צריכים שירותי ביובית בפרדס חנה? צלצלו אלינו לביובית אלפא ותוכלו להיות בטוחים שהבעיה תטופל בצורה מקצועית ומהירה!

איך אנחנו מטפלים בהצפות, שאיבות ופתיחת סתימות ביוב באמצעות ביובית, כמה אמורים לעלות לכם עבודות ביוב בפרדס חנה ואיך זה מתבצע? הנה התשובות.

 

ביובית בפרדס חנה כרכור 24 שעות במחירים נוחים במיוחד!

✔️ שאיבת ביוב בפרדס חנה, הסרת שורשים, שאיבת הצפות, בורות ספיגה ושומנים

✔️ איתור תקלות בצנרת עם סיב אופטי – מצלמה שמגיעה לעומק הביוב!

✔️ שירות ביובית בפרדס חנה לשאיבה בנגישות מלאה

✔️ שאיבות ביוב בכל שכונות המועצה: נווה אשר, יפה נוף, רמז, דרוקר,

מגד, נווה פרדסים, נווה רותם, גבעת רמב"ם, נווה מרחב ועוד…

✔️ לביובית באזור פרדס חנה כרכור >>

חייגו לטלפון: 055-9703791

 

ביובית בפרדס חנה
ביובית בפרדס חנה – זמינות מסביב לשעון לשאיבות ביוב, פתיחת סתימות ומגוון שירותי ביוב

 

 

פתיחת סתימות ביוב בפרדס חנה כרכור – שלב אחר שלב

תושבי השכונות החדשות וגם תושבי השכונות הוותיקות יותר בפרדס חנה, סובלים לעיתים מצנרת ביוב שנסתמת ולכן צריכים לפעמים שנשלח אליהם ביובית בפרדס חנה.

על פי רוב, מדובר בסיבות שקשורות לשימוש לקוי ובעיקר בהשלכת פסולת לא רצויה לתוך הצנרת (פסולת בניין, מגבונים, חיתולים ועוד) אך ישנם גם מקרים שבהם הסתימות נובעות עקב מבנה לא תקני של קווי הביוב.

פתיחת סתימות ביוב בפרדס חנה כרכור מבוצעת על ידינו במקצועיות באופן הבא:

#1 הגעה מהירה למקום – סתימת ביוב מסריחה ומי ביוב שעולים על גדותיהם מסוכנים לבריאות והם בלתי נסבלים – לכן אנו מגיעים במהירות האפשרית כדי לפתוח את הסתימה בביוב.

#2 הזרמת מים בלחץ גבוה לתוך הצנרת – צוות הביובית שלנו מזרים זרם מים בעוצמה חזקה לתוך צנרת הביוב ובודק האם הדבר הספיק לשחרור הסתימה.

#3 אבחון המצב – במידה והפעולה לא צלחה, אין מנוס מלבד הכנסת מצלמת צינור לתוך הקווים, במטרה לאבחן את מיקום הסתימה ומה שגורם לה.

#4 סילוק המפגע – בהתאם לממצאים, צוות הביובית קובע את עוצמת הזרמת המים בשנית וכמו כן, מחבר לראש הצינור גם דיזה מיוחדת שתפקידה לטפל בגורם הסתימה. בעזרת המכשור הזה אנחנו מסוגלים לבצע הסרת שורשים מהביוב בפרדס חנה כרכור, לגרד ולהמיס שומנים ועוד, כל פעולה על ידי דיזה מתאימה. הסרת השורשים שחדרו אל הביוב היא מהפעולות היותר מבוקשות אצלנו והתופעה היא שכיחה מאוד, במיוחד במקומות שבהם פתחי הביוב סמוכים לצמחיה.

#5 בדיקת מערכות – לאחר פתיחת הסתימה, אנו שוב מזרימים מים לתוך המערכת ומוודאים כי היא פתוחה לגמרי ושאין סתימות נוספות.

אם אתם רוצים להימנע מסתימה במערכת הביוב שלכם, במיוחד אם אתם יודעים שהיא מועדת לפורענות ונוטה להיסתם לעיתים קרובות, כדאי לכם לפנות אלינו גם באופן תקופתי.

