בעייתיים מבחינת השימוש בצנרת הביוב שלהם.

#2 צילום צנרת ביוב בתל מונד – שירותי הצילום שלנו נדרשים לשם אפיון הצנרת במקרה של תקלה בה. כאשר מדובר בהצפה, הצילום מאפשר לנו לזהות את מיקום הסתימה והגורם לה ובהתאם לכך להשתמש בביובית.

צילום הצנרת הכרחי גם לשם בדיקת ליקויי בנייה בהנחת קווי ביוב, במהלך בקשה לקבלת טופס 4 או היתר בנייה, כאשר שכנים מסתכסכים ומעוניינים לקבוע היכן ממוקמות בעיות בקווי הביוב ועוד.

#3 שאיבת ביוב בתל מונד – ישנם מקרים שבהם צריך ביובית בתל מונד על מנת לבצע שאיבה של בורות ביוב מיוחדים. למשל, בור ספיגה או שוחת ביוב. אנחנו נחשבים לקבלני ביוב מורשים ועל כן רשאים לבצע זאת.

#4 התקנת קו ביוב – רק קבלן ביוב רשאי לתכנן ולהקים מערכות ביוב. אנחנו קבלני ביוב בעלי ניסיון רב ויודעים כיצד להתקין קווי ביוב במקצועיות רבה ובהתאם לתקנים המחמירים ביותר.

בנוסף אנחנו מתמחים באספקה, התקנה ותיקון של משאבות טבולות בתל מונד. משאבות אלו מיועדות למקומות שבהם זרימת המים באופן טבעי אינה טובה בשל הפרשי גובה שאינם מיטביים.

 

ביובית בתל מונד
שאיבת בורות בתל מונד וביניהם שוחות ביוב, מאפשרת למערכת הביוב לעבוד בצורה תקינה

 

מחיר ביובית בתל מונד – כמה עולה?

עבודות ביוב ביישוב תל מונד מתומחרות בהתאם לסוג המשימה שעומדת על הפרק והמאפיינים שלה מבחינת סוג הביובית הנדרש, סוג הנוזלים שאותם יש לשאוב, היקף העבודה, המורכבות שלה, מספר אנשי הצוות הנדרש, הנגישות למקום ועוד.

בכל מקרה, כפי שתגלו כאשר תיפנו אלינו, מחיר ביובית בתל מונד הוא תמיד משתלם והוגן אצלנו.

אחד הדברים שבו אנחנו מצטיינים הוא השקיפות המלאה מול לקוחותינו. שקיפות זו באה לידי ביטוי בהענקת הצעת מחיר מקיפה עבור כל שירות שאנחנו מספקים, ללא אותיות קטנות וללא הפתעות שיכולות להיות לא נעימות מבחינת הוצאות.

בנוסף אנחנו משתמשים בציוד טכנולוגי מתקדם על מנת להפחית בעלויות ולא לגרום נזק שיגרום להוצאות נוספות. המצלמות והרובוטים שלנו מאפשרים לנו לאבחן ולבצע תיקונים שונים ללא צורך בשבירת קירות או עקירת מרצפות.

תוכלו להתרשם מהמחירון שלנו שמרכז עבורכם את העלויות עבור ביובית בתל מונד וסביבתה הקרובה:

ביובית בתל מונד מחיר לשירות מחירון מומלץ לעבודות ביוב ביישוב
עלות שאיבת מים בבית פרטי החל מ- 600 ₪
עלות שאיבת מים מבריכת ביוב (עד 4 קוב) החל מ- 650 ₪
מחיר צילום של צנרת הביוב (במצלמה עם סיב אופטי עד 50 מטר) החל מ- 800 ₪
מחיר פתיחת סתימה בביוב בתל מונד כולל חיתוך שורשים בביוב החל מ- 1120 ₪
מחיר שאיבת הצפה בתל מונד החל מ- 600 ₪
עלות שטיפת ביוב וניקוי ביוב בלחץ מים גבוה החל מ- 750 ₪
מחיר פינוי והטמנת פסולת ביוב החל מ- 400 ₪
עלות ריקון בור ספיגה או שומן בתל מונד החל מ- 600 ₪

עבודות ביוב בתל מונד – רק ביובית אלפא!

רבים מתושבי תל מונד כבר נעזרו בשירותי הביובית שלנו ונשמח לצרף גם אתכם למעגל הלקוחות המרוצים שלנו. שירותי ביובית רצוי לקבל מגורם מקצועי, ובמילים אחרות – ביובית אלפא! מחכים לשיחתכם!

 

מגיעים גם לאזורים הבאים: ביובית באזור השרון | ביובית באזור נתניה | ביובית בקדימה | ביובית בכפר יונה