אנחנו מבצעים גם שטיפת קווי ביוב – פעולת תחזוקה שאינה יקרה ושיכולה לחסוך לכם בעלויות בהמשך.

 

שאיבת הצפה בפרדס חנה – ביובית מתאימה לכל משימה

כמעט מידי חורף המראות חוזרים על עצמם באזור הצפון – כביש 652 מוצף וכך גם בית ספר שרת בשכונת עמידר שנראה כמו שלוחה של נחל הבניאס. הצפות רבות נוספות מתרחשות בפרדס חנה וסביבתה הקרובה.

מלבד הגשם, גם צינורות שהתפוצצו, סתימות ביוב ונזילות יכולים לגרום להצפות, במיוחד במקומות נמוכים או כאלו שאינם מנוקזים כמו שצריך.

שאיבת הצפה בפרדס חנה והסביבה מבוצעת על ידינו באמצעות מספר סוגי ביוביות, בהתאם לגודל ההצפה ותנאי השטח.

הנה חלק מסוגי הביוביות שלנו:

✔️ ביוביות גדולות – ביוביות שמיועדות לשאיבת הצפות בקנה מידה גדול, כגון בשטחים ציבוריים, בשטחים של מפעלים ועוד. ביוביות אלו מותקנות על גבי משאיות והן כוללות מיכלי אחסון נוזלים ענקיים.

✔️ ביוביות קטנות ונמוכות – אלו הן ביוביות קומפקטיות ונמוכות יותר, שמתאימות גם לשאיבת הצפות במקומות שאינם נגישים עבור ביוביות גדולות. ביובית נמוכה מתאימה למשל לשאיבת הצפה בחניונים, שם בדרך כלל ישנה מגבלת גובה.

✔️ ביוביות ניידות – מתאימות במקרים בהם תנאי הנגישות כל כך מגבילים, כך שגם ביובית קטנה ונמוכה אינה מתאימה. פעמים רבות מבקשים מאיתנו לשלוח ביובית בפרדס חנה עבור הצפה בבית פרטי, שאיבת מעלית של בניין, שאיבת מים ממרתף, מקלט או עליית גג, ואז ניתן להשתמש בביובית ניידת שניתן לסחוב באופן ידני.

לא משנה איזה סוג של ביובית תצטרכו, אנחנו יכולים לספק לכם ביובית 24 שעות ביממה באזור פרדס חנה כרכור ולהגיע אליכם הכי מהר שרק אפשר.

 

ביובית בפרדס חנה לצרכי שאיבה נוספים

באמצעות מערך הביוביות שלנו, אנחנו מסוגלים לבצע שאיבות ביוב בפרדס חנה שלא קשורות בהכרח להצפות רגילות.

דוגמה לכך היא שאיבת בור שומן בעסקים שונים שמחויבים להתקין בור שכזה וגם לדאוג לריקון ותחזוקה שוטפת שלו, או שאיבת בור ספיגה, מה שניתן למצוא בשטחים חקלאיים רבים שאינם מחוברים למערכת הביוב הרגילה.

רק קבלן ביוב עם רישיון, כמו המקצוענים של בביובית אלפא, הוא בעל מקצוע שמורשה לשאוב בורות שכאלה ולהוביל את תכולתם לאתרים מורשים.

בנוסף אנחנו יכולים לשאוב שירותים כימיים באתרי בנייה ומתחמי אירוע שונים, לשאוב בריכות שחייה ועוד.

 

ביובית בפרדס חנה
שאיבת בורות בפרדס חנה כרכור עם ביובית – הצינורות החזקים מאפשרים מעבר בטוח של מי השופכין ללא מגע עם הסביבה

 

ביובית אלפא – הטכנולוגיה לצידנו

מלבד צי ביובית גדול ומגוון, אנחנו משתמשים גם באמצעים טכנולוגיים מתקדמים שמאפשרים לנו לבצע את עבודתנו בצורה מקצועית ויעילה וללא גרימת נזק והוצאות כספיות מיותרות עבור לקוחותינו.

דוגמא מצויינת לכך היא אותן מצלמות שציינו, שמשמשות אותנו לצרכי אבחון סתימות. מדובר במצלמות צינור שמחוברות לסיב אופטי ושבאמצעותן ניתן לקבל מידע ויזואלי רב על מה שנמצא בתוך הצנרת.

צילום קווי ביוב בפרדס חנה משמש אותנו לא רק לאיתור מיקום סתימות ביוב אלא גם לאיתור נזילות וליקויים בקווי ביוב, יצירת תוואי של קווי ביוב לצרכי הגשות שונות לרשות המקומית, הוכחת ליקויי בנייה של קווי ביוב ועוד.

בנוסף אנחנו עובדים עם רובוטי צנרת מיוחדים, שאותם ניתן להכניס לתוך הצינורות ולשלוט עליהם מרחוק לטובת ביצוע תיקונים בתוך הצנרת עצמה, מבלי לגרום לנזק נוסף.

 

מחיר ביובית בפרדס חנה – כמה עולה?

מחיר שירותי ביובית בפרדס חנה כרכור נקבע על פי סוג המשימה ומורכבותה, היקף העבודה ומידת הדחיפות שלה. כאשר תצלצלו אל מוקד שירות הלקוחות שלנו אנו נשאל אתכם שאלות רלוונטיות, שעל פיהן נאבחן את המצב ונדע איזה ביובית לשלוח אליכם.

סוג הביובית מהווה גורם מרכזי בהצעת המחיר שתקבלו. בכל מקרה, ביובית בפרדס חנה כרכור לא תעלה לכם יותר מידי אצלנו בביובית אלפא ותמיד נשתדל להציע לכם את המחיר המשתלם ביותר.

הנה טווחי המחירים הממוצעים עבור שירותי ביובית:

ביובית בפרדס חנה מחיר לשירות מחירון מומלץ לשירותי ביוב בעיר פרדס חנה
 מחיר שאיבת ביוב בבית בפרדס חנה בגלל סתימה החל מ- 600 ₪
 עלות שאיבה וריקון בור ספיגה או בור שומן החל מ- 650 ₪
עלות צילום קווי ביוב בפרדס חנה (עד 50 מטר) החל מ- 800 ₪
מחיר שאיבת מים עם משאבה טבולה החל מ- 1200 ₪
עלות שטיפת קווי ביוב בלחץ מים גבוה החל מ- 750 ₪
מחיר הסרת שורשים מהביוב בפרדס חנה החל מ- 790 ₪
עלות ניקוי בור ביוב עם אמצעי הגנה לבעל המקצוע החל מ- 1600 ₪
מחיר תיקון צנרת ביוב ללא הרס החל מ- 1800 ₪

קבלן ביוב בפרדס חנה במחיר מנצח – ביובית אלפא!

יש הצפה בבית? הביוב עלה ואתם חייבים בדחיפות שירותי ביובית בפרדס חנה כרכור? אל תזניחו בעיות בביוב – כל שנותר לכם הוא לצלצל אלינו, לקבל מענה מהיר ואדיב והצעת מחיר נוחה ומשתלמת במיוחד.

 

Yair Divinsky
Yair Divinsky
13/08/2023
ביובית אלפא אלופים!! הגיעו אלינו בזמן ומהר לטפל בבריכת ביוב שנסתמה בבניין במקצועיות
bel g
bel g
02/07/2023
שירות יוצא מן הכלל! כבר משיחת הטלפון הראשונית הורגש שמדובר במקצוענים אמיתיים! הגיעו ממש מהר ואבחנו תוך רגע את הבעיה, עבדו בזריזות, היו ממש אדיבים ושירותיים וגבו מחיר הוגן לחלוטין, יצאנו ממש מרוצים ממליצים מאוד!
קרן בירן
קרן בירן
21/06/2023
קודם כל אציין שהגיעו במהירות מדהימה! ממש מעכשיו לעכשיו!! הצפה מטורפת בחניון של הבלוק שלי, שממש עצרה לכל השכנים את היום שלהם ואף אחד לא יכול היה להזיז את הרכב, הגיעו אנשי מקצוע מעולים שטיפלו בעניין צ'יק צ'אק ושאבו את כל המים!! ממש אחלה שירות ובנוסף להכל גם חבר'ה נחמדים ממש

 

אזורי שירות נוספים בקרבת מקום: ביובית בקיסריה | ביובית בחדרה | ביובית בחריש